Vast wel, maar de post die genote is, is verwijderd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
hmmm, ff kijken of ik iets kan vinden van die dag
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat Tita nou weg voor wat miljoentjes of wat?
Manolev voor max 1,5 miljoen tegen een aankoopbedrag van 3+ miljoen toch>quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegen
Het was sowieso niet echt een prettig toernooi voor PSV-spelers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoopte dat hij een goed EK zou gaan spelen maar dat viel nogal tegen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé accuzuur is er weer. Waar is koningswater gebleven?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manolev voor max 1,5 miljoen tegen een aankoopbedrag van 3+ miljoen toch>
zal wel iets heel kuts geweest zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast wel, maar de post die genote is, is verwijderd.
En dat noemt zichzelf Saind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel iets heel kuts geweest zijnFokte toen ook niet eigenlijk
Voor Tyton welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was sowieso niet echt een prettig toernooi voor PSV-spelers.
Prima zowaar zon vandaag.quote:
Is gewoon waar toch door opnieuw een falende contract onderhandeling?quote:
Ik vind blauw toch mooier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Is gewoon waar toch door opnieuw een falende contract onderhandeling?
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen, echt niet! Ik ben niet te stoppen jaaaa.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die mongool die ooit eens zichzelf op het podium elektrocuteerde toen hij aan 't daggeren was tegen een meisje en ondertussen een grote fles water over haar shirt uitgoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |