Beat vind ik tot nu toe wel baas. Zal morgen ff op rustigere moment beter luisteren.quote:
Was (al paar keer gezegd volgens mij, ik val in herhaling) goede vriend van mijn nicht. Was zo hard, alleen daarna helemaal kapot gegaan door drugs.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeft die sowieso nog
Was ooit echt hard gewoon
Die ken ik nog steeds uit mijn hoofd terwijl ik hem al tig jaren niet gehoord hebquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dit vind ik echt gewoon een leuk nummer
sch staat sowieso nog boven mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de enige user die jou een beetje kan bijbenen.
Ik heb deze vorig jaar laten horen aan een echte Mason, hij moest lachen en vond het wel aardig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die vind ik ook baas. Vond die hele album wel goed.
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was (al paar keer gezegd volgens mij, ik val in herhaling) goede vriend van mijn nicht. Was zo hard, alleen daarna helemaal kapot gegaan door drugs.
Wat doet een Mason eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb deze vorig jaar laten horen aan een echte Mason, hij moest lachen en vond het wel aardig.
Dacht je nou echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ en de schijtlijst tegen Big2 en Dio![]()
Typhoon is echt een held inderdaad. Hoop dat hij nog met wat nieuwe shit komt man, luister zijn album soms nog wel eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat van
Zijn begin werk is echt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik 3 SC users qua foto gezien in de laatste dagen, nu ben ik benieuwd hoe GGMM eruit zit.
Ik denk wel dat hij overgewicht heeft.
Typfoon was er nog met bevrijdingsfestival in Zwolle. Hele zwolle rap scene ging beetje kapot door vechtpartijen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typfoon hoor je ook bijna nooit meer wat van
Zijn begin werk is echt
Achter de schermen de wereld overheersen je weet toch! Nee man, te lang om zo effe snel uit te leggen in één post.quote:
Wie heb je gezien dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik 3 SC users qua foto gezien in de laatste dagen, nu ben ik benieuwd hoe GGMM eruit zit.
Ik denk wel dat hij overgewicht heeft.
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typhoon is echt een held inderdaad. Hoop dat hij nog met wat nieuwe shit komt man, luister zijn album soms nog wel eens.
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar jouw levensverhaal..
Of zijn jullie een Chinees gezien van 12 die elkaar afwisselen met trollen uhh posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |