Vind je het gek dat is pis van die andere.quote:
Zoals de meeste hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldige gast, gewoon weigeren om volwassen te worden.
Deze gaat in mijn foboquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk is Balotelli gewoon een negroïde intelligentere versie van Steven, daarom mogen we 'm wel.
Zie jou Peri hosselen via je FOBOquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldige gast, gewoon weigeren om volwassen te worden.
Doet ze nog steeds iets met foto's?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:00 schreef Loohcs het volgende:
Begint een beetje overdreven te worden hoe Gijp nu echt iedereen begint af te zeiken Advocaat, Gordon, Smit, JJ van Gangelen, Spijkerman etc. etc., zeker omdat hijzelf al overspannen is als de brug een keer te lang open staat.
sowieso is de schrijver een expert in slecht taalgebruik. Wat een zinsopbouw in dat hele stuk zeg, daar verbleek ik bijquote:
200 pagina's lang, kut met perenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
sowieso is de schrijver een expert in slecht taalgebruik. Wat een zinsopbouw in dat hele stuk zeg, daar verbleek ik bij.
En dan zit ik te bitchen op mijn rechtssociologie boekquote:
quote:Voorwoord
Voor een opdrachtgever is een bouwproces is als een reis. Een reis door een jungle. Hij maakt de reis niet alleen, maar hij moet dat doen met de hulp van anderen. Maar met wie? Hij krijgt daar gevraagd en ongevraagd heel veel goedbedoelde adviezen bij. Maar die sluiten niet op elkaar aan en zijn soms zelfs tegenstrijdig aan elkaar. Ook hoort hij dat er allerlei dingen mis kunnen gaan en wordt hij gewaarschuwd voor allerlei gevaren. Hij hoort dat je onderweg ondanks alle voorbereidingen toch nog allerlei dingen extra moet regelen, dat je onderweg ergens kunt blijven steken.
Er wordt beweerd dat je met grote zekerheid je budget wel zult overschrijden. En sommigen zeggen zelfs dat het best kan zijn dat je je geplande reisdoel niet eens haalt.
Het bouwproces is inderdaad als een reis. Een reis door de jungle. En ook al heb je als opdrachtgever eerder zo‟n reis gemaakt, iedere reis is weer uniek. Met een andere route, met andere verrassingen.
Met steeds weer andere reisgezellen waarvan je vooraf misschien niet helemaal zeker bent of je erop kunt vertrouwen dat zij de gewenste bijdrage leveren aan jouw reis.
Dit collegedictaat is geschreven als een reisgids. Een reisgids naar een succesvol bouwproject. Waarbij de deelnemers aan de reis op elkaar kunnen rekenen, als leidraad voor een opdrachtgever die een reis door het bouwproces gaat maken. Een reisgids naar de “Future Site”, de bouwplaats van de toekomst. Bedoeld voor bouwkunde studenten die deze opdrachtgever straks aan de hand moeten nemen op zijn reis, of straks zelf opdrachtgever zijn. Om te begrijpen wat er allemaal omgaat in het bouwproces. En daar straks een succesvolle bijdrage aan te kunnen leveren.
Na een korte introductie over de bouwsector lopen we stap voor stap door het initiatief, de voorbereiding en de uitvoering van die reis. Aan het eind van die reis is het bouwwerk gerealiseerd. De opdrachtgever is dan een hoop ervaringen rijker en inmiddels heel wat wijzer. En als het goed is, in het bezit van een gebouw waar hij trots op kan zijn. Een resultaat wat voldoet aan de verwachtingen die hij er zich vooraf van had voorgesteld. Maar wat zijn die verwachtingen vooraf eigenlijk? Wat stelt hij zich voor van de reis?
Heeft stijntje dit geschreven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
Okay okay, het voorwoord even gekopieerd uit de PDF
[..]
Voor een opdrachtgever is een bouwproces is als een reisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkundequote:
Ik gebruik hem niet graag, maar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Bestseller koekenbakker en bouwkunde, die gozer is van alle markten thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkunde
Bitch please. Ik heb mensen die dat vóór mij schrijven. Deze heb ik de tent uitgepleurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit is het boek van HMF toen hij zijn bouwkunde diploma (nummer 37, toen) haalde. Niet weten dat HMF ook een bestseller is in bouwkunde
Schaf een abo aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet waarom ik die 357e note heb gekregen vannacht
Neem zo'n goedkoop abo'tje, kost geen reet joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Al zou je het weten, je zou het er toch niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan pas vanaf de 3 en 4 sterren, en ik heb nog steeds mijn geld nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neem zo'n goedkoop abo'tje, kost geen reet joh.
quote:- Let extra op als menen vlak langs je lopen of rijden (op de fiets of scooter).
- Probeer op donkere of afgelegen plaatsen zo min mogelijk je smartphone, Mp3-speler of koptelefoon te gebruiken. Je bent dan afgeleid en een makkelijk slachtoffer.
- Pin niet op verlaten of slecht verlichte plekken.
- Zorg dat je waardevolle spullen niet te goed zichtbaar zijn.
- Draag je tas voor je lichaam of maak hem goed vast.
Misschien is ie wel positief?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al zou je het weten, je zou het er toch niet mee eens zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is 'ie. Net even voor je gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |