Met dat vet van hem moet hij ook wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kromme krijgt geen hele ring, hij bouwt een hele ring.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan: op en neer springen?
Dat postte ik al 100 posts geleden afgeschaft opgerot kom met wat nieuws iets nieuws bitch weet je wel nu.nl enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
VI verslaat SS steeds dikker, ik hoop dat ze nu echt een keer goed gaan reorganiseren daar, dan wordt het volgend jaar misschien weer wat leuker.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Gadverdamme ik bied iemand een koek aan, zegt ie 'alleen als jij 'm gevuld hebt'
Openbaring van DM. TR gemacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Moest wel erom lachen hoor Kapitein maar hoe ziek ben je
Bitchfightquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yuck, ik zou maar zo'n moeder hebben
Bas Muijs is wel een goede gast voor SSquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
VI verslaat SS steeds dikker, ik hoop dat ze nu echt een keer goed gaan reorganiseren daar, dan wordt het volgend jaar misschien weer wat leuker.
So HMF is your mother?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, vecht nooit met mijn moeder.
tot over 15minutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers ik heb dat gejank van jullie wel weer gezien. Ga weer ff studeren. De groeton.
Dat dacht Johan ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bas Muijs is wel een goede gast voor SSBen VI nu aan het terugkijken maar wtf is dit.
Poging 1001quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers ik heb dat gejank van jullie wel weer gezien. Ga weer ff studeren. De groeton.
Geef hem een limp bizkit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Gadverdamme ik bied iemand een koek aan, zegt ie 'alleen als jij 'm gevuld hebt'
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vanmiddag bij de voedselbankt toch ook tegen je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |