Ja...Eerst neem ik alle cash van de familie en dan zeg ik dat ik al iets gepland had met mijn vrienden en ben ik weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
Gezellig geforceerd op je kring zittenquote:
Die dildoquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
Foto's ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Jouw verjaardag moet echt helemaal top zijn!
Welke hoort niet in het rijtje thuis.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. De ellende druipt er van af. Wat een vreselijke aangelegenheden zijn dat.
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef trovey het volgende:
[..]
De tweede, zal wel zo'n verkoopavondje zijn.
En dat ook alles gedaan wordt volgens een schema waar een communistische dictator jaloers op kan zijn want o wee als je iets later of vroeger een bepaald drankje of hapje wilquote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Soms, bij mensen waarvan ik weet dat het eigenlijk altijd leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit naar verjaardagen... dat geforceerde gedoe altijd
Kunnen ze de volgende keer als verjaardagscadeau geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.
Nodig alleen vrienden uit, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Viezerikquote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die ene op de tafel ziet er wel goed uit.
Statafelsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef De_Vink het volgende:
Ik ga echt nooit zitten op een verjaardag. Zeg altijd:"Nee ik blijf wel ff staan, heb al de hele dag gezeten" als smoes. De eerste 5 minuten kijkt men een beetje vreemd maar dan beginnen al snel wat meer mensen bij je te staan of als ze terug komen van de WC blijven "ff" plakken. Vervolgens schijf ik wat meer richting keuken of het balkon/tuin (afhankelijk waar de krat bier staat) en hoe suf die "circle of death" of is ik heb tenminste een leuke avond gehad
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardagen. Ik ga geen feest vieren om iets waar absoluut geen prestatie voor geleverd is.
Oud wordt je of niet. Het is kwestie van mazzel (natuurlijk kun je de kans door een gezonde levensstijl wat groter maken) maar het gewoon een kwestie van geluk hebben, je doet er zelf weinig aan. Dat ga ik niet vieren.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.
waar al verscheidene topics over bestaanquote:
Inderdaad, als kind vond ik het al vreselijk om door oma gezoend te worden. Misschien is dat een verklaring dat ik nu zo graag befquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef rozecroc het volgende:
En het ergste nog: één voor één iedereen moeten afgaan bij binnenkomst of vertrek. En dan reikhalzend uitkijken naar tante Bep met de immer natte zoen.
Een centraal "hallon" wordt zelden gewaardeerd.
Volgens mij was het voor onze moeders een behoorlijke prestatie om ons op de wereld te persen hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je de 80 gepasseerd bent wel dan? Dan begint het een beetje een prestatie te worden.
Maar toch hele terechte klacht dus dit topic vind ik wel gerechtvaardigdquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef najazeg het volgende:
[..]
waar al verscheidene topics over bestaan
Had iedereen maar zo'n oma.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Inderdaad, als kind vond ik het al vreselijk om door oma gezoend te worden. Misschien is dat een verklaring dat ik nu zo graag bef
Bij mij was het meer een prestatie om me op te voedenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Volgens mij was het voor onze moeders een behoorlijke prestatie om ons op de wereld te persen hoor.
Dat moet gevierd!
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar toch hele terechte klacht dus dit topic vind ik wel gerechtvaardigd
Er is nu ook een topic gaande over moeders met baby's en die zou ik graag willen samenvoegen met dit topic. Er is maar 1 ding irritanter dan een kringverjaardag:quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef najazeg het volgende:
[..]
dat zonder meer. Kringverjaardagen daar kunnen niet genoeg klachten over zijn!
Haha ja en dan kijkt tante Bets hem vuil aan omdat hij anders net zo eindigt als Jan op de Hoek, je weet wel die van de bakker want die is nu alcoholverslaafd!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het ergste vind ik nog van die mensen die zogenaamd 'omdat het zo gezellig is' de stoute schoenen aantrekken en een derde wijntje nemen. Living on the edge hoor
Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef rozecroc het volgende:
En het eeuwige gevecht om de borrelnootjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |