abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114112286
quote:
L'Equipe: 'Ibrahimovic bereikt akkoord met Paris Saint-Germain'
Het begon met geruchten, die werden steeds hardnekkiger en inmiddels blijkt er een kern van waarheid in te zitten: Zlatan Ibrahimovic is op weg naar Paris Saint-Germain. De Zweedse spits van AC Milan heeft zijn zaakwaarnemer Mino Raiola al vooruit gestuurd naar de Franse hoofdstad, waar momenteel druk wordt onderhandeld. Het Franse L’Equipe, doorgaans goed ingevoerd, meldt de op handen zijnde transfer ook.

De sportkrant spreekt van een principe-akkoord tussen de speler en de club. Paris Saint-Germain moet nog wel tot overeenstemming zien te komen met AC Milan, waar de oud-Ajacied nog tot 2015 onder contract staat. “Het is niet de vraag of de speler zelf wil, maar hoe de contractuele voorwaarden eruit komen te zien”, zo vertelt een bron. In Milaan strijkt Ibra twaalf miljoen euro op en verwacht wordt dat les Parisiens dat honorarium zullen overtreffen.
Ondertussen heeft ook sportief directeur Leonardo van PSG laten weten dat hij en Raiola met elkaar om de tafel gaan zitten. “We zien wel wat eruit komt. We spreken pas van een akkoord als er ook daadwerkelijk een akkoord is”, verklaarde de Braziliaan tegenover Sky Italia. Paris Saint-Germain wil, wanneer de komst van Ibrahimovic is afgerond, ook werk gaan maken van verdediger Thiago Silva.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2012 16:07:01 ]
pi_114124897
Ik zie dat iedereen net zo in shock is als ik..

Gewoon Zlatan naar PSG :( !!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2012 20:43:32 ]
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:23:36 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_114126773
Mino de Pizzabakker heeft weer een paar miljoen erbij
pi_114127176
Dat Ibrahimovic geen enkele vorm van clubliefde kent was mij allang duidelijk. Dus ik vroeg mij eigenlijk al af wanneer hij naar PSG zou vertrekken.
pi_114127197
en Thiago Silva is nu ook een PSGer :')
pi_114127361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
en Thiago Silva is nu ook een PSGer :')
Hij had net verlengd toch?
pi_114127433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij had net verlengd toch?
Nee en dit is het verhaal nu ongeveer.

quote:
Het gonst deze transferperiode van de geruchten rondom Thiago Silva. De verdediger van AC Milan veronderstelt echter telkens dat zijn hart in Milaan ligt. Teamgenoot Zlatan Ibrahimovic, die close is met Thiago Silva, adviseerde de Braziliaan ook om in San Siro te blijven.

De situatie verandert echter nu ook Zlatan is benaderd door Paris Saint-Germain. Technisch directeur Leonardo (voorheen trainer/directeur bij AC Milan en Internazionale) wil het duo nu voor zestig miljoen euro overnemen. Mocht de transfer doorgaan, dan betekent het dat de Zweedse aanvaller in totaal 209 miljoen euro aan transfergelden heeft opgeleverd, verspreid over zeven clubs (Malmö FF, Ajax, Juventus, AC Milan, Internazionale, Barcelona en PSG).
  Forum Admin zaterdag 14 juli 2012 @ 22:55:22 #8
35723 crew  GGMM
pi_114211218
quote:
Gerucht: PSG gaat nu voor Cristiano Ronaldo
De honger van PSG lijkt nog lang niet gestild. Volgens Correio de Manha willen de Parijzenaars nu ook Cristiano Ronaldo binnenhalen.

Na Thiago Silva en waarschijnlijk ook Zlatan Ibrahimovic wil PSG nu ook Cristiano Ronaldo naar Parijs halen. Of Ronaldo deze overstap ziet zitten is nog maar zeer de vraag. Volgens diezelfde krant wil PSG ook nog José Mourinho als trainer aanstellen.
Zal wel niet waar zijn, maar toch.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:30:41 #9
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114213006
En zul je zien dat PSG weer geen kampioen in Frankrijkt gaat worden. _O-
pi_114213474
Door al die over het paard getilde oliesheiks met grootheidswaanzin raken de sterspelers tegenwoordig verspreid over talloze verschillende competities. Slechte zaak. Wie gaat er behoudens Jan Boskamp nou serieus naar de Russische, Franse of Saudi Arabische competities zitten koekeloeren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_114224054
Opzich wel mooi, wint parijs een keer wat. Grote stad met slechte clubs
pi_114224075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zal wel niet waar zijn, maar toch.
Clausule van 1 miljard, helpen ze madrid uit de schulden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: