Beter dan in de cha cha chaquote:
Ja maar het is toch zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar dat vonden een paar niet leuk toen ik dat zei
Dret weleens ontmoet maar verder nietquote:
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dret weleens ontmoet maar verder niet
Wel Scarface van GreenGang
Ik vind hem zo geniaal, dat ik soms hiphop stop moet hebben om weer naar andere artiesten te luisteren.quote:
tja het leven van de straat is blijkbaar niet makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag zijn 101, wtf spitten over eten.
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch zo
Wat kan mij nou zo'n schijterige import jappie nou schelen?
Die is toch dood, die machinist moet nog door met zijn leven
Wel een skinny ass jappie hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alleen hij maar ook de mensen die zijn lichaam onder de trein moet halen.
Is het wat z'n album? Of nog niet geluisterd?quote:
Nou ja.......simpel. Ik moet me altijd dwingen om zijn topics niet te openen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Tong80 erger ik mij ook niet zo aan, anders open je zijn topics gewoon niet. Simpel.
Sowieso komt mijn gappie weer terugquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven had wel gelijk over dat Nino weer hard terug is.
Ja? Waar voetbalt ie nu dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso komt mijn gappie weer terug
Dat blm was gewoon niet goed voor hem
Priest voetbalt nu in Bulgarije en zit bij Nindo dus Nino kan meer voor zichzelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |