quote:Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef Piethur het volgende:
[..]
Haha ja en dan kijkt tante Bets hem vuil aan omdat hij anders net zo eindigt als Jan op de Hoek, je weet wel die van de bakker want die is nu alcoholverslaafd!
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef rozecroc het volgende:
En het eeuwige gevecht om de borrelnootjes...
Dan heb je in elk geval een goed excuus om het feest voortijdig te verlaten, namelijk een tandartsbezoek.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het ergste vind ik nog van die mensen die zogenaamd 'omdat het zo gezellig is' de stoute schoenen aantrekken en een derde wijntje nemen. Living on the edge hoor
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!
Vooral dat gezeur over wie van wie ook alweer was. Nee dat was eentje van Antje de slager! Nee dat was eentje van Hans de Jager, dat weet ik zeker!quote:
Want die Linda spreekt zo goed haar talen!!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Echt, schiet mij maar af.
op een schaal met leverworstquote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!
Yep... en die dan heel hard "HUHUHAAAAAHAHAHAAAAA" moeten lachen om flauwe grapjes door de wijnquote:
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Echt, schiet mij maar af.
Dat is omdat ze denken dat ze fluisteren, maar het zo hard doen omdat ze het anders niet kunnen horenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond.
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond.
Ja, vreselijk inderdaad, toen ik 14 was, kregen cadeautjes van m'n oma en moesten alle kleinkinderen verzamelen in de cadeautjeshoek, stond je daar dan.....quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:
[..]
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebt
Ja, zelfde zie je ook als een kind met examens bezig is of zo. Hele verhalen over hoe zwaar die kinderen het wel niet hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
Ja en dan het kruisverhoor. Ineens veranderd iedereen in de kamer dan in een lid van de Gestapo.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:
[..]
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebt
Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:
[..]
Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
daar kan je nu wel over klagen, maar op het moment zelf ben je maar wat blij dat er in ieder geval iets om te vertellen is. Praten over babies is nog net wat beter dat een avondvullende pijnlijke stilte.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
ik lust die shit geeneens dus laat het altijd staan voor een ander.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Die japanse mix is trouwens op zichzelf al een KLB topic waard
Japanse mixquote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Die japanse mix is trouwens op zichzelf al een KLB topic waard
Jij ook?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef R4ven het volgende:
[..]
Japanse mix![]()
Kan ik zakken van opeten achter mekaar.
Ja, op de beste stoelen horen de meest wijze en slimme mannen mensen te zitten van de familie. Nou, je kunt mijn ooms en tantes van veel beschuldigen maar niet van dat ze slim of wijs zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat ass op de bank of normale stoelen zitten.
En dan zit je daar zovan: ok.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat asses op de bank of normale stoelen zitten.
Dat dacht ik namelijk ook, wat een bende is dat zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
Je zult toch je gezag moeten laten gelden. Straks gaat ze van je eisen dat je op vakantie gaat met ze. Je moet nou je piketpaaltjes (op familiegebied) wel alvast in de grond moeten slaanquote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef HeroischeRobben het volgende:
Vreselijk ja, die verjaardagen. Het duurt ook zo lang altijd. Mijn vriendin wil altijd de hele middag en avond blijven, begrijp echt niet hoe ze dat vol kan houden, heb het zelf meestal na een kwartier al gezien. Je hebt gewoon helemaal niks meer aan de rest van je dag, zo zonde.
En om een of andere reden loopt er bij elke verjaardag wel een driejarig kind rond speciaal om mij te teisteren. Altijd maar aandacht vragen en bij iedereen op schoot willen zitten. Bind dat kind gewoon buiten vast aan een paal ofzo, dan heeft niemand er last van.
1 Grote waarheid! Mijn oom vraagt ook nog steeds hoe het bevalt om op kamers te wonen terwijl ik nooit op kamers heb gezeten en al jaren een huushuis hebquote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef JudgeJudy het volgende:
Oh, god.... Kringverjaardagen.
Kleine rampevenementen waar je dagen van tevoren al tegenop begint te kijken, wetende dat het de zoveelste kut avond zal worden.
Bij binnenkomst kun je gelijk hele kring rond gaan om iedereen ongemeend te feliciteren en zoenen. Niet alleen wil je die mensen niet zoenen en feliciteren, daarnaast lijken alle oud-peet-tantes en aangetrouwde-achterzus-oma's niet te begrijpen dat je normaliter LINKS begint met zoenen, waardoor je constant schijnbewegingen moet maken om de verrimpelde lippen van tante Truus en oma Beppie te ontwijken.
Nadat je plaats hebt genomen op een bankstel dat al jaren is afgeschreven (of een klapstoel, nog erger) kun je optimaal gaan genieten van vieze diepvriestaart en slappe koffie terwijl je compleet wordt uitgehoord door ome Henk. Net zoals de afgelopen 3 jaar kun je gaan vertellen dat je inmiddels een baan hebt en ook nog studeert, maar aangezien het ome Henk toch niet boeit vergeet hij het gelijk weer en kun je er je geld op zetten dat hij het volgend jaar weer vraagt. Met enige onuitgesproken minachting hoort hij je verhaal aan, niet beseffende dat je inmiddels al het dubbele verdient van zijn salaris in zijn beste dagen.
Nadat iedereen voor de zoveelste keer is uitgevraagd gaat het gesprek langzaam over in alle mensen die in de afgelopen tijd zijn overleden of op sterven liggen om vervolgens het gesprek weer de prachtige wending te geven richting politiek waar in iedereen zijn mening nét iets te luid verkondigt. Wanneer je na een verschrikkelijke stilte vraagt wat ome Henk stemt gezien zijn uitgesproken politieke mening antwoord hij met: "Ja, niks.... Ik hou me niet zo bezig met politiek".
Aan het eind van de avond, wanneer iedereen lichtelijk is aangeschoten door stoffige huismerkwijnen en doodgeslagen biertjes besluit tante Sjaan dat het tijd wordt om naar huis te gaan, ze moet immers nog "zoveel doen" en bovendien moet ze morgen vroeg op. Het verschrikkelijke zoen-ritueel herhaalt zich en iedereen belooft elkaar snel weer eens wat af te spreken, dondersgoed wetende dat je elkaar niet ziet voor de volgende helse kringverjaardag.
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .quote:
Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerdquote:Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.
Verstandig, ik kom niet of ben direct weer wegquote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerd
of nog beter, zelf maken!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..
Maar zo vier je toch niet je verjaardag met vrienden?
Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).
Ja, met die harde bovenlaag waar je niets mee kuntquote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
Onhandig tompoezen eten met bordje op schoot. Alles onder de taart
Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?
Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).
Weinig meer, mentaal zitten zij en ik niet meer op één lijn. Op stap gebeurde wel, mits de vele babysit- en scouting-avondjes niet in de weg zaten.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?
Oh god ja. Ik zweer bij dat spul. Het is een beetje een grapje tussen mij en een vriendin van me. Zij vindt het ook lekker en had 2 jaar geleden naar een concert voor in de rij zoiets meegenomen. Ik had zowat de hele zak leeggevreten (behalve de nootjes,quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |