smeichel, of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik zie in hem wel een topper, maar in mijn ogen kan iemand uit Denemarken niet een volwaardige ManU speler worden. Klinkt raar ik weet.
Tong maakt altijd goeie topics open, alleen zijn er altijd van die chagrijnige kutjes die niet weten wat humor is..quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.
Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
smeichel, of hoe je het ook schrijft
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was ook goed. Neem mijn woorden dan maar terug.
Liever nietquote:
Komma's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.
Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.
Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben er net een hele discussie opzitten ik weet, maar kan je nu oprotten?
okequote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.
Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modjes komen weer aan met die kontkusserij hoor
Iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?
Heb hem nooit echt meegemaakt. Daarom heb ik hem niet altijd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergeten
Nee, was een aidspost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is mijn post heen
Die was inhoudelijk
Sorry man... was niet zo bedoeld. Snap niet waarom jij overal mee weg komt en andere users nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |