Ghetto met Akonquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
Maar de echte hits op onze basisschool waren natuurlijk: "ik ben je zat" en "mocro flavour"
Ik ook hoor. Weet nog dat ze toen ook expliciete versie van een clip van THC lieten zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag de eerste clip op tv ervan![]()
Toen midden in de nacht gewoon BOX kijken voor die clip
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.quote:
Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Dat is ongelooflijk klote. Ben toevallig zelf een paar dagen geleden gestopt en 2 dagen later weer begonnen. Moeilijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan ik absoluut niet waarderen.
Helemaal als je de schijtlijst heb gezien van Negativ
Hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk Feyenoord wel. Loop de hele tijd achter de feiten aan.
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die andere jaren? Ik bedoel, waar ging het fout?
Je moeder je op je hoofd laten vallen? Aangeboren?
Big2 echt niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal ff je iets vertellen en hopelijk breekt het niet je hart.
Schijtlijst is fake.
Alle MTV show zijn ook fake.
Vond ik toen (eerste klas volgens mij) wel leuk.quote:
en die vrouw die met haar kut iets van de grond haalde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds ik bij de KRO op TV ben geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale haalde maar strande vlak voor de streep en tweede werd.
Opzich wel mooie lyrics:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |