Dit dus, ik vind dat je bij Nederlanders altijd geforceerd gezellig moet doen. Een vrouw die constant heen en weer aan het lopen is voor drank voor de gasten en een maaltijd zit er niet eens in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:45 schreef amenth het volgende:
schandelig dat nederlanders zich gewdongen voelen naar een verjaardag te gaan maar dat is idd niet zo raar in zon kring. in elk ander land feesttent in tuin lekkere muziek, drank eten en chimeids aanwezig
in nederland moet je af en toe het innisjjiatief nemen en het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:45 schreef amenth het volgende:
schandelig dat nederlanders zich gewdongen voelen naar een verjaardag te gaan maar dat is idd niet zo raar in zon kring. in elk ander land feesttent in tuin lekkere muziek, drank eten en chimeids aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil ook zo'n verjaardag!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:51 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind dat je bij Nederlanders altijd geforceerd gezellig moet doen. Een vrouw die constant heen en weer aan het lopen is voor drank voor de gasten en een maaltijd zit er niet eens in.
Een feestje bij ons betekent zelfbediening en zoveel eten dat gasten eventueel nog mee kunnen nemen naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Daar heb je tenminste nog statafels. Dat zorgt al voor meer vrijheid. Echte kringen zijn het toppuntquote:
de meeste mensen die liever statafels hebben dan een kring zijn dezelfde mensen die lopen te miepen als ze een keer opstaan om naar het toilet te gaan en dan bij terugkomst merken dat 'hun plek' bezet is en ze ergens anders 'moeten' gaan zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste nog statafels. Dat zorgt al voor meer vrijheid. Echte kringen zijn het toppunt
Je kan dan makkelijker van plek verwisselen en sowieso statafels zijn wat actievere feestjes dan kringenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
de meeste mensen die liever statafels hebben dan een kring zijn dezelfde mensen die lopen te miepen als ze een keer opstaan om naar het toilet te gaan en dan bij terugkomst merken dat 'hun plek' bezet is en ze ergens anders 'moeten' gaan zitten
hebben ze de mogelijkheid niet de hele tijd op dezelfde plek te moeten zitten is het weer niet goed...
ja en je oma gaat ook lekker de hele tijd aan zo'n tafel hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan dan makkelijker van plek verwisselen en sowieso statafels zijn wat actievere feestjes dan kringen
Sowieso familiefeestjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja en je oma gaat ook lekker de hele tijd aan zo'n tafel hangen
sja, het schijnt dat er best wel vaak familieleden op verjaardagen komen...snap ook niet hoe dat kanquote:
Vrienden en familie combinerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
sja, het schijnt dat er best wel vaak familieleden op verjaardagen komen...snap ook niet hoe dat kan
dat doe ik ook nietquote:
Zijn die chinezen zo lekker dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:45 schreef amenth het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Khaleesi het volgende:
Zal ongetwijfeld al besproken zijn maar het ergste van die kringverjaardagen vond ik als kind toch het onderscheid tussen "volwassenentafel" en "kindertafel"
Niks zo kut als je als puber bij je veel kleinere neefjes en nichtjes aan een tafel moet zitten terwijl ze alles onderkliederen met hun half opgegeten taartjes en kleffe chipshanden.
Ondertussen bij de volwassenen willen zitten en bier en wijn meedrinken![]()
![]()
![]()
BTW chips eten met kleine kinderen: pak je zo'n chipje uit de schaal, blijkt ie nat te zijn!!! GADVER![]()
Natte chips![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Elk jaar ga ik 1 hele week op vakantie met mijn familie. Het is echt te verschrikkelijk voor woorden. Op het eind kun je je bed ook niet meer uit.
Je oom die maar vervelende grappen blijft maken, en die op je loopt te geilen. Je tante die de hele tijd zeurt over 'de moeilijke tijd'.
Ik zie nu al op tegen volgend jaar.
beter de rotzooi moeten opruimen.. Dan zelf de kinderen bezig moeten houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:53 schreef Khaleesi het volgende:
Of de volgende dag je Lego opruimen en merken dat alle blokjes plakkerig zijn van de gemorste kindercola en overal stukken chips tussen zitten...
Ja ook al zoiets: dan heb je eindelijk je felbegeerde plaatsje bij de "grote mensen" tafel gewonnen, komen die neefjes en nichtjes constant aan je vragen of je niet even ergens mee wil komen helpen/of spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beter de rotzooi moeten opruimen.. Dan zelf de kinderen bezig moeten houden
ja datquote:Op maandag 30 juli 2012 01:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ook al zoiets: dan heb je eindelijk je felbegeerde plaatsje bij de "grote mensen" tafel gewonnen, komen die neefjes en nichtjes constant aan je vragen of je niet even ergens mee wil komen helpen/of spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |