quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Nicki Minaj ook last van in haar geweldige nummer 'Stupid Hoe'
Alleen die dikke negerquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn leraren op een basisschool apenschool in de bijlmer
Ik heb iets tegen jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen zwarte mede mensen?
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh jeetje nu gaan de poppen dansen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dikke lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.
Jij ging weg weet je nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.quote:
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.
Surprise.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!
Vind de allochtoon enquêtequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.eur.nl/ttc/studenten/taaltoets/nl/
Iedereen even deze taaltoets maken
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |