Klopt, ik denk dat het ook staat of valt met hoe jezelf je rug recht houdt en wat voor baan je krijgt/hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
Japannersquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Waar is Japanse mix eigenlijk van gemaakt? Brood ofzo?
Echt vies
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik word op de een of andere manier echt helemaal panisch van deze foto
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, dik en kort en pittig kapseltje met achterlijk interieur.
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijktquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
Nog zo'n klassiek plaatje:
[ afbeelding ]
De aarde heeft een tweede maanquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die is het stadium "dik zijn" al een tijdje voorbij.
Rijstmeelquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Nikmans het volgende:
Waar is Japanse mix eigenlijk van gemaakt? Brood ofzo?
Echt vies
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Hij wil dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die vent moet eigenlijk zo'n vrouw aan de kant zetten, kijk eens hoe hij uit de ogen kijkt
Uit pure ellende probeer ik zelfmoord te plegen door me dood te eten aan Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seksquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, en dan zelf ook lekker aan de kant gaan staan.
Jah,quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
En altijd zo luid als een bronstig eland.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah,
Altijd is er een dikke hypochonder bij!
Volgens mij dampt er nu maar een ding tijdens de seks. De lucht vanuit haar klotsende vetrollen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar ja, die twee zijn ook eens heel verliefd op elkaar geweest en hadden ook dampende seks
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeftquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LXIV het volgende:
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.
Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.
Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.
Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.
Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.
Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.
En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Twiitch het volgende:
God wat haat ik dit soort verjaardagen, ik was zo blij toen m'n ouders mij niet meer verplichtte om mee te gaan "dan zie je de familie maar noooooooit meer"
Op de een of andere manier kan ik je reacties altijd wel waarderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vergeet niet dat je vaak met een bakje koffie en een stuk zompig gebak naar de simpele verhalen van een één of andere kutoom zit te luisteren die verteld over zijn snertbaantje waar niemand een neuk omgeeft, iedereen een mening heeft over de politiek dat doorgaans nergens op slaat of absoluut niet uitvoerbaar is. Mensen die geforceerd nep lachen om de standaard grappenmaker die, uiteraard, helemaal niet grappig is. Nee, dan doen ze het in het buitenland wel beter.
Kringverjaardagen, ga er nooit meer heen
Ik trek mezelf nog steeds elk jaar naar de "familiebarbecue" (quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze probeerden je een schuldgevoel aan te praten.
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
uiteindelijk ontdek je dat centerparcs ook z'n charmes heeft
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu gaan wij altijd naar de Roompot toe (met Koos Konijn), maar dat is precies hetzelfde. En dan via de kinderen een ander stel ontmoeten die dan na het avondeten (gewoon brocolli, de kinderen willen niks anders), nog even een glaasje komen drinken. Gezellig, toch?
Dat doen wij ook. In het voorjaar naar Domburg, in het najaar naar Limburg.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Heerlijk. Eigenlijk moet je gewoon elk jaar naar dezelfde plek gaan want dan kom je ze volgend jaar ook weer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |