Klopt, ik denk dat het ook staat of valt met hoe jezelf je rug recht houdt en wat voor baan je krijgt/hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
Japannersquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Waar is Japanse mix eigenlijk van gemaakt? Brood ofzo?
Echt vies
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik word op de een of andere manier echt helemaal panisch van deze foto
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijktquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
Nog zo'n klassiek plaatje:
[ afbeelding ]
De aarde heeft een tweede maanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.
Rijstmeelquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Echt vies
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Hij wil dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Uit pure ellende probeer ik zelfmoord te plegen door me dood te eten aan Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seksquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.
Jah,quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
En altijd zo luid als een bronstig eland.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah,
Altijd is er een dikke hypochonder bij!
Volgens mij dampt er nu maar een ding tijdens de seks. De lucht vanuit haar klotsende vetrollen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seks
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeftquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Twiitch het volgende:
God wat haat ik dit soort verjaardagen, ik was zo blij toen m'n ouders mij niet meer verplichtte om mee te gaan "dan zie je de familie maar noooooooit meer"
Op de een of andere manier kan ik je reacties altijd wel waarderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
Ik trek mezelf nog steeds elk jaar naar de "familiebarbecue" (quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeft
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?
Dat doen wij ook. In het voorjaar naar Domburg, in het najaar naar Limburg.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegen
Beter geen leven dan zo'n levenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Ben jij 1 van die 10 FOK!ers die deze dans weet te ontspringen, of weet je nu al zeker niet van het zolderkamertje van je ouders af te kunnen komen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter geen leven dan zo'n leven
Zo dacht oom Karel vroeger ookquote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Beter geen leven dan zo'n leven
QFT. Daarom probeert hij zich van kant te maken door het eten van een onmatige hoeveelheid rijststicks. Tante Anja vindt het allemaal wel reuzegezellig.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo dacht oom Karel vroeger ook
[ afbeelding ]
Ik hang er wat tusseninquote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben jij 1 van die 10 FOK!ers die de dans weet te ontspringen, of weet je nu al zeker niet van het zolderkamertje van je ouders af te kunnen komen?
Och, dat is al decennia vaste prik op de verjaardagen van m'n ouders.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Ik was eens op een verjaardag waarbij het bordje met blokjes kaas, plakjes leverworst en plakjes komkommer () werd doorgegeven in de kring totdat het bordje leeg was. Zaten we daar met z'n allen in een kringetje dat bordje door te geven, en dan commentaar krijgen van tante Miep als je niks pakte..
piepschuim. En tortilla-chips wordt uit karton geknipt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Echt vies
Ik dacht ook dat mijn kring de enige was maar de rest heeft het dus ook net zo ergquote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Topic vol herkenning. Prachtig ook dat dit dus overal zo is..
[..]
piepschuim. En tortilla-chips wordt uit karton geknipt.
Waarom ben ik visueel ingesteld? bij het lezen van je post zie ik dit voor me:quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En altijd zo luid als een bronstig eland.
Ook erg herkenbaar ja. Lekkere hapjes doorgeven want het is gezellig om zo met zijn allen een klein hapje te pakken. Er is er altijd wel een die toevallig aan het lijnen is en daar dan een opmerking over verwacht want je kunt toch wel zien dat ze aan het lijnen is? Ook heb je standaard wel zo'n gespreksgijzelend typ er tussen zitten die net even wat harder praat dan de rest en zijn leven net even boeiender vindt, een uur en je kan de beheersing om hem een muilpeer te verkopen niet meer weerstaan, sowieso al omdat je je kapot ergert.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef SweetestGoodbye het volgende:
Ik was eens op een verjaardag waarbij het bordje met blokjes kaas, plakjes leverworst en plakjes komkommer () werd doorgegeven in de kring totdat het bordje leeg was. Zaten we daar met z'n allen in een kringetje dat bordje door te geven, en dan commentaar krijgen van tante Miep als je niks pakte..
In mijn familie is het normaal dat je, op het moment dat je aanstalten maakt om weg te gaan en dus al met de jas aan in de deuropening staat, nog wordt aangesproken door een familielid die op dat moment nog eens een heel nieuw gesprek met je begint.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat mijn kring de enige was maar de rest heeft het dus ook net zo erg
Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook erg herkenbaar ja. Lekkere hapjes doorgeven want het is gezellig om zo met zijn allen een klein hapje te pakken. Er is er altijd wel een die toevallig aan het lijnen is en daar dan een opmerking over verwacht want je kunt toch wel zien dat ze aan het lijnen is? Ook heb je standaard wel zo'n gespreksgijzelend typ er tussen zitten die net even wat harder praat dan de rest en zijn leven net even boeiender vindt, een uur en je kan de beheersing om hem een muilpeer te verkopen niet meer weerstaan, sowieso al omdat je je kapot ergert.
Kneuterigheid ten top.
Die zie altijd echt feest vieren ja. Veel drank, harde muziek, merendeel staat en loopt rond...quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de buurt wonen heel veel Molukkers, daar kunnen wij Nederlanders nog wat van leren!
Ik ben 32 en heb geen leven. Noch zal ik OOIT zo'n jammerlijk onuitgestorven type POTVIS aan de haak slaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo dacht oom Karel vroeger ook
[ afbeelding ]
Of je krijgt van die domme vragen waarom je nou al weggaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In mijn familie is het normaal dat je, op het moment dat je aanstalten maakt om weg te gaan en dus al met de jas aan in de deuropening staat, nog wordt aangesproken door een familielid die op dat moment nog eens een heel nieuw gesprek met je begint.
Die heeft dan net een uur naast je zitten zwijgen, maar als je weg wil dan moet er ineens nog een vakantie uitvoerig besproken worden..
.
Zelfs een begrafenis is daar een belevenis. Na tijd lekker eten en drinken, als je bij Molukkers op bezoek bent dan heb je pas echt gezelligheid!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zie altijd echt feest vieren ja. Veel drank, harde muziek, merendeel staat en loopt rond...
De sex kost je weinig moeite, 1 keer stoten 8 keer terugveren.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben 32 en heb geen leven. Noch zal ik OOIT zo'n jammerlijk onuitgestorven type POTVIS aan de haak slaan.
"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"quote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of je krijgt van die domme vragen waarom je nou al weggaat.
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....quote:Op maandag 16 juli 2012 15:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zelfs een begrafenis is daar een belevenis. Na tijd lekker eten en drinken, als je bij Molukkers op bezoek bent dan heb je pas echt gezelligheid!
Precies. " volgend jaar wel weer komen he" Yeah, right.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Wat heb je te doen dan, dat niet kan wachten?"
"We zien je al zo weinig!"
het kan de laatste keer zijn voor oma!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies. " volgend jaar wel weer komen he" Yeah, right.
En zeker als het aan TS ligtquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het kan de laatste keer zijn voor oma!
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat anders dan luisteren in kringverband naar tante Truus die vertelt over haar dochter die net geslaagd is voor het vmbo. Of over ome Koos die vanwege veertig jaar jubileum is wezen paintballen met de zaak....
Of een andere flapdrol die wel simplistisch uitlegt waarom er op dit moment crisis is en wat de oplossing is.
God, van dat soort verhalen sterf je toch gewoon van binnen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om eens te doen als ze het over de crisis hebben? Je moet gewoon beginnen over dat die bonussen eigenlijk heel positief zijn en de productivieit zeer verhogen en dat daarom in de financiele sector zo hard wordt gewerkt.
Heb je echt een topavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |