Mitta kan er geen kanker van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was allang al bijgelegd
Ging om Soldier, en Mitta had hem ook genakt maar is ook al weer goed
Ik snap je puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''
Geef mij maar ook meer een Fresku en Winne. Die worden veel te weinig gewaardeerd. Keizer en Polska etc. vind ik totaal niks i.t.t mijn leeftijdgenoten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''
Lol.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister vaak niet eens serieus naar lyrics
Komt goedquote:
Gangsterrap nooit leuk gevonden. Verhalende/observerende rap is idd het vetst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens of welquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gangsterrap nooit leuk gevonden. Verhalende/observerende rap is idd het vetst.
Ik weetquote:
Door rapgenius.com heb ik zo veel meer respect gekregen voor rappers als Lupe en Kendrick Lamar. Zo geniaal niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef mij maar ook meer een Fresku en Winne. Die worden veel te weinig gewaardeerd. Keizer en Polska etc. vind ik totaal niks i.t.t mijn leeftijdgenoten.
Ik kan het wel luisteren, maar dan is het meer op de achtergrond omdat lekkere beat en van goede punchlines kan ik ook wel houden hoor. Maar ik heb nog liever iets meer Drake dan 50 cent shit tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap je punt
Nederlandse Gangsterrap vind ik ook niks, Amerikaanse kan ik nog wel luisteren
Ik haat hem ook Hij heeft veel te veel verstand van voetbal. Als ik met hem discussier win ik het nooit. De betweter.quote:
Die beats zijn gewoon beats van dat groepje van Yellow Claw, zijn kennissen van een maat van mij. Is meer kermis shizzle. Ben er niet zo gek mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ik
Maar ik vind die nuveau riche ofzo clubje soms oke en soms niet
50ct is na zijn begin album sowieso niks meer aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan het wel luisteren, maar dan is het meer op de achtergrond omdat lekkere beat en van goede punchlines kan ik ook wel houden hoor. Maar ik heb nog liever iets meer Drake dan 50 cent shit tegenwoordig.
RickRoss sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef mrstylo het volgende:
Rick Ross vind ik ook wel leuk. Tijdens het sporten is het zo vet om daar naar te luisteren. Dan kan ik niet echt serieuzer raps luisteren.
Klopt ook niet altijd hé, maar klopt vaak zit er veel meer achter dan je na 1 of 2 keer luisteren hoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door rapgenius.com heb ik zo veel meer respect gekregen voor rappers als Lupe en Kendrick Lamar. Zo geniaal niet normaal.
Mwah van sommige en vooral live nummers vind ik het wel oke klinkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die beats zijn gewoon beats van dat groepje van Yellow Claw, zijn kennissen van een maat van mij. Is meer kermis shizzle. Ben er niet zo gek mee.
Ik vind die Digitzz wel geinig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Polska daar in tegen heeft wel weer harde beats vind ik
Maar ik vind die nuveau riche ofzo clubje soms oke en soms niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |