abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 12:33:53 #51
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114264872
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef Piethur het volgende:

[..]

Haha ja en dan kijkt tante Bets hem vuil aan omdat hij anders net zo eindigt als Jan op de Hoek, je weet wel die van de bakker want die is nu alcoholverslaafd!
_O-
Erg herkenbaar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_114264882
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef rozecroc het volgende:
En het eeuwige gevecht om de borrelnootjes...
O wee als je het laatste stukje kaas pakt!
  maandag 16 juli 2012 @ 12:34:44 #53
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114264906
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Japanse mix :r :r bibber....
Dan heb je in elk geval een goed excuus om het feest voortijdig te verlaten, namelijk een tandartsbezoek.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:35:12 #54
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114264921
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het ergste vind ik nog van die mensen die zogenaamd 'omdat het zo gezellig is' de stoute schoenen aantrekken en een derde wijntje nemen. Living on the edge hoor :')
:') Van die dikke tantes zeker :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 juli 2012 @ 12:35:52 #55
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114264946
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:

[..]

Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Echt, schiet mij maar af.
pi_114264961
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

_O-
Erg herkenbaar.
Vooral dat gezeur over wie van wie ook alweer was. Nee dat was eentje van Antje de slager! Nee dat was eentje van Hans de Jager, dat weet ik zeker!

Als ik ooit zulke werklozendiscussies ga houden, wil iemand mij dan neerschieten :')
pi_114264969
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wat dacht van die gesprekken over televisieprogramma's of beroemdheden. Of even kijken naar Ik hou van Holland want dat is zooo'nnn gezellig programma.
Want die Linda spreekt zo goed haar talen!!
  maandag 16 juli 2012 @ 12:36:36 #58
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114264975
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Piethur het volgende:

[..]

op een schaal met leverworst :r , gekookte worst, komkommerschijfjes, cherrytomaatjes... nee hoor helemaaaaal niet voorspelbaar zijn de kringverjaardagnederlanders :')
  maandag 16 juli 2012 @ 12:36:55 #59
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_114264984
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef najazeg het volgende:

[..]

:') Van die dikke tantes zeker :')
Yep... en die dan heel hard "HUHUHAAAAAHAHAHAAAAA" moeten lachen om flauwe grapjes door de wijn :')
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  maandag 16 juli 2012 @ 12:37:07 #60
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114264994
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
pi_114264998
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond. :')
  maandag 16 juli 2012 @ 12:37:47 #62
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114265021
Die eeuwige hoerenkuttegrap over bier van "wil je een glas?" - "nee het zit al in een glas" ... ik krijg altijd zin om mensen die die grap maken ritueel te verbranden :r :{
  maandag 16 juli 2012 @ 12:38:03 #63
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_114265032
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Nog erger: bij de verjaardag van m'n oma zaten er allemaal van die fossielen, die achter je rug om zaten te praten. Zovan: dat is toch de zoon van die of die? Terwijl jij er een meter naast stond. :')
Dat is omdat ze denken dat ze fluisteren, maar het zo hard doen omdat ze het anders niet kunnen horen ;)
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_114265043
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef EmTheBest het volgende:
Of als je een nieuwe vriendin of scharrel hebt :')
pi_114265172
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja, vreselijk inderdaad, toen ik 14 was, kregen cadeautjes van m'n oma en moesten alle kleinkinderen verzamelen in de cadeautjeshoek, stond je daar dan..... :') :') :') :') :') :'( :'( :'( :'(
  maandag 16 juli 2012 @ 12:44:33 #66
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114265291
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Nog erger als er net eentje een kind heeft gekregen. Dat thema overheerst dan het hele feest.
Ja, zelfde zie je ook als een kind met examens bezig is of zo. Hele verhalen over hoe zwaar die kinderen het wel niet hebben. :')

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja en dan het kruisverhoor. Ineens veranderd iedereen in de kamer dan in een lid van de Gestapo.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:44:38 #67
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114265294
wtf! De Cadeautjeshoek? :') ___!
pi_114265305
Daarom ook gewoon een leuk cafe afhuren voor je verjaardag. Echt een hekel aan die kutkringen :r Als ik dit topic lees komen alle herinneringen ook weer boven :'(
Of niet dan?
pi_114265382
Verjaardagen met familie O+ Altijd veel eten en drinken! :Y)
  maandag 16 juli 2012 @ 12:54:30 #70
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_114265615
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef kort het volgende:

[..]

Nodig jij je familie en vrienden tegelijk uit? Ik doe 't altijd apart...
Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..

Maar zo vier je toch niet je verjaardag met vrienden? :')
pi_114265624
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef rozecroc het volgende:

[..]

daar kan je nu wel over klagen, maar op het moment zelf ben je maar wat blij dat er in ieder geval iets om te vertellen is. Praten over babies is nog net wat beter dat een avondvullende pijnlijke stilte.
pi_114265638
Die japanse mix is trouwens op zichzelf al een KLB topic waard :r
  maandag 16 juli 2012 @ 12:55:46 #73
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114265659
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
ik lust die shit geeneens dus laat het altijd staan voor een ander.
pi_114265779
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Japanse mix O+
Kan ik zakken van opeten achter mekaar.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:00:58 #75
340341 Blester
Membre très utile
pi_114265851
Herkenbaar :P
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_114265933
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef najazeg het volgende:
wtf! De Cadeautjeshoek? :') ___!
Ja, en al die ouwen kijken joh, net alsof we hoeren waren ofzo.
pi_114265949
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat asses op de bank of normale stoelen zitten.
pi_114265961
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef R4ven het volgende:

[..]

Japanse mix O+
Kan ik zakken van opeten achter mekaar.
Jij ook? :D

Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
pi_114265992
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat ass op de bank of normale stoelen zitten.
Ja, op de beste stoelen horen de meest wijze en slimme mannen mensen te zitten van de familie. Nou, je kunt mijn ooms en tantes van veel beschuldigen maar niet van dat ze slim of wijs zijn :P
pi_114266000
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Bonkers. het volgende:
Helemaal kut is dat als je later komt, omdat je wel wat belangrijkere dingen te doen, je ook moet plaatsnemen op zo'n klote houten keukenstoeltje, omdat al je dikke tantes en ooms al met hun fat asses op de bank of normale stoelen zitten.
En dan zit je daar zovan: ok.
pi_114266006
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ik heb lange tijd serieus gedacht dat echt niemand dat spul lekker vindt, en dat het alleen maar op tafel staat vanwege traditie, relatief weinig calorien en goedkoop. Totdat ik laatst nog iemand tegenkwam die het gewoon echt lekker vindt. En ze is blijkbaar niet helemaal de enige..
Dat dacht ik namelijk ook, wat een bende is dat zeg.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:32:49 #82
376151 HeroischeRobben
Held van Oranje
pi_114267023
Vreselijk ja, die verjaardagen. Het duurt ook zo lang altijd. Mijn vriendin wil altijd de hele middag en avond blijven, begrijp echt niet hoe ze dat vol kan houden, heb het zelf meestal na een kwartier al gezien. Je hebt gewoon helemaal niks meer aan de rest van je dag, zo zonde.

En om een of andere reden loopt er bij elke verjaardag wel een driejarig kind rond speciaal om mij te teisteren. Altijd maar aandacht vragen en bij iedereen op schoot willen zitten. Bind dat kind gewoon buiten vast aan een paal ofzo, dan heeft niemand er last van. :r
  maandag 16 juli 2012 @ 13:33:45 #83
379952 JudgeJudy
I eat liars for breakfast
pi_114267056
Oh, god.... Kringverjaardagen.

Kleine rampevenementen waar je dagen van tevoren al tegenop begint te kijken, wetende dat het de zoveelste kut avond zal worden.

Bij binnenkomst kun je gelijk hele kring rond gaan om iedereen ongemeend te feliciteren en zoenen. Niet alleen wil je die mensen niet zoenen en feliciteren, daarnaast lijken alle oud-peet-tantes en aangetrouwde-achterzus-oma's niet te begrijpen dat je normaliter LINKS begint met zoenen, waardoor je constant schijnbewegingen moet maken om de verrimpelde lippen van tante Truus en oma Beppie te ontwijken.

Nadat je plaats hebt genomen op een bankstel dat al jaren is afgeschreven (of een klapstoel, nog erger) kun je optimaal gaan genieten van vieze diepvriestaart en slappe koffie terwijl je compleet wordt uitgehoord door ome Henk. Net zoals de afgelopen 3 jaar kun je gaan vertellen dat je inmiddels een baan hebt en ook nog studeert, maar aangezien het ome Henk toch niet boeit vergeet hij het gelijk weer en kun je er je geld op zetten dat hij het volgend jaar weer vraagt. Met enige onuitgesproken minachting hoort hij je verhaal aan, niet beseffende dat je inmiddels al het dubbele verdient van zijn salaris in zijn beste dagen.

Nadat iedereen voor de zoveelste keer is uitgevraagd gaat het gesprek langzaam over in alle mensen die in de afgelopen tijd zijn overleden of op sterven liggen om vervolgens het gesprek weer de prachtige wending te geven richting politiek waar in iedereen zijn mening nét iets te luid verkondigt. Wanneer je na een verschrikkelijke stilte vraagt wat ome Henk stemt gezien zijn uitgesproken politieke mening antwoord hij met: "Ja, niks.... Ik hou me niet zo bezig met politiek".

Aan het eind van de avond, wanneer iedereen lichtelijk is aangeschoten door stoffige huismerkwijnen en doodgeslagen biertjes besluit tante Sjaan dat het tijd wordt om naar huis te gaan, ze moet immers nog "zoveel doen" en bovendien moet ze morgen vroeg op. Het verschrikkelijke zoen-ritueel herhaalt zich en iedereen belooft elkaar snel weer eens wat af te spreken, dondersgoed wetende dat je elkaar niet ziet voor de volgende helse kringverjaardag.

:r
Don't pee on my leg and tell me it's raining!
pi_114267062
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef HeroischeRobben het volgende:
Vreselijk ja, die verjaardagen. Het duurt ook zo lang altijd. Mijn vriendin wil altijd de hele middag en avond blijven, begrijp echt niet hoe ze dat vol kan houden, heb het zelf meestal na een kwartier al gezien. Je hebt gewoon helemaal niks meer aan de rest van je dag, zo zonde.

En om een of andere reden loopt er bij elke verjaardag wel een driejarig kind rond speciaal om mij te teisteren. Altijd maar aandacht vragen en bij iedereen op schoot willen zitten. Bind dat kind gewoon buiten vast aan een paal ofzo, dan heeft niemand er last van. :r
Je zult toch je gezag moeten laten gelden. Straks gaat ze van je eisen dat je op vakantie gaat met ze. Je moet nou je piketpaaltjes (op familiegebied) wel alvast in de grond moeten slaan
pi_114267121
TS doet het echt niet beter. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_114267222
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef JudgeJudy het volgende:
Oh, god.... Kringverjaardagen.

Kleine rampevenementen waar je dagen van tevoren al tegenop begint te kijken, wetende dat het de zoveelste kut avond zal worden.

Bij binnenkomst kun je gelijk hele kring rond gaan om iedereen ongemeend te feliciteren en zoenen. Niet alleen wil je die mensen niet zoenen en feliciteren, daarnaast lijken alle oud-peet-tantes en aangetrouwde-achterzus-oma's niet te begrijpen dat je normaliter LINKS begint met zoenen, waardoor je constant schijnbewegingen moet maken om de verrimpelde lippen van tante Truus en oma Beppie te ontwijken.

Nadat je plaats hebt genomen op een bankstel dat al jaren is afgeschreven (of een klapstoel, nog erger) kun je optimaal gaan genieten van vieze diepvriestaart en slappe koffie terwijl je compleet wordt uitgehoord door ome Henk. Net zoals de afgelopen 3 jaar kun je gaan vertellen dat je inmiddels een baan hebt en ook nog studeert, maar aangezien het ome Henk toch niet boeit vergeet hij het gelijk weer en kun je er je geld op zetten dat hij het volgend jaar weer vraagt. Met enige onuitgesproken minachting hoort hij je verhaal aan, niet beseffende dat je inmiddels al het dubbele verdient van zijn salaris in zijn beste dagen.

Nadat iedereen voor de zoveelste keer is uitgevraagd gaat het gesprek langzaam over in alle mensen die in de afgelopen tijd zijn overleden of op sterven liggen om vervolgens het gesprek weer de prachtige wending te geven richting politiek waar in iedereen zijn mening nét iets te luid verkondigt. Wanneer je na een verschrikkelijke stilte vraagt wat ome Henk stemt gezien zijn uitgesproken politieke mening antwoord hij met: "Ja, niks.... Ik hou me niet zo bezig met politiek".

Aan het eind van de avond, wanneer iedereen lichtelijk is aangeschoten door stoffige huismerkwijnen en doodgeslagen biertjes besluit tante Sjaan dat het tijd wordt om naar huis te gaan, ze moet immers nog "zoveel doen" en bovendien moet ze morgen vroeg op. Het verschrikkelijke zoen-ritueel herhaalt zich en iedereen belooft elkaar snel weer eens wat af te spreken, dondersgoed wetende dat je elkaar niet ziet voor de volgende helse kringverjaardag.

:r
1 Grote waarheid! Mijn oom vraagt ook nog steeds hoe het bevalt om op kamers te wonen terwijl ik nooit op kamers heb gezeten en al jaren een huushuis heb :')
pi_114268013
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef JudgeJudy het volgende:
vieze diepvriestaart
Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
pi_114268064
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Minachting van je visite is dat, als je het er niet voor over hebt om even langs de banketbakker te gaan .
Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.
pi_114268144
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:59 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja en niet eens fatsoenlijke lekkere hapjes krijgt of slecht schoongemaakte bierglazen waardoor het bier direct doodslaat.
Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerd ;)
pi_114268242
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Voordat dat op tafel komt ben ik hem meestal al gesmeerd ;)
Verstandig, ik kom niet of ben direct weer weg
  maandag 16 juli 2012 @ 14:09:03 #91
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114268409
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

of nog beter, zelf maken!
pi_114270020
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Andiamo het volgende:

[..]

Ja inderdaad..... En met familie is het inderdaad met zijn allen in een kringetje met kaasjes op tafel en dat soort onzin. Gewoon beetje geforceerd gezellig idd..

Maar zo vier je toch niet je verjaardag met vrienden? :')
Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).

Ikzelf ook trouwens, doordat ik vanuit mijn omgeving nou niet bepaald geïnspireerd werd tot iets feestelijkers. Maar ik denk dat die vriendinnen dat achteraf niet zo erg vonden. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 14:44:13 ]
pi_114270091
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef female81 het volgende:

[..]

Zelfs vriendinnen op de middelbare school vierden op die manier hun verjaardag (met leeftijdsgenoten).
Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:44:05 #94
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_114270129
Onhandig tompoezen eten met bordje op schoot. Alles onder de taart :')
pi_114270183
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
Onhandig tompoezen eten met bordje op schoot. Alles onder de taart :')
Ja, met die harde bovenlaag waar je niets mee kunt
pi_114270187
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef Piethur het volgende:

[..]

Wat voor vriendinnen had je toen? Die hebben nu zeker ook allemaal al huisje boompje beestje?
Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 14:46:47 ]
pi_114270283
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef female81 het volgende:

[..]

Heel doorsnee. En ze leven nu inderdaad volgens het burgerlijke ideaalplaatje, kan bijna verfilmd worden voor een Zonnatura-reclame. Ik wat minder (geen kinderen en zo, wil ze ook niet).
Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?
pi_114270361
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef Piethur het volgende:

[..]

Nog contact? Gingen ze dan wel gruwelijk op stap of dat ook niet?
Weinig meer, mentaal zitten zij en ik niet meer op één lijn. Op stap gebeurde wel, mits de vele babysit- en scouting-avondjes niet in de weg zaten.
pi_114270423
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Oh god ja. Ik zweer bij dat spul. Het is een beetje een grapje tussen mij en een vriendin van me. Zij vindt het ook lekker en had 2 jaar geleden naar een concert voor in de rij zoiets meegenomen. Ik had zowat de hele zak leeggevreten (behalve de nootjes, :r ) en daar plaagt zij me nu vaker mee... Verder is ze wel aardig hoor.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:51:17 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_114270477
Iedereen zit wel te zeuren over kringverjaardagen, rijtjeshuizen, Opel Astra's, in de file staan, suffe kantoorjobs, met kleine kinderen naar de camping et cetera.

Maar vergis jullie niet, lieve FOK!ertjes, het is het voorland voor de overgrote meerderheid van jullie voor de komende 40 jaar.

Als jullie klaar zijn met studeren dan krijg je ook zo'n suffe kutbaan op kantoor, ga je samenwonen in iets waarvoor je hypotheek krijg, raakt je vriendin zwanger en krijgt een pittig kapsel en voor je het weet ga je ook op vakantie in de regen op de camping en naar de kringverjaardagen in de buurt.

Dat gaat in ieder geval voor 90% van iedereen hier. Het gros van de overige 10% blijft bij zijn pa en ma op een zolderkamertje wonen en trekt zich af op redtube.com.

Hooguit een stuk of 10 man zullen echt iets gaan ondernemen, zoals werken in het buitenland, kapitaal maken met een goed idee of beleeft ooit een avontuur.

Binnen 10 jaar zit het gros van jullie met een dik wijf met een pittig kapsel en 2 jankende en lelijke kinderen op z'n schoot op een kringverjaardag in het identieke rijtjeshuis van de buren.

En iedereen denkt nu: ja, dat geldt voor het gros, maar niet voor mij. Let op.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')