abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:06:37 #126
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114308475
Hij is mucho smootcho! Dualcore processor, dual Mali400 GPU, 1GB RAM, dat wil wel hoor. :Y
Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Heb 'em dus van de ainol.tmall.com-store (hoopte op een goede batch direct van de fabrikant + package) en dus gebruikgemaakt van de MisterTao-service waar ik 10% depositbonus kreeg (1e keer iets van Tmall/Taobao gehaald).

blabla [..] Dus uiteindelijk wat ik werkelijk betaald heb zijn 147,29 usd [..] blabla
Voor tablets toch gelieve gebruikmaken van het tablettopic verder. :D ;)
Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114308586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef shiznuts het volgende:

Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D

Ik weet niet wat het is , zo'n goedkoop ding van Marktplaats ( wel nieuw ) _O-
pi_114308723
moeder belde dat postman gisteren was met pakje ... maar was te laat om open te doen :D
morgen tablet oppikken dus *O*

een track nummer moet niet meer voor mij
Pending: 10 days 11 hours ago.
pi_114308925
Jeej morgen eindelijke mijn Brainwavz B2 geleverd :) met Fedex... Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb ervaring met veel koeriersbedrijven maar eigenlijk nog geen ervaring met Fedex.. Er staat bij Priority Envelope gaat dat door de brievenbus heen?? Of ga ik dan heel off-topic O-)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:36:43 #130
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114309389
B2 zit in een doosje die niet zomaar in de brievenbus past. Bovendien zou ik ervan staan te kijken als je er niet voor hoeft te tekenen, dus die moet je per handtekening in persoon accepteren en dus thuis voor zijn. Verder geen ervaring met Fedje X. Ik hoop dat je geen nog een beetje onder de importkosten uitkomt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:59:13 #131
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114310066
shiz, nog niet beantwoord gezien..

maar hoe is de batterij van je telefoontje? is hij echt +-2050 mAh?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:13:51 #132
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114310550
quote:
De accu gaat met aardig wat gebruik 36 uur mee. Vergeet niet dat 'ie dualSIM standby is, je kunt niet tegelijkertijd bellen natuurlijk, maar verder wel altijd op twee netten aanwezig, dus dat verbruikt zeker het nodige meer dan een enkele SIM-handy.
Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch, heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:25:46 #133
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114313468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lagen weer twee notificaties in de bus. Ik moet toch maar eens regelen dat als ik doordeweeks moet werken in 's ochtends thuis kan zijn. :P Eentje voor een vorige bewoner. ;( De andere is waarschijnlijk m'n 808 #16 HD cam en had er nog eentje van vrijdag, dus morgenstraks ophalen, daarvan weet ik dat het gaat om de Renkforce CD-340 en McCrypt DJ-50 headphones van Voelkner (store die sterke banden heeft met Conrad).
Hum. M'n 808 #16 komt net vanochtend in de brievenbus gewoon binnen, dus die was het niet. Dan mogelijk m'n twee OEM USB-chargers van Ebay. Alleen er zat nog iets in de brievenbus vanmorgen en dat was 1x een OEM USB-charger. Maar ik had er twee besteld (in 1 order)? En die is gewrapt door Banggood? Nu heb ik bij Banggood wel iets voor m'n HTC besteld, maar dat was een phone cover en screen protectors. Nu hadden ze die eerste gecancled, dus ik verwachtte wel precies zo'n wallcharger, maar niet van Banggood, van hen alleen nog screen protectors en nu krijg ik dus een charger terwijl er op de custom declaration staat dat het een 'phone case' is. _O- Epic mash-up! xD

Ik ga nu ff uitvogelen op het postkantoor wat ik van ze krijg... zijn vast die 2 chargers van Ebay dan. :P

- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O- Nu ff de Renkforce testen, kijken hoe gebalanceerd en analytisch 'ie is en de McCrypt vergelijken met de HM3.

Hmm, qua bauw is de McCrypt DJ-50 vrijwel identiek aan de HM3, behalve de andere colorscheme en branding. De HM3 hoofdband lijkt iets meer padding te hebben? Het koord van de DJ-50 is spiralized (uitrekbaar dus, lijk een beetje op curly fries). Verder liggen de twee vrijwel ook erg dicht bij elkaar qua geluid. Ik merk wel enig verschil, de HM3 is wat luider en iets ronder, waar de DJ-50 in lichte mate wat zachter en vlakker oogt. Dat kan ik denk ik vrijwel aan de burn-in die de HM3 al heeft ondervonden toekennen. Dus ja. Wil je een HM3, haal een DJ-50 (misschien dat ik de earpads er binnenkort nog afhaal en de boel openleg om internals/drivers te vergelijken). Geen verrassers op dat vlak dus. De verrassing kwam van de Renkforce CD-340! Super soundstage wel eigenlijk, ben niet zo van de joekeloerig grote headphones en deze is toch wat aan de forse kant, maar biedt toch een erg fijne pasvorm :Y Ik had al aangegeven dat niet ik niet helemaal weg ben van de HM3, alsof het muziek ergens uit een grot komt, moeilijk uit te leggen, maar er klopt gewoon iets niet, er mist iets. De CD-340 maakt wat de HM3 miste goed en was bang dat er überhaupt geen bass zou zijn, heeft natuurlijk niet de impact als m'n Solo's van Dr Dre, maar die is nog best aanwezig. Komende tijd maar lekker wat afwisselen en kijken wat ik het meeste gebruiken zal. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 17-07-2012 15:10:51 ]
pi_114315998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!

Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.

Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:36:13 #135
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114316535
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!
Ik lees veel, dus ik heb redelijk wat kennis in huis, maar ik heb verder geen batterijmeters en solderen en dergelijke doe ik ook niet aan (omdat ik het niet kan), dus ik kan alleen op specs, looks en ervaringen uitgaan, niet op de technische argumentatie daarachter (wat me ook weinig interesseert zolang de specs, looks en ervaringen goed zijn). Meer van de common sense en research dan een doorgewinterde IT'er.
quote:
Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.
No problemo. :D
quote:
Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
- Klopt
- Zo is het maar net
- Hmm.. Iemand rapporteerde net een Nexus 7 binnen te hebben gekregen, dat niks?
pi_114318540
Heeft Awei o.i.d. geen bluetooth speakers? Ik heb wat gezocht bij mp4nation, buyincoins etc maar het enige wat ik tegenkom zijn speakertjes in de vorm van spongebob of een pepsi blikje. Het beste is ongeveer dit.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:16:35 #137
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114320619
X-mini's niks? Anders zoiets (laatste twee zijn blauwtand)?
quote:
pi_114322075
witte aurora II is er ! denk dat ik er nog veel plezier zal aan beleven
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
pi_114322271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:01:25 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114322330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Hier btw een tof topic voor je A II: http://www.slatedroid.com(...)-roms-for-aurora-ii/

[..] _ [..]

Zo gisteren ff 2606 firmware op m'n Aurora II gemikt, geroot, als Samsung ingesteld, market opengegooid d.m.v. xml-files ( all-you-need ) meeste apps (nog altijd niet alles hoor) zoals YouTube e.d. werken nu, de A7HD wifi-optimalisation-settings erop gezet, m'n WLAN geconfigureerd naar channel 11, met Titanium backup Chinese meuk verwijderd.
pi_114322490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef davedavy het volgende:

[..]

Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
odin ? :p

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D

[..]

inderdaad 2 weekjes is in principe niks
pakje van priceangel kwam zelfs nog vroeger :P

bedankt voor de juiste topic. had in loop van de tijd wel al die site al toegevoegd bij favorieten
ben benieuwd wat ik er zal van maken :7
pi_114322713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef Syphixx het volgende:

[..]

odin ? :p

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
pi_114323382

[ Bericht 54% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:31:03 ]
pi_114323419

[ Bericht 100% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:30:52 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:30 #145
378242 zandaah
tja...............
pi_114323776
hebben jullie nog must have tips voor de china shop newbie de ledpig heb ik al :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:45 #146
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114323787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef davedavy het volgende:

[..]

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
pi_114323850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
Om de Firmware te veranderen of de Tablet te rooten natuurlijk :)
pi_114323902
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:46:21 #149
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114323946
Daar heb je dat helemaal niet voor nodig? Er staat standaard al een development kit op en access tot een upgrademenu, enige wat je hoeft te doen is volumeknop die naast de powerknop zit en de powerknop zelf uit uit-stand beide even ingedrukt houden en op je microSD-kaartje de firmware hebben staan. Wat moet ik dan nog met 'Odin'-gedoe voor Samsung smartphones? :P
pi_114323949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef Syphixx het volgende:
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
Wel de root voor Android 4 pakken hé, dan gewoon klikken op start en klaar is kees :) Vergeet de Tablet niet in downloadmode te zetten. ( Als het zo heet tenminste, is al tijdje geleden ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')