Ja...Eerst neem ik alle cash van de familie en dan zeg ik dat ik al iets gepland had met mijn vrienden en ben ik weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Gezellig geforceerd op je kring zittenquote:
Die dildoquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
Foto's ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!
Welke hoort niet in het rijtje thuis.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef trovey het volgende:
[..]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.
En dat ook alles gedaan wordt volgens een schema waar een communistische dictator jaloers op kan zijn want o wee als je iets later of vroeger een bepaald drankje of hapje wilquote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Soms, bij mensen waarvan ik weet dat het eigenlijk altijd leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Kunnen ze de volgende keer als verjaardagscadeau geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.
Nodig alleen vrienden uit, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Viezerikquote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.
Statafelsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef De_Vink het volgende:
Ik ga echt nooit zitten op een verjaardag. Zeg altijd:"Nee ik blijf wel ff staan, heb al de hele dag gezeten" als smoes. De eerste 5 minuten kijkt men een beetje vreemd maar dan beginnen al snel wat meer mensen bij je te staan of als ze terug komen van de WC blijven "ff" plakken. Vervolgens schijf ik wat meer richting keuken of het balkon/tuin (afhankelijk waar de krat bier staat) en hoe suf die "circle of death" of is ik heb tenminste een leuke avond gehad
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.
Oud wordt je of niet. Het is kwestie van mazzel (natuurlijk kun je de kans door een gezonde levensstijl wat groter maken) maar het gewoon een kwestie van geluk hebben, je doet er zelf weinig aan. Dat ga ik niet vieren.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.
waar al verscheidene topics over bestaanquote:
Inderdaad, als kind vond ik het al vreselijk om door oma gezoend te worden. Misschien is dat een verklaring dat ik nu zo graag befquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef rozecroc het volgende:
En het ergste nog: één voor één iedereen moeten afgaan bij binnenkomst of vertrek. En dan reikhalzend uitkijken naar tante Bep met de immer natte zoen.
Een centraal "hallon" wordt zelden gewaardeerd.
Volgens mij was het voor onze moeders een behoorlijke prestatie om ons op de wereld te persen hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.
Maar toch hele terechte klacht dus dit topic vind ik wel gerechtvaardigdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef najazeg het volgende:
[..]
waar al verscheidene topics over bestaan
Had iedereen maar zo'n oma.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Inderdaad, als kind vond ik het al vreselijk om door oma gezoend te worden. Misschien is dat een verklaring dat ik nu zo graag bef
Bij mij was het meer een prestatie om me op te voedenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor onze moeders een behoorlijke prestatie om ons op de wereld te persen hoor.
Dat moet gevierd!
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar toch hele terechte klacht dus dit topic vind ik wel gerechtvaardigd
Er is nu ook een topic gaande over moeders met baby's en die zou ik graag willen samenvoegen met dit topic. Er is maar 1 ding irritanter dan een kringverjaardag:quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!
Haha ja en dan kijkt tante Bets hem vuil aan omdat hij anders net zo eindigt als Jan op de Hoek, je weet wel die van de bakker want die is nu alcoholverslaafd!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het ergste vind ik nog van die mensen die zogenaamd 'omdat het zo gezellig is' de stoute schoenen aantrekken en een derde wijntje nemen. Living on the edge hoor
Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef rozecroc het volgende:
En het eeuwige gevecht om de borrelnootjes...
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef Piethur het volgende:
[..]
Haha ja en dan kijkt tante Bets hem vuil aan omdat hij anders net zo eindigt als Jan op de Hoek, je weet wel die van de bakker want die is nu alcoholverslaafd!
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef rozecroc het volgende:
En het eeuwige gevecht om de borrelnootjes...
Dan heb je in elk geval een goed excuus om het feest voortijdig te verlaten, namelijk een tandartsbezoek.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het ergste vind ik nog van die mensen die zogenaamd 'omdat het zo gezellig is' de stoute schoenen aantrekken en een derde wijntje nemen. Living on the edge hoor
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!
Vooral dat gezeur over wie van wie ook alweer was. Nee dat was eentje van Antje de slager! Nee dat was eentje van Hans de Jager, dat weet ik zeker!quote:
Want die Linda spreekt zo goed haar talen!!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Echt, schiet mij maar af.
op een schaal met leverworstquote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!
Yep... en die dan heel hard "HUHUHAAAAAHAHAHAAAAA" moeten lachen om flauwe grapjes door de wijnquote:
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Echt, schiet mij maar af.
Dat is omdat ze denken dat ze fluisteren, maar het zo hard doen omdat ze het anders niet kunnen horenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond.
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond.
Ja, vreselijk inderdaad, toen ik 14 was, kregen cadeautjes van m'n oma en moesten alle kleinkinderen verzamelen in de cadeautjeshoek, stond je daar dan.....quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:
[..]
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebt
Ja, zelfde zie je ook als een kind met examens bezig is of zo. Hele verhalen over hoe zwaar die kinderen het wel niet hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
Ja en dan het kruisverhoor. Ineens veranderd iedereen in de kamer dan in een lid van de Gestapo.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:
[..]
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebt
Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
daar kan je nu wel over klagen, maar op het moment zelf ben je maar wat blij dat er in ieder geval iets om te vertellen is. Praten over babies is nog net wat beter dat een avondvullende pijnlijke stilte.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
ik lust die shit geeneens dus laat het altijd staan voor een ander.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Die japanse mix is trouwens op zichzelf al een KLB topic waard
Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Die japanse mix is trouwens op zichzelf al een KLB topic waard
Jij ook?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef R4ven het volgende:
[..]
Japanse mix![]()
Kan ik zakken van opeten achter mekaar.
Ja, op de beste stoelen horen de meest wijze en slimme mannen mensen te zitten van de familie. Nou, je kunt mijn ooms en tantes van veel beschuldigen maar niet van dat ze slim of wijs zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat ass op de bank of normale stoelen zitten.
En dan zit je daar zovan: ok.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat asses op de bank of normale stoelen zitten.
Dat dacht ik namelijk ook, wat een bende is dat zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
Je zult toch je gezag moeten laten gelden. Straks gaat ze van je eisen dat je op vakantie gaat met ze. Je moet nou je piketpaaltjes (op familiegebied) wel alvast in de grond moeten slaanquote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef HeroischeRobben het volgende:
Vreselijk ja, die verjaardagen. Het duurt ook zo lang altijd. Mijn vriendin wil altijd de hele middag en avond blijven, begrijp echt niet hoe ze dat vol kan houden, heb het zelf meestal na een kwartier al gezien. Je hebt gewoon helemaal niks meer aan de rest van je dag, zo zonde.
En om een of andere reden loopt er bij elke verjaardag wel een driejarig kind rond speciaal om mij te teisteren. Altijd maar aandacht vragen en bij iedereen op schoot willen zitten. Bind dat kind gewoon buiten vast aan een paal ofzo, dan heeft niemand er last van.
1 Grote waarheid! Mijn oom vraagt ook nog steeds hoe het bevalt om op kamers te wonen terwijl ik nooit op kamers heb gezeten en al jaren een huushuis hebquote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef JudgeJudy het volgende:
Oh, god.... Kringverjaardagen.
Kleine rampevenementen waar je dagen van tevoren al tegenop begint te kijken, wetende dat het de zoveelste kut avond zal worden.
Bij binnenkomst kun je gelijk hele kring rond gaan om iedereen ongemeend te feliciteren en zoenen. Niet alleen wil je die mensen niet zoenen en feliciteren, daarnaast lijken alle oud-peet-tantes en aangetrouwde-achterzus-oma's niet te begrijpen dat je normaliter LINKS begint met zoenen, waardoor je constant schijnbewegingen moet maken om de verrimpelde lippen van tante Truus en oma Beppie te ontwijken.
Nadat je plaats hebt genomen op een bankstel dat al jaren is afgeschreven (of een klapstoel, nog erger) kun je optimaal gaan genieten van vieze diepvriestaart en slappe koffie terwijl je compleet wordt uitgehoord door ome Henk. Net zoals de afgelopen 3 jaar kun je gaan vertellen dat je inmiddels een baan hebt en ook nog studeert, maar aangezien het ome Henk toch niet boeit vergeet hij het gelijk weer en kun je er je geld op zetten dat hij het volgend jaar weer vraagt. Met enige onuitgesproken minachting hoort hij je verhaal aan, niet beseffende dat je inmiddels al het dubbele verdient van zijn salaris in zijn beste dagen.
Nadat iedereen voor de zoveelste keer is uitgevraagd gaat het gesprek langzaam over in alle mensen die in de afgelopen tijd zijn overleden of op sterven liggen om vervolgens het gesprek weer de prachtige wending te geven richting politiek waar in iedereen zijn mening nét iets te luid verkondigt. Wanneer je na een verschrikkelijke stilte vraagt wat ome Henk stemt gezien zijn uitgesproken politieke mening antwoord hij met: "Ja, niks.... Ik hou me niet zo bezig met politiek".
Aan het eind van de avond, wanneer iedereen lichtelijk is aangeschoten door stoffige huismerkwijnen en doodgeslagen biertjes besluit tante Sjaan dat het tijd wordt om naar huis te gaan, ze moet immers nog "zoveel doen" en bovendien moet ze morgen vroeg op. Het verschrikkelijke zoen-ritueel herhaalt zich en iedereen belooft elkaar snel weer eens wat af te spreken, dondersgoed wetende dat je elkaar niet ziet voor de volgende helse kringverjaardag.
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .quote:
Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerdquote:Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.
Verstandig, ik kom niet of ben direct weer wegquote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerd
of nog beter, zelf maken!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..
Maar zo vier je toch niet je verjaardag met vrienden?
Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).
Ja, met die harde bovenlaag waar je niets mee kuntquote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
Onhandig tompoezen eten met bordje op schoot. Alles onder de taart
Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?
Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).
Weinig meer, mentaal zitten zij en ik niet meer op één lijn. Op stap gebeurde wel, mits de vele babysit- en scouting-avondjes niet in de weg zaten.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?
Oh god ja. Ik zweer bij dat spul. Het is een beetje een grapje tussen mij en een vriendin van me. Zij vindt het ook lekker en had 2 jaar geleden naar een concert voor in de rij zoiets meegenomen. Ik had zowat de hele zak leeggevreten (behalve de nootjes,quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
Klopt, ik denk dat het ook staat of valt met hoe jezelf je rug recht houdt en wat voor baan je krijgt/hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
Japannersquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Waar is Japanse mix eigenlijk van gemaakt? Brood ofzo?
Echt vies
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik word op de een of andere manier echt helemaal panisch van deze foto
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijktquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
Nog zo'n klassiek plaatje:
[ afbeelding ]
De aarde heeft een tweede maanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.
Rijstmeelquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Echt vies
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Hij wil dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Uit pure ellende probeer ik zelfmoord te plegen door me dood te eten aan Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seksquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.
Jah,quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
En altijd zo luid als een bronstig eland.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah,
Altijd is er een dikke hypochonder bij!
Volgens mij dampt er nu maar een ding tijdens de seks. De lucht vanuit haar klotsende vetrollen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seks
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeftquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Twiitch het volgende:
God wat haat ik dit soort verjaardagen, ik was zo blij toen m'n ouders mij niet meer verplichtte om mee te gaan "dan zie je de familie maar noooooooit meer"
Op de een of andere manier kan ik je reacties altijd wel waarderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik trek mezelf nog steeds elk jaar naar de "familiebarbecue" (quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeft
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?
Dat doen wij ook. In het voorjaar naar Domburg, in het najaar naar Limburg.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegen
Beter geen leven dan zo'n levenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Ben jij 1 van die 10 FOK!ers die deze dans weet te ontspringen, of weet je nu al zeker niet van het zolderkamertje van je ouders af te kunnen komen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter geen leven dan zo'n leven
Zo dacht oom Karel vroeger ookquote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter geen leven dan zo'n leven
QFT. Daarom probeert hij zich van kant te maken door het eten van een onmatige hoeveelheid rijststicks. Tante Anja vindt het allemaal wel reuzegezellig.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo dacht oom Karel vroeger ook
[ afbeelding ]
Ik hang er wat tusseninquote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben jij 1 van die 10 FOK!ers die de dans weet te ontspringen, of weet je nu al zeker niet van het zolderkamertje van je ouders af te kunnen komen?
Och, dat is al decennia vaste prik op de verjaardagen van m'n ouders.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Ik was eens op een verjaardag waarbij het bordje met blokjes kaas, plakjes leverworst en plakjes komkommer () werd doorgegeven in de kring totdat het bordje leeg was. Zaten we daar met z'n allen in een kringetje dat bordje door te geven, en dan commentaar krijgen van tante Miep als je niks pakte..
piepschuim. En tortilla-chips wordt uit karton geknipt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Echt vies
Ik dacht ook dat mijn kring de enige was maar de rest heeft het dus ook net zo ergquote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Topic vol herkenning. Prachtig ook dat dit dus overal zo is..
[..]
piepschuim. En tortilla-chips wordt uit karton geknipt.
Waarom ben ik visueel ingesteld? bij het lezen van je post zie ik dit voor me:quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En altijd zo luid als een bronstig eland.
Ook erg herkenbaar ja. Lekkere hapjes doorgeven want het is gezellig om zo met zijn allen een klein hapje te pakken. Er is er altijd wel een die toevallig aan het lijnen is en daar dan een opmerking over verwacht want je kunt toch wel zien dat ze aan het lijnen is? Ook heb je standaard wel zo'n gespreksgijzelend typ er tussen zitten die net even wat harder praat dan de rest en zijn leven net even boeiender vindt, een uur en je kan de beheersing om hem een muilpeer te verkopen niet meer weerstaan, sowieso al omdat je je kapot ergert.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Ik was eens op een verjaardag waarbij het bordje met blokjes kaas, plakjes leverworst en plakjes komkommer () werd doorgegeven in de kring totdat het bordje leeg was. Zaten we daar met z'n allen in een kringetje dat bordje door te geven, en dan commentaar krijgen van tante Miep als je niks pakte..
In mijn familie is het normaal dat je, op het moment dat je aanstalten maakt om weg te gaan en dus al met de jas aan in de deuropening staat, nog wordt aangesproken door een familielid die op dat moment nog eens een heel nieuw gesprek met je begint.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat mijn kring de enige was maar de rest heeft het dus ook net zo erg
Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook erg herkenbaar ja. Lekkere hapjes doorgeven want het is gezellig om zo met zijn allen een klein hapje te pakken. Er is er altijd wel een die toevallig aan het lijnen is en daar dan een opmerking over verwacht want je kunt toch wel zien dat ze aan het lijnen is? Ook heb je standaard wel zo'n gespreksgijzelend typ er tussen zitten die net even wat harder praat dan de rest en zijn leven net even boeiender vindt, een uur en je kan de beheersing om hem een muilpeer te verkopen niet meer weerstaan, sowieso al omdat je je kapot ergert.
Kneuterigheid ten top.
Die zie altijd echt feest vieren ja. Veel drank, harde muziek, merendeel staat en loopt rond...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!
Ik ben 32 en heb geen leven. Noch zal ik OOIT zo'n jammerlijk onuitgestorven type POTVIS aan de haak slaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo dacht oom Karel vroeger ook
[ afbeelding ]
Of je krijgt van die domme vragen waarom je nou al weggaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In mijn familie is het normaal dat je, op het moment dat je aanstalten maakt om weg te gaan en dus al met de jas aan in de deuropening staat, nog wordt aangesproken door een familielid die op dat moment nog eens een heel nieuw gesprek met je begint.
Die heeft dan net een uur naast je zitten zwijgen, maar als je weg wil dan moet er ineens nog een vakantie uitvoerig besproken worden..
.
Zelfs een begrafenis is daar een belevenis. Na tijd lekker eten en drinken, als je bij Molukkers op bezoek bent dan heb je pas echt gezelligheid!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zie altijd echt feest vieren ja. Veel drank, harde muziek, merendeel staat en loopt rond...
De sex kost je weinig moeite, 1 keer stoten 8 keer terugveren.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben 32 en heb geen leven. Noch zal ik OOIT zo'n jammerlijk onuitgestorven type POTVIS aan de haak slaan.
"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"quote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of je krijgt van die domme vragen waarom je nou al weggaat.
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....quote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zelfs een begrafenis is daar een belevenis. Na tijd lekker eten en drinken, als je bij Molukkers op bezoek bent dan heb je pas echt gezelligheid!
Precies. " volgend jaar wel weer komen he" Yeah, right.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"
"We zien je al zo weinig!"
het kan de laatste keer zijn voor oma!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies. " volgend jaar wel weer komen he" Yeah, right.
En zeker als het aan TS ligtquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het kan de laatste keer zijn voor oma!
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....
Of een andere flapdrol die wel simplistisch uitlegt waarom er op dit moment crisis is en wat de oplossing is.
God, van dat soort verhalen sterf je toch gewoon van binnen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.
Heb je echt een topavond!
Is dat een slecht punt dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuistquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trollen op een kringverjaardag, goed idee
Hoe Nederlands, het is ook overal hetzelfde. Precies de reden dat ik er niet aan mee doe. Die standaard schalen met nootjes en van dat konijnenvoer. En de schaal met de bittergarnituur niet te vergeten. Het eeuwige gezemel van ome Jan die dé oplossing van de crisis heeft bedacht, tante Hermien een nieuwe zaak begint in knip en plak spullen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....
Of een andere flapdrol die wel simplistisch uitlegt waarom er op dit moment crisis is en wat de oplossing is.
God, van dat soort verhalen sterf je toch gewoon van binnen.
Waarschijnlijk praat je tegen die oom die qua oplossing voor de wereldproblematiek niet verder komt dan "Ze mosten ze gewoon allemoal de loan uut sture!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.
Heb je echt een topavond!
1 troost, de begrafenis komt nog.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je nog even iets hoopgevends mee.quote:
Hoe je een trein kaapt zeker ?quote:Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!
"Naar de kroeg. Alle ergenissen van zo'n kringverjaardag van me af zuipen."quote:"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"
"Maak een foto van me, dan kun je altijd naar me kijken. De groeten, ik ben naar de kroeg."quote:"We zien je al zo weinig!"
Staat garant voor een mooie discussie.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Over het feit beginnen dat mensen op het MBO niet studeren maar naar school gaan, is ook altijd leuk!
Ik niet ik blijf bij mn ouders op Zolder wonen en op redtube zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat studeren noemde.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Over het feit beginnen dat mensen op het MBO niet studeren maar naar school gaan, is ook altijd leuk!
dan is er tenminste nog iets leuk aan een kringverjaardag.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuist![]()
Nee? Dat noemen ze bijna allemaal, moet je maar eens opletten. Dan zijn ze afgestudeerd als Onderwijs Assistentquote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat studeren noemde.
Maar hoe heb je er voor gezorgd dat jij buiten schot bleef dan? Want er moet wel eerst iemand het met jou eens zijn anders ben jij het doelwit.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuist![]()
Als jij dan zelf ook maar HBO hebt gedaan ben je meteen Meneer de Professor.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Of zeer hoog opgeleid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als jij dan zelf ook maar HBO hebt gedaan ben je meteen Meneer de Professor..
Dan heb je gewoon je opleiding gehaald? ben je geslaagd. Dan heb je je diploma voor onderwijs assistent? Echt nog nooit zoiets gehoord.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nee? Dat noemen ze bijna allemaal, moet je maar eens opletten. Dan zijn ze afgestudeerd als Onderwijs Assistent
Dat deed ik ook nog weleens ja. Of aan tante Truus vragen of ze zich realiseert dat haar dochter - net kappersacademie afgerond - al op haar piek zit en eigenlijk een heel nietsbetekenend leven gaat leiden. Pijnlijke stilte krijg je dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Gewoon vaak zeggen van:"Wat vind jij daarvan?" of "Geef jij je mening eens?" , niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe heb je er voor gezorgd dat jij buiten schot bleef dan? Want er moet wel eerst iemand het met jou eens zijn anders ben jij het doelwit.
Is geen onbekend fenomeen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon je opleiding gehaald? ben je geslaagd. Dan heb je je diploma voor onderwijs assistent? Echt nog nooit zoiets gehoord.
Ja, maar als jij de voorzet geeft en niemand is het daarmee eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon vaak zeggen van:"Wat vind jij daarvan?" of "Geef jij je mening eens?" , niet zo heel moeilijk hoor
Weet je zeker dat je er volgend jaar niet bij bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nog weleens ja. Of aan tante Truus vragen of ze zich realiseert dat haar dochter - net kappersacademie afgerond - al op haar piek zit en eigenlijk een heel nietsbetekenend leven gaat leiden. Pijnlijke stilte krijg je dan.
dat doet me denken aan post ooit van iemand die ageerde tegen vrouwen die "naar de sportschool gingen". Een situp, kletsen met de anderen en dan thuis de snoepkast leegvreten "omdat ze zo goed hadden gesport". hehehe.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Te saai inderdaad, daarom vier ik thuis ook geen verjaardagen meer.
Lekker clubben met vrienden is veul leuker.
Waarom worden Nederlandse vrouwen zoals in alle afbeeldingen in dit topic altijd zo moddervet ? Daar kan toch nooit iemand gelukkig van worden een vette zeug van 110 kilo die zogenaamd gaat sporten. Eigenlijk ligt ze met Tiny op de grond, 20 situps en dan weer snel naar de bar om een AA drink te zuipen.
Ik begin nu steeds minder vertrouwen te krijgen in mijn omgevingquote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon je opleiding gehaald? ben je geslaagd. Dan heb je je diploma voor onderwijs assistent? Echt nog nooit zoiets gehoord.
Dat is ook een mooie, of iemand die Recreatie en Tourisme heeft gedaan vertellen dat hij opgeleid is tot gediplomeerd vrijwillger of werkloze. (zelfde geldt voor Sport en Beweging of 1 of andere achterlijke opleiding)quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nog weleens ja. Of aan tante Truus vragen of ze zich realiseert dat haar dochter - net kappersacademie afgerond - al op haar piek zit en eigenlijk een heel nietsbetekenend leven gaat leiden. Pijnlijke stilte krijg je dan.
Overigens heb ik die kringverjaardagen, net als jij, wel afgezworen nu. Geen zin meer in, die koffie, gebak en borrelnootjes mogen we wat mij betreft ergens ander insteken, geen zin meer in dat saaie gedoe. Het kost je ook vaak een zaterdagavond en dat is nog erger.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er volgend jaar niet bij bent.
Dat heb ik ook gedaan. Erg prettig en laten we eerlijk zijn, je mist helemaal nietsquote:Op maandag 16 juli 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens heb ik die kringverjaardagen, net als jij, wel afgezworen nu. Geen zin meer in, die koffie, gebak en borrelnootjes mogen we wat mij betreft ergens ander insteken, geen zin meer in dat saaie goed. Het kost je ook vaak een zaterdagavond en dat is nog erger.
Nee, naaste familie kom ik nog wel maar dan meestal in de ochtend een uurtje of de dag erna. Maar ik ga niet meer als de hele kring er is.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Erg prettig en laten we eerlijk zijn, je mist helemaal niets
Dat is gelukkig niet herkenbaar, lijkt me ook wel dat dat een sterke plaatsvervangende schaamte oproept.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
Of zo'n gezellige oom die zijn accordeon meeneemt en gezellig ongevraagd en plotseling een meedeiner inzet, begeleid door zijn toondove gezang.
En het was niet eens een echte oom maar 'de nieuwe vriend' van mijn tante (zelf inmiddels 60+) dus die probeerde een leuke band te forceren met de familie. Iedereen vond het leuk en gezellig, uiteraard.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is gelukkig niet herkenbaar, lijkt me ook wel dat dat een sterke plaatsvervangende schaamte oproept.
Jawel, standaard soep met stokbrood en kruidenboter. Vaak aangevuld met patat of andere zooi uit de frituur.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef Axia het volgende:
Wordt er nooit voor avondeten gezorgd op jullie verjaardagen?
Ja, het geforceerde applaus en schaamteloos beweren dat die man er gevoel voor heeft en dergelijke natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En het was niet eens een echte oom maar 'de nieuwe vriend' van mijn tante (zelf inmiddels 60+) dus die probeerde een leuke band te forceren met de familie. Iedereen vond het leuk en gezellig, uiteraard.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jawel, standaard soep met stokbrood en kruidenboter. Vaak aangevuld met patat of andere zooi uit de frituur.Ik ben er wel klaar mee. Waardeloze sociale bijeenkomsten.
Ondertussen piepen je oren nog na van het schrille stemgeluid van de overige kringzitters, zelf zing je niet mee natuurlijk, je doet alsof.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het geforceerde applaus en schaamteloos beweren dat die man er gevoel voor heeft en dergelijke natuurlijk.
Als ik zo al deze verhalen hoor begin ik in het scheppingsverhaal van de Bijbel te geloven want iedereen schijnt dezelfde familie te hebben dus dan moeten we wel allemaal van dezelfde mens afstammen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ondertussen piepen je oren nog na van het schrille stemgeluid van de overige kringzitters, zelf zing je niet mee natuurlijk, je doet alsof.
"och dè is toch leuuuuuk!!" en dat hij wel echt gezelligheid meebrengt. Van die tenenkrommende Oud-Hollandse kneutergezelligheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het geforceerde applaus en schaamteloos beweren dat die man er gevoel voor heeft en dergelijke natuurlijk.
De leeftijd dat ik in sprookjes geloofde ligt ver achter mij. Ik noem het maar " Nederlandse traditie"quote:Op maandag 16 juli 2012 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik zo al deze verhalen hoor begin ik in het scheppingsverhaal van de Bijbel te geloven want iedereen schijnt dezelfde familie te hebben dus dan moeten we wel allemaal van dezelfde mens afstammen.
In zo'n situatie: begeef je naar het rokersbalkon, altijd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"och dè is toch leuuuuuk!!" en dat hij wel echt gezelligheid meebrengt. Van die tenenkrommende Oud-Hollandse kneutergezelligheid.
Het enige wat je kan redden, als je niet onder zo'n situatie uit kan komen, is de edele kunst van de tune-out. Dat is uiteindelijk mijn ervaring.
Dat is er niet, geen rokers in mijn familie.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef siface het volgende:
In zo'n situatie: begeef je naar het rokersbalkon, altijd.
Ook al rook je niet, ga er gewoon bij staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef siface het volgende:
[..]
Ik vier het wel gewoon een hele dag mogen mensen langskomen en er zit geen enkele structuur in en in de avond op stap. Uiteindelijk komt iedereen in de avond en wordt er veel gezopen en afgelopen jaar gingen twee ooms gewoon mee Groningen in. Statafels en veel zelfbediening doen wonderen want dan gaan mensen ook lopen en blijven die ouwe stijve zeurende tarrels weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef siface het volgende:
Herkenbaar. Ik vier mijn verjaardag al sinds mijn tiende niet meer om die reden. Nu ik in het nabije buitenland woon (en wil verhuizen naar het iets verdere buitenland) zie ik mijn familie bewust niet meer (behalve ouders dan). Heerlijk!
De familie aan vaders kant bestaat ook voornamelijk uit van die vrouwen (10 zussen of zo) die Joke of Berta heten en wiens man op zijn 40ste eindelijk wijs is geworden en is gevlucht. Ze zijn ook echt allemaal creabea en vouwen kerstkaarten voor de hele familie. Moeders kant is ook niet veel soeps.
Nog zoiets ergs: van die surpriseparties georganiseerd door mensen die stiekem liever een kringverjaardag wilden. Zelfde 'sfeer' maar dan krijg je je blokje kaas van de ober. Nee, gewoon, NEE.
Accordeon ook wel eens meegemaakt, maar dan met de een of andere motormuis die een liefde voor Ierland had, dat was wel weer tof.
Wat een drama is dat zeg, no way outquote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is er niet, geen rokers in mijn familie.
Deed ik als klein kind altijd alquote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook al rook je niet, ga er gewoon bij staan.
Je kan er altijd mee beginnenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is er niet, geen rokers in mijn familie.
'Kinderen', waar ik dus nog gewoon bij hoor, want er is nog geen generatie na mij, gaan gerust aan een andere tafel zitten kaarten oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef siface het volgende:
[..]
Vaak zie je ook dat de leuke ooms en tantes uiteindelijk lekker bij de jongere mensen gaan zitten en dat de verjaardag in twee delen uit elkaar valtquote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
'Kinderen', waar ik dus nog gewoon bij hoor, want er is nog geen generatie na mij, gaan gerust aan een andere tafel zitten kaarten oid.
Die dikke zeug kan beter een 3 literse fles cola pakken ipv die dildo lijkt me zoquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedere verjaardag in mijn eentje een pakje wegpaffen. Shit so crazy, it just might work.quote:
Mooi is dat, ik zit als 30 plusser liever bij de jongeren dan bij die verzuurde 50 plussers.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Piethur het volgende:
[..]
Vaak zie je ook dat de leuke ooms en tantes uiteindelijk lekker bij de jongere mensen gaan zitten en dat de verjaardag in twee delen uit elkaar valt
Die hele fles ga je niet weer terug vinden..quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Die dikke zeug kan beter een 3 literse fles cola pakken ipv die dildo lijkt me zo![]()
Ik ging altijd roken net voor of net na de rest. Zo voorkwam ik dat ik zelfs onder het roken de ellende nog moest ondergaan. Waren altijd fijne rustmomentjes die echt nodig had.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedere verjaardag in mijn eentje een pakje wegpaffen. Shit so crazy, it just might work.
Mijn familie is inmiddels nog een generatie verder, dus het onderwerp verschuift langzamerhand naar ouderdomsziektes en wie er nu weer op sterven ligt of dood is.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mooi is dat, ik zit als 30 plusser liever bij de jongeren dan bij die verzuurde 50 plussers.
Ook van dat eeuwige gejank altijd. Alle nare herinneringen komen weer naar boven. Nee, kringverjaardagen, nooit weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn familie is inmiddels nog een generatie verder, dus het onderwerp verschuift langzamerhand naar ouderdomsziektes en wie er nu weer op sterven ligt of dood is..
Al is erover zeiken wel weer leuk aan de ene kant. Zeker ook omdat alle verhalen zo herkenbaar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook van dat eeuwige gejank altijd. Alle nare herinneringen komen weer naar boven. Nee, kringverjaardagen, nooit weer.
Precies, iedereen hier herkent zich er wel in of kent het fenomeen wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al is erover zeiken wel weer leuk aan de ene kant. Zeker ook omdat alle verhalen zo herkenbaar zijn.
Zie je het voor je? Een Fok! kringgesprek?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
We zouden eigenlijk in een kring moeten zitten. Maar als ik opsta om naar de wc te gaan, niet ineens op mijn plek gaan zitten hè!
Zal eerder op groepstherapie lijken dan...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Een Fok! kringgesprek?
Dat is kut ja. En dan altijd overdreven zeggen sorry even mijn drankje pakken. En dan zeggen zij oh zat jij hier? En dan zeg jij weer nee maakt niet uit hoor en ga je ergens anders saaie gesprekken voeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
We zouden eigenlijk in een kring moeten zitten. Maar als ik opsta om naar de wc te gaan, niet ineens op mijn plek gaan zitten hè!
Wel kut als je dan je plek opgeeft naast die ene persoon die je wel kan verdragen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is kut ja. En dan altijd overdreven zeggen sorry even mijn drankje pakken. En dan zeggen zij oh zat jij hier? En dan zeg jij weer nee maakt niet uit hoor en ga je ergens anders saaie gesprekken voeren.
Ik weet nog wel die leuke feestjes in de pubertijd. Had je net die ene plek naast die chick. Dan moest je echt je plas ophouden of je begon weer achteraan de doorschuif-rij. Slechte ratio's manquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel kut als je dan je plek opgeeft naast die ene persoon die je wel kan verdragen.
Kun je naast een of andere flapdrol plaatsnemen om vervolgens een nieuwe conversatie proberen op gang te brengenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel kut als je dan je plek opgeeft naast die ene persoon die je wel kan verdragen.
Dat is klote, zit je eindelijk naast een lekker wijf die al bijna helemaal hebt uitgekleed ( met je ogen ) moet je weg om te pissen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet nog wel die leuke feestjes in de pubertijd. Had je net die ene plek naast die chick. Dan moest je echt je plas ophouden of je begon weer achteraan de doorschuif-rij. Slechte ratio's man
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef DE_krumpel het volgende:
ik moet mijn verjaardag wel zo vieren anders ben ik altijd dure dingen kwijt zoals sieraden of gewoon geld
Hu?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:23 schreef DE_krumpel het volgende:
ik moet mijn verjaardag wel zo vieren anders ben ik altijd dure dingen kwijt zoals sieraden of gewoon geld
Op die leeftijd geloof je nog stellig dat er een wonder kan gebeuren als je maar zorgt dat je vlak in de buurt blijft, dus dat maakt het extra erg natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is klote, zit je eindelijk naast een lekker wijf die al bijna helemaal hebt uitgekleed ( met je ogen ) moet je weg om te pissen.
Visueel heb je d'r helemaal plat geneukt....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Op die leeftijd geloof je nog stellig dat er een wonder kan gebeuren als je maar zorgt dat je vlak in de buurt blijft, dus dat maakt het extra erg natuurlijk..
Of keihard gaan zitten hopen dat hij dat niet doet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kun je naast een of andere flapdrol plaatsnemen om vervolgens een nieuwe conversatie proberen op gang te brengen
als ik niet iedereen in de gaten kan houden worden er spullen gestolenquote:
Huur een kroeg of zaal af en ga daar een feestje bouwen tot in de late uurtjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
Maar hoe moet een verjaardag dan zijn volgens jullie?
In ieder geval selectief worden in wie je uitnodigt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
als ik niet iedereen in de gaten kan houden worden er spullen gestolen![]()
mischien word het eens tijd mijn vrienden te dumpen...
Flodder?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Piye het volgende:
De Nederlandse verjaardagen waar ik kom zijn van echte feestgangers dus de stoelen staan in het begin van de avond wel in een kring, maar aan het eind van de avond loopt iedereen de polonaise en worden de stoelen door de ramen van de buren gegooid.
Waarom zou je? Alsof het in het eigen huis niet gezellig kan zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Huur een kroeg of zaal af en ga daar een feestje bouwen tot in de late uurtjes.
Nee want de buren feesten gewoon mee en komen zelf op het idee die stoelen te gooien. De volgende dag als ze weer nuchter zijn beseffen ze dat zij zelf die buren zijn door wiens ramen we stoelen hebben zitten gooien.quote:
Bij ons is er geen kringetje. Iedereen zit overal. En een groep dames helpt altijd in de keuken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
Maar hoe moet een goede verjaardag dan zijn volgens jullie?
In je eigen huis kan wel, maar dan moet je gaan selecteren wie je uitnodigt.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou je? Alsof het in het eigen huis niet gezellig kan zijn.
Ik vind het onzin dat er per se gedanst moet worden om een leuke verjaardag te kunnen hebben. Met genoeg drank en gezellige muziek en de juiste mensen kun ook een gezellige avond hebben, terwijl mensen toch veel zitten en staan (iets wat hier volgens mij als kringverjaardag wordt beschouwd).
In een bordeel.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
Maar hoe moet een goede verjaardag dan zijn volgens jullie?
Zo zijn de meeste verjaardagen die ik ken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Axia het volgende:
[..]
Bij ons is er geen kringetje. Iedereen zit overal. En een groep dames helpt altijd in de keuken.
En veel eten en drinken. En dan ook echt veel. Avondeten (meestal Indische rijsttafel: nasi of bami en alles wat erbij hoort of Surinaams). En daarnaast horen er ook hapjes erbij. Het is uit den boze om dit niet te hebben.
Je bent in KLB, ga ergens anders vragen stellen. Klagen zul je!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste verjaardagen die ik ken.
Maar misschien is het mij dan niet helemaal duidelijk wat men precies bedoelt met 'kringverjaardag'. Doelt men op alle verjaardagen waar de meerderheid (in de buurt van elkaar) zit? Of doelt men echt alleen specifiek op verjaardagen waar men in een kring zit? Want in dat geval is een vergelijkbare verjaardag waar men net niet in een onafgebroken kring zit dus geen kringverjaadag.
En is de sfeer niet veel relevanter?
Wil ik best proberen, maar ik wil wel graag weten waar ik nu eigenlijk over klaag in plaats vandat ik klaag omdat iedereen het doet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef kort het volgende:
[..]
Je bent in KLB, ga ergens anders vragen stellen. Klagen zul je!
Het hoeft niet één grote kring te zijn, het kunnen ook 2 of 3 kringen zijn. Één hoofdkring plus eventuele kleinere sub-kringen. In de hoofdkring zitten meestal de ouderen die er als eerste waren en de mensen die het minst mobiel zijn. In de sub-kringen meestal de jongeren, de "lopers" en de mensen die niet zo lang blijven. Het gaat ook niet zo zeer om het vormen van de perfecte kring maar meer om de gevolgen die het naar elkaar toe zitten in een krappe ruimte met zich meebrengt. Een kring is logisch op het moment dat je iets te doen of te bespreken hebt (teambespreking, zingen, groepstherapie, bukkake etc.) maar op het moment dat dat niet het geval is zorgt een kring voor typische Hollandse taferelen die we allemaal herkennen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste verjaardagen die ik ken.
Maar misschien is het mij dan niet helemaal duidelijk wat men precies bedoelt met 'kringverjaardag'. Doelt men op alle verjaardagen waar de meerderheid (in de buurt van elkaar) zit? Of doelt men echt alleen specifiek op verjaardagen waar men in een kring zit? Want in dat geval is een vergelijkbare verjaardag waar men net niet in een onafgebroken kring zit dus geen kringverjaadag.
En is de sfeer niet veel relevanter?
Daarom ben ik gestopt met familieverjaardagen. Kom alleen nog op de verjaardag van mijn ouders en broertje. Verder ga ik wel naar verjaardagen van vrienden. Maar dat is altijd wel gezellig.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik doel natuurlijk niet op de topicstarter.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:56 schreef kort het volgende:
Hoe kan je de OP uitmaken voor een meeklager?
Ik herken dit soort typische Hollandse taferelen niet, aangezien ik niet vaak op typische Hollandse verjaardagen kom. Vandaar dat ik me afvroeg wat een kringverjaardag precies was en of de verjaardagen zoals ik deze ken, waar mensen ook vaak naast elkaar zittend converseren, ook onder de definitie vielen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
maar op het moment dat dat niet het geval is zorgt een kring voor typische Hollandse taferelen die we allemaal herkennen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Piye het volgende:
De Nederlandse verjaardagen waar ik kom zijn van echte feestgangers dus de stoelen staan in het begin van de avond wel in een kring, maar aan het eind van de avond loopt iedereen de polonaise en worden de stoelen door de ramen van de buren gegooid.
Post dan gewoon waar je het uit haalt: Kringverjaardagquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
dan nog is er een verschil tussen verjaardag vieren en verjaardag vieren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef FixYou het volgende:
Wat een stelletje ...zielenpieten (ik wou bijna autisten zeggen maar ik had pas in een ander topic gevraagd of mensen dit niet wilden doen) zijn jullie. Meeste zullen ook nog wel jongeren zijn die mee 'moeten'. Nu ik niet meer mee moet is het niet zo erg. Zoals iemand boven mij al zei, het is een mooie kans om je familie weer eens te zien.
Foto 2. Grrr. Ik hou wel van wat vollere meisjesquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou ook wel leuk kunnen zijn als er gewoon overwegend statafels zouden zijn en je dus een beetje van gezelschap kunt wisselen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef FixYou het volgende:
Wat een stelletje ...zielenpieten (ik wou bijna autisten zeggen maar ik had pas in een ander topic gevraagd of mensen dit niet wilden doen) zijn jullie. Meeste zullen ook nog wel jongeren zijn die mee 'moeten'. Nu ik niet meer mee moet is het niet zo erg. Zoals iemand boven mij al zei, het is een mooie kans om je familie weer eens te zien.
Meisjes? Die op de foto mag je inderdaad wel in meervoud aansprekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
Foto 2. Grrr. Ik hou wel van wat vollere meisjes
Volslankquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
Foto 2. Grrr. Ik hou wel van wat vollere meisjes
als het jouw verjaardag is kun je het vieren zoals je wilt, dus...quote:
Lijkt me fucking saai maar ik ken er wel een paar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:04 schreef Socios het volgende:
Bonusklacht: mensen die ieder weekend "een verjaardag hebben"_!
Ik ben zelf roker maar met 10 andere rokers in een kleine huiskamer zitten trek ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:23 schreef TripleS het volgende:
In Achterhoek zijn de verjaardagen nog wel te pruimen maar dat komt door de hoeveelheid drank, eten en je kan 9/10 keer binnen roken .
iedereen vind zijn/haar (klein)kinderen uiteraard het meest leuke onderwerp en praten dan zo veel mogelijk daarover. Ik ken ze. Heel leuk als je er niet echt over kan meepraten omdat je nog geen kinderen hebt (en dan nog zou ik het over wel meer willen hebben dan kinderen).quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef TripleS het volgende:
Ik was laatst ook slachtoffer; Ik ging nog extra vroeg zodat ik niet al die mensen af moest gaan maar helaas, het volk zat al klaar![]()
Meest vreselijke van de avond waren de zwangerschapsverhalen en andere kinderpraatjes ,![]()
Als je aan mij vraagt hoe het mijn kind gaat dan krikg je standaard dot antwoord ' Goed,groeit goed en poept goed .'
Hielden meer mensen het maar zo kort
Waarom ga je er dan überhaupt naartoe?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:21 schreef TripleS het volgende:
Ik was laatst ook slachtoffer; Ik ging nog extra vroeg zodat ik niet al die mensen af moest gaan maar helaas, het volk zat al klaar![]()
Meest vreselijke van de avond waren de zwangerschapsverhalen en andere kinderpraatjes ,
Als je aan mij vraagt hoe het mijn kind gaat dan krikg je standaard dot antwoord ' Goed,groeit goed en poept goed .'
Hielden meer mensen het maar zo kort
Jij gaat liever op zo'n verjaardag zitten zwijgen? Ja, ik geef je geen ongelijk hoor, maar mijn ervaring is dat dat toch vreemd gevonden wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:31 schreef najazeg het volgende:
Waarom moet er überhaupt eigenlijk altijd gepraat worden? Dat moet je altijd al
nou ja praten is niet verkeerd maar ik heb weer trauma's van mensen die elk jaar hetzelfde vragen omdat ze vinden dat ze het moeten vragen maar het ze eigenlijk geen reet kan schelen. Daarnaast doe ik graag iets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij gaat liever op zo'n verjaardag zitten zwijgen? Ja, ik geef je geen ongelijk hoor, maar mijn ervaring is dat dat toch vreemd gevonden wordt.
Altijd leuk trouwens, als er ineens zo'n stilte valt. Vindt men vaak ongemakkelijk, gaan ze in hun lege koffiekopje zitten kijken, naarstig op zoek naar een onderwerp. En dan begint er weer iemand over de waardeloze Nederlandse zomers van tegenwoordig te klagen.
Mijn oma moest tot na mijn 35ste nog iedere keer zeggen "och jonge wa binde toch gróót!!". Ook fijns.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef najazeg het volgende:
nou ja praten is niet verkeerd maar ik heb weer trauma's van mensen die elk jaar hetzelfde vragen omdat ze vinden dat ze het moeten vragen maar het ze eigenlijk geen reet kan schelen. Daarnaast doe ik graag iets.
Dan gewoon vragen "iemand nog bier?" waarna alle mannen een zucht van verlichting slaken en het feest echt kan beginnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
Altijd leuk trouwens, als er ineens zo'n stilte valt. Vindt men vaak ongemakkelijk, gaan ze in hun lege koffiekopje zitten kijken, naarstig op zoek naar een onderwerp. En dan begint er weer iemand over de waardeloze Nederlandse zomers van tegenwoordig te klagen.
Heb deze zelf ook jaar na jaar moeten aanhoren, ook van tantes, terwijl er niet bijster veel van klopte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn oma moest tot na mijn 35ste nog iedere keer zeggen "och jonge wa binde toch gróót!!". Ook fijns..
alsof je na je 20e nog echt verder gegroeid wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn oma moest tot na mijn 35ste nog iedere keer zeggen "och jonge wa binde toch gróót!!". Ook fijns..
En je zet zeker ook een partytent in je tuin? Tering, als er íets burgerlijk en ordinair is, zijn het wel statafels.quote:
Waarom ben ik het altijd met jou eens xdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.
zo'n loungehoek is daar volgens mij weer de opvolger vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
En je zet zeker ook een partytent in je tuin? Tering, als er íets burgerlijk en ordinair is, zijn het wel statafels.
Haha jij hebt betere verjaardagen dan ik?! Nee hoor, droom lekker verder met je tompoezen, dadels met monchou en Japanse mix.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
En je zet zeker ook een partytent in je tuin? Tering, als er íets burgerlijk en ordinair is, zijn het wel statafels.
Mijn verjaardagen bestaan uit een avond met twaalfuurmomentje in een barretje en later een club oid met mijn vrienden. Volgende dag met familie en vrienden aan een grote tafel buitensporig veel lekker eten en flink doorzakken met kaas en wijn, en vaak eindigt dat in beschonken danspasjes in de huiskamer tot de buren het écht helemaal zat zijn en op het raam beginnen te bonken omdat we de bel uit hebben gezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha jij hebt betere verjaardagen dan ik?! Nee hoor, droom lekker verder met je tompoezen, dadels met monchou en Japanse mix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |