Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen, echt niet! Ik ben niet te stoppen jaaaa.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.
Leuk verhaal voor je kleinkinderen laterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.
Voor die gast wel, maar je zal dat vrouwtje zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor je kleinkinderen later
Met z'n gouden skibrilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor die gast wel, maar je zal dat vrouwtje zijn...
Zo! En toen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
Kwam die de snackbar in, liep de rij voorbij, bestelde en ging muntjes in de fruitautomaat gooien. En dan continu op dat ding slaan omdat hij niet uitbetaalde.
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist. Met je bochel.quote:
Ik vraag wat er toen gebeurde?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist met je boggel.
ik lachtte wel een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou grappig te doen zolderkamerautist. Met je bochel.
Hij is gewoon een kloon van Balotelliquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso een baas die Def, want iedereen haat hem.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen kwam je moeder langs en neukte hij haar op de fruitautomaat.
Jij bent zo lelijk hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent ook zo voorspelbaar he
Hij vroeg alleen maar watquote:
Waarom mag ik niet zeggen dat ik m'n auto op zijn mongolenkop zou parkeren als ik 'm ooit tegenkom? IK heb niet eens een auto.quote:
En weer ligt het aan mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Sfeer in de SC verziekt in 3...2...1...
Zoveel waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Davy, hij post toch mooie vrouwen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Davy online.
Hij post plastic en silliconen, één van de 50 vrouwen die hij post is maar fapwaardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Davy, hij post toch mooie vrouwen?
Deze keer ben ik het niet met je eensquote:
silliconenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij post plastic en silliconen, één van de 50 vrouwen die hij post is maar fapwaardig.
Goeie vraag dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedragen mensen zich de laatste tijd kansloos stoer in deze SC
Competitie begint bijna weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gedragen mensen zich de laatste tijd kansloos stoer in deze SC
En dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het niet met je eens
Hij vroeg wat en je begon meteen raar te doen
Hehe...toch vind ik je wel een toffe user davy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |