Vind je het gek dat is pis van die andere.quote:
Zoals de meeste hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldige gast, gewoon weigeren om volwassen te worden.
Deze gaat in mijn foboquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk is Balotelli gewoon een negroïde intelligentere versie van Steven, daarom mogen we 'm wel.
Zie jou Peri hosselen via je FOBOquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldige gast, gewoon weigeren om volwassen te worden.
Doet ze nog steeds iets met foto's?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:00 schreef Loohcs het volgende:
Begint een beetje overdreven te worden hoe Gijp nu echt iedereen begint af te zeiken Advocaat, Gordon, Smit, JJ van Gangelen, Spijkerman etc. etc., zeker omdat hijzelf al overspannen is als de brug een keer te lang open staat.
sowieso is de schrijver een expert in slecht taalgebruik. Wat een zinsopbouw in dat hele stuk zeg, daar verbleek ik bijquote:
200 pagina's lang, kut met perenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
sowieso is de schrijver een expert in slecht taalgebruik. Wat een zinsopbouw in dat hele stuk zeg, daar verbleek ik bij.
En dan zit ik te bitchen op mijn rechtssociologie boekquote:
quote:Voorwoord
Voor een opdrachtgever is een bouwproces is als een reis. Een reis door een jungle. Hij maakt de reis niet alleen, maar hij moet dat doen met de hulp van anderen. Maar met wie? Hij krijgt daar gevraagd en ongevraagd heel veel goedbedoelde adviezen bij. Maar die sluiten niet op elkaar aan en zijn soms zelfs tegenstrijdig aan elkaar. Ook hoort hij dat er allerlei dingen mis kunnen gaan en wordt hij gewaarschuwd voor allerlei gevaren. Hij hoort dat je onderweg ondanks alle voorbereidingen toch nog allerlei dingen extra moet regelen, dat je onderweg ergens kunt blijven steken.
Er wordt beweerd dat je met grote zekerheid je budget wel zult overschrijden. En sommigen zeggen zelfs dat het best kan zijn dat je je geplande reisdoel niet eens haalt.
Het bouwproces is inderdaad als een reis. Een reis door de jungle. En ook al heb je als opdrachtgever eerder zo‟n reis gemaakt, iedere reis is weer uniek. Met een andere route, met andere verrassingen.
Met steeds weer andere reisgezellen waarvan je vooraf misschien niet helemaal zeker bent of je erop kunt vertrouwen dat zij de gewenste bijdrage leveren aan jouw reis.
Dit collegedictaat is geschreven als een reisgids. Een reisgids naar een succesvol bouwproject. Waarbij de deelnemers aan de reis op elkaar kunnen rekenen, als leidraad voor een opdrachtgever die een reis door het bouwproces gaat maken. Een reisgids naar de “Future Site”, de bouwplaats van de toekomst. Bedoeld voor bouwkunde studenten die deze opdrachtgever straks aan de hand moeten nemen op zijn reis, of straks zelf opdrachtgever zijn. Om te begrijpen wat er allemaal omgaat in het bouwproces. En daar straks een succesvolle bijdrage aan te kunnen leveren.
Na een korte introductie over de bouwsector lopen we stap voor stap door het initiatief, de voorbereiding en de uitvoering van die reis. Aan het eind van die reis is het bouwwerk gerealiseerd. De opdrachtgever is dan een hoop ervaringen rijker en inmiddels heel wat wijzer. En als het goed is, in het bezit van een gebouw waar hij trots op kan zijn. Een resultaat wat voldoet aan de verwachtingen die hij er zich vooraf van had voorgesteld. Maar wat zijn die verwachtingen vooraf eigenlijk? Wat stelt hij zich voor van de reis?
Heeft stijntje dit geschreven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
Okay okay, het voorwoord even gekopieerd uit de PDF
[..]
Voor een opdrachtgever is een bouwproces is als een reisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkundequote:
Ik gebruik hem niet graag, maar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Bestseller koekenbakker en bouwkunde, die gozer is van alle markten thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkunde
Bitch please. Ik heb mensen die dat vóór mij schrijven. Deze heb ik de tent uitgepleurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkunde
Schaf een abo aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet waarom ik die 357e note heb gekregen vannacht
Neem zo'n goedkoop abo'tje, kost geen reet joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Al zou je het weten, je zou het er toch niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan pas vanaf de 3 en 4 sterren, en ik heb nog steeds mijn geld nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neem zo'n goedkoop abo'tje, kost geen reet joh.
quote:- Let extra op als menen vlak langs je lopen of rijden (op de fiets of scooter).
- Probeer op donkere of afgelegen plaatsen zo min mogelijk je smartphone, Mp3-speler of koptelefoon te gebruiken. Je bent dan afgeleid en een makkelijk slachtoffer.
- Pin niet op verlaten of slecht verlichte plekken.
- Zorg dat je waardevolle spullen niet te goed zichtbaar zijn.
- Draag je tas voor je lichaam of maak hem goed vast.
Misschien is ie wel positief?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al zou je het weten, je zou het er toch niet mee eens zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is 'ie. Net even voor je gekeken.
Yvonne was tevreden over je bef sessie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn 1e positieve note![]()
En dat na 356 negatieve
De dader ben je zelf...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen daders bij de notes.
Ja toch, alle beetjes helpen in de strijd om mod te wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En daar ben jij als Fok!HellsAngel blij mee?
Allemaal vieze miete!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen daders bij de notes.
Net als een a4tje met punten in de bejaardenflat van mijn omaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Goede tips dit van de Zaanse politie om niet beroofd te worden:
[..]
Nu kan je geen verhalen halen bij de desbetreffende mod.quote:
Dat is dan ook niet de bedoeling hé pikkebaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu kan je geen verhalen halen bij de desbetreffende mod.
O-M-F-Gquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ach dat is net als discussiëren met de woutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu kan je geen verhalen halen bij de desbetreffende mod.
hij is wel humor ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn 1e positieve note![]()
En dat na 356 negatieve
Wil je zo lief zijn voor mij te kijken hoe oud mijn eerste note is? Kan me daar echt niks van herinnerenquote:
08/01/2010quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je zo lief zijn voor mij te kijken hoe oud mijn eerste note is? Kan me daar echt niks van herinneren
verder niks!
Nee jonge zij is hem aan het verleiden een abo te nemen, marketing 101.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Openbaar dan even bij hoge uitzondering.
Met 2 gemiddeld per dag is dat niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
hmmm, ff kijken of ik iets kan vinden van die dag
oudquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil je zo lief zijn voor mij te kijken hoe oud mijn eerste note is? Kan me daar echt niks van herinneren
verder niks!
Daaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 2 gemiddeld per dag is dat niet heel moeilijkof ze moeten hem delete hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee jonge zij is hem aan het verleiden een abo te nemen, marketing 101.
Vast wel, maar de post die genote is, is verwijderd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
hmmm, ff kijken of ik iets kan vinden van die dag
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat Tita nou weg voor wat miljoentjes of wat?
Manolev voor max 1,5 miljoen tegen een aankoopbedrag van 3+ miljoen toch>quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegen
Het was sowieso niet echt een prettig toernooi voor PSV-spelers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé accuzuur is er weer. Waar is koningswater gebleven?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manolev voor max 1,5 miljoen tegen een aankoopbedrag van 3+ miljoen toch>
zal wel iets heel kuts geweest zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast wel, maar de post die genote is, is verwijderd.
En dat noemt zichzelf Saind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel iets heel kuts geweest zijnFokte toen ook niet eigenlijk
Voor Tyton welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was sowieso niet echt een prettig toernooi voor PSV-spelers.
Prima zowaar zon vandaag.quote:
Is gewoon waar toch door opnieuw een falende contract onderhandeling?quote:
Ik vind blauw toch mooier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Is gewoon waar toch door opnieuw een falende contract onderhandeling?
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen, echt niet! Ik ben niet te stoppen jaaaa.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.
Leuk verhaal voor je kleinkinderen laterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.
Voor die gast wel, maar je zal dat vrouwtje zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor je kleinkinderen later
Met z'n gouden skibrilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor die gast wel, maar je zal dat vrouwtje zijn...
Zo! En toen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Kwam die de snackbar in, liep de rij voorbij, bestelde en ging muntjes in de fruitautomaat gooien. En dan continu op dat ding slaan omdat hij niet uitbetaalde.
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist. Met je bochel.quote:
Ik vraag wat er toen gebeurde?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist met je boggel.
ik lachtte wel een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist. Met je bochel.
Hij is gewoon een kloon van Balotelliquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso een baas die Def, want iedereen haat hem.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen kwam je moeder langs en neukte hij haar op de fruitautomaat.
Jij bent zo lelijk hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent ook zo voorspelbaar he
Hij vroeg alleen maar watquote:
Waarom mag ik niet zeggen dat ik m'n auto op zijn mongolenkop zou parkeren als ik 'm ooit tegenkom? IK heb niet eens een auto.quote:
En weer ligt het aan mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Sfeer in de SC verziekt in 3...2...1...
Zoveel waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Davy, hij post toch mooie vrouwen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Hij post plastic en silliconen, één van de 50 vrouwen die hij post is maar fapwaardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Davy, hij post toch mooie vrouwen?
Deze keer ben ik het niet met je eensquote:
silliconenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij post plastic en silliconen, één van de 50 vrouwen die hij post is maar fapwaardig.
Goeie vraag dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedragen mensen zich de laatste tijd kansloos stoer in deze SC
Competitie begint bijna weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedragen mensen zich de laatste tijd kansloos stoer in deze SC
En dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het niet met je eens
Hij vroeg wat en je begon meteen raar te doen
Hehe...toch vind ik je wel een toffe user davy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag ik mij ook dagelijks af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedragen mensen zich de laatste tijd kansloos stoer in deze SC![]()
Zijn vraag is bijdehand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het niet met je eens
Hij vroeg wat en je begon meteen raar te doen![]()
En dat ben jij nooitquote:!!!!!!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hehe...toch vind ik je wel een toffe user davy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom altijd verschuilen achter smileys kapi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Nee het is een constatering bolle.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, hij was alleen het vraagteken vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Afstraffen? Wat? Welnee man gewoon auto op zijn smoel parkeren
AFCA!![]()
Ben jij een neger?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of je 10 cent kwijt was die je probeerde eruit te krijgen?![]()
Omdat ik iets vraag? Vriendelijke jongen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Afstraffen? Wat? Welnee man gewoon auto op zijn smoel parkeren![]()
Oke oke even een opsomming van vandaagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Afstraffen? Wat? Welnee man gewoon auto op zijn smoel parkeren
Je gaat de_kromme doodschieten
Je hebt een kind
Je gaat over Davy heenrijden
Nog meer dingen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Komt door dat rare accent, hoor 't zelfs via fok die boerenlullenstemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik iets vraag? Vriendelijke jongen.![]()
Balotelli is een negroïde stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke even een opsomming van vandaag
Je hebt een kind
Nog meer dingen?![]()
Heeft Geo4 ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door dat rare accent, hoor 't zelfs via fok die boerenlullenstem![]()
Ingeschreven voor een nieuwe masterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een kind
Nog meer dingen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Stukje onzekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom altijd verschuilen achter smileys kapi?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft niks met jou te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.quote:![]()
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.![]()
HMF, 't is weer goed geweest zo jongen.Ik trakteer je straks wel op een cornetto.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 16:12:40 ]![]()
Jullie waren toch matties geworden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn battieboy aanzetten hoor![]()
K. Ik ga wel ff eten koken. Houd je die battieboy in de gaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, 't is weer goed geweest zo jongen.![]()
Ik geloof dat de nieuwe sta-tribune in de kuip naar hem vernoemd gaat worden, de tribune is zijn idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een kind
Nog meer dingen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik wil nog wel om je kunnen lachen hé, dus zorg ervoor dat je geen ban krijgt met je gezwets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.AFCA!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof dat de nieuwe sta-tribune in de kuip naar hem vernoemd gaat worden, de tribune is zijn idee.
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.quote:
Twee weken later ineens zo'n gek bericht dat ze G een staantribune willen maken zodat het uitvak gebruikt kan worden "voor Feijenoorddoeleinden". Ja daar klopt dus geen klootje van hé, die jatten mijn idee gewoon in fases. Volgende maand komt het bericht dat De Kuip grondig verbouwd wordt en dan jatten ze mijn plan wollah.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 16:15:07 ]![]()
Niet spotten met ADHDquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het wordt een combinatie vak: AD en HD
AFCA!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het wordt een combinatie vak: AD en HDToch doet hij dan wel weer onder voor De_Kromme hij krijgt een gehele stadionring
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.
Twee weken later ineens zo'n gek bericht dat ze G een staantribune willen maken zodat het uitvak gebruikt kan worden "voor Feijenoorddoeleinden". Ja daar klopt dus geen klootje van hé, die jatten mijn idee gewoon in fases.
AFCA!![]()
Kromme krijgt geen hele ring, hij bouwt een hele ring.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Toch doet hij dan wel weer onder voor De_Kromme hij krijgt een gehele stadionring
BFF met GGMM![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.
Twee weken later ineens zo'n gek bericht dat ze G een staantribune willen maken zodat het uitvak gebruikt kan worden "voor Feijenoorddoeleinden". Ja daar klopt dus geen klootje van hé, die jatten mijn idee gewoon in fases. Volgende maand komt het bericht dat De Kuip grondig verbouwd wordt en dan jatten ze mijn plan wollah.
Met dat vet van hem moet hij ook wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kromme krijgt geen hele ring, hij bouwt een hele ring.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan: op en neer springen?
AFCA!![]()
VI verslaat SS steeds dikker, ik hoop dat ze nu echt een keer goed gaan reorganiseren daar, dan wordt het volgend jaar misschien weer wat leuker.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat postte ik al 100 posts geleden afgeschaft opgerot kom met wat nieuws iets nieuws bitch weet je wel nu.nl enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
VI verslaat SS steeds dikker, ik hoop dat ze nu echt een keer goed gaan reorganiseren daar, dan wordt het volgend jaar misschien weer wat leuker.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Gadverdamme ik bied iemand een koek aan, zegt ie 'alleen als jij 'm gevuld hebt'Openbaring van DM. TR gemacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Moest wel erom lachen hoor Kapitein maar hoe ziek ben je
![]()
Bitchfightquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yuck, ik zou maar zo'n moeder hebben![]()
AFCA!![]()
Bas Muijs is wel een goede gast voor SSquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
VI verslaat SS steeds dikker, ik hoop dat ze nu echt een keer goed gaan reorganiseren daar, dan wordt het volgend jaar misschien weer wat leuker.Ben VI nu aan het terugkijken maar wtf is dit.
![]()
So HMF is your mother?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, vecht nooit met mijn moeder.AFCA!![]()
tot over 15minutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers ik heb dat gejank van jullie wel weer gezien. Ga weer ff studeren. De groeton.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat dacht Johan ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bas Muijs is wel een goede gast voor SSBen VI nu aan het terugkijken maar wtf is dit.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Poging 1001quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers ik heb dat gejank van jullie wel weer gezien. Ga weer ff studeren. De groeton.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geef hem een limp bizkit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Gadverdamme ik bied iemand een koek aan, zegt ie 'alleen als jij 'm gevuld hebt'![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vanmiddag bij de voedselbankt toch ook tegen je?![]()
![]()
![]()
AFCA!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Nicki Minaj ook last van in haar geweldige nummer 'Stupid Hoe'![]()
![]()
Alleen die dikke negerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn leraren op een basisschool apenschool in de bijlmer![]()
Ik heb iets tegen jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen zwarte mede mensen?![]()
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh jeetje nu gaan de poppen dansen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dikke lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.. O wacht, daar had je het over.
![]()
![]()
Jij ging weg weet je nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is enige echte concurrentie voor hem he. Vandaar z'n antipathie.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.quote:![]()
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet ff de SC in de gaten houden van GGMM nu alle mods ff druk zijn. Zie het als een soort inwerk-periode.![]()
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.![]()
Surprise.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF, Yvonne had gezegd dat ik mod werd!![]()
![]()
Vind de allochtoon enquêtequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.eur.nl/ttc/studenten/taaltoets/nl/
Iedereen even deze taaltoets maken![]()
![]()
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet daarnaast niet je motivatie naar forum@fok.nl te sturen.![]()
Ik heb al plantenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Daarom solliciteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil voor Steven z'n bestwil dat hij niet teveel op Fok! zit maar geld gaat verdienen. Daarom kan hij beter geen mod worden.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ooooooooo nou snap ik waarom je om 13:00 al je "planten" water moest geven..........
te laat danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je voor galg en rad opgroeit steven.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarom is die rechterbovenhoek zo slecht afgewerkt als je je venster om je reactie aan te passen wegklikt?Ik eis een verklaring!
![]()
Ik heb respect voor je studie uitstel technieken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is die rechterbovenhoek zo slecht afgewerkt als je je venster om je reactie aan te passen wegklikt?Ik eis een verklaring!
![]()
Hee snotjongquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je scoort voor Basis Nederlands, 12 van de 12quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen even deze taaltoets maken
Je scoort voor Stijl, 9 van de 12
Je scoort voor Grammatica, 10 van de 12
Je scoort voor Spelling, 11 van de 12![]()
Wtf ik had exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je scoort voor Basis Nederlands, 12 van de 12
Je scoort voor Spelling, 11 van de 12![]()
Je moet het ijzer smeden als het gloeit.
Ze zeggen dat deze klopt, maar de uitdrukking is toch echt dat je het ijzer moet smeden als het HEET IS![]()
Hey, je bent weer vrijgelatenquote:
Waar kan je de antwoorden zien dan? Ik zag niet wat ik fout had,maar als deze fout wordt gerekend heb ik die ook fout jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
Je moet het ijzer smeden als het gloeit.
Ze zeggen dat deze klopt, maar de uitdrukking is toch echt dat je het ijzer moet smeden als het HEET IS![]()
![]()
Als je 'vorige' klikt kan je je antwoorden wijzigen en er zo achterkomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar kan je de antwoorden zien dan? Ik zag niet wat ik fout had,maar als deze fout wordt gerekend heb ik die ook fout ja
OF natuurlijk de source bekijken!
![]()
Je scoort voor Stijl, 8 van de 12
Je scoort voor Grammatica, 12 van de 12
Je scoort voor Spelling, 10 van de 12![]()
Kutzooi ik kan niet spellen
Je scoort voor Spelling, 9 van de 12![]()
Door koos ik alleen maar voor omdat er 'veel gemaakte fouten' bovenstond, ik ging er vanuit dat het met een q was, maar toen ik dat zag staan dacht ik; dan zal het wel met een c zijnquote:![]()
![]()
Je hoeft niet te komen als je het zo naar vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen even deze taaltoets maken
Je hoeft niet te komen als je zo naar vindt.![]()
![]()
Dat is dus gewoon goed, maar men beweert van niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik besef me dat het bewijs niet waterdicht is.
Waarom is deze fout?!
![]()
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
Ik besef me dat het bewijs niet waterdicht is.
Waarom is deze fout?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Oh je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"Ik zat te focussen op het waterdichte bewijs
![]()
![]()
Ah, juist.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"![]()
OK die had ik ook als goed staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon goed, maar men beweert van niet.!
![]()
shit jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet zijn "Ik besef" en niet "Ik besef me"![]()
De verslaggevers werden gevraagd terughoudend te berichten
Wat is fout aan deze?
Zeker 'werd' gevraagd?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 16:56:18 ]![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is fout aan deze?
Zeker 'werd' gevraagd?
verslaggevers lijkt me toch wel meervoudquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is fout aan deze?
Zeker 'werd' gevraagd?![]()
Ja zo beredeneerde ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
verslaggevers lijkt me toch wel meervoud![]()
![]()
Je scoort voor Stijl, 11 van de 12
Je scoort voor Spelling, 12 van de 12
Hoezo ijzer smeden als het gloeit
Oh wacht 'ik besef me' heb ik fout, niet het ijzer...BFF met GGMM![]()
Ik had ook die met ijzer smeden fout.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 16:59:41 ]![]()
Hij staat als fout aangemerkt, maar wordt door dat ding goedgekeurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Vraag 48 is twee keer hetzelfde antwoordKlopt allemaal geen klote van.
Overigens wel weer een ECHTE surinamer hé, beste NL-docenten die er zijn![]()
![]()
Dat is een fout in de testquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
Kortom we zijn allemaal geslaagd, was dit een inburgeringstest?BFF met GGMM![]()
Erasmustest. Enige voorwaarde om een schakeljaar aan de EUR te mogen doen als HBO-student begreep ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
Kortom we zijn allemaal geslaagd, was dit een inburgeringstest?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.die met bomen praatte is niet die schele
![]()
Dat is echt een vraag die in die test past, ik heb hem een keer met collega's gedaan. Dat slaat echt nergens op die test.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar moet je het sterrenbeeld weten van de schele zus van Beatrix die met bomen praat.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Prinses Irene is ooit door prinses Margarita gezien terwijl zij orale seks bedreef met kleinkunstenaar Herman van Veen. Toen de destijds 12-jarige Margarita uit school thuis kwam trof ze haar moeder in de genante positie aan. Dit zegt Edwin de Roy van Zuydewijn in een interview met het blad BLVD.
De intieme contacten tussen Herman van Veen en prinses Irene zouden zijn ontstaan door hun gezamenlijke werk voor de charitatieve stichting Columbine. Deze in 1977 opgerichte stichting financiert kleinschalige projecten in zowel binnen- als buitenland.
De Roy van Zuydewijn vertelt dat zijn inmiddels ex-schoonmoeder een ware nymfomane zou zijn. De media speculeerden hier al eerder over. Irene zou tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole wel eens in haar blootje nachtelijke autoritten hebben gemaakt. Porto Ercole is de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana graag op vakantie ging. Irene zou ook met plezier naakt hebben gezwommen.
Naast deze akkefietjes vertelt De Roy ook over een feest waarbij Irene nogal opmerkelijk gekleed was. De prinses verraste de gehele aanwezige Koninklijke Familie met rode, doorschijnende kledij. Het 'koninklijk geslachtsdeel' zou volgens Van Zuydewijn voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar zijn geweest door de rode broek.
De laatste tijd haalde de ex-echtgenoot van Margarita al vaker en harder uit naar de Koninklijke familie. Zo vond hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Beatrix is volgens hem iemand van list en bedrog. Van Zuydewijn meent dat hij helemaal bankroet is. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis 'moet nog beginnen'. Maar hij hoopt vurig op een hereniging met prinses Margarita![]()
![]()
![]()
Mijn moeder werkte bij het CITO toen die toets gemaakt werd, ik heb toen nog een vroege versie van d'r gekregen, samen zitten húilen van het lachen, die was nog ergerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt een vraag die in die test past, ik heb hem een keer met collega's gedaan. Dat slaat echt nergens op die test.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 17:04:47 ]![]()
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupairquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
Prinses Irene pijpte toch Herman van Veen?![]()
![]()
VERTEL VERTEL VERTELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden maar ze is gescheiden mede door toedoen van een nicht van mij die was daar aupair![]()
![]()
Jong was zij wel de minst lelijke van die hele incest familiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is echt hel zeg: een lelijke nymfo![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Carlos kwam nogal eens op bezoek bij de kindermeisjes s'nachtsEn die lieten dat toe?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 17:08:39 ]![]()
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal binnen met dit prachtige weer? Stelletje idioten.
![]()
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
BFF met GGMM![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
![]()
![]()
IK HEB VAKANTIE NO SHITquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker![]()
Wattanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme, je mod-droom kan uitkomen hé? Ik word binnenkort al mod van WOS.
![]()
Werken met lekker weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben werk of studie, ouwe steuntrekker![]()
. Oh kut, ik moet morgen ook weer werken.
Denk dat ik toch maar de bijstand in ga.![]()
VBL mod gezocht:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
![]()
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
![]()
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Ik word binnenkort al mod van WOS.
![]()
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dit serieus of is dit net als "Junker komt naar Feijenoord"
Nice. Dat is het betere leven inderdaad. Ik moet binnenkort ook weer aan de studie, nog fucking drie tentamens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buiten met laptopje op schoot aan het studeren en FOK!'en. Goed leven dit dat.![]()
Hij wil happen. doet ij graagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga je elke keer weer serieus op hem in
Forum Opties Forumhop: Hop naar: