Is dat een slecht punt dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het kan de laatste keer zijn voor oma!
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuistquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trollen op een kringverjaardag, goed idee
Hoe Nederlands, het is ook overal hetzelfde. Precies de reden dat ik er niet aan mee doe. Die standaard schalen met nootjes en van dat konijnenvoer. En de schaal met de bittergarnituur niet te vergeten. Het eeuwige gezemel van ome Jan die dé oplossing van de crisis heeft bedacht, tante Hermien een nieuwe zaak begint in knip en plak spullen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....
Of een andere flapdrol die wel simplistisch uitlegt waarom er op dit moment crisis is en wat de oplossing is.
God, van dat soort verhalen sterf je toch gewoon van binnen.
Waarschijnlijk praat je tegen die oom die qua oplossing voor de wereldproblematiek niet verder komt dan "Ze mosten ze gewoon allemoal de loan uut sture!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.
Heb je echt een topavond!
1 troost, de begrafenis komt nog.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het kan de laatste keer zijn voor oma!
Ik dacht, ik geef je nog even iets hoopgevends mee.quote:
Hoe je een trein kaapt zeker ?quote:Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!
"Naar de kroeg. Alle ergenissen van zo'n kringverjaardag van me af zuipen."quote:"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"
"Maak een foto van me, dan kun je altijd naar me kijken. De groeten, ik ben naar de kroeg."quote:"We zien je al zo weinig!"
Staat garant voor een mooie discussie.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Over het feit beginnen dat mensen op het MBO niet studeren maar naar school gaan, is ook altijd leuk!
Ik niet ik blijf bij mn ouders op Zolder wonen en op redtube zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat studeren noemde.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Over het feit beginnen dat mensen op het MBO niet studeren maar naar school gaan, is ook altijd leuk!
dan is er tenminste nog iets leuk aan een kringverjaardag.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuist![]()
Nee? Dat noemen ze bijna allemaal, moet je maar eens opletten. Dan zijn ze afgestudeerd als Onderwijs Assistentquote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat studeren noemde.
Maar hoe heb je er voor gezorgd dat jij buiten schot bleef dan? Want er moet wel eerst iemand het met jou eens zijn anders ben jij het doelwit.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bijna eens ruzie veroorzaakt op die manier, was toen vlak nadat Rijkman Groenink weg moest bij ABN Amro. Ze gingen bijna met elkaar op de vuist![]()
Als jij dan zelf ook maar HBO hebt gedaan ben je meteen Meneer de Professor.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Of zeer hoog opgeleid.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als jij dan zelf ook maar HBO hebt gedaan ben je meteen Meneer de Professor..
Dan heb je gewoon je opleiding gehaald? ben je geslaagd. Dan heb je je diploma voor onderwijs assistent? Echt nog nooit zoiets gehoord.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nee? Dat noemen ze bijna allemaal, moet je maar eens opletten. Dan zijn ze afgestudeerd als Onderwijs Assistent
Dat deed ik ook nog weleens ja. Of aan tante Truus vragen of ze zich realiseert dat haar dochter - net kappersacademie afgerond - al op haar piek zit en eigenlijk een heel nietsbetekenend leven gaat leiden. Pijnlijke stilte krijg je dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef Piethur het volgende:
Gewoon vaak zeggen van:"Wat vind jij daarvan?" of "Geef jij je mening eens?" , niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe heb je er voor gezorgd dat jij buiten schot bleef dan? Want er moet wel eerst iemand het met jou eens zijn anders ben jij het doelwit.
Is geen onbekend fenomeen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon je opleiding gehaald? ben je geslaagd. Dan heb je je diploma voor onderwijs assistent? Echt nog nooit zoiets gehoord.
Ja, maar als jij de voorzet geeft en niemand is het daarmee eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Gewoon vaak zeggen van:"Wat vind jij daarvan?" of "Geef jij je mening eens?" , niet zo heel moeilijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |