als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijnquote:

Eriksen kan niet voetballenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijn

En altijd als het van iemand buiten de randstad afkomt begint ie over provincialenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik hier zeg amsterdam is een kut stad waarvan meer als de helft van de inwoners geestelijke beperkt is, moet ie er binnen 2 minuten zijn

En het is zelf een tukkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast haat alles wat niet uit Amsterdam komt
Zelfs Eriksen is een waardeloze speler volgens hem

Zeer beperkte voetballer jaquote:

Huh watquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het is zelf een tukker(ga ik vanuit, of is Jojoortje verhuist vanuit a'dam naar tukkerland?)

Waar heb jij het over dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het is zelf een tukker(ga ik vanuit, of is Jojoortje verhuist vanuit a'dam naar tukkerland?)

Eriksen is wel goed hoor. Alleen heeft die overdreven verwachtingen niet waar gemaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer beperkte voetballer ja
Snap niet wat al die grote clubs in hem zien hoor!!!!!!!!

broer toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh wat
Wat heeft jojo ermee te maken dan

Zet het neer in het grote Eriksen topic en je hebt al 5 doodsverwensingen binnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer beperkte voetballer ja
Snap niet wat al die grote clubs in hem zien hoor!!!!!!!!

nee dat is iemand andersquote:

Ohnee, dat is Seaker..quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huh wat
Wat heeft jojo ermee te maken dan

dunno, weet het fijne er nie vanquote:

Jojoortje is niet serieus te nemen johquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

Hij is nog jong en is al redelijk snel gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eriksen is wel goed hoor. Alleen heeft die overdreven verwachtingen niet waar gemaakt.

Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee, dat is Seaker..ik haal ze even door elkaar
ik dacht dat is toch de broer van Jojoortje, maar foutje.. ik zei niks

Als ze echt lekker is wil der wel een keer serieus nemen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jojoortje is niet serieus te nemen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt ook echt op alles. Niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee, dat is Seaker..ik haal ze even door elkaar
ik dacht dat is toch de broer van Jojoortje, maar foutje.. ik zei niks

Alleen om zijn ava kan ik hem al niet uitstaan, dan komen die kut posts er nog bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt echt op alles. Niet normaal.

quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze echt lekker is wil der wel een keer serieus nemen hoor
Geen foto´s gezien, maar ben wel blij dat ze mod af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

nubreektmijnklomp zou wel een leuke toevoeging zijn hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is hetzelfde als vincerusso, die zeikt ook echt op alles. Niet normaal.

Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.

Maar ik zie in hem wel een topper, maar in mijn ogen kan iemand uit Denemarken niet een volwaardige ManU speler worden. Klinkt raar ik weet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nog jong en is al redelijk snel gebracht

smeichel, of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik zie in hem wel een topper, maar in mijn ogen kan iemand uit Denemarken niet een volwaardige ManU speler worden. Klinkt raar ik weet.

Tong maakt altijd goeie topics open, alleen zijn er altijd van die chagrijnige kutjes die niet weten wat humor is..quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.

Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
smeichel, of hoe je het ook schrijft

quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was ook goed. Neem mijn woorden dan maar terug.

Liever nietquote:

Komma's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat maar lekker open. Ben geen NSBer. Constateer gewoon dat er zo vaak geroepen wordt dat ik bagger. Terwijl dat hardstikke meevalt. Vandaag weer een paar mooie topics geopend die ik ook nog eens bij hou. Dat zeg ik niet om te poggen. Maar gewoon om op te scheppen.

Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.

Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergetenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja die was goed. Neem mijn woorden dan maar terug.

Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben er net een hele discussie opzitten ik weet, maar kan je nu oprotten?

okequote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irriteerde me eerst ook aan, maar na tijdje kan je gewoon negeren. Alleen sommige grapjes zijn echt slecht.

Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modjes komen weer aan met die kontkusserij hoor

Iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, ik zou jou ook verdedigen als je een goed punt maakt en je krijgt vervolgens alleen onzin te horen.

quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?

Heb hem nooit echt meegemaakt. Daarom heb ik hem niet altijd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je de beste keeper ooit nou vergeten

Nee, was een aidspost.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is mijn post heen
Die was inhoudelijk

Sorry man... was niet zo bedoeld. Snap niet waarom jij overal mee weg komt en andere users nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon Ik reageer gewoon op een opmerking. Ik werd door één van jullie gevraagd via PM of ik even hier wilde kijken en posten ze hadden me nodig zei ie. Ik ben je hondje niet idioot. Doe ff normaal.
Spoor je wel ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |