Van haar niet. Ze traint echt elke dag 2 keer om zo iets te krijgen. Zijn allemaal spieren.quote:
Ik wil 24/7 bij je zijn.quote:
quote:
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat overeenkomsten, maar niet zoveel. Een beetje net als dat je naar PSV, Feyenoord of Ajax zoekt in google, dan kom je de andere clubs ook vanzelf tegen als je door klikt.
1 daarvan was/is gewoon mbo docent.quote:
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.
quote:
quote:
Het is niet bij te houden. Tong uit de mond heeft. Hijgend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het trouwens echt aandoenlijk hoe deze sc veel te snel gaat voor tong![]()
Hij reageert nu nog steeds op posts uit het vorige topic
Deze Waka versiequote:
Die waka versie is mega baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze Waka versie![]()
En die andere 2 zijn klassiekers!
Das wel vet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.
Enige liedje waar ik teksten nog van onthouden hebt is zinloos van Lange Frans en Baas B.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Doublepain het volgende:
Zolang geleden en ken bijna alle teksten nog![]()
Mag ook wel na 1000x luisteren toen
330quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze is beter dan die WK versie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die waka versie is mega baas.
Mega baas zeggen
Dit is het enige wat hard is van hem, die dissquote:
Lukt het je al wel weer om je eten binnen te houden? Dat lijkt mij wel een eerste belangrijke stap, maar inmiddels wel weer thuisdus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben te oud voor jullie jeugdige rapmuziek ik vertrek met Tong weer naar Hools
Ja man.quote:
Weet je eigenlijk wel dat iemand je probeert in te halen met aantal posts en topics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Kan ik nog inkomen jaquote:
NWA vind ik een beetje 'ze zeggen fuck, wat een boefjes'-rap, maar Public enemy, LL Cool J en Chuck Dquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Dat is mijn jeugdquote:
Jeugd zie ik als basisschoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Dat is ONZE jeugd.. je bent net 16 gast.. dat is voor mensen van 22-26
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je nou echt![]()
![]()
Mooiste NLrap ooit
Nee joh, mensen van 18 ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ze willen ons wat maken...quote:
Afgrijzelijk nummer.quote:
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar, uiteindelijk was het geen gevolg van het roken/drinken?
Ik zag de eerste clip op tv ervanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Groep 7 en toen ook eerste clip van 50 cent. In tha club heette het. Iedereen kon meerappen.
Ghetto met Akonquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Maar de echte hits op onze basisschool waren natuurlijk: "ik ben je zat" en "mocro flavour"
Ik ook hoor. Weet nog dat ze toen ook expliciete versie van een clip van THC lieten zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag de eerste clip op tv ervan![]()
Toen midden in de nacht gewoon BOX kijken voor die clip
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.quote:
Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Dat is ongelooflijk klote. Ben toevallig zelf een paar dagen geleden gestopt en 2 dagen later weer begonnen. Moeilijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die andere jaren? Ik bedoel, waar ging het fout?
Je moeder je op je hoofd laten vallen? Aangeboren?
Big2 echt niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.
Schijtlijst is fake.
Alle MTV show zijn ook fake.
Vond ik toen (eerste klas volgens mij) wel leuk.quote:
en die vrouw die met haar kut iets van de grond haalde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.
Opzich wel mooie lyrics:quote:
Hier was ik weer te oud voor.quote:
Bracequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Typisch het volgende:
IN HET BEGINNNNNNNNNNN, WAS ALLES FLEXXXXXXXXXXXX
GOEIE SEXXXXX![]()
![]()
Zo ontzettend slecht.
Bijna 14 miljoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Fouradi nummer heeft gewoon bijna 5 miljoen hits
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftalquote:
Gers hoerenjong!quote:
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''quote:
Hij was met je aan het flirten, als je je broek liet zagen had hij je analcherry wel gepopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
Naast Paul de Leeuw lijkt iedereen wel hetero, maar hij niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftal
quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Dit is Lange Frans Baas B supervisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?
Hoeveel moeten er nog gaaan?
Dag erna een gozer kapot slaan met een knuppelquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken hele liedje uit mij hoofd.quote:
Van Velzen ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Probeerde een fiets van de gracht te redden, wat een kanker sloeber hij wou hem gewoon zelf hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |