Privé jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is mijn post heen
Die was inhoudelijk
Ja okequote:
Dries.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeg naar bed gaan is niet mijn ding..
Iemand nog goede muziek?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog goede muziek?
Iemand nog goede muziek?
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als tong het zegt sluit ik het direct.
Yo Johnny Bravoquote:
Iemand nog goede muziek?
quote:
Combooquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog goede muziek?
Ik ben serieus benieuwd naar jouw levensverhaal..quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.
Hoop echt die zanger nog eens te ontmoeten, wat een mooie stem!quote:
Ja maar die sletjes hier gaan er wel los op, dus ik heb geen moeite met dat nummer met het uitgaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
Echt ik verbaas me echt over dat nummer ''krokobil'' zo verdomd slecht.
wtfquote:
1 gozer is dood nu tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Die mongolen krijgen gewoon geld ervoor
Nee donders nog steeds niet. Is het wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Iemand nieuwe album van Nas al geluisterd?
Nou die Aziaat niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Die ene is al dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Ja, het refrein is lekker voor in clubs. Maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar die sletjes hier gaan er wel los op, dus ik heb geen moeite met dat nummer met het uitgaan![]()
Maar Polska
Nee nog niet, maar iedereen vindt het helemaal 'oude' Nas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Iemand nieuwe album van Nas al geluisterd?
Kat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar kan ik nieuwe album van Nas luisteren
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.quote:
Ja? Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar iedereen vindt het helemaal 'oude' Nas.
Mwa, heb je post in feedback verkeerd geïnterpreteerd, maar topics konden bij nader inzien sowieso wel dicht, waren al soortgelijke onderwerpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man dat was helemaal niet de bedoeling. Gooi open die hap.Ik constateerde alleen maar. Ben gewoon verder gaan Fokken. Ze kennen me echt niet.
Ik vind het erger voor de machinistquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal doen alsof het zo erg is, die lafaard springt voor een trein
Geen idee, ben wel benieuwd eigenlijk. Heeft de laatste jaren niet echt veel soeps gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee donders nog steeds niet. Is het wat?
Topquote:
Yvonne naar je topic laten komen telt niet als vrouwen laten komen hé.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.
Jermain wacht anders nog steeds op zijn geld hoor en ik kan godverdomme weer ik slapen. Ik geerf ook hier Monopoly de schuld vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
Best bazen reactie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik al oud ben en vrouwen van de leeftijd van jullie moeders heb laten komen.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jermain wacht anders nog steeds op zijn geld hoor en ik kan godverdomme weer ik slapen. Ik geerf ook hier Monopoly de schuld van
Ja maar dat vonden een paar niet leuk toen ik dat zeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het erger voor de machinist
Dret en Krulle sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Steven aangezien jij toch veel van dat wereldje kent ook deze gozers?
Beter dan in de cha cha chaquote:
Ja maar het is toch zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar dat vonden een paar niet leuk toen ik dat zei
Dret weleens ontmoet maar verder nietquote:
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dret weleens ontmoet maar verder niet
Wel Scarface van GreenGang
Ik vind hem zo geniaal, dat ik soms hiphop stop moet hebben om weer naar andere artiesten te luisteren.quote:
tja het leven van de straat is blijkbaar niet makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch zo
Wat kan mij nou zo'n schijterige import jappie nou schelen?
Die is toch dood, die machinist moet nog door met zijn leven
Wel een skinny ass jappie hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.
Is het wat z'n album? Of nog niet geluisterd?quote:
Nou ja.......simpel. Ik moet me altijd dwingen om zijn topics niet te openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.
Sowieso komt mijn gappie weer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven had wel gelijk over dat Nino weer hard terug is.
Ja? Waar voetbalt ie nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso komt mijn gappie weer terug
Dat blm was gewoon niet goed voor hem
Priest voetbalt nu in Bulgarije en zit bij Nindo dus Nino kan meer voor zichzelf doen
Vind die Don G altijd zo'n baas. Naast Nino is hij wel mijn favo LSD lidquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso komt mijn gappie weer terug
Dat blm was gewoon niet goed voor hem
Priest voetbalt nu in Bulgarije en zit bij Nindo dus Nino kan meer voor zichzelf doen
Ik luister.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Modjes komen weer aan met die kontkusserij hoor
In dat geval komt er een dag dat ik hem zijn tongasmiley ga afleren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
De meest opvallende transfer van dit seizoen is die van tong80 van HOOLS naar VBLSC.
pfk ludogrets ofzoquote:
Don doet heel veel met Makka al een tijdje, vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind die Don G altijd zo'n baas. Naast Nino is hij wel mijn favo LSD lid
Komen allemaal op zijn EP. rappend enze.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
Bollebof komt pas hard met Depay en Eljero de boy Elia
Nog niet geluisterd. Veel mensen zijn wel positief, schijnt weer beetje de oude Nas te zijn. Laten we het hopen, Illmatic blijft 1 van de beste albums ooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het wat z'n album? Of nog niet geluisterd?
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappersquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pfk ludogrets ofzo
[..]
Don doet heel veel met Makka al een tijdje, vind ik niet zoveel aan
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd. Veel mensen zijn wel positief, schijnt weer beetje de oude Nas te zijn. Laten we het hopen, Illmatic blijft 1 van de beste albums ooit.
Ik lach me kapot. Al die verspilde energie.quote:
Studio van Greg ziet er ook niet uit. grote tv gebruikt hij als beeldscherm. Alleen gebruikt hij 50% ervanquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komen allemaal op zijn EP. rappend enze.
Van der Wiel ook.
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.
Pics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studio van Greg ziet er ook niet uit. grote tv gebruikt hij als beeldscherm. Alleen gebruikt hij 50% ervan![]()
Hij zit/zat meer in de bajes dan erbuitenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappers
Ach, Stillmatic was ook aan te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.
Ik heb hem al binnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat schept wel verwachtingen. Morgen ff binnenhalen.
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer de 'gangster' look van hem wat ik wel vet vind. Weet niet... tenminste niet die fakerappers
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt meer op Stillmatic. Niet illmatic verwachtingen hebben.
[..]
Pics?
Ik verwacht een uitgebreide review.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen
Maar ga morgen eens er goed voor zitten
Was allang al bijgelegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
Oja Steven... NINO had toch ruzie met die brillenneger? Had iemand genakt bij de popo ofzo. Was dit nummer nog voor gemaakt:
.
En verdomd bij die nieuwe 101 barz staat hij er weer blij achter
Ik luister vaak niet eens serieus naar lyricsquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gangster rap vind ik eigenlijk al jaren niet meer echt dope. Toen ik 14/15 was en chillde op de harde straten hier op het dorp met stiekem biertjes en wietjes roken luisterde ik het wel. Maar ik ben nu meer van de verhalende rap of in ieder geval meer dan ''rol niet met kilo's, fock grammetjes ik knal ze, beng beng beng''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |