Eigenlijk wel ja. Maar ik heb daar toch te weinig assertiviteit voor. Dus ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]jij bent toch eigenlijk oud zat on te zeggen bekijk het maar ik ga niet mee. Of niet? :0
bah, een pik in een taartquote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Remqo het volgende:
ik zat afgelopen weekend op een verjaardag, toen brak ineens de pleuris uit toen iemand zijn verjaardagstaart verneukte
of dat ze eerst in hun neus zitten te boren en dan een chipje pakkenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Khaleesi het volgende:
BTW chips eten met kleine kinderen: pak je zo'n chipje uit de schaal, blijkt ie nat te zijn!!! GADVER![]()
Natte chips![]()
Herkenbaar ja. Of eerst hun halve longen eruit hoesten - wel netjes hand voord de mond - en dan met diezelfde hand direct even flink door het bakje chips gaan graaien alsof het de ballenbak van Lingo is. Smerig allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:17 schreef najazeg het volgende:
[..]
of dat ze eerst in hun neus zitten te boren en dan een chipje pakken
Moeten ze toch wat beter opgevoed wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Of eerst hun halve longen eruit hoesten - wel netjes hand voord de mond - en dan met diezelfde hand direct even flink door het bakje chips gaan graaien alsof het de ballenbak van Lingo is. Smerig allemaal.
tja, de dokters moeten ook gewoon brood op de plank blijven krijgen hequote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap ook nooit waarom ze speelgoed hebben in de wachtkamer bij de dokter. Alle zieke kindertjes die op die manier ziektekiemen uitwisselen en zo
SPOILER: De stieffamilieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Familie van moeders kantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan het eind van de dagen (het wordt gesplitst per kant) heb ik ontzettende woedeaanvallen, schouderpijn, stress en dit en dat. Echt, verschrikkelijk vind ik het. Gelukkig wordt het stukje bij beetje steeds minder.
Plus dan heb ik het niet eens gehad over de kant van mn vader, waar ik een paar keer per jaar naartoe ga.SPOILER: Vooruit dan maar, ik ben nu toch bezigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik écht klaar.
Dank u voor de mogelijkheid om mijn frustraties af te schrijven.Kaleidoscopiklimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |