abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2012 @ 10:23:08 #1
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_114099023

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
BAM dit is 3KB
pi_114100054
Iemand die toevallig een BIC coupon code weet? Recommender is nét te weinig korting.
pi_114101372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef davedavy het volgende:
Iemand die toevallig een BIC coupon code weet? Recommender is nét te weinig korting.
zat ik ook al even naar te zoeken, geen werkende gevonden meer tot nu toe :(
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:11:55 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114102364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:17 schreef davedavy het volgende:

[..]

Die coupon was maar 2 uur geldig. Tussen die 2 uur was er precies een half jaar om.
Fout. :P Doordat het opeens stormliep en mensen siterrors kregen stond er helemaal bovenaan als notificatie dat het verlengd zou worden tot 12.7.2012 04:00 (GMT). ;)
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:55 schreef Boppos het volgende:

[..]

Ik kreeg eergisteren een zonnebril met de omschrijving AC adapter... ik blij omdat ik dacht dat het een lader zou zijn voor me Ainol elf 2... en die zonnebril heb ik toch niet echt nodig met dit weer!
Waarom hebben ze dat nou niet met mijn pakketje gedaan. Ik heb het nog zo gezegd, zet er wat anders op: 'phone accessories' ofzo niet 'telephone', want anders mag ik dokken. Wat doen ze natuurlijk... '1 Pcs Cell Phone'. Yay, bedankt rukkers, nu kreeg ik een brief van het Zollamt voor een inklaring met invoice en afboeking. :( FUUUU!!!1!. Letterlijk onder het motto 'kosten wat het kost als eerste een Jiayu G2 hebben'. De eerste keer dat ik moet dokken voor iets.

Dus ik morgen van huis en dinsdag weer eens tijd... dus ik geen zin om die brief te posten, dus ik stap in de tram, stap over op de bus en ga naar ze toe, handel het zaakje ter plekke af en neem hem mee na betaling van 29.54 ;( . Das een voordeel t.o.v. NL, zijn alleen de btw-kosten (niet 12,50 'servicekosten' ofzo) zo en ik heb 'em nu zo'n tweeënhalf uur na ontvangst brief voor me liggen om mee te spelen. ;) Kom later vandaag misschien wel ff met wat foto's / een video als ik ertoe kom.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114102465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Fout. :P Doordat het opeens stormliep en mensen siterrors kregen stond er helemaal bovenaan als notificatie dat het verlengd zou worden tot 12.7.2012 04:00 (GMT). ;)

[..]

Waarom hebben ze dat nou niet met mijn pakketje gedaan. Ik heb het nog zo gezegd, zet er wat anders op: 'phone accessories' ofzo niet 'telephone', want anders mag ik dokken. Wat doen ze natuurlijk... '1 Pcs Cell Phone'. Yay, bedankt rukkers, nu kreeg ik een brief van het Zollamt voor een inklaring met invoice en afboeking. :( FUUUU!!!1!. Letterlijk onder het motto 'kosten wat het kost als eerste een Jiayu G2 hebben'. De eerste keer dat ik moet dokken voor iets.

Dus ik morgen van huis en dinsdag weer eens tijd... dus ik geen zin om die brief te posten, dus ik stap in de tram, stap over op de bus en ga naar ze toe, handel het zaakje ter plekke af en neem hem mee na betaling van 29.54 ;( . Das een voordeel t.o.v. NL, zijn alleen de btw-kosten (niet 12,50 'servicekosten' ofzo) zo en ik heb 'em nu zo'n tweeënhalf uur na ontvangst brief voor me liggen om mee te spelen. ;) Kom later vandaag misschien wel ff met wat foto's / een video als ik ertoe kom.
Kloten van de extra kosten, zie de review graag tegemoet!
pi_114104576
Registered Airmail is sneller toch? ( Ga dinsdag over een week op vakantie en moet het dus voor dinsdag hebben (8> ).
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:47 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114104911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:12 schreef davedavy het volgende:
Registered Airmail is sneller toch? ( Ga dinsdag over een week op vakantie en moet het dus voor dinsdag hebben (8> ).
Nee. Dan moet het nog langs meer instanties.

Je kan DHL, FedEx, GLS... proberen ;) anders kan je er van op uit gaan dat het er niet op tijd is.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_114107006
Ben ook erg benieuwd naar die Jiayu G2, m'n HTC Desire wil ik ondertussen wel vervangen met wat nieuws maar heb geen 500 euro over voor een SGIII ofzo :@
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_114107424
Heeft iemand al eens een betaalbare Android 4.0 mediaplayer gekocht? Lijkt me wel iets voor naast mijn HD mini 2
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:25:19 #10
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114110699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand al eens een betaalbare Android 4.0 mediaplayer gekocht? Lijkt me wel iets voor naast mijn HD mini 2
Samsung galaxy wifi 2
Say whaaaat?
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:34:38 #11
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114111114
Ik denk dat ik deze ga kopen heeft iemand daar ervaring mee? En kan je bij bic niet en recommender en coupon code tegelijk??

http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html
Say whaaaat?
pi_114111910
Even de boekhouding gedaan :7 Sinds 3-03-2012 34 bestellingen gedaan in China, waarvan meer dan de helft bij BIC. 8-)
pi_114112715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef SuperChips het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen heeft iemand daar ervaring mee? En kan je bij bic niet en recommender en coupon code tegelijk??

Nope, dat gaat niet meer. Kon vroeger wel, nu moet je kiezen voor recommender of een andere coupon. Recommender welke werkt is in ieder geval NewCoupon.
pi_114112754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef SuperChips het volgende:

ja daar heb ik ervaring mee, inmiddels wel 10 van die joysticks besteld..
goede ervaringen mee! heb er zelf nu 2 versleten ( 1 pookje kapot en ander werk R2 button niet goed meer van :P), maar die zijn dan ook echt vrijwel elke dag voor een paar uurgebruikt
(FIFA online O+ )

en gaan ze een keer kapot haal je gewoon een nieuwe joh voor die prijs :P
echter raad ik je aan om ze gewoon van ebay te halen;

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item4167c1244f

Goedkoper, zelfde product en vaak ook snellere verzending dan welke shop ook!
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:22:35 #15
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114113514
Ik heb een pakketje besteld via een taobao agent, koste me 60$ in totaal. Nu krijg ik opeens dat ik verzendkosten van 40$ moet betalen? Hoe kan dat? (zo veel)
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:25:30 #16
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114113684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb een pakketje besteld via een taobao agent, koste me 60$ in totaal. Nu krijg ik opeens dat ik verzendkosten van 40$ moet betalen? Hoe kan dat? (zo veel)
Welke agent?
Werd van te voren aangegeven, heb je snelle verzending, normale verzending ed?
Kosten worden afgestemd op het gewicht en grootte van je pakket, dus weet niet wat je wilt versturen..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:30:10 #17
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114114003
quote:
16s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Welke agent?
Werd van te voren aangegeven, heb je snelle verzending, normale verzending ed?
Kosten worden afgestemd op het gewicht en grootte van je pakket, dus weet niet wat je wilt versturen..
Gullei is de agent. Ik heb een broek en een koptelefoon besteld.
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:32:07 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114114118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Gullei is de agent. Ik heb een broek en een koptelefoon besteld.
Gullei heeft altijd relatief hoge shipping.
En illigale koptelefoons ga je vast ook nog belasting over betalen hea.. ;)
Denk dat het gewicht van de Jeans+headphones ook best wel van belang is..
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:33:42 #19
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114114210
quote:
16s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gullei heeft altijd relatief hoge shipping.
En illigale koptelefoons ga je vast ook nog belasting over betalen hea.. ;)
Denk dat het gewicht van de Jeans+headphones ook best wel van belang is..
Welke raad jij dan aan voor de volgende keer?
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:38:40 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114114479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Welke raad jij dan aan voor de volgende keer?
Zarmark of Mistertao
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:40:27 #21
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_114114566
quote:
16s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zarmark of Mistertao
Oke, volgende keer stuur ik gewoon naar allebei een mailtje!
Bedankt.
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:25:45 #22
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_114116532
Ik heb een order gedaan via de email met iemand van Ever buying, niet via de site, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Iemand anders ervaring mee? Aan te raden of onnodig?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_114117767
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef R2cksson het volgende:
Ik heb een order gedaan via de email met iemand van Ever buying, niet via de site, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Iemand anders ervaring mee? Aan te raden of onnodig?
Je hebt wel minder koperbescherming vrees ik :(

Ik wil even oriënteren qua prijzen van de G2, maar het is werkelijk onmogelijk om iets te zoeken op taobao, die site is zo extreem langzaam :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:12:18 #24
39510 R2cksson
pi_114118368
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Je hebt wel minder koperbescherming vrees ik :(

Ik wil even oriënteren qua prijzen van de G2, maar het is werkelijk onmogelijk om iets te zoeken op taobao, die site is zo extreem langzaam :')
Ik betaal natuurlijk gewoon met Paypal, dus kan altijd klagen via Paypal.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_114118423
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik betaal natuurlijk gewoon met Paypal, dus kan altijd klagen via Paypal.
Klopt, maar je kan dus geen ticket aanmaken bij de shop zelf..
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:26:48 #26
39510 R2cksson
pi_114118851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:14 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Klopt, maar je kan dus geen ticket aanmaken bij de shop zelf..
Maar wel rechtstreeks bij die pipo klagen. 'Ze' (je weet het nooit bij die aziaten) is best aardig moet ik zeggen, maar het bestellen is wel verschrikkelijk omslachtig. Kreeg net geen dollar korting op iets van $14.44. Ben benieuwd hoe dat zit bij grotere orders.
pi_114118891
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef R2cksson het volgende:
Dit begrijp ik niet helemaal, je hebt een order geplaatst via de mail bij iemand van EB..

maar wel gewoon producten die op de site staan of?

waarom zou je anders via de mail bestellen, als de site net zo handig is?

of gaat het hier om een medewerker die het spul stiekem goedkoper aanbied dan op de website is aangegeven :P?
pi_114118948
Is dit dezelfde telefoon als die sommigen hier hebben besteld? :D

http://www.mistertao.com/(...)tem-16004387143.html
pi_114118982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:29 schreef thethoryd het volgende:
Is dit dezelfde telefoon als die sommigen hier hebben besteld? :D

http://www.mistertao.com/(...)tem-16004387143.html
Jup, de jiayu G2
pi_114118995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Jup
Thanks! Dan ga ik die waarschijnlijk ook bestellen :)
pi_114119048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Thanks! Dan ga ik die waarschijnlijk ook bestellen :)
Dit is wel de goedkopere variant geloof ik, die waar shiznuts hem heeft besteld
leverde geloof ik ook nog wat accessoires erbij..

Daarnaast zou je niet eerst even wachten op shiz, als goed is post hij vanavond nog een review van de tel.. hoor je gelijk of het wel of niet wat is!
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:33:27 #32
39510 R2cksson
pi_114119076
Ik had een order gedaan van 120 dollar, maar een artikel was niet leverbaar. Dus die meid mailt met die mededeling, of ik iets anders zocht. Heb gevraagd om geld terug voor dat artikel en of ze wilde kijken of dat nog leverbaar zou worden, zo ja, mij even laten weten. Zou niet meer leverbaar worden zegt ze een week later, dus of ik iets anders nodig had. Heb even gekeken, iets gevonden, haar gevraagd of dat te bestellen was. Ze ging me adviseren over de korting; $14.44 werd $13.58.

Van ********** krijg ik vaker mailtjes met vragen wat voor bedrijf ik heb etc etc. Heb haar gezegd dat ik daar niet van gediend ben en of ze dat kon laten stoppen, ging ze ook voor me regelen. Extreem veel geld geef ik er niet uit, maar blijkbaar genoeg om te zorgen dat ze 'very special price' willen geven steeds...
pi_114119121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dit is wel de goedkopere variant geloof ik, die waar shiznuts hem heeft besteld
leverde geloof ik ook nog wat accessoires erbij..

Daarnaast zou je niet eerst even wachten op shiz, als goed is post hij vanavond nog een review van de tel.. hoor je gelijk of het wel of niet wat is!
Ja, da hast du recht! :P Ik wacht nog even idd.
pi_114119229
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef R2cksson het volgende:
Ik had een order gedaan van 120 dollar, maar een artikel was niet leverbaar. Dus die meid mailt met die mededeling, of ik iets anders zocht. Heb gevraagd om geld terug voor dat artikel en of ze wilde kijken of dat nog leverbaar zou worden, zo ja, mij even laten weten. Zou niet meer leverbaar worden zegt ze een week later, dus of ik iets anders nodig had. Heb even gekeken, iets gevonden, haar gevraagd of dat te bestellen was. Ze ging me adviseren over de korting; $14.44 werd $13.58.

Van ********** krijg ik vaker mailtjes met vragen wat voor bedrijf ik heb etc etc. Heb haar gezegd dat ik daar niet van gediend ben en of ze dat kon laten stoppen, ging ze ook voor me regelen. Extreem veel geld geef ik er niet uit, maar blijkbaar genoeg om te zorgen dat ze 'very special price' willen geven steeds...
Ah oke, hmm voor die nog geen 1$ korting vind ik het niet waard om zoveel rompslomp eromheen te hebben.

zo heb ik ook wel voorheen gehad dat ik via lightake email dingen kon bestellen van de site, vaak toch enkele dollars goedkoper, ook op kleine orders..

Echter het heen en weer gemail wat erbij komt kijken en uberhaupt het feit of ze wel of niet reageren op bepaalde dingen, maakt die korting soms helemaal niet meer aantrekkelijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja, da hast du recht! :P Ik wacht nog even idd.
Dat dacht ik :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:52:07 #35
39510 R2cksson
pi_114119726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ah oke, hmm voor die nog geen 1$ korting vind ik het niet waard om zoveel rompslomp eromheen te hebben.

zo heb ik ook wel voorheen gehad dat ik via lightake email dingen kon bestellen van de site, vaak toch enkele dollars goedkoper, ook op kleine orders..

Echter het heen en weer gemail wat erbij komt kijken en uberhaupt het feit of ze wel of niet reageren op bepaalde dingen, maakt die korting soms helemaal niet meer aantrekkelijk :P

[..]

Dat dacht ik :)
Ja vond ik eigenlijk ook wel, maar normaal zijn mijn bestellingen groter, dan loont het zich misschien wel (al heb je bij Tjoos vaak handige coupons die misschien net zo effectief zijn). Wilde het voor een keer zo proberen, zal de volgende keer als ik een grote bestelling heb eens kijken wat ze me kunnen bieden.
pi_114120455
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:52 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja vond ik eigenlijk ook wel, maar normaal zijn mijn bestellingen groter, dan loont het zich misschien wel (al heb je bij Tjoos vaak handige coupons die misschien net zo effectief zijn). Wilde het voor een keer zo proberen, zal de volgende keer als ik een grote bestelling heb eens kijken wat ze me kunnen bieden.
Daar wou ik ook al op doelen, vaak zijn die coupons vaak nog effectiever..
Grootste nadeel van email/ online chat bestellingen, is dat je enorm vaak zult mee maken
dat ze je compleet weg negeren bij vragen en of korte berichtjes terug sturen.. zonder ook daadwerkelijk maar in te gaan op het feit dat jij wou bestellen/dan wel vragen..

het is nu eenmaal bekend dat chinezen het nou niet echt van hun servicekwaliteiten moeten hebben..
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:43:03 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114121829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

of gaat het hier om een medewerker die het spul stiekem goedkoper aanbied dan op de website is aangegeven :P?
Haha, gewoon vrienden maken en vragen. :D Je staat verbaast wat er nog met die prijs gedaan kan worden. Trouwens, is it me, of is Lightake zo duur geworden opeens (ik keek gisteren ofzo bij de New arrivals en schrok best).
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef wormtrein het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar die Jiayu G2, m'n HTC Desire wil ik ondertussen wel vervangen met wat nieuws maar heb geen 500 euro over voor een SGIII ofzo :@
Ik heb een Desire Z, maar door de laatste update van Android wordt er telkens besloten om bij het verkeren van elders dan de Sense UI, bijvoorbeeld tijdens het gebruiken van een app, de HTC Sense UI uit te schakelen. Keer je terug naar 'home' komt er eerst 'laden...' te staan en duurt het ff voordat de boel weer loopt, hatelijk irritant. Verder gebruikte ik ernaast een Sony Ericsson met m'n oude nummer, die ik zakelijk gebruik. Die ging wel aardig lang mee, zo'n vijf werkdagen standby, maar m'n veelgebruikte Desire Z met 1300mAh accu, zeker nu ik dit jaar een 3G dataplan erbij heb... tragische prestatie.

› Ik was helaas vandaag de hort op, dus ik kon niet echt testen ofzo, maar ik had 'em wel mee. Eerste indruk: 't lijkt een beetje op een Samsung Galaxy II. 't Display is binnenshuis en in de schaduw goed af te lezen, in de zon, zoals eigenlijk elke telefoon, is het toch echt wat lastiger. De pixelbelichting had wat beter gemogen van mij. Sommige telefoons daar is zwart zwart, hier heeft het een licht blauwige waas. Linksboven heeft de telefoon heel licht wat last van bleeding, maar überhaupt niet storend of sterk merkbaar. De resolutie, kijkhoeken, helderheid verder en kleurweergave zijn wel prima. De touchscreen reageert met een zeer aangename sensitiviteit en precisie. Het scherm is uiteraard wel ontvankelijk voor vingerafdrukken.

› Verder... de case laat zich een beetje onprofessioneel openen. Je moet met nagel wat pielen en wrikken en dan komt de case er wel af. Daar gaat de 2050mAh-accu dan. Tezamen met de twee simkaarten. Een ervan aangeduid met 'W' als in WCDMA en de ander 'G' als in 'GSM', dus zo kopbrekend was dat ook weer niet. Geheugenkaartje van 16GB eringemikt en gaan. Voor alles wat erin past toch een erg dun en licht ontwerp.

› Op de achterkant vind je een 8 megapixel camera met flash. De flash is leuk als AF-hulp, echt fijn voor foto's is 'ie niet, hij is vrij blauwig en lokaal. Voorop zit een 0.3 megapixel camera voor bijvoorbeeld Skype. Je kunt daarop best foto's nemen, in videomode gaat echter geloof ik de de shutterspeed omhoog richting de framerate en alles lijkt daardoor met videomode + frontcam veel donkerder. Kan ook een bug zijn, weet ik niet. Maar goed, wil je foto's maken, koop je maar een camera. :P Ik gebruik m'n mobieltje alleen om in de winkel als geheugensteuntje iets op de foto wil zetten waar ik thuis dan meer research naar wil doen en allicht wil gaan kopen en zulk soort dingen. Het geluid dat uit de speakers komt kraakt wat op hoog volume, maar is verder wel bruikbaar. De headphone-jack leent zich natuurlijk uitstekend om naar muziek te luisteren, ook i.c.m. de ingebouwde FM-tuner. ;)

› Performance en Operating system. Android 4.0.3 is in combinatie met de MT6575 erg fijn. Aan een collega laten zien en die was onder de indruk van de snelheid ervan. Out-of-the-box een Antutu score van 3498, dat is net wat beter dan de Samsung Nexus S. De Quadrant benchmark-uitslag out-of-the-box bedraagt een score van 2386 en is daarmee zo goed als 'on par' met de LG Optimus 2X en een stuk beter dan de HTC Desire HD en de Samsung Nexus S. Het werkt erg vloeiend allemaal moet ik zeggen in vergelijking met wat ik hiervoor gewend ben. En m'n Desire Z kostte eind 2010 maar liefst 475 euro meen ik. Dus wat dat betreft kun je niet klagen. Wel komen er geen nieuwe widgets bij lijkt het. Ik wilde een klok/weer-applicatie van de Widget factory ofzo, maar widgets komen niet bij widgets te staan. Ook kan ik op m'n 4.0.3-tablets na het installeren van YouTube een widget plaatsen, maar ook die ontbreekt. Verder kun je spraaksturing gebruiken wat wel leuk is. :Y Taal stond op Engels en heb het toetsenbord van Baidu veranderd in de standaard Google VS Internationaal. Google Play was voorgeïnstalleerd en apps als YouTube laten zich probleemloos installeren.

› WCDMA/GSM dual standby werkt goed. Ook ICS incorporeert dat best aardig met dubbel aanduiding, WCDMA (3G) in blauw en GSM in oranje, alsmede het tonen van beide providers als verbindingsstatus.

› Conclusie nadat ik dit ding een paar uur heb: top! Probeer voor die prijs maar eens iets soortgelijks in Nederland te halen en dan ook nog met DualSIM, quadband en 2050mAh-accu terwijl 'ie toch vrij licht en slank blijft. De speaker en camera's zijn zeer bruikbaar maar niet het beste van het beste, het scherm is weliswaar top, maar heeft nog altijd moeite met zwart=zwart en zonlicht... maar ja, we moeten wel ff beseffen dat we hier een phone hebben die maar een fractie kosten doet van een high-end smartphone. Voor mensen die geen haast hebben... wacht eens op de Jiayu G2S en G3... die hebben nog betere displays, de laatste zelfs een nog betere en dualcore-zijnde processor.

Ik heb niet al teveel tijd om vragen te beantwoorden, maar zal zo even wat foto's bij het verhaaltje plakken. ;)

- Oh ja, de doos zit in een soort plastic tupperwarebox met een kartonnetje eromheen geschoven, daarin dus de phone, met accu, een witte backcover (zwart/wit-versie heb ik dus), een gele plastic beschermcover, screenprotector, leren hoesje, netstroomstekker (USB) met EU-adapterdeel, autoladeradapter, microSD-USB-lezer, USB-kabel, witte in-ears, garantiekaartje of qualitycheckkaartje en instruction-manual (in het Chinees, met plaatjes).

Plaajus:

Hier meer foto's van de Chinese CNET. Hier een samenvatting en specs en hier de officiële site. ;)
Beste kun je deze waarschijnlijk via MisterTao/Zarmark bestellen. Je kunt ook kijken op Aliexpress bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 12-07-2012 20:20:52 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114125930
Nice shiz!

ziet er dus keurig uit, misschien is het ook even handig om erbij te vermelden hoeveel je in totaal kwijt was voor deze telefoon!

mogelijk dat je over een weekje even kan melden hoelang de batterij mee gaat, om te zien of het wel echt 2050 mAh is, zoals vermeld.

Daar ben ik (zeker gezien na mijn tablet) toch nooit zo snel van overtuigd!
pi_114132031
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Phone8 het volgende:
Nope.. het is voor mijn iPhone aan te sluiten aan in mijn auto op het navigatie apparaat, dan kan ik ook filmpjes kijken op het scherm
Kan de iPhone wel video over de 3.5mm poort sturen?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef W00fer het volgende:
De Mini X Android's worden vanaf nu ook met 1GB intern verkocht *O*
Kan ook toevallig zijn.

http://www.dealextreme.co(...)sb-av-tf-blue-134679

Bij Miniand.com zijn ze ook te bestellen, met goede firmware support.
Je linkt naar een versie met 512mb. RAM. Je zegt dat er versies met 1GB worden verstuurd. Hier heeft DX een stick met 1GB RAM. Overigens is deze ook wel geinig:

Waarom? Nou hierom:

Ethernetpoort! *O* Paar flinke stukken dubbelzijdig tape achterop de tv en d'r op plakken :P
(Hoe zijn de ontwikkelingen qua XBMC op die Android stick Woofer?)

Dit zijn ook lekkere specs voor een XBMC machine:
Quad Core A9 CPU
Quad Core Mali-400 GPU
6(!) USB poorten, Lan-poort
90 x 94 mm.

Alleen kun je beter een Apple TV 2 (jailbreak -> XBMC) kopen want bovenstaande gaat $129 (+ $30 shipping) kosten...

EDIT: gekocht; Micro Sim Adapter. Voor de backup telefoon...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 12-07-2012 23:57:11 ]
pi_114134637
Hallo, kan een van jullie uitleggen hoe ik bij tabao kan bestellen? bvd (:
Hoi.
pi_114135306
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef mootje026 het volgende:
Hallo, kan een van jullie uitleggen hoe ik bij tabao kan bestellen? bvd (:
kijk eens in de OP man, daar staat het haarfijn uitgelegd ;)!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 01:07:55 #42
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_114138210
veel te ingewikkeld voor een newbee..
dan kom je met nog 40 vragen de aankomende 10 dagen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 13 juli 2012 @ 04:35:34 #43
174940 W00fer
Maar echt
pi_114140655
Heel simpel: zoek wat op Taobao.com (eventueel met Google Translate). Als je wat vind kopieer je de url van een item (bijvoorbeeld: http://item.taobao.com/item.htm?id=15765808241) Open een accountje by agencytaobao.com en begin met kopen door die URL in je winkelwagentje te gooien :D Wijst zich echt bijna vanzelf.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_114145775
Als ze bij MisterTao ook zo slecht letten op nieuwe klanten als bij Buyincoins dan kan je na elke bestelling gewoon een nieuwe account maken met een recommender om weer nieuwe korting te krijgen EN 10% bovenop je storting bij MisterTao.

MisterDiscount kan je daar als recommender gebruiken. Voor een korting bij je eerste bestelling. Om precies te zijn 50% op de commissie van de eerste bestelling.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skiet op 13-07-2012 11:32:07 ]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:24:04 #45
369911 Adiman
The Conquer
pi_114145810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef Downstar het volgende:
Nice shiz!

ziet er dus keurig uit, misschien is het ook even handig om erbij te vermelden hoeveel je in totaal kwijt was voor deze telefoon!

mogelijk dat je over een weekje even kan melden hoelang de batterij mee gaat, om te zien of het wel echt 2050 mAh is, zoals vermeld.

Daar ben ik (zeker gezien na mijn tablet) toch nooit zo snel van overtuigd!
welke tablet heb jij?
en ik ben oook benieuwd hoeveel je precies betaald heb
pi_114146295
Maakten ze nou bij MisterTao ook een foto als je order binnen was? en zo ja waar kan je dat zien? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door dj_ko op 13-07-2012 11:43:27 ]
pi_114146348
quote:
review
Vette review Shiz! Nou heb ik een vraagje, wat is precies het nut van dual-sim? Kan ik bijvoorbeeld wel mijn vodafone simkaart erin pleuren? :P
pi_114146444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Vette review Shiz! Nou heb ik een vraagje, wat is precies het nut van dual-sim? Kan ik bijvoorbeeld wel mijn vodafone simkaart erin pleuren? :P
nut van dual sim?
als je prive en werk nummer heb kan je met 1 telefoon toch op 2 nummers gebeld worden, vermoedelijk kan je ook met 2 nummers bellen (meestal wel zo)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:39:48 #49
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_114146461
[CWT] meets [KLB]: Momenteel maak ik zo ongeveer dágelijks kennis met een nieuwe, obscure Chinese Webshop. Blijkbaar is mijn mailadres populair in china...

Ze sturen wel allemaal keurig een 'afmeld link', maar dat lijkt alleen maar een 'aanmeld link' te zijn voor de volgende spammer...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_114149186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:24 schreef Adiman het volgende:

[..]

welke tablet heb jij?
en ik ben oook benieuwd hoeveel je precies betaald heb
Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!

Tablet vragen hier, 63 euro betaald destijds bij BIC
http://www.buyincoins.com(...)3-product-11225.html

Nadeel is korte accuduur aangezien er een fake 3000 mAh in zit die maar 1800 mAh is in werkelijkheid, en ik heb het probleem dat mijn touchscreen niet functioneert tijdens opladen( alles word vanzelf aangeklikt etc.. :X)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:

[..]

nut van dual sim?
als je prive en werk nummer heb kan je met 1 telefoon toch op 2 nummers gebeld worden, vermoedelijk kan je ook met 2 nummers bellen (meestal wel zo)
Toch zul je enorm vaak zien dat die dualsim telefoons uit china, inhoud dat er 2 sims inpassen
maar er maar 1 tegelijk kan werken. en je je telefoon moet uitzetten, om de andere te activeren :')

zo te lezen is dat niet het geval bij de telefoon van Shiznuts
pi_114149497
Iemand een tip voor mij over X-Ears?
Welke zijn goede oortjes in de huidige catalogus?
Of zijn er momenteel voor die prijs interessantere koopjes te doen bij Bv. Meelectronics?

En Shiz, die coupon waar alles aan dezelfde prijs is, welke was deze weer? ;D.
Geen zin om 1000topics terug te gaan kijken :P.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:33:09 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114151357
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:49 schreef jonasr het volgende:
Iemand een tip voor mij over X-Ears?
Welke zijn goede oortjes in de huidige catalogus?
Of zijn er momenteel voor die prijs interessantere koopjes te doen bij Bv. Meelectronics?

En Shiz, die coupon waar alles aan dezelfde prijs is, welke was deze weer? ;D.
Geen zin om 1000topics terug te gaan kijken :P.
http://www.xears.com/prod(...)ar-kopfhorer-headset

Echt toppertjes ;)
pi_114151392
quote:
[..]

Kan de iPhone wel video over de 3.5mm poort sturen?

]
Nee.. Maar ik had het ook fout:p ik moest die kabel hebben voor het geluid, en dan met een Aux kabel voor de Iphone kan je hem via een connector (hoezo omslachtig) aansluiten aan je Navi, zodat je in de file of weet ik veel waar filmpjes kan kijken. Mooi!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:58:47 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114152425
quote:
Zijn ze ook, maar om het Chinees te houden zou ik ze dan toch bestellen uit China onder de naam AWEI ES800M. :P Maar ff zonder gekkigheid... de XT3 schijnen een kabel-upgrade te hebben t.o.v. mijn XT2. Dat is de aanrader hier. ;) Fijne directe bass voor clubfeeling, maar voor andere genres ook perfect geschikt, met goede range en details.
pi_114153526
hebben shipping insurance en registered airmail nut bij een bestelling bij Mcbub?

hoewel het niet echt superhoge bedragen zijn, laten ze mijn oordopjes toch nog best duur uitvallen :P
pi_114153814
Ik neem het nooit. Bij sommige krijg je boven een bepaald bedrag standaard tracking erbij. Maar insurance zou ik lekker laten voor wat het is.
pi_114153924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:30 schreef Skiet het volgende:
Ik neem het nooit. Bij sommige krijg je boven een bepaald bedrag standaard tracking erbij. Maar insurance zou ik lekker laten voor wat het is.
oke :)
pi_114157323
quote:
Die heb ik al liggen hoor :P.
Maar dan de niet X-ears versie xD.
Al is er ondertussen al 1 oortje van gesneuveld.
pi_114157517
Weer lekker snelle levering uit China; 2 juli (vorige week maandag) USB- en HDMI-kabeltjes op Ebay besteld; vandaag binnengekregen. Ethernet kabeltje helaas nog niet. Evenals de program card :(

[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 13-07-2012 16:21:43 ]
pi_114157659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weer lekker snelle levering uit China; 2 juli (vorige week maandag) USB- en HDMI-kabeltjes op Ebay besteld; vandaag binnengekregen. Ethernet kabeltje helaas nog niet. Evenals de program card :(

Je adres staat stond open en bloot.

[ Bericht 6% gewijzigd door davedavy op 13-07-2012 16:11:02 ]
pi_114158003
Wow! Vorige week vrijdag op bij FocalPrice een camera kit besteld voor de Ipad en vandaag al bezorgd. Moet haast wel een nieuw record zijn.
pi_114160460
Ik had een toslink splitter gekocht. Mijn Bose 321 heeft maar 1 optische ingang, dus ik kon niet mijn TV ontvanger en Mediaplayer aansluiten. Jammer genoeg blijft mijn tv ontvanger een signaal sturen, ook als hij uit staat. Dus die kan ik niet gebruiken.

Nu maar in NL een iets duurdere gekocht welke ik wel kan gebruiken.
pi_114160491
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef Thomas B. het volgende:
Wow! Vorige week vrijdag op bij FocalPrice een camera kit besteld voor de Ipad en vandaag al bezorgd. Moet haast wel een nieuw record zijn.
komt wel vaker voor, en zeker bij producten die zonder tracking worden verzonden..

met tracking mag je er zeker 2 weken bij optellen, soms ik zit ik ook wel gewoon in twijfel
om pakketjes te laten verzenden zonder tracking, gewoon omdat je het dan vele malen sneller in huis hebt.

echter willen de webshops verplicht dat je bij 15$ of hoger vaak de trackingpost neemt, omdat ze dan bang zijn dat mensen klagen dat ze pakketten niet hebben gekregen etc.
pi_114161658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

komt wel vaker voor, en zeker bij producten die zonder tracking worden verzonden..

met tracking mag je er zeker 2 weken bij optellen, soms ik zit ik ook wel gewoon in twijfel
om pakketjes te laten verzenden zonder tracking, gewoon omdat je het dan vele malen sneller in huis hebt.

echter willen de webshops verplicht dat je bij 15$ of hoger vaak de trackingpost neemt, omdat ze dan bang zijn dat mensen klagen dat ze pakketten niet hebben gekregen etc.
Dat zal het idd wel verklaren. Aan de andere kant heb ik ook wel eens anderhalve maand op een dingetje van 3 dollar zitten wachten terwijl het gewoon op voorraad was. Maargoed, dat hoort er nu eenmaal bij en dat weet je van tevoren. Toch een leuke verrassing :)
pi_114161926
Ik heb laatst twee pakketjes met tracking juist bijzonder snel binnen gekregen. Behoren bij mijn snelste ooit. Ook nooit echt verschil gemerkt tussen wel of geen tracking qua snelheid.
pi_114163599
Iemand een tip wat het goedkoopste manier is om iets terug te sturen (horloge):

Fedex
Dhl
Dpd
Tnt
?

Ik vond tnt erg duur maar misschien is dat wel altijd zo...
pi_114164421
Waarom terug sturen? Geen refund oid?
pi_114165648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:35 schreef Phone8 het volgende:
Waarom terug sturen? Geen refund oid?
Ze stellen voor om het te repareren. Een refund dekt de lading niet
pi_114168860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ze stellen voor om het te repareren. Een refund dekt de lading niet
Ligt eraan hoe zwaar hij is. Bij DHL is het 32.50 voor 10kg of minder.

https://dhlforyou.nl/Docu(...)temmingen%202012.xls

En bij PostNL ligt eraan hoe zwaar hij is:

http://www.postnl.nl/voor(...)/tarieven/pakketten/
pi_114169138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]
Heb je ook een linkje van de seller of de producten? ik zoek namelijk precies dezelfde kabeltjes voor mn raspberry pi :)
pi_114175054
He Shiznuts, wat heb je bij gewicht ingevuld bij MisterTao voor die G2 telefoon, en was dat goed? Dan weet ik gelijk wat ik in moet vullen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:29:38 #73
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114175196
Even een review van dit

De specs:
Specifications:
CPU Amlogic-8726M3 Cortex A9, 1.2GHz
Operation System Android 4.0
User Interface Android System User Interface Style
Memory DDR3 512MB
Storage NAND flash 4GB
Support external SD card up to 32GB
Network WIFI: IEEE 802.11 b/g/n
Rj45 network connection interface
Web Browser Google Chrome
Firmware Upgrade Upgrade from SD card
Expansibility Download applications and games from Android Market
Online support Online video, music, picture, Internet TV, Internet Radio, etc.
GPU Integrated Mali-400 GPU (3D Acceleration Engine)
File system FAT(RW),FAT32(RW),NTFS
Video Format 1080P DIVX/H264/H263/AVI/FLV/m2ts/mkv/mp4/MJPEG/MPEG/rm/rmvb/MOV/BDAV/HTML5/vc1
Audio Format MP3, WMA, OGG, WAVE(AC3 is not included is system,need pay license fee by customer)
Image Format BMP/JPG/PNG/GIF/JPEG/TIFF
Interface 3 * USB 2.0 HS
1 * SD/MMC/MS memory card slot
1 * RJ45 wire Ethernet connection
1 * HDMI output 1.3/1.4
1 * AV output
1 * Charging port
Other Color Black
Item Size 17 * 12 * 1.9cm
Item weight 188g
Package size 20.5 * 15.5 * 10cm
Package Weight 714g
Power Adapter Input AC100-240V 50/60Hz
Output DC5V 2A
Plug Standard EU
Package including 1 * Google TV Box
1 * Power Adapter
1 * Remote Control
1 * HDMI Cable
1 * AV Cable
1 * User Manual
----------------------------------------
Alles is netje binnen gekomen in een doos.
Na aangesloten te hebben via AV cable (hdmi was in gebruik)

Beeld was niet echt mooi via av cable helaas. maar hij deed het wifi connect en ethernet connect prima (deed eerst niet maar dat lag aan de verbinding hier).
Alles ingesteld met een muis/toetsenbord er zit een remote bij maar die vind ik niet prettig.

Toen alles klaar was ff opnieuw laten opstarten, toen was av cable beeld wel heel slecht :(

dus maar even hdmi aangelosten. zegd tv unsopported input dus even een andere tv erbij gehaald
en daar was het perfect beeld met hdmi. Andere instellin gepakt op googl tv en weer naar andere tv gezet. Toen kreeg ik wel zwart beeld maar voor de rest hield op.

Dit is wel jammer want ik wou em juist in de woonkamer gebruiken.
Op tv kan ik volgens mij niets aanpassen, de hdmi werkt wel met ziggo cisco decoder dus is niet kapot ofzo. Er zit helaas maar 1 hdmi op de tv dus kan niet andere hdmi poort gebruiken.

Het lijkt wel of deze hdmi uit van google tv box de hdmi ander aanstuurt en niet kan worden verwerkt door tv (als iemand een idee heeft dan graag)

Na de test op andere tv het beeld is via hdmi haarsherp internet is niet supper snel maar werkt prima.
Daarna even wat tools geinstalleerd via google play gaat goed. Niet alles apps zijn bruikbaar.
Daarna even een film gestart via usb stick en ook dit gaat snel en is haarscherp beeld.

Youtube opstarten van een filmpje duurt wat lang maar als het er is gaat het prima.
Uitzending gemist doet het wel maar je moet dan wel van de muis afblijven
rtl xl start op maar er komen geen filmpjes te voorschijn om te starten.

vooor de rest redelijk te vreden op het ene probleem na
pi_114178448
Linkje naar dat ding?
pi_114179371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Nicap_tm het volgende:
He Shiznuts, wat heb je bij gewicht ingevuld bij MisterTao voor die G2 telefoon, en was dat goed? Dan weet ik gelijk wat ik in moet vullen.
Die van mij is deze week verzonden, 750 gram staat er bij het trackingnummer op MisterTao, shipping was $8,99. Damn, zie net dat de verkoper bij wie ik hem in het zwart heb besteld nu ook opeens all white heeft staan en dat was eigenlijk mijn eerste keus. Alhoewel, of hij dan ook echt leverbaar is is natuurlijk nog maar de vraag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 14-07-2012 00:01:21 ]
pi_114183169
Kun je met zon ding ook televisie kijken of is het puur een media player die op android draait?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 05:38:16 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114185567
zie jij een ant of video-in dan? :P
pi_114193671
quote:
Ah dat is nice :), dan is zo stick helemaal leuk spul als XBMC dr goed op draait :)
pi_114194820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ah dat is nice :), dan is zo stick helemaal leuk spul als XBMC dr goed op draait :)
:Y

Heb de Raspberry nu enigszins draaiende maar echt soepel is dat niet. Dus een Android stick die een stuk sneller is en nog goedkoper ook is zeker welkom. Of de bekende ¤60 tablet als internetradio. Voorbeeld hier.

Net laatste accessoire voor bovenstaande Raspberry binnengekregen; ethernetkabel. Dus nu hebben de TV, Humax decoder én Raspberry allemaal internet. :9
En uiteraard nog geen UK spul }:|
pi_114195288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga toch maar een goedkope tablet kopen :P is dit wat? http://www.dealextreme.co(...)te-1-5ghz-8gb-139632
In ieder geval een stuk beter dan, die je laatst wou nemen haha :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:18:16 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114195311
Was jij dat niet laatst ook met dat hersenscheet van een idee om bij bic een android 2.3-tablet te kopen? :P Waarom heb je toen niet gewoon geluisterd naar de tip om een Ainol te halen? Als het op krap budget moet de Tornado of Mars. Daar zijn ervaringen mee en is communitysupport voor. Misschien heeft RobertNL nog wel een tablet voor je over om over te nemen...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:46:45 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114196182
pi_114196261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef shiznuts het volgende:
Was jij dat niet laatst ook met dat hersenscheet van een idee om bij bic een android 2.3-tablet te kopen? :P Waarom heb je toen niet gewoon geluisterd naar de tip om een Ainol te halen? Als het op krap budget moet de Tornado of Mars. Daar zijn ervaringen mee en is communitysupport voor. Misschien heeft RobertNL nog wel een tablet voor je over om over te nemen...
ja dat was ik :P had ook al naar die tornado en mars dingen gekeken maar die hebben geen A10 chip maar een A9. of is dat juist beter? :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:51:23 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114196326
Het is GEEN Cortex-A10, het is Allwinner A10 (merk) als singlecore Cortex-A8 (processor). De Amlogic in de Tornado/Mars is een Cortex-A9 singlecore, maar vrij bekwaam, vergelijkbaar met de Allwinner A10.
pi_114196547
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
pi_114196750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
De Ainol zou ik kiezen. Liever iets meer RAM geheugen. Want dat is waar mijn tablets allemaal waardeloos door zijn. Een gebrek aan RAM geheugen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:03:59 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114196797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen. :Y
Haal 'em bij Pandawill en gebruik coupon 'panda4fok', heb je 'em voor $81.69. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:07:48 #90
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114196916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
Even een review van dit

<heel verhaal...>

vooor de rest redelijk te vreden op het ene probleem na
Ik vind het wel een heel extreme manier van het goedpraten van Chinashopping als je iets voor een doel koopt en voor dat doel werkt het apparaat nu net niet... :')
Het is net alsof je een auto koopt, die niet blijkt te rijden, maar goed, de airco werkt wel goed, stoelen zitten heerlijk en je kunt heel wat kwijt in de achterbak. Dan kun je ook zeggen dat je redelijk tevreden bent op "dat ene probleem" na...
Don't let my username fool you...
pi_114197079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen. :Y
Haal 'em bij Pandawill en gebruik coupon 'panda4fok', heb je 'em voor $81.69. ;)
thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:14:43 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114197146
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

das duurder dan mijn link :P maar thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.
Jouw link (Tinydeal) is in EURO! ;) Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
quote:
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!? :D
Ook tof:
quote:
MP4Nation Gisteren
Weekend tease: B1 and M5 are in production. HM1, HM2 and HM4 will soon be prepping for mass production too.

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 14-07-2012 16:28:53 ]
pi_114198448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jouw link (Tinydeal) is in EURO! ;) Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
hoezo niet hun sterkste punt? bij tinydeal hebben ze m namelijk ook met 16gb ipv 8 voor maar iets meer.
pi_114205149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe zwaar hij is. Bij DHL is het 32.50 voor 10kg of minder.

https://dhlforyou.nl/Docu(...)temmingen%202012.xls

En bij PostNL ligt eraan hoe zwaar hij is:

http://www.postnl.nl/voor(...)/tarieven/pakketten/
Klote!

Van daar naar hier kost maar een fractie daarvan......

Iemand goedkopere tips?
pi_114211488
quote:
Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.

Trouwens, op m´n telefoon draait XBMC al! :D _O-
Films en TV-series streamen werkt niet echt (zal deels aan netwerk liggen denk ik) maar de menu's zelf zijn super vloeiend. En natuurlijk wat andere dingen die nog niet echt werken maar dat is apart XBMC op je telefoon! :o

(bovenstaande is op m'n HTC One X)

Nu wordt die MK802 stick i.c.m. een USB->ethernet adapter wel heel aantrekkelijk. :%

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 14-07-2012 23:50:00 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:42:39 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114213578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.

Trouwens, op m´n telefoon draait XBMC al! :D _O-
Films en TV-series streamen werkt niet echt (zal deels aan netwerk liggen denk ik) maar de menu's zelf zijn super vloeiend. En natuurlijk wat andere dingen die nog niet echt werken maar dat is apart XBMC op je telefoon! :o
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Nu wordt die MK802 stick i.c.m. een USB->ethernet adapter wel heel aantrekkelijk. :%
fu, ik zou al bijna bestellen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_114221499
Dat wordt wel heel interessant zo :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_114227246
Oei inderdaad, ziet eruit als een erg leuk speeltje die MK802! Maar ik denk dat ik V2 even ga afwachten, dat kan nooit lang duren.
pi_114228986
quote:

[..]

[..]

Ook tof:

[..]

Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost? :)
pi_114230993
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Moos. het volgende:

[..]

¤150 tot ¤160 dacht ik
pi_114231219
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

fu, ik zou al bijna bestellen :)
Erg aantrekkelijk idd, maar ik doe het niet.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat wordt wel heel interessant zo :D
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef Skiet het volgende:
Oei inderdaad, ziet eruit als een erg leuk speeltje die MK802! Maar ik denk dat ik V2 even ga afwachten, dat kan nooit lang duren.
Dat lijkt mij ook slim. Nog even uitzitten hoe dit gaat uitpakken.
Hoewel er al XBMC apk.´s op internet rondzwerven is het nog niet officieel uit. (als in Android Play/Market). En er zitten ook nog glitches in (zelf nog niet ondervonden).

En ze moeten het nog optimaliseren voor hardware. Maar het feit dat het überhaupt al op telefoons/tablets kan draaien is tof uiteraard. Hier werkt het op de telefoon gewoon super soepel in de menu's. (Geen idee hoe vloeiend alles is met een Allwinner A10 CPU, heb het hier namelijk getest met een telefoon met Tegra 3)

Om vervolgens zoiets op een TV te gaan gebruiken zijn er een aantal opties waarvan ik 2 apparaten het meest interessant vind.
- De genoemde MK802 en andere dergelijke sticks simpelweg omdat die goedkoop zijn (ze schommelen tussen de $50-70 / ¤41 - 60 en dat is gelijk aan de Raspberry Pi die stuk minder krachtig is.
- De Mele A1000/A2000: zelfde hardware, duurder maar wel met behuizing en hele rits aansluitingen (o.a. sata poort voor HDD's) en meest belangrijk: ethernetpoort. Dat laatste vind ik voor een mediaplayer gewoon een vereiste. Ja, je kunt een USB->ethernet adapter op de MK802 en consorten gebruiken maar dat is ook maar de vraag of dat lekker gaat werken.

Verder heb je nog een hele rits andere boards, Pandaboard, Gooseberry Board etc. Qua specs allemaal nagenoeg gelijk maar zoals de namen al zeggen: het zijn boards dus geen behuizing o.i.d. Vaak ook geen ethernet en soms ook gewoon veel te duur (Pandaboard is $198 8)7 ).

Maar als dit zo lekker doorontwikkeld (stabiele XBMC app en goede en voordelige boards/stick met ethernet dan gaan mijn Raspberry Pi's snel de deur weer uit. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 15-07-2012 16:08:37 ]
pi_114232330
Iemand een goed idee voor 'n tablet uit china? Heb al wat rondgekeken maar vind eigenlijk enkel die 7 inch tablets, wil liever 9/10 inch, iemand suggesties?
  zondag 15 juli 2012 @ 16:28:27 #103
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Skiet het volgende:
Linkje naar dat ding?
Link
http://www.ebay.com/itm/G(...)g%3D1006%26rk%3D1%26
  zondag 15 juli 2012 @ 16:29:24 #104
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef mtchel112 het volgende:
Kun je met zon ding ook televisie kijken of is het puur een media player die op android draait?
Geen tv
Mediaplayer op basis van android
  zondag 15 juli 2012 @ 16:30:59 #105
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vind het wel een heel extreme manier van het goedpraten van Chinashopping als je iets voor een doel koopt en voor dat doel werkt het apparaat nu net niet... :')
Het is net alsof je een auto koopt, die niet blijkt te rijden, maar goed, de airco werkt wel goed, stoelen zitten heerlijk en je kunt heel wat kwijt in de achterbak. Dan kun je ook zeggen dat je redelijk tevreden bent op "dat ene probleem" na...
Zei kunnen er toch niets aan doen dat mijn tv het hdmi signaal niet leuk vind?
pi_114247425
Wat maakt onderstaande kickstarter projecten beter/slechter/meer-bang-for-the-bucks/toekomstgerichter dan hier al eerder besproken Android-tv sticks (mk802/oval)?
Er zijn vast wel meningen hierover (shiz, robert, downstar, iemand, miniem, monkeybrain enz) :)

http://www.kickstarter.co(...)mart-tv?ref=category

Of

zondag 15 juli 2012 @ 23:20:21 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114251605
Iemand een blikje newbies opengetrokken toevallig? :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 16 juli 2012 @ 02:02:23 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114257563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoezo niet hun sterkste punt? bij tinydeal hebben ze m namelijk ook met 16gb ipv 8 voor maar iets meer.
Omdat DX altijd erg laat is met tablets en niet eens zo'n erg sterke line-up en prijs qua tablets heeft. Er zijn wat stores die wél vlot de tablet-trends bijhouden en veel verschillende tablets aanbieden. Merimobiles, Ownta, Chinagrabber en noem ze maar op. Die hoeven echter niet per se de goedkoopste te zijn. Pandawill is de laatste tijd opvallend sterk aanwezig op tablet-vlak. Erg divers en recent aanbod en de prijzen zijn aan de lage kant. Voor budgettablets heeft BIC vaak wel een aantrekkelijke oplossing in huis. Wat ook geen kwaad kan is om op Aliexpress en Taobao/Tmall (MisterTao) te kijken. ;)
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Moos. het volgende:

[..]

Wat ik heb betaald is geen goede indicatie wat je ervoor kwijt moet zijn als jij er eentje haalt. :P Ik had zo'n beetje de jackpot betaald via een Aliexpress-aanbieder (wel wat freebies erbij), omdat ik geen gedoe wilde met de omwegen en afhandeling via MisterTao/Zarmark om het van Taobao/Tmall te halen. Ik wilde 'em gewoon zo snel mogelijk en met de weg van kortste weerstand hebben, wat het uiteindelijk ook wel was, dus wat dat betreft geen slechte keuze. ;)

Toen kwam er door miscommunicatie bij de verkoper/customer service en de warehouse-staff dus ook nog een mooie douanebrief (2e keer ooit, eerste keer waren gefakte microfoontjes, daar had ik niet zo de behoefte me zonodig voor te verantwoorden, die mochten ze houden/vernietigen, kostten toch geen drol), gelukkig was ik thuis en kun je bij ons in Wenen tot 13:00 bij de Zollamt terecht om in persoon de inklaring te doen en je pakketje mee te krijgen, dus had ik 'em nog (3 uur later) diezelfde dag. Maar al met al dus duurder uitgevallen dan had gehoeven. Zelf wil ik het niet eens omrekenen en optellen bij elkaar en gewoon maar snel achter me laten. :+

Maar ja, ik heb er wel al een paar dagen plezier van, zo zonder met twee telefoons te hoeven rondlopen. Aan firmwarehacks en inrichten e.d. ben ik nog niet eens toegekomen, moet veel werken de laatste tijd. Wat sindsdien nog toe te voegen is, is hoe licht en dun 'ie eigenlijk is, al had de Desire Z natuurlijk een fysiek toetsenbord met scharniersysteem dat aardig wat gewicht en dikte meebracht. De accu gaat met aardig wat gebruik 36 uur mee. Vergeet niet dat 'ie dualSIM standby is, je kunt niet tegelijkertijd bellen natuurlijk, maar verder wel altijd op twee netten aanwezig, dus dat verbruikt zeker het nodige meer dan een enkele SIM-handy. En de incorporatie van het hele dualSIM-wezen is Android verrassend genoeg helemaal niet vreemd. De snelheid, vloeiendheid en gemak van Android 4.0.3 i.c.m. deze telefoon is nog altijd iets wat ik (voor die prijs) nergens anders heb gezien. Echt heel fijn. Ook beschikt de telefoon over fastboot, start echt supersnel op. Had je me een halfjaar geleden gezegd dat ik met een sjinees mobieltje zou rondlopen, dan had ik je keihard uitgelachen. Maar nu heb ik het lachen! :D
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef marco_sire het volgende:
Wat maakt onderstaande kickstarter projecten beter/slechter/meer-bang-for-the-bucks/toekomstgerichter dan hier al eerder besproken Android-tv sticks (mk802/oval)?
Er zijn vast wel meningen hierover (shiz, robert, downstar, iemand, miniem, monkeybrain enz) :)

Of

Die eerste is duur, afgelopen en heeft maar 4GB en HDMI 1.3. Die tweede is al veel interessanter, goedkoop, loopt nog, met al een gehaalde plege-reward binnengesleept waarmee elke uitgeleverde Equiso Smart TV standaard met 1GB RAM komt (= dus Pro versie als ik het goed begrijp) en volgens specs HDMI 1.4-ondersteuning. Je krijgt er al eentje van ze met een minimale $39-pledge en $15 internationale verzendkosten, wat heel schappelijk is. Nog schappelijker is het feit dat ze er dan ook gewoon een 'wireless gesture remote' bij kunnen leveren voor die prijs. Helemaal niet slecht! De nieuwste China-Android-sticks zijn toch rond het ~70 usd-prijspunt. Neem je de Oval Elephant met een soortgelijke wireless remote, ben je veel meer kwijt dan die Equiso. Je hebt dan weliswaar bij 'OE' een Allwinner A10 Cortex-A8 processor met ondersteuning voor 2160p, maar ja, is je dat dat prijsverschil waard?

't Is kut voor de Raspberry Pi, maar die gaat natuurlijk gauw geschiedenis worden en leuk blijven voor Linux-projectjes maar z'n rol als mediaspeler gauw afstaan aan Android-sticks en -kastjes. Android-gebaseerde apparaatjes zijn qua hardware een stuk bekwamer en sneller en hebt ook nog eens een erg weinig vereisend maar erg toffe en vol met apps ondersteund besturingssyteem. De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld. :Y Al lijkt die kickstarter van Equiso steunen op dit moment eigenlijk wel een tof idee...
-edit- Oh wacht, die $39 was alleen voor early-birds, minimum nu voor eentje is $69,- Dat werpt er wel een ander licht op natuurlijk. :P
pi_114293266
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Die eerste is duur, afgelopen en heeft maar 4GB en HDMI 1.3. Die tweede is al veel interessanter, goedkoop, loopt nog, met al een gehaalde plege-reward binnengesleept waarmee elke uitgeleverde Equiso Smart TV standaard met 1GB RAM komt (= dus Pro versie als ik het goed begrijp) en volgens specs HDMI 1.4-ondersteuning. Je krijgt er al eentje van ze met een minimale $39-pledge en $15 internationale verzendkosten, wat heel schappelijk is. Nog schappelijker is het feit dat ze er dan ook gewoon een 'wireless gesture remote' bij kunnen leveren voor die prijs. Helemaal niet slecht! De nieuwste China-Android-sticks zijn toch rond het ~70 usd-prijspunt. Neem je de Oval Elephant met een soortgelijke wireless remote, ben je veel meer kwijt dan die Equiso. Je hebt dan weliswaar bij 'OE' een Allwinner A10 Cortex-A8 processor met ondersteuning voor 2160p, maar ja, is je dat dat prijsverschil waard?

't Is kut voor de Raspberry Pi, maar die gaat natuurlijk gauw geschiedenis worden en leuk blijven voor Linux-projectjes maar z'n rol als mediaspeler gauw afstaan aan Android-sticks en -kastjes. Android-gebaseerde apparaatjes zijn qua hardware een stuk bekwamer en sneller en hebt ook nog eens een erg weinig vereisend maar erg toffe en vol met apps ondersteund besturingssyteem. De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld. :Y Al lijkt die kickstarter van Equiso steunen op dit moment eigenlijk wel een tof idee...
-edit- Oh wacht, die $39 was alleen voor early-birds, minimum nu voor eentje is $69,- Dat werpt er wel een ander licht op natuurlijk. :P
Toch nog 3 korte vraagjes over die sticks die ik niet begrijp:
- je hebt een A5, A8, A9 of A10 processor.....wat is het verschil?
- dat geheugen van 4Gb, 8Gb of 16Gb gebruik je om gedownloade apps op op te slaan?
- die gesture remote.....hoe werkt: zit er een oog in die Android stick, via je tv of sluit je een sensor aan een kabel aan op die Android stick?
pi_114293388
Dubbel
pi_114294085
Oh jongens, die Euro/USD koers :r 4 jaar geleden nog ¤ 1,60 }:|
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:13:49 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114299730
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Toch nog 3 korte vraagjes over die sticks die ik niet begrijp:
- je hebt een A5, A8, A9 of A10 processor.....wat is het verschil?
- dat geheugen van 4Gb, 8Gb of 16Gb gebruik je om gedownloade apps op op te slaan?
- die gesture remote.....hoe werkt: zit er een oog in die Android stick, via je tv of sluit je een sensor aan een kabel aan op die Android stick?
- A10 is geen cortex-nummering, het is een 'Allwinner A10', het 'merk/type' die gebruikt maakt van de Cortex-A8 structuur. In principe geldt: hoe hoger het nummer, hoe beter de prestaties. De A5 is een energie-efficiënte processor, maar niet bepaald krachtig. De A8 is minder energie-efficiënt, maar is dus wel krachtiger, zeker in combinatie met een GPU zoals de Mali400. De A9 zie je tegenwoordig in opkomst als dualcore-variant die erg krachtig is. Volgende stap is dan de Cortex-A15 die quadcore mogelijk maakt. Meer had je kunnen uitvinden via Google natuurlijk (voorbeelden: #1 - #2 - #3 - [..])
- Nee, dat geheugen laat je leeg voor de kaboutertjes die de videobestanden bufferen voor je. Anders hebben ze geen plek om te slapen... :P Ja, dat is gewoon opslagruimte. :+ Uitbreidbaar via microSD en USB, maar da's dus optioneel.
- Nee, zo'n 'gesture remote' werkt draadloos (optisch) en afhankelijk van technologie werkend op RF/Bluetooth of Wifi.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef davedavy het volgende:
Oh jongens, die Euro/USD koers :r 4 jaar geleden nog ¤ 1,60 }:|
Als ik dat zo lees boffen we dan maar nu. Als je vroeger voor ¤1,60 een dollar had en nu al een dollar hebt voor 0,8 EUR! :s)

Ik weet wel hoe je het bedoelt hoor. ;) Btw, ik keek hier eens na, zo'n twee jaar geleden stond de Paypalkoers ook op 1,20 usd voor 1 euro. Simply 'what goes up, must come down'. Alleen het vooruitzicht is gewoon kut. Eerst die Grieken, nu komen al die andere landen er langzaam achter dat ze het niet meer onder controle hebben en komen met bedelende handjes in Brussel om geld vragen... ;( Heel fijn.
pi_114300481
Maar ik zou sowieso wachten met het bestellen van dergelijke Android sticks/spelers. Want op youtube komen de filmpjes nu ook van mensen die XBMC op Android uitproberen en bijv. op de MK802 is het nog verre van prettig. (geen hardware versnelling en dus stotterend beeld).
Heb geduld en het komt nog wel.

Morgen dinsdag, hopelijk een bepaald pakketje? O-)
maar ach; 't weer is er toch niet voor; wat doe ik eigenlijk in NL met altijd dit k*tweer ;( ...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:06:03 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301492
Zei ik toch ook! :9
quote:
De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld.
Lagen weer twee notificaties in de bus. Ik moet toch maar eens regelen dat als ik doordeweeks moet werken in 's ochtends thuis kan zijn. :P Eentje voor een vorige bewoner. ;( De andere is waarschijnlijk m'n 808 #16 HD cam en had er nog eentje van vrijdag, dus morgenstraks ophalen, daarvan weet ik dat het gaat om de Renkforce CD-340 en McCrypt DJ-50 headphones van Voelkner (store die sterke banden heeft met Conrad).
pi_114301793
Wil iets bestellen bij PandaWill, maar moet nu shipping method kiezen... Welke moet ik nemen? Heb de keuze uit 5 mogelijkheden: express shipping method (2 soorten) en airmail (3 soorten).
Alvast bedankt!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:21:50 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301840
Hoe snel wil je het hebben, wil je het kunnen tracken en hoeveel mag het kosten? :P
Zelf ga ik altijd voor de $0,00 optie.
Standaard free shipping of mits het bedrag groot genoeg is 'registered airmail' voor $0,00.
Maar wat jij wilt doen, moet jij weten. ;)
pi_114301880
Hoi Shiznuts,
Het gaat om een tablet. Kies jij dan ook voor de 0,00 optie?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:27:21 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301968
Ik wel. :Y

Afhankelijk van de Express service krijg je ook nog eens een hoger risico op import-heffingen, bovenop dat het dus sowieso meer kost. Je hebt de tablet dan sneller in huis, maar ja, je moet je maar afvragen of dat het je waard is. Zelf laat ik eigenlijk alles per Hong Kong Post of China Post (registered) airmail komen. Ik heb geen haast... en heb het liefste de kosten zo laag mogelijk.
pi_114301997
Het gaat idd. via China Post reg. airmail. Bedankt voor het antwoorden!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:32:26 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114302071
No problemo: happy chinashoppink!
Meer over tabletzaken en ervaringen, hier: Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
pi_114305909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef shiznuts het volgende:
en heb het liefste de kosten zo laag mogelijk.
Precies! Wie niet? Daarom shoppen we tenslotte ook in China :P
Ik hoor nog dagelijks mensen zeggen dat alle dingen uit China troep is en slechte kwaliteit , daar ben ik het zo niet mee eens, heel veel producten hier in de winkels worden ook in China geproduceerd , en de kwaliteit is meestal hetzelfde alleen véél goedkoper. Maar goed , laat die mensen maar de volle mep betalen :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:42:08 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114306030
Ja, precies. :P Gisteren ook weer een collega die nogal onder de indruk was van m'n smartphone en tablet (Jiayu G2 en de Aurora II). Die blik als je ze daarna de prijs vertelt. _O- Pakken ze meteen pen en papier en mag je gaan uitleggen hoe zij er ook eentje kunnen krijgen. :D
pi_114306668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Die blik als je ze daarna de prijs vertelt. _O- Pakken ze meteen pen en papier en mag je gaan uitleggen hoe zij er ook eentje kunnen krijgen. :D
Ja , is altijd als je weer zo'n gadget hebt :P Die telefoon van jou zag er ( wat ik op foto's zag ) ook erg netjes uit voor die prijs :) Zodra mijn GS2 kapot is ga ik ook over op China phone's :) Nog geen problemen gehad met bereik of dergelijke?

Edit:

Heb jij deze?
SPOILER
Ik zoek ook nog een Tablet voor een niet al te hoge prijs. En die niet om de 5 minuten als je een app start vast hangt }:|
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:24:47 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114307247
Alles is eigenlijk prima met deze phone. Misschien dat 'ie wat warmer is als je over Wifi/3G hard aan het slurpen bent, dan wat ik gewend ben van m'n HTC Desire Z, maar werkt verder alles prima wel qua prestaties en netwerk. If anything, dan is 'ie beter dan de HTC. Want ik woon in een bunker ofzo dus ik moest altijd m'n telefoon in de vensterbank hebben, maar hier geeft 'ie op m'n bureau gewoon vol 5-out-of-5-bereik aan met 'Edge' op de 3G-verbinding en 4-out-of-5 op de GSM-verbinding. Blijft ook lekker snappy en is in combinatie met 4.0.3 echt een droom, hoe gefrustreerd ik wel niet was met m'n HTC die allereerst niet al te rap was op 2.3.3, maar ook nog eens een constant crashende HTC Sense UI-schil had. Nope, still a happy camper hier. :Y

En ja, de Novo7 Aurora II, are there any others? 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Upd. Aurora II is er! *O* 16GB witte versie, straight van Ainol (.tmall.com, via mistertao).

Gelukkig had ik mét package besteld, die custom hoes is echt geniaal en mooi en nog wat accs.
Geen verdere charges. ;) Witte is een stuk mooier dan de zwarte Elf II (imho). Denk dat dit m'n nieuwe mattie is. :D Vanavond laat maar eens mee spelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Zit nu op mijn Aurora II en het is nu al mijn beste vriend, ideaal ook met die custom hoes. Supah.
pi_114308179
Maar ik heb hier zo'n ePad , die hangt echt om de 10 seconden 1 minuut vast , dat heeft de Aurora II dus niet? ( Ik vraag het maar hier want die Chinese review's klopt geen reet van ). En wat heb je betaald als ik vragen mag? :@ Wil namelijk niet meer dan 150 euro uitgeven en die van BIC kost al 150. 150 $ , 120 Euro dus

[ Bericht 13% gewijzigd door davedavy op 17-07-2012 11:00:03 (Valuta foutje.) ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:06:37 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114308475
Hij is mucho smootcho! Dualcore processor, dual Mali400 GPU, 1GB RAM, dat wil wel hoor. :Y
Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Heb 'em dus van de ainol.tmall.com-store (hoopte op een goede batch direct van de fabrikant + package) en dus gebruikgemaakt van de MisterTao-service waar ik 10% depositbonus kreeg (1e keer iets van Tmall/Taobao gehaald).

blabla [..] Dus uiteindelijk wat ik werkelijk betaald heb zijn 147,29 usd [..] blabla
Voor tablets toch gelieve gebruikmaken van het tablettopic verder. :D ;)
pi_114308586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef shiznuts het volgende:

Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D

Ik weet niet wat het is , zo'n goedkoop ding van Marktplaats ( wel nieuw ) _O-
pi_114308723
moeder belde dat postman gisteren was met pakje ... maar was te laat om open te doen :D
morgen tablet oppikken dus *O*

een track nummer moet niet meer voor mij
Pending: 10 days 11 hours ago.
pi_114308925
Jeej morgen eindelijke mijn Brainwavz B2 geleverd :) met Fedex... Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb ervaring met veel koeriersbedrijven maar eigenlijk nog geen ervaring met Fedex.. Er staat bij Priority Envelope gaat dat door de brievenbus heen?? Of ga ik dan heel off-topic O-)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:36:43 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114309389
B2 zit in een doosje die niet zomaar in de brievenbus past. Bovendien zou ik ervan staan te kijken als je er niet voor hoeft te tekenen, dus die moet je per handtekening in persoon accepteren en dus thuis voor zijn. Verder geen ervaring met Fedje X. Ik hoop dat je geen nog een beetje onder de importkosten uitkomt...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:59:13 #131
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114310066
shiz, nog niet beantwoord gezien..

maar hoe is de batterij van je telefoontje? is hij echt +-2050 mAh?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:13:51 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114310550
quote:
De accu gaat met aardig wat gebruik 36 uur mee. Vergeet niet dat 'ie dualSIM standby is, je kunt niet tegelijkertijd bellen natuurlijk, maar verder wel altijd op twee netten aanwezig, dus dat verbruikt zeker het nodige meer dan een enkele SIM-handy.
Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch, heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:25:46 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114313468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lagen weer twee notificaties in de bus. Ik moet toch maar eens regelen dat als ik doordeweeks moet werken in 's ochtends thuis kan zijn. :P Eentje voor een vorige bewoner. ;( De andere is waarschijnlijk m'n 808 #16 HD cam en had er nog eentje van vrijdag, dus morgenstraks ophalen, daarvan weet ik dat het gaat om de Renkforce CD-340 en McCrypt DJ-50 headphones van Voelkner (store die sterke banden heeft met Conrad).
Hum. M'n 808 #16 komt net vanochtend in de brievenbus gewoon binnen, dus die was het niet. Dan mogelijk m'n twee OEM USB-chargers van Ebay. Alleen er zat nog iets in de brievenbus vanmorgen en dat was 1x een OEM USB-charger. Maar ik had er twee besteld (in 1 order)? En die is gewrapt door Banggood? Nu heb ik bij Banggood wel iets voor m'n HTC besteld, maar dat was een phone cover en screen protectors. Nu hadden ze die eerste gecancled, dus ik verwachtte wel precies zo'n wallcharger, maar niet van Banggood, van hen alleen nog screen protectors en nu krijg ik dus een charger terwijl er op de custom declaration staat dat het een 'phone case' is. _O- Epic mash-up! xD

Ik ga nu ff uitvogelen op het postkantoor wat ik van ze krijg... zijn vast die 2 chargers van Ebay dan. :P

- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O- Nu ff de Renkforce testen, kijken hoe gebalanceerd en analytisch 'ie is en de McCrypt vergelijken met de HM3.

Hmm, qua bauw is de McCrypt DJ-50 vrijwel identiek aan de HM3, behalve de andere colorscheme en branding. De HM3 hoofdband lijkt iets meer padding te hebben? Het koord van de DJ-50 is spiralized (uitrekbaar dus, lijk een beetje op curly fries). Verder liggen de twee vrijwel ook erg dicht bij elkaar qua geluid. Ik merk wel enig verschil, de HM3 is wat luider en iets ronder, waar de DJ-50 in lichte mate wat zachter en vlakker oogt. Dat kan ik denk ik vrijwel aan de burn-in die de HM3 al heeft ondervonden toekennen. Dus ja. Wil je een HM3, haal een DJ-50 (misschien dat ik de earpads er binnenkort nog afhaal en de boel openleg om internals/drivers te vergelijken). Geen verrassers op dat vlak dus. De verrassing kwam van de Renkforce CD-340! Super soundstage wel eigenlijk, ben niet zo van de joekeloerig grote headphones en deze is toch wat aan de forse kant, maar biedt toch een erg fijne pasvorm :Y Ik had al aangegeven dat niet ik niet helemaal weg ben van de HM3, alsof het muziek ergens uit een grot komt, moeilijk uit te leggen, maar er klopt gewoon iets niet, er mist iets. De CD-340 maakt wat de HM3 miste goed en was bang dat er überhaupt geen bass zou zijn, heeft natuurlijk niet de impact als m'n Solo's van Dr Dre, maar die is nog best aanwezig. Komende tijd maar lekker wat afwisselen en kijken wat ik het meeste gebruiken zal. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 17-07-2012 15:10:51 ]
pi_114315998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!

Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.

Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:36:13 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114316535
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!
Ik lees veel, dus ik heb redelijk wat kennis in huis, maar ik heb verder geen batterijmeters en solderen en dergelijke doe ik ook niet aan (omdat ik het niet kan), dus ik kan alleen op specs, looks en ervaringen uitgaan, niet op de technische argumentatie daarachter (wat me ook weinig interesseert zolang de specs, looks en ervaringen goed zijn). Meer van de common sense en research dan een doorgewinterde IT'er.
quote:
Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.
No problemo. :D
quote:
Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
- Klopt
- Zo is het maar net
- Hmm.. Iemand rapporteerde net een Nexus 7 binnen te hebben gekregen, dat niks?
pi_114318540
Heeft Awei o.i.d. geen bluetooth speakers? Ik heb wat gezocht bij mp4nation, buyincoins etc maar het enige wat ik tegenkom zijn speakertjes in de vorm van spongebob of een pepsi blikje. Het beste is ongeveer dit.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:16:35 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114320619
X-mini's niks? Anders zoiets (laatste twee zijn blauwtand)?
quote:
pi_114322075
witte aurora II is er ! denk dat ik er nog veel plezier zal aan beleven
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
pi_114322271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:01:25 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114322330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Hier btw een tof topic voor je A II: http://www.slatedroid.com(...)-roms-for-aurora-ii/

[..] _ [..]

Zo gisteren ff 2606 firmware op m'n Aurora II gemikt, geroot, als Samsung ingesteld, market opengegooid d.m.v. xml-files ( all-you-need ) meeste apps (nog altijd niet alles hoor) zoals YouTube e.d. werken nu, de A7HD wifi-optimalisation-settings erop gezet, m'n WLAN geconfigureerd naar channel 11, met Titanium backup Chinese meuk verwijderd.
pi_114322490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef davedavy het volgende:

[..]

Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
odin ? :p

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D

[..]

inderdaad 2 weekjes is in principe niks
pakje van priceangel kwam zelfs nog vroeger :P

bedankt voor de juiste topic. had in loop van de tijd wel al die site al toegevoegd bij favorieten
ben benieuwd wat ik er zal van maken :7
pi_114322713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef Syphixx het volgende:

[..]

odin ? :p

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
pi_114323382

[ Bericht 54% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:31:03 ]
pi_114323419

[ Bericht 100% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:30:52 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:30 #145
378242 zandaah
tja...............
pi_114323776
hebben jullie nog must have tips voor de china shop newbie de ledpig heb ik al :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:45 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114323787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef davedavy het volgende:

[..]

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
pi_114323850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
Om de Firmware te veranderen of de Tablet te rooten natuurlijk :)
pi_114323902
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:46:21 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114323946
Daar heb je dat helemaal niet voor nodig? Er staat standaard al een development kit op en access tot een upgrademenu, enige wat je hoeft te doen is volumeknop die naast de powerknop zit en de powerknop zelf uit uit-stand beide even ingedrukt houden en op je microSD-kaartje de firmware hebben staan. Wat moet ik dan nog met 'Odin'-gedoe voor Samsung smartphones? :P
pi_114323949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef Syphixx het volgende:
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
Wel de root voor Android 4 pakken hé, dan gewoon klikken op start en klaar is kees :) Vergeet de Tablet niet in downloadmode te zetten. ( Als het zo heet tenminste, is al tijdje geleden ).
pi_114323974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb je dat helemaal niet voor nodig? Er staat standaard al een development kit op en acces tot een upgrademenu, enige wat je hoeft te doen is volumeknop die naast de powerknop zit en de powerknop zelf uit uit-stand beide even ingedrukt houden en op je microSD-kaartje de firmware hebben staan. Wat moet ik dan nog met 'Odin'-gedoe voor Samsung smartphones? :P
Dat is niet alleen voor Samsung , dat is om Firmware's ter vanderen en te rooten , als je niet root heb je geen 100% controle over je Tablet en kun je bijvoorbeeld dingen zoals WhatsApp niet , natuurlijk hoeft dat niet iedereen , maar mensen die dat wel willen :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:50:32 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114324060
Ja, maar DAAR HEB IK GEEN ODIN VOOR NODIG. :? 8)7
Waarom probeer je iets aan te smeren dat men niet nodig heeft? :P Heb je de software geschreven ofzo? :D
pi_114324127
Wait wut? Ik heb nog nooit gehoord van een andere manier van rooten dan Odin hoor? 8)7 Volgens mij begrijp jij mij niet :P Rooten kan normaal gesproken niet zo makkelijk via het menu, het is dan ook niet de bedoeling :?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:57:51 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114324333
En toch heb ik de firmware geupgrade, de tablet geroot en de laatste gapps erop gezet met dat development bootmenu, wat Odin dus overbodig maakt. :P ;)

Oh en..
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef zandaah het volgende:
hebben jullie nog must have tips voor de china shop newbie de ledpig heb ik al :D
->
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja idd, zulke mensen :') Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten, weet iemand iets lekkers? :P
Dat dus. :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk in het reviewtopic zou ik zeggen, als je wilt weten wat er zoal aanbevolen wordt en mensen enthousiast over zijn. Dit jaar zullen er net als vorig jaar wel weer lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.

[..]
pi_114324539
denk dat het gelukt is
zal later wel eens kijken voor de wi-fi ding :)

wel een heel gedoe.. drukte telkens op + om te scrollen terwijl dat een bevestigings knop is :')
pi_114325216
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:57 schreef shiznuts het volgende:
En toch heb ik de firmware geupgrade, de tablet geroot en de laatste gapps erop gezet met dat development bootmenu, wat Odin dus overbodig maakt. :P ;)
Ik denk dat ik zelf niet goed nagedacht heb , ik gebruik altijd de Samsung firmware's voor mijn Samsung smartphone's , die hebben dat menu niet maar volgens mij de standaard Android wel. Nu wil ik die Aurora II zeker, als er toevallig een 10% coupon komt deze dagen dat koop ik hem al eerder 8-) En anders recommender :P
pi_114325458
aangezien google play niet meer werkte etc nogmaals geprobeerd

root applied
0626 firmware applied
patch applied
rebooted

staat die chineze meuk er terug op :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:31:08 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114325515
Ja, dat is die package van Ainol (niet de firmware) geloof ik. :P
Maar kun je weghalen met Titanium backup root shizzle gebeuren dinges. ;)
Maar daar was je dan vast achter, anders was het niet al weg. :D
pi_114325641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat is die package van Ainol (niet de firmware) geloof ik. :P

Snap er niks meer van _O- . Zie het vanzelf als ik zo'n ding in me handen heb :D
pi_114325646
daarnet was ALLES weg incl google stuff enzo en now they are back

zie dat er wel problemen zijn bij het verwijderen van iconen op je scherm
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:38:48 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114325823
Qua touchgevoeligheid bedoel je? Ja, dat went op zich wel zodat dat beter gaat, maar m'n Hyundai A7HD was wat dat betreft veel beter. Maar ja, daarvan is de wifi weer brak.
pi_114325987
nuja, nu ff zo laten. wat dingen downloadne en zien of die chineze apps in m'n weg staan :)
pi_114326138
Zeg kun je er ook de standaard Android 4.1 firmware opzetten?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:51:24 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114326268
Zodra ze die vrijgeven wel, ja.
http://www.facebook.com/ainovo en http://ainolstore.com/for(...)+aurora+ii+firmware/ in de gaten houden.

-edit- O-) Ik besef me trouwens net dat we nog altijd in het Chinese Webshops-topic zitten, gelieve in het volgende topic er verder op in te gaan:
pi_114336609
Galaxy S3 binnen.

Nu maar even wat rotzooi daarvoor binnenhalen. Zullen vast wel wat mooie dockingstations te vinden zijn!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:34:39 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114337877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Skiet het volgende:
Galaxy S3 binnen.

Nu maar even wat rotzooi daarvoor binnenhalen. Zullen vast wel wat mooie dockingstations te vinden zijn!
Heel veel mensen raken helemaal opgewonden van de S3! :D Zelfs mensen met een iPhone. Ik heb 'em nog niet in het echt gezien eigenlijk, maar kan me voorstellen dat het wel wat moet zijn. :P Congrats en shopze voor accessoires, altijd weer een mooi excuus om aan chinashopping te doen. :Y)
pi_114344630
Iemand nog een link naar een goedkope usb to ethernet adapter ( voor een macbook air ) ?

http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item4ab924131c

Goedkoper kan ik 'm niet vinden > 3.28 dollar
pi_114344760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Skiet het volgende:
Galaxy S3 binnen.

Zou gelijk even een reserve backcover halen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef FreaZ het volgende:
Iemand nog een link naar een goedkope usb to ethernet adapter ( voor een macbook air ) ?

Voor dat geld kan het toch mis? Gewoon proberen zou ik zeggen ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:54:44 #169
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114350131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

goede ervaringen mee! heb er zelf nu 2 versleten ( 1 pookje kapot en ander werk R2 button niet goed meer van :P), maar die zijn dan ook echt vrijwel elke dag voor een paar uurgebruikt
(FIFA online O+ )

Ok thanks als ik terug kom van vakantie zal ik hem bestellen
Say whaaaat?
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:55:26 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114350140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef FreaZ het volgende:

Macbook Air heeft alleen maar microUSB-slots (dat is die network adapter's USB-kant namelijk)?
Als je gewoon ff zoekt op de standaard manier...
http://chinaprices.us?q=usb%20rj45&from=2
http://www.ebay.com/sch/i(...)&_clu=2&LH_PrefLoc=2
... het is ondoenbaar om telkens bij elk klein en goedkoop item ons te laten zoeken naar goedkoper. :P

SPOILER
pi_114357392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Macbook Air heeft alleen maar microUSB-slots (dat is die network adapter's USB-kant namelijk)?
... het is ondoenbaar om telkens bij elk klein en goedkoop item ons te laten zoeken naar goedkoper. :P

[spoiler]Een Macbook Air kopen en dan gaan mekkeren over een adapterstekkertje! :D [/spoiler]
Die spoiler idd, zelfde als dat mensen met een MB air klagen over het feit dat ze nergens een CD in kunnen doen _O-
pi_114357400
Is mijn MHL adapter binnen, lees ik dit

Samsung Galaxy S III phone (Samsung specific adapter required)

Pwnd
pi_114358806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

SPOILER

Macbook air heeft ook gewoon usb 2.0 aansluitingen.
Zo, goeiemorgen zeg. Ben ik even blind 8)7
Ik had al wel gezocht, maar vond 't toch nog vrij duur :P
SPOILER
I
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:25:14 #174
367872 Ryan93
live it big
pi_114361522
Iemand toevallig ervaring met een ps3 headset ? zijn allemaal rond de 10 a 15 dollar zo te zien.
pi_114361680
yay, pakketje van DX is binnen
grote game mousepad en een pc remote.
duurde 6 dagen (incl weekend) voordat het verzonden werd
vervolgens duurde het 7 dagen (alweer incl weekend) voordat het werd afgeleverd.
kan vast sneller maar vind het niet heel slecht voor DX
pi_114379668
zou er software matig een verschil zijn tussen http://www.*.com/product158170.html, 2, 3 en 4

Nummer 4 heb ik al en daarvan weet ik hoe die te updaten is, nu wil ik er nog een, maar nummer 3 is 10 dollar goedkoper. Als die hetzelfde te updaten is maak het niet uit.
Wat een kuttopic :')
pi_114382984
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:54:37 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114391052
quote:
Ik begrijp dus niet waarom ze tegenwoordig geen spatborden meer op fietsen mikken. Is dat zo'n grote moeite om erbij te doen? Nu moet ik zelf spatborden gaan regelen die mogelijk niet goed passen... :N 'Ja, want wie gaat er nou mountainbiken in de regen?', nou ja, het is een beetje duur om twee fietsen te kopen en sommigen fietsen en gaan nu eenmaal niet met openbaar vervoer of auto en ten tweede, als na een buitje de zon doorkomt en je gaat fietsen, liggen er overal plassen water. Ikke nie snap nie. :P

Over de headphones, dat stukje gemist?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik ga nu ff uitvogelen op het postkantoor wat ik van ze krijg... zijn vast die 2 chargers van Ebay dan. :P

- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O- Nu ff de Renkforce testen, kijken hoe gebalanceerd en analytisch 'ie is en de McCrypt vergelijken met de HM3.

Hmm, qua bauw is de McCrypt DJ-50 vrijwel identiek aan de HM3, behalve de andere colorscheme en branding. De HM3 hoofdband lijkt iets meer padding te hebben? Het koord van de DJ-50 is spiralized (uitrekbaar dus, lijkt een beetje op curly fries). Verder liggen de twee vrijwel ook erg dicht bij elkaar qua geluid. Ik merk wel enig verschil, de HM3 is wat luider en iets ronder, waar de DJ-50 in lichte mate wat zachter en vlakker oogt. Dat kan ik denk ik vrijwel aan de burn-in die de HM3 al heeft ondervonden toekennen. Dus ja. Wil je een HM3, haal een DJ-50 (misschien dat ik de earpads er binnenkort nog afhaal en de boel openleg om internals/drivers te vergelijken). Geen verrassers op dat vlak dus. De verrassing kwam van de Renkforce CD-340! Super soundstage wel eigenlijk, ben niet zo van de joekeloerig grote headphones en deze is toch wat aan de forse kant, maar biedt toch een erg fijne pasvorm :Y Ik had al aangegeven dat niet ik niet helemaal weg ben van de HM3, alsof het muziek ergens uit een grot komt, moeilijk uit te leggen, maar er klopt gewoon iets niet, er mist iets. De CD-340 maakt wat de HM3 miste goed en was bang dat er überhaupt geen bass zou zijn, heeft natuurlijk niet de impact als m'n Solo's van Dr Dre, maar die is nog best aanwezig. Komende tijd maar lekker wat afwisselen en kijken wat ik het meeste gebruiken zal. :)
pi_114392347
Werken die Bluetooth earphone's uit China een beetje fatsoenlijk of heeft niemand er ervaring mee?
pi_114407121
Buyincoins is opeens heel traag (als je inlogt en je orders wilt bekijken) ligt dit aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Hoi.
pi_114407780
Heb ik ook , als ik iets wil zoeken moet ik 10 minuten wachten voordat de pagina laad.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:59:40 #182
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114410190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef davedavy het volgende:
Werken die Bluetooth earphone's uit China een beetje fatsoenlijk of heeft niemand er ervaring mee?
hangt er vanaf wat je bedoelt, ad2p of handsfree?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef mootje026 het volgende:
Buyincoins is opeens heel traag (als je inlogt en je orders wilt bekijken) ligt dit aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Volgens mij is de BIC website een vrouwtje, aangezien dit iets is wat maandelijks voorkomt, een paar dagen aanhoudt, en dan weer spontaan opgelost is. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_114413496
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

hangt er vanaf wat je bedoelt, ad2p of handsfree?

De handsfree, zoals deze:

Daar ben ik nu aan op het bieden op eBay.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:11:44 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114415931
Eindelijk binnen :D

100% chinashoppen, gewoon in een grote envelop gestoken :') Ik had een doosje verwacht :@
Het is een positieve verrassing, echt een hele mooie stand. Goed stevig en veel groter dan verwacht, staat zeer stabiel. Voor de ¤12,77 een hele grote aanrader w/

De standaard prijs is wel omhoog gegaan naar $30, was iets van $22,50 :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:25:02 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114416542
Hij is wel top voor die prijs (volgens mij $14,50), maar net wat je zegt inderdaad:
quote:
- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O-
:P Neo had trouwens wel een aardige Ebaylink geplaatst laatst...
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:40 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ja, daar heb ik er dus ook 2 van, maar dan van ebay. Zelfde ding volgens mij, alleen ander logo'tje.

Ebay link:
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649

Ben eigenlijk benieuwder naar de Omega style stand. :P
pi_114426919
Volgens mij hebben die Chinese shops prijs afspraken ~O> . Aurora 2 kost bijna overal hetzelfde :P
pi_114436175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik begrijp dus niet waarom ze tegenwoordig geen spatborden meer op fietsen mikken. Is dat zo'n grote moeite om erbij te doen? Nu moet ik zelf spatborden gaan regelen die mogelijk niet goed passen... :N 'Ja, want wie gaat er nou mountainbiken in de regen?', nou ja, het is een beetje duur om twee fietsen te kopen en sommigen fietsen en gaan nu eenmaal niet met openbaar vervoer of auto en ten tweede, als na een buitje de zon doorkomt en je gaat fietsen, liggen er overal plassen water. Ikke nie snap nie. :P

Over de headphones, dat stukje gemist?

[..]

Hmm ok. :P
Ik hou wel van een pittige bass. :)
Zou er nog een alternatief voor een (solo hd) goede bass?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:20 #188
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114436658
Waar is die post van shiz over oordoppen en is die nog up to date ik zou en paar oordoppen voor 20 euro kopen
Say whaaaat?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:51:13 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114438945
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Sindsdien niet veel nieuws eigenlijk. De XKDUN mag je meteen overheen lezen en vergeten en de AWEI ES800M is inmiddels toch wel een min-of-meer bewezen budgetfavoriet. De XT2 van Xears zijn waarschijnlijk nog altijd de beste oordopjes die ik heb (en ik heb ook de dure Brainwavz B2, UltimateEars en Phonaks), daarvan is de opvolger de XT3 (zelfde sound, betere kabel vertelde Thomas me), de Xears zijn nog altijd met die coupon KLANGFUZZIS voor minder te krijgen (en meer dan met die korting zou ik er ook niet voor uitgeven).

Ga vooral MP4Nation en Lendmeurears nog even af en voor meer info over bepaalde dingen kun je op head-fi-user ClieOS's site terecht, of kijken in de threads van hem en ljokerl.
pi_114442213
Vraagje:

ik heb dus nu zo'n moooie remote
die opzich perfect werkt.. (muis is beetje oefenen maar oke)

maar het hebt 1 'groot' nadeel.. ik kan met die afstandsbediening de HTPC niet uit sleep/ hibernation laten komen.. iemand die zo'n ding heeft en er toevallig een fix voor weet? O-)
pi_114444864
Yay *O* mijn Jiayu G2 is binnen gelukkig niets hoeven bij te betalen aan de bezorger, totale schade was uiteindelijk $172. er hoort alleen in mijn "package three" ook een 8G kaartje te zitten maar dat bleek een leeg doosje te zijn, vreemd, kan me niet voorstellen dat iemand zo iets van een paar dollar eruit jat.

Eerste indruk is goed, mooi scherm reageert goed en hij is lekker snel. Maar ja, ik heb nu een Samsung Galaxy Y dus dan is het al snel beter. Verder heb ik een sim-only abonnement en geen zin om 400/500 euro voor een simlockvrije smartphone neer te leggen dus dan is de G2 een mooi alternatief.

Foto van het standaardpakket

Extra's: spuuglelijke gele case die Shiz ook heeft ontvangen :9, maar snel even een andere kleur regelen. Tweede batterij, lader, screen protector, schoonmaakdoekje en een leeg doosje waar de geheugenkaart in hoort te zitten.

Heb al wat apps geïnstalleerd en bij mij lijken er wel widgets bij te komen. Verder kan ik niet alles installeren, bijv. bij Whatsapp, Google maps, Accuweather en My T-Mobile en krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Heeft dit met rechten te maken ofzo, is het op een of andere manier toch te fixen?
pi_114445374
https://rapidshare.com/#!download|450p4|4289048886|WhatsApp_Messenger_2.7.906.apk|5074|0|0
Asjeblieft..

Voor meer apps zou ik je aanbevelen om op google je gewenste app te typen gevolgd door .apk

bijv. Whatsapp.apk of Googlemaps.apk etc.. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_114450140
Tijdje terug een paar posts gelezen over mobiele speakers voor de telefoon. Ik zoek iets om mijn S3 aan te hangen op mijn werk, maar kan het draadje van toen niet meer vinden....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114453711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:39 schreef Miffy1 het volgende:
en krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Heeft dit met rechten te maken ofzo, is het op een of andere manier toch te fixen?
Bedoel je dat de simkaart niet compatibel is?
pi_114453853
Waar krijg je betere service? Bij BIC of Pandawill? ( Shipping tijd maakt niet uit , tijd zat ). Het gaat namelijk om de Aurora2 en bij Pandawill ziet het er beter uit ( incl. doos etc. ).
pi_114454035
Ik weet niet precies waar het aan ligt. Als ik bijvoorbeeld in de Play Store naar de AccuWeather app ga dan zie ik de mededeling "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie". Maar toen ik dezelfde simkaart nog in mijn Galaxy Y had zitten kon ik die app wel gewoon installeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 20-07-2012 11:38:45 ]
pi_114454063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er staat toch vrij duidelijk "mijn apparaat". :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:32:46 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114454087
@ Miffy1: DM van gisteren gelezen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

8)7 Lol, nee. Als je phone bij 'model', 'manufacturer' e.d. geen 'Samsung' 'Galaxy I9100' of zoiets heeft staan, dan willen sommige apps gewoon niks met je te maken hebben, want ze testen de compatibiliteit met de grote namen wel, de rest bieden ze geen ondersteuning voor, al zou het moeten werken, want: Android = Android, maar ze willen het risico niet lopen veel gezeik over zich heen te krijgen als de app niet werkt op je Chinese no-name phone. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:26 schreef davedavy het volgende:
Waar krijg je betere service? Bij BIC of Pandawill? ( Shipping tijd maakt niet uit , tijd zat ). Het gaat namelijk om de Aurora2 en bij Pandawill ziet het er beter uit ( incl. doos etc. ).
Hoezo ziet het er bij Pandawill beter uit? Dat begrijp ik niet. :?
BIC is over het algemeen de nummer #1 op gebied van service.
pi_114454287
Toen ik Whatsapp via de link van Turquaz52 probeerde te installeren kreeg ik de mededeling dat het een te oude versie was. Heb Whatsapp imiddels gewoon kunnen installeren via whatsapp.com/android, silly me, ik dacht dat je apps alleen via de Play Store kon installeren :@ Bedankt voor de links en tips allemaal, gaat zeker lukken nu ^O^
pi_114454322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef shiznuts het volgende:

Hoezo ziet het er bij Pandawill beter uit? Dat begrijp ik niet. :?
BIC is over het algemeen de nummer #1 op gebied van service.
De website ziet er betrouwbaarder uit :Y Maar ik heb dan ook geen ervaring met Pandawill , wel met BIC. ( Niks mis mee trouwens ) .
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:40:26 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114454412
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tijdje terug een paar posts gelezen over mobiele speakers voor de telefoon. Ik zoek iets om mijn S3 aan te hangen op mijn werk, maar kan het draadje van toen niet meer vinden....
Geen hamburgerspeakers, want voor al die hamburgertjes geldt in het algemeen:
Deze lijken dan wel weer aardig:
Dus de raad: neem geen speakers waar geen ervaringen van zijn (en ervaringen bij de producten zijn ook vaak gefaked hè, dus hecht daar niet al teveel waarde aan). Qua audio kun je eigenlijk headphones en speakers beter niet uit China halen. Kijk eerder naar:
› X-mini's: http://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=shop&q=x-mini+ii
› Soundwave SW50 schijnt goed te zijn: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm
› Logitech Mini Boombox: http://www.google.nl/sear(...)ogitech+mini+boombox
› De FiiO N3 of de N9 uit Duitsland halen
pi_114454767
Hamburger speakers van BIC? Niet doen , dan gooi je gewoon die 3 dollar weg , of wat het dan ook kost. Er komt nog beter geluid uit zo'n mini radio van de Action van 1 euro.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:49:01 #203
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114454794
Hmm nadat een order was afgeketst, en ik toch ook geen MK802 kon krijgen bij lightake..
kreeg ik mijn centen gewoon terug :P..

als goedmakertje, wouden ze me een Air swimmer sturen..
(http://lightake.com/detai(...)k_Blue__4xAAA_-55536)

echter weet ik dat helium in NL slecht te verkrijgen is in kleinere bussen etc..
dus daar maar vanaf gezien..

en nu krijg ik een roze zingend schilpadje in huis _O- !

http://lightake.com/detai(...)t_Pink__3_AAA_-55094

zal tegen die tijd dat ik hem heb ( over een maand pas wss :P) hem wel even reviewen!
leuk cadeautje voor mijn nichtjes :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:00:51 #204
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114457910
en ja hoor.. ook dit hoort bij china shopping en kon niet uitblijven..

Ik heb in de 4-5 jaar dat ik nu in china shop nog nooit te maken gehad met belastingen etc..

en vandaag op de mat;

gaat om de ip camera, en er is er nog 1 onderweg.. hopelijk word deze niet onderschept..
pi_114458383
Ik hoop voor jouw dat je niet voor een al te groot bedrag hebt gekocht.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:37:05 #206
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114459387
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef davedavy het volgende:
Ik hoop voor jouw dat je niet voor een al te groot bedrag hebt gekocht.
50$.. 41,51 euro ofzo destijds betaald ( gelukkig toen nog een coupon gekregen van jack, dat maakt de uiteindelijke kosten weer lager :D)

41,51 * 0,19 = ¤7.8869 + ¤12,50 inklaringskosten; zal dus z'n 20 euro kwijt zijn aan btw en inklaring.. }:|
pi_114459616
(*%*$^%*&(-gruwelijk. 2.5 weken onderweg uit UK en nog niet binnen. |:(
pi_114459898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

50$.. 41,51 euro ofzo destijds betaald ( gelukkig toen nog een coupon gekregen van jack, dat maakt de uiteindelijke kosten weer lager :D)

41,51 * 0,19 = ¤7.8869 + ¤12,50 inklaringskosten; zal dus z'n 20 euro kwijt zijn aan btw en inklaring.. }:|
Ik vind de btw nog wel te doen, maar die administratiekosten vind ik echt schandalig hoog. Zij sturen je alleen een brief en daar vangen ze ¤12,50 voor ...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:03:56 #209
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114460521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik vind de btw nog wel te doen, maar die administratiekosten vind ik echt schandalig hoog. Zij sturen je alleen een brief en daar vangen ze ¤12,50 voor ...
Die btw vind ik het probleem ook niet nee, maar 12,50 voor de inklaring is echt te gek..

maar die 12,50 is dan ook voor;

kosten voor het opmaken van de vereiste douaneaangifte;

het voorschieten van de verschuldigde douanerechten (voorheen invoerrechten), BTW en/of andere invoerheffingen aan de overheid; _O-

kosten voor het eventueel aanschrijven van de ontvanger wanneer de inhoud, waarde en gegevens van de zending niet overeenkomen of onvolledig zijn;

het vaststellen van product en waarde; WTF eigelijk moet je hier om klagen.. want ze kunnen de waarde toch niet vast stellen? en daarom sturen ze je de brief toch.. :O

opslag- en bewaarkosten; ;(

incasso kosten;

administratieve kosten.

Brief is inmiddels op de post met waarde +- 40 euro in gevuld en de desbetreffende facturen.
reken dus op z'n 20 euro extra kosten, hopelijk krijg ik mijn pakketje dan nog wel redelijk snel binnen. want heb geen zin om nog eens 2-3 weken te wachten totdat de inklaring is gedaan :+

Daarnaast hopen dat mijn andere IP camera er wel gewoon door komt :)
pi_114462721
5 van de bekende dealextreme sleutelhangers besteld en 2 doen het niet :'(
verzending was overigens zeer snel, binnen 9 dagen was (een deel van) de bestelling binnen
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:57:39 #211
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114465251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:57 schreef ThymeS het volgende:
5 van de bekende dealextreme sleutelhangers besteld en 2 doen het niet :'(
verzending was overigens zeer snel, binnen 9 dagen was (een deel van) de bestelling binnen
bekende dealextreme sleutelhangers, ah die ene die je aan je sleutelbos kan doen?
ff wat duidelijker zijn :P? om welke sleutelhangers gaan het?

die lampies of ?
pi_114465353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dus de raad: neem geen speakers waar geen ervaringen van zijn (en ervaringen bij de producten zijn ook vaak gefaked hè, dus hecht daar niet al teveel waarde aan). Qua audio kun je eigenlijk headphones en speakers beter niet uit China halen. Kijk eerder naar:
› Soundwave SW50 schijnt goed te zijn: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm
Thanx. Chinashopping dus niet voor speakers... Ik ga in Duitsland kijken.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:01:59 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114468106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Je kunt het vergelijken met een bestelling onder rembours, ook een soortgelijk bedrag voor dezelfde dienst. Alleen lullig dat het vaak niet in verhouding staat met de belasting.
pi_114469700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Downstar het volgende:
Hmm nadat een order was afgeketst, en ik toch ook geen MK802 kon krijgen bij lightake..
kreeg ik mijn centen gewoon terug :P..

als goedmakertje, wouden ze me een Air swimmer sturen..
(http://lightake.com/detai(...)k_Blue__4xAAA_-55536)

echter weet ik dat helium in NL slecht te verkrijgen is in kleinere bussen etc..
dus daar maar vanaf gezien..

en nu krijg ik een roze zingend schilpadje in huis _O- !

http://lightake.com/detai(...)t_Pink__3_AAA_-55094

zal tegen die tijd dat ik hem heb ( over een maand pas wss :P) hem wel even reviewen!
leuk cadeautje voor mijn nichtjes :P
bij partyrama.be betaal je zelfde verzendingskosten als belgische klanten, 10¤. 0.25 m³ helium tank kost 30¤. (goed voor 2 of 3 keer vullen)
pi_114469822
Inception! :7

Wel jammer dat die op tv de camera-applicatie gedraaid laat zien...
pi_114472866
TinyDeal fail :D

2 Fails in 1 :')

[ Bericht 24% gewijzigd door davedavy op 20-07-2012 21:04:54 ]
pi_114474076
@Shiz, nog bedankt voor de opmerking dat ie niet door de brievenbus paste, ik heb maar even met FedEx gebeld en bezorging verliep prima.

Over de de B2's kan ik kort zijn, GEWELDIG. Voor een voormalig Headphone freak ben ik nu toch compleet om. Goed geluid is ook mogelijjk uit IEM's. Dit zijn namelijke waanzinnig gedetailleerde en snelle IEM's. Ik kijk nog even of ik tijd heb om een korte review over de B2's schrijven, nu ga ik nog even genieten en zometeen even mijn USB oplader die je moet aandraaien testen :')
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:46:34 #218
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_114477743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Downstar het volgende:
en ja hoor.. ook dit hoort bij china shopping en kon niet uitblijven..

Ik heb in de 4-5 jaar dat ik nu in china shop nog nooit te maken gehad met belastingen etc..

en vandaag op de mat;

[ afbeelding ]

gaat om de ip camera, en er is er nog 1 onderweg.. hopelijk word deze niet onderschept..
Same here,

Ook voor de IP camera ^^ ik heb 32 euro ingevuld.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_114481301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:33 schreef davedavy het volgende:
TinyDeal fail :D

2 Fails in 1 :')
Hoezo fail? Duidelijk dat je de telefoon naar rechts moet kantelen. Als je de telefoon andersom zou houden dan kan je ook fail zeggen, ookal klopt het wel. Dus geen fail hier.

Franse vlag is gewoon de brede vlakken blauw wit rood naast elkaar en de NL brede dunnere strepen rood wit blauw..
pi_114482931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoezo fail? Duidelijk dat je de telefoon naar rechts moet kantelen. Als je de telefoon andersom zou houden dan kan je ook fail zeggen, ookal klopt het wel. Dus geen fail hier.

Franse vlag is gewoon de brede vlakken blauw wit rood naast elkaar en de NL brede dunnere strepen rood wit blauw..
Dan hebben we alsnog een fail. " Netherlandish flag ".
pi_114485227
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Same here,

Ook voor de IP camera ^^ ik heb 32 euro ingevuld.
en welke factuur heb je meegestuurd dan :P??

ik heb gewoon die 41euro in gevuld en paypal factuur en lightakefactuurmee
als je 32 in vult ofzo, betaal je misschien 2 euro minder btw .. voor mij het niet waard om mee te frauderen :P
pi_114486181
Iemand ervaring mee:
Heb via Zarmark iets besteld (Jelly, later Rosa). Dat kwam kapot aan. Netjes gemeld bij Zarmark en ze gingen met de verkoper praten hoe dit op te lossen.

Tijd niets gehoord, meerdere mailtjes gestuurd. Nog steeds geen reactie (mails gewoon vriendelijk maar wel zakelijk).

Uiteindelijk Paypal-dispuut aangemaakt. Hopelijk doet Paypal wonderen!!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 01:16:08 #223
131319 mickeyD
pi_114486193
De euro gleed vrijdag in de loop van de middag af naar een stand van 1,2143 ten opzichte van de dollar.

spreek jullie over een maandje of wat wel weer als de boel weer wat wordt rechtgetrokken ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_114486526
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef mickeyD het volgende:
De euro gleed vrijdag in de loop van de middag af naar een stand van 1,2143 ten opzichte van de dollar.

spreek jullie over een maandje of wat wel weer als de boel weer wat wordt rechtgetrokken ;)
of miss spreken we je nooit meer, wanneer hij nog verder daalt :(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 01:47:43 #225
131319 mickeyD
pi_114486738
na dat ik 2x in 1 week aan post NL heb mogen doneren (en meer mensen hier las ik net)
was ik er al ff klaar mee..
ik wacht wel weer tot het wat drukker wordt..
minder kans op controle ;)
pi_114490473
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dan hebben we alsnog een fail. " Netherlandish flag ".
Nee, ook dan hebben we niet perse een fail. Netherlandish flag is in principe goed te rekenen. Je kan namelijk ook spreken over Netherlandish art. Maar of ze het hier 100% correct gebruiken, dan wordt het gewoon mierenneukerij.

Voor de precieze uitleg van Netherlandish en hoe het gebruikt word moet je maar even googlen.

:)
pi_114490488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:47 schreef mickeyD het volgende:
na dat ik 2x in 1 week aan post NL heb mogen doneren (en meer mensen hier las ik net)
was ik er al ff klaar mee..
ik wacht wel weer tot het wat drukker wordt..
minder kans op controle ;)
Ik bestel eigenlijk laatste tijd alleen nog maar wat kleineren zaken. Dingen die ook met de huidige koers nog steeds voordeliger zijn en welke ik niet direct hoef te hebben.
pi_114490590
Mijn AWEI ES800M zijn verzonden en tevens een 1.5m hdmi-kabel op ebay voor 0,81EUR op de kop getikt :)
pi_114491482
http://lightake.com/detai(...)t_Vision_Black-55488

mochten mensen nog belang hebben bij een IP Camera, +- 40 euro.. ( nog steeds prijzig voor velen..)
maar met deze code dus voor 40 euro te krijgen. Is geen wansview, en ik heb er geen ervaringen mee..
maar lijkt wat mij betreft het zelfde te zijn qua Hardware specs!

LIGHTAKE55488
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:43:35 #230
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114491798
Zijn dit de goeie AWEI ES800M?? Zijn ze goed voor Dubstep, Trance, Electro? Kunnen ze gewoon op android telefoons (Galaxy mini 2). Wat is het verschil met de ES900I

http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
Say whaaaat?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:47:41 #231
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114491898
Had perongeluk op quote gedruk ipv bewerk
Say whaaaat?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:04:29 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114493832
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef SuperChips het volgende:
Zijn dit de goeie AWEI ES800M?? Zijn ze goed voor Dubstep, Trance, Electro? Kunnen ze gewoon op android telefoons (Galaxy mini 2). Wat is het verschil met de ES900I

Dat zijn de goede, en ja prima voor dat soort muziek ;)
Eigenlijk prima voor bijna elke soort muziek, béétje bass heavy als je het vergelijkt met echt mid-range maar precies goed.

Verschil met die andere.. tja prijs, kleur, vorm, geluid... ;)
Heb ze alletwee maar gebruik eignelijk alleen de ES800M's.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:39:43 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114494908
Dat is even leuk terugkomen van vakantie :D!

Binnen:
Onderdelen 9958
Deel van de DX lucky bag
Helicopter (thanks Shiz!)
Lipo bag
ModmyPi case
Brief van de douane (minder leuk) - (2e deel DX lucky bag)
Telefoon :D!
pi_114497904
Iemand die op awei dopjes aan bieden is op ebay?

zoja, dan stop ik maar.. anders bieden we tegen elkaar op :P..

heb mijn alpha's maar wil die ES800M wel is proberen
pi_114499399
Weet iemand een redelijk goede camcorder voor een mooie prijs te vinden?
Binnenkort ga ik naar een festival en ik wil geen dure camera mee nemen als de kans er is dat ie het niet overleefd... :)
Ik zag zelf deze al: http://buyincoins.com/det(...)ra-product-1336.html
Qua prijs is die goed, maar heeft iemand deze al eens besteld en is die er tevreden over?

En het volgende probleem, BuyInCoins is redelijk snel, maar niet zo snel dat ik hem 5 augustus binnen heb ben ik bang? :)
pi_114499486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Weet iemand een redelijk goede camcorder voor een mooie prijs te vinden?
Binnenkort ga ik naar een festival en ik wil geen dure camera mee nemen als de kans er is dat ie het niet overleefd... :)
Ik zag zelf deze al: http://buyincoins.com/det(...)ra-product-1336.html
Qua prijs is die goed, maar heeft iemand deze al eens besteld en is die er tevreden over?

En het volgende probleem, BuyInCoins is redelijk snel, maar niet zo snel dat ik hem 5 augustus binnen heb ben ik bang? :)
5 Augustus kun je hem zeker al hebben hoor , bij mij duurt het vrijwel nooit langer als 2 weken.

pi_114499697
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef davedavy het volgende:

[..]

5 Augustus kun je hem zeker al hebben hoor , bij mij duurt het vrijwel nooit langer als 2 weken.

Bedankt alvast voor de info, ik heb zelf nog niet op Youtube gekeken maar als ik zo die filmpjes zie dan kan ik beter een camcorder van vrienden regelen en anders zonder doen, dit is niks, logisch ook voor +/-20 euro. :')
pi_114500784
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bedankt alvast voor de info, ik heb zelf nog niet op Youtube gekeken maar als ik zo die filmpjes zie dan kan ik beter een camcorder van vrienden regelen en anders zonder doen, dit is niks, logisch ook voor +/-20 euro. :')
nee maar jij wil toch goedkoop.. goedkoop en ERG goed gaan niet echt samen..

Je zou een 808 16 spy cam kunnen kopen, geen zoom etc.. maar wel HD kwaliteit teminste!
pi_114501090
Die spy cam is op zich nog wel een idee, heeft nog best wel goed beeld zo op Youtube te zien.
Bedankt iig. ^O^
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:33:47 #240
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114502848
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat zijn de goede, en ja prima voor dat soort muziek ;)
Eigenlijk prima voor bijna elke soort muziek, béétje bass heavy als je het vergelijkt met echt mid-range maar precies goed.

Verschil met die andere.. tja prijs, kleur, vorm, geluid... ;)
Heb ze alletwee maar gebruik eignelijk alleen de ES800M's.
Wat is het verschil is geluid dan ??
Say whaaaat?
pi_114504376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:

Binnen:
Onderdelen 9958
Deel van de DX lucky bag
Lipo bag
ModmyPi case

Binnenkort een review van de telefoon? :D
pi_114507389

had nog een pakketje binnen van Ebay, komt blijkbaar van de shop www.Tmart.com
ziet er wel uit als een verzorgde webshop(qua site dan), maar niet met alles even goedkoop!

Mocht je nog wat willen bestellen daar, SUMMER geeft 5% korting..

binnen 15 dagen in huis..

zijn 2 hand grips, 40 + 45 KG had ze beide voor 2,40$ ofzo
wat kan ik er van zeggen, ze doen hun ding :P.. 45 KG is dan ook 'sterker' dan de 40 KG

SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door Downstar op 21-07-2012 20:21:25 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:24:20 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114507619
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

ziet er wel uit als een verzorgde webshop(qua site dan), maar niet met alles even goedkoop!

wat kan ik er van zeggen, ze doen hun ding :P.. 45 KG is dan ook 'sterker' dan de 40 KG

SPOILER
Wt is het dan?
Iets voor je fiets .. maar ? :P

btw: hehe, als je 't bij Pinkcoon besteld had kreeg je een gratis staafje erbij :@
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_114507718

Meeste vinden zulke fijn, echter train je dan meer je handpalmen dan je vingers(grip)

Met deze span je meer je vingers en train je dus beter op grip, en span je de biceps beter aan :)
en met de zomervakantie nu, wil ik ondanks al dat gefok en bankhangende fifa, toch nog wel wat trainen :P
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:58:48 #245
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114508743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Meeste vinden zulke fijn, echter train je dan meer je handpalmen dan je vingers(grip)

[ afbeelding ]

Met deze span je meer je vingers en train je dus beter op grip, en span je de biceps beter aan :)
en met de zomervakantie nu, wil ik ondanks al dat gefok en bankhangende fifa, toch nog wel wat trainen :P
Eh.. oké.

Nja dan mijn fiets gear maar (laatst aangekomen van Focalprice)!

Bidonhouder bijpassend bij m'n fiets ;)

Ziet er prima uit, voelt stevig aan .. prima ding! :) (Img is klikbaar)

En een draadloze km teller voor wederom m'n fiets.

Ook een prima ding, werkt super :)
Alleen zit er iéts los.. weet niet wat.. kan er niet bij maar 't maakt net beetje geluid >.<
Mja, ach.. paar dollar uit china! En heerlijkdraadloos, geen kabeltjes met gezeik die los gaan en dan kapot gaan enzo... (foto's klikbaar)

[ Bericht 4% gewijzigd door tokko1 op 21-07-2012 21:07:36 ]
pi_114509392
Heb me toch maar zo'n ding gekocht:

Samen met:

Én

Voor nog geen 10 dollar :D
pi_114509474
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:21 schreef davedavy het volgende:
Heb me toch maar zo'n ding gekocht:

[ afbeelding ]

Samen met:

[ afbeelding ]

Én

[ afbeelding ]

Voor nog geen 10 dollar :D
Is dat een alluminium case voor de GS2?
pi_114509502
Klopt
pi_114509562
Heb je misschien een linkje?
pi_114509636
Ik kocht eerst een siliconen , maar toen die aangekomen was zag ik dat er ook een aluminium versie was }:| .

eBay.

De seller is trouwens erg goedkoop, hoesje 1 USD , aluminium 2 USD.
pi_114509833
Meteen besteld, Dat is toch geen geld meer :9
Thanks!
pi_114509912
Het is niet aangeraden de seller te mailen _O- Die spreekt namelijk geen engels... }:|
pi_114511572
wat is dat groene voor een ding dan ?
pi_114511697
George Lucas lanceert een verder aangepaste versie van Star Wars
pi_114511723
Oeps verkeerde topiC
pi_114513428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:31 schreef Downstar het volgende:
wat is dat groene voor een ding dan ?
Om de kabel knopen te verbergen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:17:31 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114513589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Thanx. Chinashopping dus niet voor speakers... Ik ga in Duitsland kijken.
Ik ga de N3 ook maar eens halen, niet omdat ik speakers nodig heb. ;( Ik ben gewoon nieuwsgierig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef Eastertide het volgende:
@Shiz, nog bedankt voor de opmerking dat ie niet door de brievenbus paste, ik heb maar even met FedEx gebeld en bezorging verliep prima.

Over de de B2's kan ik kort zijn, GEWELDIG. Voor een voormalig Headphone freak ben ik nu toch compleet om. Goed geluid is ook mogelijjk uit IEM's. Dit zijn namelijke waanzinnig gedetailleerde en snelle IEM's. Ik kijk nog even of ik tijd heb om een korte review over de B2's schrijven, nu ga ik nog even genieten en zometeen even mijn USB oplader die je moet aandraaien testen :')
Hey man. No problemo. Gedetailleerd en snel zijn ze zeker, goede respons, maar toch niet de soundsignature waar ik naar op zoek ben, te analytisch gericht voor mij ben ik bang, mag graag iets dat wat warmer en meer karakter en fijnere bass heeft. :P De dure dopjes hangen hier zielig aan een spijker op de wall-of-doom (denk dat ik er zo'n 25 IEMs heb hangen).
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef SuperChips het volgende:

Zijn ze uitermate geschikt voor. De beste budgetallrounder (imho)met fijne bass-aanwezigheid. I like. ^O^
De ES900i heeft meer bass, maar volgens velen, incl moi, teveel en komt geforceerd en de rest onderdrukkend over en is dus ook niet echt een allrounder. De ES900i is dan wel weer met een mic uitgerust, mocht je dat per se willen voor je phone.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:

Binnen:
Onderdelen 9958
Deel van de DX lucky bag
Lipo bag
ModmyPi case

Yeheas! :P :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Die spy cam is op zich nog wel een idee, heeft nog best wel goed beeld zo op Youtube te zien.
Bedankt iig. ^O^
Ik heb de #16 net deze week binnengekregen. Is wel een aardige. Maar als je van plan bent festivals te filmen e.d. wil je wel weten wat je framed lijkt me. En de 808 heeft geen display o.i.d. Ook is de geluidskwaliteit erg matig. Dus ik kan je die aanraden om te gebruiken als spycam of als r/c- action-cam, maar niet als videocameravervanging. Wat ik je wel kan aanraden (als je er nog aan kunt komen, Ebay?) is een (Sisco) Flip MinoHD of UltraHD 3rd gen (had mijne van Amazon.co.uk voor 75 euro). Hele simpele camera's, goede stabilisatie, video's hebben goede kwaliteit, belichting en kleuren e.d. en vooral het geluid is wat ik niet van andere camera's ken, dat wordt erg realistischgetrouw opgeslagen. Alleen in donkere situaties wat moeite, moet de gevoeligheid om hoog en is er wat ruis, maar goed met de kleine sensors in zulke camera's, dat kun je nu eenmaal verwachten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Em... ok. :P :D Als je wilt trainen kun je beter naar buiten of de sportschool in. :+
En ik dacht inderdaad: wat iesch deesche
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:29:30 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114514244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER

Ook eens gekocht op Ebay, het plastic rook naar een soort heftige urine :r
Meteen refund geëist en in de vuilnisbak gegooid :') Waren van die glimmend plastic exemplaren.

Stinken deze? Het knijpen werkte verder wel goed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hey man. No problemo. Gedetailleerd en snel zijn ze zeker, goede respons, maar toch niet de soundsignature waar ik naar op zoek ben, te analytisch gericht voor mij ben ik bang, mag graag iets dat wat warmer en meer karakter en fijnere bass heeft. :P De dure dopjes hangen hier zielig aan een spijker op de wall-of-doom (denk dat ik er zo'n 25 IEMs heb hangen).

Gewoon aan mij geven de B2 :Y
pi_114515019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[quote]

Em... ok. :P :D Als je wilt trainen kun je beter naar buiten of de sportschool in. :+
En ik dacht inderdaad: wat iesch deesche
Dit is juist omdat ik nu VAKANTIE heb, recht om even wat minder te denken aan gezond doen
(IMO :P) om toch nog een beetje te trainen is dit een leuke bezigheid tijdens het pc'en, tv kijken of wat je dan ook doet..

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook eens gekocht op Ebay, het plastic rook naar een soort heftige urine :r
Meteen refund geëist en in de vuilnisbak gegooid :') Waren van die glimmend plastic exemplaren.

Stinken deze? Het knijpen werkte verder wel goed.

[..]

Gewoon aan mij geven de B2 :Y
Knijpen prima deze dingen, meuren totaal niet..
oke als je je neus er tegen aan drukt ruik je het materiaal. maar niet erg ofzo :)
pi_114516824
Ligt Mistertao.com plat?
pi_114516850
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef dj_ko het volgende:
Ligt Mistertao.com plat?
Bij mij wel indd.
  zondag 22 juli 2012 @ 00:31:02 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114516862
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef dj_ko het volgende:
Ligt Mistertao.com plat?
http://www.downforeveryoneorjustme.com
http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php
quote:
It's not just you!
quote:
Status: Checkpoint timed out.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:10:52 #263
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_114525478
Missen jullie me niet :'( :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:21:27 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114525745
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef bobbernaut het volgende:
Missen jullie me niet :'( :D
Zou je alsjeblieft on topic willen blijven. Jij met je slowchat altijd. :(
SPOILER
  zondag 22 juli 2012 @ 12:46:07 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114526539
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft on topic willen blijven. Jij met je slowchat altijd. :(
SPOILER
Dat had ik toch ook gevraagd niet te snel tijdens mijn vakantie :P

Ben onder de indruk van de telefoon, iedereen die hem ziet is eingelijk wel onder de indruk voor die prijs. Plakhoesje viel iets tegen denk dat als je hem eenmaal plakt dat je hem niet te vaak meer los kan halen (daar hoopte ik op).

Eerste deel van mijn DX luckybag was ook crap (ze hebben hem dus blijkbaar in twee delen verzonden) een java telefoon met 2 inch(?) scherm :') De rest komt volgende week binnen na de inklaring (verwacht ik). We zullen wel zien wat daar in zit...
pi_114527729
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat had ik toch ook gevraagd niet te snel tijdens mijn vakantie :P

Ben onder de indruk van de telefoon, iedereen die hem ziet is eingelijk wel onder de indruk voor die prijs. Plakhoesje viel iets tegen denk dat als je hem eenmaal plakt dat je hem niet te vaak meer los kan halen (daar hoopte ik op).

Eerste deel van mijn DX luckybag was ook crap (ze hebben hem dus blijkbaar in twee delen verzonden) een java telefoon met 2 inch(?) scherm :') De rest komt volgende week binnen na de inklaring (verwacht ik). We zullen wel zien wat daar in zit...
Heb je ook nog tijd voor een uitgebreide review? Ben heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringen :)
  zondag 22 juli 2012 @ 13:54:00 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114528468
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Heb je ook nog tijd voor een uitgebreide review? Ben heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringen :)
Wellicht aankomende week :) Zal even kijken ;)
  zondag 22 juli 2012 @ 14:00:28 #268
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114528679
Heb de Awei ES800M en deze http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html gekocht heb tokko1 als recommender gebruikt ;)

Al mijn 4de en 5de china aankoop *O*
Say whaaaat?
  zondag 22 juli 2012 @ 14:08:30 #269
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114528939
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef SuperChips het volgende:
Heb de Awei ES800M en deze http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html gekocht heb tokko1 als recommender gebruikt ;)

Al mijn 4de en 5de china aankoop *O*
Toch niet via ebay die Awei ES800M gekocht he? anders heb je mijn bod overboden, huuuuh :(
nu staan alleen nog maar de Duurdere ES800M( buy it now van 7,80$ ofzo erop :() dan kan ik ze beter bij MCbub halen..

Hoezo heb je hem niet bij ebay gehaald :P? zoals ik je eerder voorstelde :P?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

(FIFA online O+ )

pi_114535408
Vriend van me wil wel wat LED-strips in de auto (onder dashboard/koffer), dus maar 'ns op Ebay gaan rondloeren :P
pi_114536327
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Vriend van me wil wel wat LED-strips in de auto (onder dashboard/koffer), dus maar 'ns op Ebay gaan rondloeren :P
Wilt ie zijn auto een 2008 look geven?
pi_114536451
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:55 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wilt ie zijn auto een 2008 look geven?
Nee, gewoon heel bescheiden wat licht bij de voeten en wat extra licht in de kofferbak. Geen fail-pimp-shit. ;)

Een meter is genoeg dus maar een meter of 3 bestellen; overige aan m'n hexa plakken. :P

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 22-07-2012 19:26:58 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 18:16:25 #273
363274 Kenarion
Ingenieus.
pi_114537070
--

[ Bericht 98% gewijzigd door Kenarion op 22-07-2012 20:02:19 ]
--
pi_114537244
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:16 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand toevallig waar je een beetje goeie ice-watch replicas kan halen? of iig iets wat erop lijkt? vind de echte een tikkie te duur voor een simpele toywatch :p
Ga aub even heel gauw weg aub!
  zondag 22 juli 2012 @ 19:36:47 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114539692
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Niet quoten :*
pi_114539807
Sommige mensen leren het ook nooit. Kenarion, lees de OP even door dan heb je je antwoordt.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:12:19 #277
363274 Kenarion
Ingenieus.
pi_114540975
Sorry, had dat leesdingetje niet gelezen, iets te hard van stapel i guess.
--
pi_114545673
Wat een eikels ook op Ebay. Lekker goedkope LED-strips; ja...totdat je het item beter bekijkt en je keuzes (kleur, lengte, type e.d.) moet maken. Dan gaat de prijs snel omhoog. :')
Zo nog best lastig om 5 meter 5050 warm wit waterproof LED strip te vinden voor de laagste prijs...
  zondag 22 juli 2012 @ 22:24:00 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114546782
Warm wit is niks, koud wit of blauw :Y

Tenzij het niet voor de copter is :@
pi_114546882
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een eikels ook op Ebay. Lekker goedkope LED-strips; ja...totdat je het item beter bekijkt en je keuzes (kleur, lengte, type e.d.) moet maken. Dan gaat de prijs snel omhoog. :')
Zo nog best lastig om 5 meter 5050 warm wit waterproof LED strip te vinden voor de laagste prijs...
Er staat in het zoekoverzicht altijd bij aangegeven of er opties zijn. Dan weet je wel dat je duurder uit bent dan wat er staat.
  zondag 22 juli 2012 @ 22:46:26 #281
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_114547901
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:30 schreef Downstar het volgende:
http://lightake.com/detai(...)t_Vision_Black-55488

mochten mensen nog belang hebben bij een IP Camera, +- 40 euro.. ( nog steeds prijzig voor velen..)
maar met deze code dus voor 40 euro te krijgen. Is geen wansview, en ik heb er geen ervaringen mee..
maar lijkt wat mij betreft het zelfde te zijn qua Hardware specs!

LIGHTAKE55488
Zou deze werken icm m'n synology nas voor automatische opname? Dan vind ik t wel het proberen waard...
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  zondag 22 juli 2012 @ 22:53:25 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114548228
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

Zou deze werken icm m'n synology nas voor automatische opname? Dan vind ik t wel het proberen waard...
Ja die werken wel, denk out of the box, maar eventueel kan je gewoon de stream url opgeven (dan werkt het zeker, is alleen iets meer werk). Hier ging het met beide camera's waaronder 1 van wansview (HD cam) perfect.
  zondag 22 juli 2012 @ 23:21:17 #283
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_114549676
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dombo nu doe je een verkapt schepje boven op.
BAM dit is 3KB
pi_114552072
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef monkeybrain het volgende:
Warm wit is niks, koud wit of blauw :Y

Tenzij het niet voor de copter is :@
Het is vooral voor in z'n auto (onder dashboard en kofferbak; geen pimp-shit), aangesloten op bestaande lampen (koffer) en sigarettenaanstekker (onder dashboard) Dus dan is warm wit wel zo mooi. ;)

Mijn gedachte was om dan maar meteen een metertje of 5 te nemen; genoeg voor de auto en weet ik veel waar je het allemaal voor kunt gebruiken. En 5050 is wat feller dan 3528.
Eventueel ook voor de hexa maar ik zit voor dat ding te denken aan Brennerleds / Netzhautbrenner. Een stuk duurder maar ook een stuk feller. Op een Duits forum zijn ze bezig met een inkoopactie.
  maandag 23 juli 2012 @ 01:03:56 #285
367872 Ryan93
live it big
pi_114554149
damm die MK802 Android 4.0 Mini is wel erg leuk =D iemand heb al besteld haha ?
ik zoek trouwens een speaker/docking systeem achting iets voor me iphone om mee te nemen op vakantie zat ook beetje in nl te kijken naar de Logitech mini boom box iemand toevallig ervaring met china varianten ?
  maandag 23 juli 2012 @ 01:36:12 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114554985
Ik vind het eigenlijk nog altijd best duur voor zo'n stickje.
Voor dat geld heb je een Allwinner A10 TABLET waar je hetzelfde mee kunt doen in principe. :P
Maar goed, Android + XBMC + China-hardware = wel WIN! Alleen nog een China-prijs. In richting van een Raspberry Pi. Zoals al eerder aangegeven: beter is wachten!

Wat betreft speakers, van wat ik meegekregen heb zijn alleen FiiO speakers waardig om te halen (ik zal volgende week de FiiO N3's wel binnen hebben, zal ff terugkoppelen of het wat is). De andere meuk qua bluetooth of hamburgerspeakers vertrouw ik voor geen meter en zou dus zoals eerder gezegd het volgende aanraden:
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

maandag 23 juli 2012 @ 07:10:58 #287
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114556690
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Toch niet via ebay die Awei ES800M gekocht he? anders heb je mijn bod overboden, huuuuh :(
nu staan alleen nog maar de Duurdere ES800M( buy it now van 7,80$ ofzo erop :() dan kan ik ze beter bij MCbub halen..

Hoezo heb je hem niet bij ebay gehaald :P? zoals ik je eerder voorstelde :P?

[..]

Jij bedoelt die veiling van 0,30 USD verder had ik nog geen echte veiling gezien?? Je had mij dacht ik aangeraden om die gamepad van ebay te halen maar die was maar 0.30 USD goedkoper dan haal ik hem liever bij bic

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperChips op 23-07-2012 07:17:36 ]
Say whaaaat?
pi_114558509
Duurt China Post er werkelijk altijd 4-6 weken over of dat om zichzelf in te dekken bij vertraging?
  maandag 23 juli 2012 @ 10:19:40 #290
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114558522
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:18 schreef Paxcon het volgende:
Duurt China Post er werkelijk altijd 4-6 weken over of dat om zichzelf in te dekken bij vertraging?
Daar is geen pijl op te trekken, soms binnen een week.. maar soms ook binnen 3 maanden ;)

Ik zou nu zeggen tussen de 2 en 4 weken ^O^
  maandag 23 juli 2012 @ 10:42:43 #291
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114558965
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:10 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Jij bedoelt die veiling van 0,30 USD verder had ik nog geen echte veiling gezien?? Je had mij dacht ik aangeraden om die gamepad van ebay te halen maar die was maar 0.30 USD goedkoper dan haal ik hem liever bij bic
Nee het linkje wat ik je gaf, echter zie ik dat hij nu $6,53 alweer kost.
Toen ik je dat linkje gaf was de prijs nog iets van 5,10$ ofzo..
  maandag 23 juli 2012 @ 11:02:41 #292
367872 Ryan93
live it big
pi_114559433
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 01:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog altijd best duur voor zo'n stickje.
Voor dat geld heb je een Allwinner A10 TABLET waar je hetzelfde mee kunt doen in principe. :P
Maar goed, Android + XBMC + China-hardware = wel WIN! Alleen nog een China-prijs. In richting van een Raspberry Pi. Zoals al eerder aangegeven: beter is wachten!

Wat betreft speakers, van wat ik meegekregen heb zijn alleen FiiO speakers waardig om te halen (ik zal volgende week de FiiO N3's wel binnen hebben, zal ff terugkoppelen of het wat is). De andere meuk qua bluetooth of hamburgerspeakers vertrouw ik voor geen meter en zou dus zoals eerder gezegd het volgende aanraden:

[..]

Klopt , voor dat geld heb je ook een leuke tablet daar heb je gelijk in bovendien moet je ook nog een wireless toetsenbord erbij nemen om het een beetje leuk / handig te maken en die hamburger speakers heb ik idd al vaak zien langskomen met een dikke -10 ;( zit trouwens gelijk naar die FiiO N3's te kijken en andere modellen en die liggen ook beetje rond de 20 a 45 dollar zo te zien.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:25:12 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114559887
quote:
Dear Robert,

Due to China goverment policy, In next a few days, www.mistertao.com
might not be able to enter of this reason, If in that situation, Please
enter www.mistertao.net. Thank you for your understanding!
Best regards
Mistertao Teams
  maandag 23 juli 2012 @ 11:25:38 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114559897
Faalhaas

[ Bericht 97% gewijzigd door RobertNL op 23-07-2012 11:35:41 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 12:48:04 #295
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_114562218
Net leuk zomerjasje laten komen via Ioffer.. heb hier XL denk bestel maar 4XL..
past hij nog niet.. gelukkig is me vriendin er blij mee.. maar ga wel claim indienen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 23 juli 2012 @ 13:04:21 #296
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114562709
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef revpolen het volgende:
past hij nog niet.. gelukkig is me vriendin er blij mee.. maar ga wel claim indienen
Waarom een claim dan? omdat jij te 'dik' bent dat je niet in het jasje past?

je weet nou eenmaal dat dat een risico is bij het online bestellen van kleding (en al helemaal uit buitenlandse shops, waar de return procedure net wat moeilijker gaat dan in NL zelf, al meen ik mij te herinneren dat jij ergens op aruba of die kanten op woonde??)

Daarnaas je hebt je vriendin er blij mee gemaakt, waarom dan alsnog een claim?
tevens lijkt het me dat er wel ergens een maattabel in de advertentie stond toch?
  maandag 23 juli 2012 @ 14:03:39 #297
226677 revpolen
pi_114564508
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waarom een claim dan? omdat jij te 'dik' bent dat je niet in het jasje past?

je weet nou eenmaal dat dat een risico is bij het online bestellen van kleding (en al helemaal uit buitenlandse shops, waar de return procedure net wat moeilijker gaat dan in NL zelf, al meen ik mij te herinneren dat jij ergens op aruba of die kanten op woonde??)

Daarnaas je hebt je vriendin er blij mee gemaakt, waarom dan alsnog een claim?
tevens lijkt het me dat er wel ergens een maattabel in de advertentie stond toch?
Woon alweer (helaas) 8 maanden in Nederland :( ( maar was idd Aruba )

Ding is verzonden uit Turkije :D ( besteld via Ioffer )
Ik bestel iets al 'behoorlijk' ruimer.. als het dan nog niet past..

nu is 'claim' misschien groot... heb nu eerst eens gemaild waarom de maat zoveel scheelt :)
kijk wel wat ze reageren.. ( stond geen maten tabel op de site )
pi_114564776
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef revpolen het volgende:
Ik heb al héél vaak meegemaakt dat ze in een M jasje , gewoon L of XL naaien. }:|
pi_114569461
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef revpolen het volgende:

[..]

Woon alweer (helaas) 8 maanden in Nederland :( ( maar was idd Aruba )

Ding is verzonden uit Turkije :D ( besteld via Ioffer )
Ik bestel iets al 'behoorlijk' ruimer.. als het dan nog niet past..

nu is 'claim' misschien groot... heb nu eerst eens gemaild waarom de maat zoveel scheelt :)
kijk wel wat ze reageren.. ( stond geen maten tabel op de site )
Dan nog kan de verkoper er in dit geval niets aan doen dat hij jou niet past. Niet elke XL valt hetzelfde to.v. andere merken he ;) Je maakt er wel misbruik van als je zou claimen imo
  maandag 23 juli 2012 @ 17:02:58 #300
226677 revpolen
pi_114569839
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Dan nog kan de verkoper er in dit geval niets aan doen dat hij jou niet past. Niet elke XL valt hetzelfde to.v. andere merken he ;) Je maakt er wel misbruik van als je zou claimen imo
Nee ik maak gebruik van me rechten! als ik een 4XL bestel en een L krijg...
dan maakt de verkoper een fout! niet ik!
en heb nu enkel nog maar berichtje verstuurd met hoe of wat..

Ik kom geregeld in China en weet dus zo ongeveer ook wel hoe daar de maten werken.. mijn chinese maat is vaak XXXL dus als ik XXXXL bestel moet hij gewoon passen!
  maandag 23 juli 2012 @ 17:03:02 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114569841
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:14 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb al héél vaak meegemaakt dat ze in een M jasje , gewoon L of XL naaien. }:|
Ik vraag altijd om Cm maten, zodat ik kan checken wat hun M,S of L noemen..
Tot nu toe niets écht te groot/kleins gekregen... wel beetje afwijkend natuurlijk. Maar 't is en blijft china ;)

(En verder in [Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')