Van haar niet. Ze traint echt elke dag 2 keer om zo iets te krijgen. Zijn allemaal spieren.quote:
Ik wil 24/7 bij je zijn.quote:
quote:
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat overeenkomsten, maar niet zoveel. Een beetje net als dat je naar PSV, Feyenoord of Ajax zoekt in google, dan kom je de andere clubs ook vanzelf tegen als je door klikt.
1 daarvan was/is gewoon mbo docent.quote:
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd interessante onderwerpen om te lezen.
quote:
quote:
Het is niet bij te houden. Tong uit de mond heeft. Hijgend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het trouwens echt aandoenlijk hoe deze sc veel te snel gaat voor tong![]()
Hij reageert nu nog steeds op posts uit het vorige topic
Deze Waka versiequote:
Die waka versie is mega baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze Waka versie![]()
En die andere 2 zijn klassiekers!
Das wel vet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het ook, na de vakantie ga ik weer ongeveer elke maand met een Mason praten. Beetje chillen bij hem in de loge. Lullen over dingen, vind ik wel tof.
Enige liedje waar ik teksten nog van onthouden hebt is zinloos van Lange Frans en Baas B.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:44 schreef Doublepain het volgende:
Zolang geleden en ken bijna alle teksten nog![]()
Mag ook wel na 1000x luisteren toen
330quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze is beter dan die WK versie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die waka versie is mega baas.
Mega baas zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |