Bracequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Typisch het volgende:
IN HET BEGINNNNNNNNNNN, WAS ALLES FLEXXXXXXXXXXXX
GOEIE SEXXXXX![]()
![]()
Zo ontzettend slecht.
Bijna 14 miljoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Fouradi nummer heeft gewoon bijna 5 miljoen hits
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftalquote:
Gers hoerenjong!quote:
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''quote:
Hij was met je aan het flirten, als je je broek liet zagen had hij je analcherry wel gepopt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
Naast Paul de Leeuw lijkt iedereen wel hetero, maar hij niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die homo kan niet eens 2 spelers opnoemen van het NL elftal
quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gers kan niet met wiet omgaan man. Hij ging mij omhelzen toen ik een kratje bier in hun kleedkamer kwam brengen. ''YOOOO JIJ BENT ECHT DE LAUWSTE MAN''
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Dit is Lange Frans Baas B supervisie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HOEVEEL MOETEN ER NOG KOMEN?
Hoeveel moeten er nog gaaan?
Dag erna een gozer kapot slaan met een knuppelquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken hele liedje uit mij hoofd.quote:
Van Velzen ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook nog Lange Frans en zijn broertje
Probeerde een fiets van de gracht te redden, wat een kanker sloeber hij wou hem gewoon zelf hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |