Mijn moeder werkte bij het CITO toen die toets gemaakt werd, ik heb toen nog een vroege versie van d'r gekregen, samen zitten húilen van het lachen, die was nog ergerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt een vraag die in die test past, ik heb hem een keer met collega's gedaan. Dat slaat echt nergens op die test.
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupairquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Prinses Irene pijpte toch Herman van Veen?
VERTEL VERTEL VERTELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupair
Jong was zij wel de minst lelijke van die hele incest familiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt hel zeg: een lelijke nymfo
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Carlos kwam nogal eens op bezoek bij de kindermeisjes s'nachts
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal binnen met dit prachtige weer? Stelletje idioten.
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
IK HEB VAKANTIE NO SHITquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker
Wattanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen hé
Werken met lekker weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker
VBL mod gezocht:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"
Nice. Dat is het betere leven inderdaad. Ik moet binnenkort ook weer aan de studie, nog fucking drie tentamens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |