SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
zat ik ook al even naar te zoeken, geen werkende gevonden meer tot nu toequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef davedavy het volgende:
Iemand die toevallig een BIC coupon code weet? Recommender is nét te weinig korting.![]()
![]()
Fout.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die coupon was maar 2 uur geldig. Tussen die 2 uur was er precies een half jaar om.Doordat het opeens stormliep en mensen siterrors kregen stond er helemaal bovenaan als notificatie dat het verlengd zou worden tot 12.7.2012 04:00 (GMT).
Waarom hebben ze dat nou niet met mijn pakketje gedaan. Ik heb het nog zo gezegd, zet er wat anders op: 'phone accessories' ofzo niet 'telephone', want anders mag ik dokken. Wat doen ze natuurlijk... '1 Pcs Cell Phone'. Yay, bedankt rukkers, nu kreeg ik een brief van het Zollamt voor een inklaring met invoice en afboeking.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:55 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren een zonnebril met de omschrijving AC adapter... ik blij omdat ik dacht dat het een lader zou zijn voor me Ainol elf 2... en die zonnebril heb ik toch niet echt nodig met dit weer!FUUUU!!!1!. Letterlijk onder het motto 'kosten wat het kost als eerste een Jiayu G2 hebben'. De eerste keer dat ik moet dokken voor iets.
Dus ik morgen van huis en dinsdag weer eens tijd... dus ik geen zin om die brief te posten, dus ik stap in de tram, stap over op de bus en ga naar ze toe, handel het zaakje ter plekke af en neem hem mee na betaling van 29.54. Das een voordeel t.o.v. NL, zijn alleen de btw-kosten (niet 12,50 'servicekosten' ofzo) zo en ik heb 'em nu zo'n tweeënhalf uur na ontvangst brief voor me liggen om mee te spelen.
Kom later vandaag misschien wel ff met wat foto's / een video als ik ertoe kom.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kloten van de extra kosten, zie de review graag tegemoet!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Fout.Doordat het opeens stormliep en mensen siterrors kregen stond er helemaal bovenaan als notificatie dat het verlengd zou worden tot 12.7.2012 04:00 (GMT).
[..]
Waarom hebben ze dat nou niet met mijn pakketje gedaan. Ik heb het nog zo gezegd, zet er wat anders op: 'phone accessories' ofzo niet 'telephone', want anders mag ik dokken. Wat doen ze natuurlijk... '1 Pcs Cell Phone'. Yay, bedankt rukkers, nu kreeg ik een brief van het Zollamt voor een inklaring met invoice en afboeking.FUUUU!!!1!. Letterlijk onder het motto 'kosten wat het kost als eerste een Jiayu G2 hebben'. De eerste keer dat ik moet dokken voor iets.
Dus ik morgen van huis en dinsdag weer eens tijd... dus ik geen zin om die brief te posten, dus ik stap in de tram, stap over op de bus en ga naar ze toe, handel het zaakje ter plekke af en neem hem mee na betaling van 29.54. Das een voordeel t.o.v. NL, zijn alleen de btw-kosten (niet 12,50 'servicekosten' ofzo) zo en ik heb 'em nu zo'n tweeënhalf uur na ontvangst brief voor me liggen om mee te spelen.
Kom later vandaag misschien wel ff met wat foto's / een video als ik ertoe kom.
![]()
Registered Airmail is sneller toch? ( Ga dinsdag over een week op vakantie en moet het dus voor dinsdag hebben).
![]()
Nee. Dan moet het nog langs meer instanties.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:12 schreef davedavy het volgende:
Registered Airmail is sneller toch? ( Ga dinsdag over een week op vakantie en moet het dus voor dinsdag hebben).
Je kan DHL, FedEx, GLS... proberenanders kan je er van op uit gaan dat het er niet op tijd is.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ben ook erg benieuwd naar die Jiayu G2, m'n HTC Desire wil ik ondertussen wel vervangen met wat nieuws maar heb geen 500 euro over voor een SGIII ofzo
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Heeft iemand al eens een betaalbare Android 4.0 mediaplayer gekocht? Lijkt me wel iets voor naast mijn HD mini 2![]()
Samsung galaxy wifi 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand al eens een betaalbare Android 4.0 mediaplayer gekocht? Lijkt me wel iets voor naast mijn HD mini 2Say whaaaat?![]()
Ik denk dat ik deze ga kopen heeft iemand daar ervaring mee? En kan je bij bic niet en recommender en coupon code tegelijk??
http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.htmlSay whaaaat?![]()
Even de boekhouding gedaanSinds 3-03-2012 34 bestellingen gedaan in China, waarvan meer dan de helft bij BIC.
![]()
![]()
Nope, dat gaat niet meer. Kon vroeger wel, nu moet je kiezen voor recommender of een andere coupon. Recommender welke werkt is in ieder geval NewCoupon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef SuperChips het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen heeft iemand daar ervaring mee? En kan je bij bic niet en recommender en coupon code tegelijk??
http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html![]()
ja daar heb ik ervaring mee, inmiddels wel 10 van die joysticks besteld..quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef SuperChips het volgende:
http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html
goede ervaringen mee! heb er zelf nu 2 versleten ( 1 pookje kapot en ander werk R2 button niet goed meer van), maar die zijn dan ook echt vrijwel elke dag voor een paar uurgebruikt
(FIFA online)
en gaan ze een keer kapot haal je gewoon een nieuwe joh voor die prijs
echter raad ik je aan om ze gewoon van ebay te halen;
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item4167c1244f
Goedkoper, zelfde product en vaak ook snellere verzending dan welke shop ook!![]()
Ik heb een pakketje besteld via een taobao agent, koste me 60$ in totaal. Nu krijg ik opeens dat ik verzendkosten van 40$ moet betalen? Hoe kan dat? (zo veel)![]()
Welke agent?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb een pakketje besteld via een taobao agent, koste me 60$ in totaal. Nu krijg ik opeens dat ik verzendkosten van 40$ moet betalen? Hoe kan dat? (zo veel)
Werd van te voren aangegeven, heb je snelle verzending, normale verzending ed?
Kosten worden afgestemd op het gewicht en grootte van je pakket, dus weet niet wat je wilt versturen..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gullei is de agent. Ik heb een broek en een koptelefoon besteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Welke agent?
Werd van te voren aangegeven, heb je snelle verzending, normale verzending ed?
Kosten worden afgestemd op het gewicht en grootte van je pakket, dus weet niet wat je wilt versturen..![]()
Gullei heeft altijd relatief hoge shipping.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Gullei is de agent. Ik heb een broek en een koptelefoon besteld.
En illigale koptelefoons ga je vast ook nog belasting over betalen hea..![]()
Denk dat het gewicht van de Jeans+headphones ook best wel van belang is..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Welke raad jij dan aan voor de volgende keer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gullei heeft altijd relatief hoge shipping.
En illigale koptelefoons ga je vast ook nog belasting over betalen hea..![]()
Denk dat het gewicht van de Jeans+headphones ook best wel van belang is..![]()
Zarmark of Mistertaoquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Welke raad jij dan aan voor de volgende keer?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb een order gedaan via de email met iemand van Ever buying, niet via de site, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Iemand anders ervaring mee? Aan te raden of onnodig?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Je hebt wel minder koperbescherming vrees ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef R2cksson het volgende:
Ik heb een order gedaan via de email met iemand van Ever buying, niet via de site, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Iemand anders ervaring mee? Aan te raden of onnodig?
Ik wil even oriënteren qua prijzen van de G2, maar het is werkelijk onmogelijk om iets te zoeken op taobao, die site is zo extreem langzaam![]()
![]()
Ik betaal natuurlijk gewoon met Paypal, dus kan altijd klagen via Paypal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Je hebt wel minder koperbescherming vrees ik
Ik wil even oriënteren qua prijzen van de G2, maar het is werkelijk onmogelijk om iets te zoeken op taobao, die site is zo extreem langzaamIk gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Klopt, maar je kan dus geen ticket aanmaken bij de shop zelf..quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik betaal natuurlijk gewoon met Paypal, dus kan altijd klagen via Paypal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: