Lukt het je al wel weer om je eten binnen te houden? Dat lijkt mij wel een eerste belangrijke stap, maar inmiddels wel weer thuisdus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel ziek ben vorige week met een brancard naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu voor de uitzindering een virale infectie. Epileptie aanval. Kan niet slapen daarom post ik nu zo laat.
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben te oud voor jullie jeugdige rapmuziek ik vertrek met Tong weer naar Hools
Ja man.quote:
Weet je eigenlijk wel dat iemand je probeert in te halen met aantal posts en topics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Kan ik nog inkomen jaquote:
NWA vind ik een beetje 'ze zeggen fuck, wat een boefjes'-rap, maar Public enemy, LL Cool J en Chuck Dquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet te oud voor rap. Ik ben geen rap fan, meer van cross-over Chuck D met Antrax of Bodycount. Heb natuurlijk wel de klasssiekers van Public enemy, NWA, LL Coo J etc.
Dat is mijn jeugdquote:
Jeugd zie ik als basisschoolquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Dat is ONZE jeugd.. je bent net 16 gast.. dat is voor mensen van 22-26
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dacht je nou echt![]()
![]()
Mooiste NLrap ooit
Nee joh, mensen van 18 ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut..
Ze willen ons wat maken...quote:
Afgrijzelijk nummer.quote:
Wren mede de oorzaak. Moet nu definitief met beide stoppen. Heb geen andere keus. Die keus is nu voor me gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar, uiteindelijk was het geen gevolg van het roken/drinken?
Ik zag de eerste clip op tv ervanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Groep 7 en toen ook eerste clip van 50 cent. In tha club heette het. Iedereen kon meerappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |