abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114323974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb je dat helemaal niet voor nodig? Er staat standaard al een development kit op en acces tot een upgrademenu, enige wat je hoeft te doen is volumeknop die naast de powerknop zit en de powerknop zelf uit uit-stand beide even ingedrukt houden en op je microSD-kaartje de firmware hebben staan. Wat moet ik dan nog met 'Odin'-gedoe voor Samsung smartphones? :P
Dat is niet alleen voor Samsung , dat is om Firmware's ter vanderen en te rooten , als je niet root heb je geen 100% controle over je Tablet en kun je bijvoorbeeld dingen zoals WhatsApp niet , natuurlijk hoeft dat niet iedereen , maar mensen die dat wel willen :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:50:32 #152
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114324060
Ja, maar DAAR HEB IK GEEN ODIN VOOR NODIG. :? 8)7
Waarom probeer je iets aan te smeren dat men niet nodig heeft? :P Heb je de software geschreven ofzo? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114324127
Wait wut? Ik heb nog nooit gehoord van een andere manier van rooten dan Odin hoor? 8)7 Volgens mij begrijp jij mij niet :P Rooten kan normaal gesproken niet zo makkelijk via het menu, het is dan ook niet de bedoeling :?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:57:51 #154
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114324333
En toch heb ik de firmware geupgrade, de tablet geroot en de laatste gapps erop gezet met dat development bootmenu, wat Odin dus overbodig maakt. :P ;)

Oh en..
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef zandaah het volgende:
hebben jullie nog must have tips voor de china shop newbie de ledpig heb ik al :D
->
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ja idd, zulke mensen :') Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten, weet iemand iets lekkers? :P
Dat dus. :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kijk in het reviewtopic zou ik zeggen, als je wilt weten wat er zoal aanbevolen wordt en mensen enthousiast over zijn. Dit jaar zullen er net als vorig jaar wel weer lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.

[..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114324539
denk dat het gelukt is
zal later wel eens kijken voor de wi-fi ding :)

wel een heel gedoe.. drukte telkens op + om te scrollen terwijl dat een bevestigings knop is :')
pi_114325216
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:57 schreef shiznuts het volgende:
En toch heb ik de firmware geupgrade, de tablet geroot en de laatste gapps erop gezet met dat development bootmenu, wat Odin dus overbodig maakt. :P ;)
Ik denk dat ik zelf niet goed nagedacht heb , ik gebruik altijd de Samsung firmware's voor mijn Samsung smartphone's , die hebben dat menu niet maar volgens mij de standaard Android wel. Nu wil ik die Aurora II zeker, als er toevallig een 10% coupon komt deze dagen dat koop ik hem al eerder 8-) En anders recommender :P
pi_114325458
aangezien google play niet meer werkte etc nogmaals geprobeerd

root applied
0626 firmware applied
patch applied
rebooted

staat die chineze meuk er terug op :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:31:08 #158
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114325515
Ja, dat is die package van Ainol (niet de firmware) geloof ik. :P
Maar kun je weghalen met Titanium backup root shizzle gebeuren dinges. ;)
Maar daar was je dan vast achter, anders was het niet al weg. :D
pi_114325641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat is die package van Ainol (niet de firmware) geloof ik. :P

Snap er niks meer van _O- . Zie het vanzelf als ik zo'n ding in me handen heb :D
pi_114325646
daarnet was ALLES weg incl google stuff enzo en now they are back

zie dat er wel problemen zijn bij het verwijderen van iconen op je scherm
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:38:48 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114325823
Qua touchgevoeligheid bedoel je? Ja, dat went op zich wel zodat dat beter gaat, maar m'n Hyundai A7HD was wat dat betreft veel beter. Maar ja, daarvan is de wifi weer brak.
pi_114325987
nuja, nu ff zo laten. wat dingen downloadne en zien of die chineze apps in m'n weg staan :)
pi_114326138
Zeg kun je er ook de standaard Android 4.1 firmware opzetten?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:51:24 #164
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114326268
Zodra ze die vrijgeven wel, ja.
http://www.facebook.com/ainovo en http://ainolstore.com/for(...)+aurora+ii+firmware/ in de gaten houden.

-edit- O-) Ik besef me trouwens net dat we nog altijd in het Chinese Webshops-topic zitten, gelieve in het volgende topic er verder op in te gaan:
Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
pi_114336609
Galaxy S3 binnen.

Nu maar even wat rotzooi daarvoor binnenhalen. Zullen vast wel wat mooie dockingstations te vinden zijn!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:34:39 #166
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114337877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Skiet het volgende:
Galaxy S3 binnen.

Nu maar even wat rotzooi daarvoor binnenhalen. Zullen vast wel wat mooie dockingstations te vinden zijn!
Heel veel mensen raken helemaal opgewonden van de S3! :D Zelfs mensen met een iPhone. Ik heb 'em nog niet in het echt gezien eigenlijk, maar kan me voorstellen dat het wel wat moet zijn. :P Congrats en shopze voor accessoires, altijd weer een mooi excuus om aan chinashopping te doen. :Y)
pi_114344630
Iemand nog een link naar een goedkope usb to ethernet adapter ( voor een macbook air ) ?

http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item4ab924131c

Goedkoper kan ik 'm niet vinden > 3.28 dollar
pi_114344760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Skiet het volgende:
Galaxy S3 binnen.

Zou gelijk even een reserve backcover halen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef FreaZ het volgende:
Iemand nog een link naar een goedkope usb to ethernet adapter ( voor een macbook air ) ?

Voor dat geld kan het toch mis? Gewoon proberen zou ik zeggen ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:54:44 #169
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114350131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

ja daar heb ik ervaring mee, inmiddels wel 10 van die joysticks besteld..
goede ervaringen mee! heb er zelf nu 2 versleten ( 1 pookje kapot en ander werk R2 button niet goed meer van :P), maar die zijn dan ook echt vrijwel elke dag voor een paar uurgebruikt
(FIFA online O+ )

en gaan ze een keer kapot haal je gewoon een nieuwe joh voor die prijs :P
echter raad ik je aan om ze gewoon van ebay te halen;

http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item4167c1244f

Goedkoper, zelfde product en vaak ook snellere verzending dan welke shop ook!
Ok thanks als ik terug kom van vakantie zal ik hem bestellen
Say whaaaat?
  woensdag 18 juli 2012 @ 08:55:26 #170
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114350140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef FreaZ het volgende:

Macbook Air heeft alleen maar microUSB-slots (dat is die network adapter's USB-kant namelijk)?
Als je gewoon ff zoekt op de standaard manier...
http://chinaprices.us?q=usb%20rj45&from=2
http://www.ebay.com/sch/i(...)&_clu=2&LH_PrefLoc=2
... het is ondoenbaar om telkens bij elk klein en goedkoop item ons te laten zoeken naar goedkoper. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114357392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Macbook Air heeft alleen maar microUSB-slots (dat is die network adapter's USB-kant namelijk)?
... het is ondoenbaar om telkens bij elk klein en goedkoop item ons te laten zoeken naar goedkoper. :P

[spoiler]Een Macbook Air kopen en dan gaan mekkeren over een adapterstekkertje! :D [/spoiler]
Die spoiler idd, zelfde als dat mensen met een MB air klagen over het feit dat ze nergens een CD in kunnen doen _O-
pi_114357400
Is mijn MHL adapter binnen, lees ik dit

Samsung Galaxy S III phone (Samsung specific adapter required)

Pwnd
pi_114358806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Macbook air heeft ook gewoon usb 2.0 aansluitingen.
Zo, goeiemorgen zeg. Ben ik even blind 8)7
Ik had al wel gezocht, maar vond 't toch nog vrij duur :P
SPOILER
I
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:25:14 #174
367872 Ryan93
live it big
pi_114361522
Iemand toevallig ervaring met een ps3 headset ? zijn allemaal rond de 10 a 15 dollar zo te zien.
pi_114361680
yay, pakketje van DX is binnen
grote game mousepad en een pc remote.
duurde 6 dagen (incl weekend) voordat het verzonden werd
vervolgens duurde het 7 dagen (alweer incl weekend) voordat het werd afgeleverd.
kan vast sneller maar vind het niet heel slecht voor DX
pi_114379668
zou er software matig een verschil zijn tussen http://www.*.com/product158170.html, 2, 3 en 4

Nummer 4 heb ik al en daarvan weet ik hoe die te updaten is, nu wil ik er nog een, maar nummer 3 is 10 dollar goedkoper. Als die hetzelfde te updaten is maak het niet uit.
Wat een kuttopic :')
pi_114382984
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:54:37 #178
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114391052
quote:
Ik begrijp dus niet waarom ze tegenwoordig geen spatborden meer op fietsen mikken. Is dat zo'n grote moeite om erbij te doen? Nu moet ik zelf spatborden gaan regelen die mogelijk niet goed passen... :N 'Ja, want wie gaat er nou mountainbiken in de regen?', nou ja, het is een beetje duur om twee fietsen te kopen en sommigen fietsen en gaan nu eenmaal niet met openbaar vervoer of auto en ten tweede, als na een buitje de zon doorkomt en je gaat fietsen, liggen er overal plassen water. Ikke nie snap nie. :P

Over de headphones, dat stukje gemist?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik ga nu ff uitvogelen op het postkantoor wat ik van ze krijg... zijn vast die 2 chargers van Ebay dan. :P

- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O- Nu ff de Renkforce testen, kijken hoe gebalanceerd en analytisch 'ie is en de McCrypt vergelijken met de HM3.

Hmm, qua bauw is de McCrypt DJ-50 vrijwel identiek aan de HM3, behalve de andere colorscheme en branding. De HM3 hoofdband lijkt iets meer padding te hebben? Het koord van de DJ-50 is spiralized (uitrekbaar dus, lijkt een beetje op curly fries). Verder liggen de twee vrijwel ook erg dicht bij elkaar qua geluid. Ik merk wel enig verschil, de HM3 is wat luider en iets ronder, waar de DJ-50 in lichte mate wat zachter en vlakker oogt. Dat kan ik denk ik vrijwel aan de burn-in die de HM3 al heeft ondervonden toekennen. Dus ja. Wil je een HM3, haal een DJ-50 (misschien dat ik de earpads er binnenkort nog afhaal en de boel openleg om internals/drivers te vergelijken). Geen verrassers op dat vlak dus. De verrassing kwam van de Renkforce CD-340! Super soundstage wel eigenlijk, ben niet zo van de joekeloerig grote headphones en deze is toch wat aan de forse kant, maar biedt toch een erg fijne pasvorm :Y Ik had al aangegeven dat niet ik niet helemaal weg ben van de HM3, alsof het muziek ergens uit een grot komt, moeilijk uit te leggen, maar er klopt gewoon iets niet, er mist iets. De CD-340 maakt wat de HM3 miste goed en was bang dat er überhaupt geen bass zou zijn, heeft natuurlijk niet de impact als m'n Solo's van Dr Dre, maar die is nog best aanwezig. Komende tijd maar lekker wat afwisselen en kijken wat ik het meeste gebruiken zal. :)
pi_114392347
Werken die Bluetooth earphone's uit China een beetje fatsoenlijk of heeft niemand er ervaring mee?
pi_114407121
Buyincoins is opeens heel traag (als je inlogt en je orders wilt bekijken) ligt dit aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Hoi.
pi_114407780
Heb ik ook , als ik iets wil zoeken moet ik 10 minuten wachten voordat de pagina laad.
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:59:40 #182
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114410190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:15 schreef davedavy het volgende:
Werken die Bluetooth earphone's uit China een beetje fatsoenlijk of heeft niemand er ervaring mee?
hangt er vanaf wat je bedoelt, ad2p of handsfree?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef mootje026 het volgende:
Buyincoins is opeens heel traag (als je inlogt en je orders wilt bekijken) ligt dit aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Volgens mij is de BIC website een vrouwtje, aangezien dit iets is wat maandelijks voorkomt, een paar dagen aanhoudt, en dan weer spontaan opgelost is. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_114413496
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

hangt er vanaf wat je bedoelt, ad2p of handsfree?

De handsfree, zoals deze:

Daar ben ik nu aan op het bieden op eBay.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:11:44 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114415931
Eindelijk binnen :D

100% chinashoppen, gewoon in een grote envelop gestoken :') Ik had een doosje verwacht :@
Het is een positieve verrassing, echt een hele mooie stand. Goed stevig en veel groter dan verwacht, staat zeer stabiel. Voor de ¤12,77 een hele grote aanrader w/

De standaard prijs is wel omhoog gegaan naar $30, was iets van $22,50 :N
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:25:02 #185
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114416542
Hij is wel top voor die prijs (volgens mij $14,50), maar net wat je zegt inderdaad:
quote:
- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O-
:P Neo had trouwens wel een aardige Ebaylink geplaatst laatst...
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:40 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ja, daar heb ik er dus ook 2 van, maar dan van ebay. Zelfde ding volgens mij, alleen ander logo'tje.

Ebay link:
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649

Ben eigenlijk benieuwder naar de Omega style stand. :P
pi_114426919
Volgens mij hebben die Chinese shops prijs afspraken ~O> . Aurora 2 kost bijna overal hetzelfde :P
pi_114436175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik begrijp dus niet waarom ze tegenwoordig geen spatborden meer op fietsen mikken. Is dat zo'n grote moeite om erbij te doen? Nu moet ik zelf spatborden gaan regelen die mogelijk niet goed passen... :N 'Ja, want wie gaat er nou mountainbiken in de regen?', nou ja, het is een beetje duur om twee fietsen te kopen en sommigen fietsen en gaan nu eenmaal niet met openbaar vervoer of auto en ten tweede, als na een buitje de zon doorkomt en je gaat fietsen, liggen er overal plassen water. Ikke nie snap nie. :P

Over de headphones, dat stukje gemist?

[..]

Hmm ok. :P
Ik hou wel van een pittige bass. :)
Zou er nog een alternatief voor een (solo hd) goede bass?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:18:20 #188
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_114436658
Waar is die post van shiz over oordoppen en is die nog up to date ik zou en paar oordoppen voor 20 euro kopen
Say whaaaat?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:51:13 #189
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114438945
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Sindsdien niet veel nieuws eigenlijk. De XKDUN mag je meteen overheen lezen en vergeten en de AWEI ES800M is inmiddels toch wel een min-of-meer bewezen budgetfavoriet. De XT2 van Xears zijn waarschijnlijk nog altijd de beste oordopjes die ik heb (en ik heb ook de dure Brainwavz B2, UltimateEars en Phonaks), daarvan is de opvolger de XT3 (zelfde sound, betere kabel vertelde Thomas me), de Xears zijn nog altijd met die coupon KLANGFUZZIS voor minder te krijgen (en meer dan met die korting zou ik er ook niet voor uitgeven).

Ga vooral MP4Nation en Lendmeurears nog even af en voor meer info over bepaalde dingen kun je op head-fi-user ClieOS's site terecht, of kijken in de threads van hem en ljokerl.
pi_114442213
Vraagje:

ik heb dus nu zo'n moooie remote
die opzich perfect werkt.. (muis is beetje oefenen maar oke)

maar het hebt 1 'groot' nadeel.. ik kan met die afstandsbediening de HTPC niet uit sleep/ hibernation laten komen.. iemand die zo'n ding heeft en er toevallig een fix voor weet? O-)
pi_114444864
Yay *O* mijn Jiayu G2 is binnen gelukkig niets hoeven bij te betalen aan de bezorger, totale schade was uiteindelijk $172. er hoort alleen in mijn "package three" ook een 8G kaartje te zitten maar dat bleek een leeg doosje te zijn, vreemd, kan me niet voorstellen dat iemand zo iets van een paar dollar eruit jat.

Eerste indruk is goed, mooi scherm reageert goed en hij is lekker snel. Maar ja, ik heb nu een Samsung Galaxy Y dus dan is het al snel beter. Verder heb ik een sim-only abonnement en geen zin om 400/500 euro voor een simlockvrije smartphone neer te leggen dus dan is de G2 een mooi alternatief.

Foto van het standaardpakket

Extra's: spuuglelijke gele case die Shiz ook heeft ontvangen :9, maar snel even een andere kleur regelen. Tweede batterij, lader, screen protector, schoonmaakdoekje en een leeg doosje waar de geheugenkaart in hoort te zitten.

Heb al wat apps geïnstalleerd en bij mij lijken er wel widgets bij te komen. Verder kan ik niet alles installeren, bijv. bij Whatsapp, Google maps, Accuweather en My T-Mobile en krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Heeft dit met rechten te maken ofzo, is het op een of andere manier toch te fixen?
pi_114445374
https://rapidshare.com/#!download|450p4|4289048886|WhatsApp_Messenger_2.7.906.apk|5074|0|0
Asjeblieft..

Voor meer apps zou ik je aanbevelen om op google je gewenste app te typen gevolgd door .apk

bijv. Whatsapp.apk of Googlemaps.apk etc.. ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_114450140
Tijdje terug een paar posts gelezen over mobiele speakers voor de telefoon. Ik zoek iets om mijn S3 aan te hangen op mijn werk, maar kan het draadje van toen niet meer vinden....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114453711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:39 schreef Miffy1 het volgende:
en krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is. Heeft dit met rechten te maken ofzo, is het op een of andere manier toch te fixen?
Bedoel je dat de simkaart niet compatibel is?
pi_114453853
Waar krijg je betere service? Bij BIC of Pandawill? ( Shipping tijd maakt niet uit , tijd zat ). Het gaat namelijk om de Aurora2 en bij Pandawill ziet het er beter uit ( incl. doos etc. ).
pi_114454035
Ik weet niet precies waar het aan ligt. Als ik bijvoorbeeld in de Play Store naar de AccuWeather app ga dan zie ik de mededeling "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie". Maar toen ik dezelfde simkaart nog in mijn Galaxy Y had zitten kon ik die app wel gewoon installeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 20-07-2012 11:38:45 ]
pi_114454063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er staat toch vrij duidelijk "mijn apparaat". :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:32:46 #198
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114454087
@ Miffy1: DM van gisteren gelezen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

8)7 Lol, nee. Als je phone bij 'model', 'manufacturer' e.d. geen 'Samsung' 'Galaxy I9100' of zoiets heeft staan, dan willen sommige apps gewoon niks met je te maken hebben, want ze testen de compatibiliteit met de grote namen wel, de rest bieden ze geen ondersteuning voor, al zou het moeten werken, want: Android = Android, maar ze willen het risico niet lopen veel gezeik over zich heen te krijgen als de app niet werkt op je Chinese no-name phone. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:26 schreef davedavy het volgende:
Waar krijg je betere service? Bij BIC of Pandawill? ( Shipping tijd maakt niet uit , tijd zat ). Het gaat namelijk om de Aurora2 en bij Pandawill ziet het er beter uit ( incl. doos etc. ).
Hoezo ziet het er bij Pandawill beter uit? Dat begrijp ik niet. :?
BIC is over het algemeen de nummer #1 op gebied van service.
pi_114454287
Toen ik Whatsapp via de link van Turquaz52 probeerde te installeren kreeg ik de mededeling dat het een te oude versie was. Heb Whatsapp imiddels gewoon kunnen installeren via whatsapp.com/android, silly me, ik dacht dat je apps alleen via de Play Store kon installeren :@ Bedankt voor de links en tips allemaal, gaat zeker lukken nu ^O^
pi_114454322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef shiznuts het volgende:

Hoezo ziet het er bij Pandawill beter uit? Dat begrijp ik niet. :?
BIC is over het algemeen de nummer #1 op gebied van service.
De website ziet er betrouwbaarder uit :Y Maar ik heb dan ook geen ervaring met Pandawill , wel met BIC. ( Niks mis mee trouwens ) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')