Ja...Eerst neem ik alle cash van de familie en dan zeg ik dat ik al iets gepland had met mijn vrienden en ben ik weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
Gezellig geforceerd op je kring zittenquote:
Die dildoquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
Foto's ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!
Welke hoort niet in het rijtje thuis.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef trovey het volgende:
[..]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.
En dat ook alles gedaan wordt volgens een schema waar een communistische dictator jaloers op kan zijn want o wee als je iets later of vroeger een bepaald drankje of hapje wilquote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Soms, bij mensen waarvan ik weet dat het eigenlijk altijd leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Kunnen ze de volgende keer als verjaardagscadeau geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.
Nodig alleen vrienden uit, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |