quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Nicki Minaj ook last van in haar geweldige nummer 'Stupid Hoe'
Alleen die dikke negerquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn leraren op een basisschool apenschool in de bijlmer
Ik heb iets tegen jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen zwarte mede mensen?
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh jeetje nu gaan de poppen dansen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dikke lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.
Jij ging weg weet je nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.quote:
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.
Surprise.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!
Vind de allochtoon enquêtequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.eur.nl/ttc/studenten/taaltoets/nl/
Iedereen even deze taaltoets maken
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.
Ik heb al plantenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.
Daarom solliciteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ooooooooo nou snap ik waarom je om 13:00 al je "planten" water moest geven..........
te laat danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je voor galg en rad opgroeit steven.
Ik heb respect voor je studie uitstel technieken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is die rechterbovenhoek zo slecht afgewerkt als je je venster om je reactie aan te passen wegklikt?Ik eis een verklaring!
Hee snotjongquote:
Je scoort voor Basis Nederlands, 12 van de 12quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Wtf ik had exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je scoort voor Basis Nederlands, 12 van de 12
Je scoort voor Stijl, 9 van de 12
Je scoort voor Grammatica, 10 van de 12
Je scoort voor Spelling, 11 van de 12
Hey, je bent weer vrijgelatenquote:
Waar kan je de antwoorden zien dan? Ik zag niet wat ik fout had,maar als deze fout wordt gerekend heb ik die ook fout jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet het ijzer smeden als het gloeit.
Ze zeggen dat deze klopt, maar de uitdrukking is toch echt dat je het ijzer moet smeden als het HEET IS
Als je 'vorige' klikt kan je je antwoorden wijzigen en er zo achterkomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar kan je de antwoorden zien dan? Ik zag niet wat ik fout had,maar als deze fout wordt gerekend heb ik die ook fout ja
Door koos ik alleen maar voor omdat er 'veel gemaakte fouten' bovenstond, ik ging er vanuit dat het met een q was, maar toen ik dat zag staan dacht ik; dan zal het wel met een c zijnquote:
Je hoeft niet te komen als je het zo naar vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Dat is dus gewoon goed, maar men beweert van niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik besef me dat het bewijs niet waterdicht is.
Waarom is deze fout?
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik besef me dat het bewijs niet waterdicht is.
Waarom is deze fout?
Oh je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"
Ah, juist.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK die had ik ook als goed staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon goed, maar men beweert van niet.!
shit jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
De verslaggevers werden gevraagd terughoudend te berichten
Wat is fout aan deze?
Zeker 'werd' gevraagd?
verslaggevers lijkt me toch wel meervoudquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
De verslaggevers werden gevraagd terughoudend te berichten
Wat is fout aan deze?
Zeker 'werd' gevraagd?
Ja zo beredeneerde ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
verslaggevers lijkt me toch wel meervoud
Hij staat als fout aangemerkt, maar wordt door dat ding goedgekeurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Je scoort voor Stijl, 11 van de 12
Je scoort voor Grammatica, 12 van de 12
Je scoort voor Spelling, 12 van de 12
Hoezo ijzer smeden als het gloeit
Dat is een fout in de testquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Je scoort voor Stijl, 11 van de 12
Je scoort voor Grammatica, 12 van de 12
Je scoort voor Spelling, 12 van de 12
Hoezo ijzer smeden als het gloeit
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
Kortom we zijn allemaal geslaagd, was dit een inburgeringstest?
Erasmustest. Enige voorwaarde om een schakeljaar aan de EUR te mogen doen als HBO-student begreep ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
Kortom we zijn allemaal geslaagd, was dit een inburgeringstest?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.
Dat is echt een vraag die in die test past, ik heb hem een keer met collega's gedaan. Dat slaat echt nergens op die test.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Prinses Irene is ooit door prinses Margarita gezien terwijl zij orale seks bedreef met kleinkunstenaar Herman van Veen. Toen de destijds 12-jarige Margarita uit school thuis kwam trof ze haar moeder in de genante positie aan. Dit zegt Edwin de Roy van Zuydewijn in een interview met het blad BLVD.
De intieme contacten tussen Herman van Veen en prinses Irene zouden zijn ontstaan door hun gezamenlijke werk voor de charitatieve stichting Columbine. Deze in 1977 opgerichte stichting financiert kleinschalige projecten in zowel binnen- als buitenland.
De Roy van Zuydewijn vertelt dat zijn inmiddels ex-schoonmoeder een ware nymfomane zou zijn. De media speculeerden hier al eerder over. Irene zou tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole wel eens in haar blootje nachtelijke autoritten hebben gemaakt. Porto Ercole is de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana graag op vakantie ging. Irene zou ook met plezier naakt hebben gezwommen.
Naast deze akkefietjes vertelt De Roy ook over een feest waarbij Irene nogal opmerkelijk gekleed was. De prinses verraste de gehele aanwezige Koninklijke Familie met rode, doorschijnende kledij. Het 'koninklijk geslachtsdeel' zou volgens Van Zuydewijn voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar zijn geweest door de rode broek.
De laatste tijd haalde de ex-echtgenoot van Margarita al vaker en harder uit naar de Koninklijke familie. Zo vond hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Beatrix is volgens hem iemand van list en bedrog. Van Zuydewijn meent dat hij helemaal bankroet is. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis 'moet nog beginnen'. Maar hij hoopt vurig op een hereniging met prinses Margarita
Mijn moeder werkte bij het CITO toen die toets gemaakt werd, ik heb toen nog een vroege versie van d'r gekregen, samen zitten húilen van het lachen, die was nog ergerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt een vraag die in die test past, ik heb hem een keer met collega's gedaan. Dat slaat echt nergens op die test.
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupairquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Prinses Irene pijpte toch Herman van Veen?
VERTEL VERTEL VERTELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupair
Jong was zij wel de minst lelijke van die hele incest familiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt hel zeg: een lelijke nymfo
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Carlos kwam nogal eens op bezoek bij de kindermeisjes s'nachts
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal binnen met dit prachtige weer? Stelletje idioten.
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
IK HEB VAKANTIE NO SHITquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker
Wattanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen hé
Werken met lekker weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker
VBL mod gezocht:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"
Nice. Dat is het betere leven inderdaad. Ik moet binnenkort ook weer aan de studie, nog fucking drie tentamens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |