Lekker boeiend ja, dat ajax topic is toch kutquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.![]()
Die tompsv ook vandaag met zijn dreigement dat hij wel even in het Ajax topic zou komen trollen. Echt geweldig, ik wenste hem ook succes. Hij doet zijn best maar.

Kan je wel stoer lopen doen, maar Steven weet je huis wel te vinden. Die kopen we gewoon om, dat is relatief makkelijk aangezien hij geen werk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Succes. In Zwolle zal je me niet vinden

Ik verkoop geen grammenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verkoop je serieus dan? Want onze Turk is opgepakt 2 dagen terug

Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.

Dat was zo zielig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, negeer ze lekker als je je er aan ergert. Roep een mod ofzo en die kijkt wel of het zo verder kan. Die lui gaat echt overal op in.![]()
Die tompsv ook vandaag met zijn dreigement dat hij wel even in het Ajax topic zou komen trollen. Echt geweldig, ik wenste hem ook succes. Hij doet zijn best maar.

Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tong ziet ze ook graag verdwijnen, nu moet je wel man.

Per 100 euro verkoop je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verkoop geen grammen
Zijn iets meer planten

Watquote:

Hij zit al 23 minuten te wachten man. Let eens op joh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:30 schreef tong80 het volgende:
Dan zeggen ze dat ik bagger.
Feliciteer hier alvast PSV met het behalen van de landstitel 2012/2013
Feliciteer Celtic alvast met het behalen van de landstitel 2012/2050
Feliciteer PSG alvast met het behalen van de landstitel 2012/2013
Feliciteer Ajax alvast met het behalen van de landstitel 2012/2013

Goeden zaken hoor... hou dit gewoon vol en dan hoef je ook geen nieuwe baanquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Ik ben het in 1x kwijt en hou wat over dat naar mensen gaat die wel wat willen kopen

Maatschappij dwingt je om dit soort dingen te doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goeden zaken hoor... hou dit gewoon vol en dan hoef je ook geen nieuwe baan

Die van mij was er om te kijken of er nog mods warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die topics. Ja die zag ik al, maar in principe heeft elk topic een punt. (PSV was gewoon een grapje van een psver, celtic wordt simpelweg kampioen omdat rangers weg is en PSG heeft een punt door de sjiek die er zit). Dus ik was eigenlijk van plan om ff te kijken hoe die topics zouden lopen.

Vincerusso ook wel leuk altijd, die man is levensmoe volgens mij. Die zeikt echt om alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker boeiend ja, dat ajax topic is toch kut

Als gewoon was blijven werken bij de Burger Kingquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
ik wou eigenlijk net gaan slapen, maar toen brandde hier die discussie losNu heb ik honger

Ik moet altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vincerusso ook wel leuk altijd, die man is levensmoe volgens mij. Die zeikt echt om alles.

Is slecht om nu te eten. Dan moet je 2 uur wachten om het weer te kunnen slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
ik wou eigenlijk net gaan slapen, maar toen brandde hier die discussie losNu heb ik honger

Werken bij een fastfood-restaurantquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als gewoon was blijven werken bij de Burger King

Niet bij de nuggets kunnen komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werken bij een fastfood-restaurant

Daar hadden we ook regelmatig discussies over het Niveau. Vooral toen ze besloten gehandicapten een kans te geven om ook aan werk te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als gewoon was blijven werken bij de Burger King

Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werken bij een fastfood-restaurant

Een bedrijf wat wilt dat je eerst 1 jaar werkervaring krijgt bij de hamburgersquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet bij de nuggets kunnen komen

Die gast haat alles wat niet uit Amsterdam komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |