Komt door dat rare accent, hoor 't zelfs via fok die boerenlullenstemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik iets vraag? Vriendelijke jongen.
Balotelli is een negroïde stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke even een opsomming van vandaag
Je gaat de_kromme doodschieten
Je hebt een kind
Je gaat over Davy heenrijden
Nog meer dingen?
Heeft Geo4 ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt door dat rare accent, hoor 't zelfs via fok die boerenlullenstem
Ingeschreven voor een nieuwe masterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een kind
Nog meer dingen?
Stukje onzekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom altijd verschuilen achter smileys kapi?
Dat heeft niks met jou te makenquote:
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.quote:
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.
Jullie waren toch matties geworden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn battieboy aanzetten hoor
K. Ik ga wel ff eten koken. Houd je die battieboy in de gaten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, 't is weer goed geweest zo jongen.
Ik geloof dat de nieuwe sta-tribune in de kuip naar hem vernoemd gaat worden, de tribune is zijn idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een kind
Nog meer dingen?
Ik wil nog wel om je kunnen lachen hé, dus zorg ervoor dat je geen ban krijgt met je gezwets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon man ik bescherm deze slowchat tegen mongloïde invloeden die niet van mij of Steven afkomstig zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof dat de nieuwe sta-tribune in de kuip naar hem vernoemd gaat worden, de tribune is zijn idee.
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.quote:
Niet spotten met ADHDquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het wordt een combinatie vak: AD en HD
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het wordt een combinatie vak: AD en HD
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.
Twee weken later ineens zo'n gek bericht dat ze G een staantribune willen maken zodat het uitvak gebruikt kan worden "voor Feijenoorddoeleinden". Ja daar klopt dus geen klootje van hé, die jatten mijn idee gewoon in fases.
Kromme krijgt geen hele ring, hij bouwt een hele ring.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Toch doet hij dan wel weer onder voor De_Kromme hij krijgt een gehele stadionring
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is waarheid mattie. Ik post hier dat ze tot en met GG de rode stoeltjes moeten doortrekken, extra maasgebouwtje eraan, zodat er geen nieuw stadion nodig is. Skyboxies doortrekken alles.
Twee weken later ineens zo'n gek bericht dat ze G een staantribune willen maken zodat het uitvak gebruikt kan worden "voor Feijenoorddoeleinden". Ja daar klopt dus geen klootje van hé, die jatten mijn idee gewoon in fases. Volgende maand komt het bericht dat De Kuip grondig verbouwd wordt en dan jatten ze mijn plan wollah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |