abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114231219
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

fu, ik zou al bijna bestellen :)
Erg aantrekkelijk idd, maar ik doe het niet.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat wordt wel heel interessant zo :D
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef Skiet het volgende:
Oei inderdaad, ziet eruit als een erg leuk speeltje die MK802! Maar ik denk dat ik V2 even ga afwachten, dat kan nooit lang duren.
Dat lijkt mij ook slim. Nog even uitzitten hoe dit gaat uitpakken.
Hoewel er al XBMC apk.´s op internet rondzwerven is het nog niet officieel uit. (als in Android Play/Market). En er zitten ook nog glitches in (zelf nog niet ondervonden).

En ze moeten het nog optimaliseren voor hardware. Maar het feit dat het überhaupt al op telefoons/tablets kan draaien is tof uiteraard. Hier werkt het op de telefoon gewoon super soepel in de menu's. (Geen idee hoe vloeiend alles is met een Allwinner A10 CPU, heb het hier namelijk getest met een telefoon met Tegra 3)

Om vervolgens zoiets op een TV te gaan gebruiken zijn er een aantal opties waarvan ik 2 apparaten het meest interessant vind.
- De genoemde MK802 en andere dergelijke sticks simpelweg omdat die goedkoop zijn (ze schommelen tussen de $50-70 / ¤41 - 60 en dat is gelijk aan de Raspberry Pi die stuk minder krachtig is.
- De Mele A1000/A2000: zelfde hardware, duurder maar wel met behuizing en hele rits aansluitingen (o.a. sata poort voor HDD's) en meest belangrijk: ethernetpoort. Dat laatste vind ik voor een mediaplayer gewoon een vereiste. Ja, je kunt een USB->ethernet adapter op de MK802 en consorten gebruiken maar dat is ook maar de vraag of dat lekker gaat werken.

Verder heb je nog een hele rits andere boards, Pandaboard, Gooseberry Board etc. Qua specs allemaal nagenoeg gelijk maar zoals de namen al zeggen: het zijn boards dus geen behuizing o.i.d. Vaak ook geen ethernet en soms ook gewoon veel te duur (Pandaboard is $198 8)7 ).

Maar als dit zo lekker doorontwikkeld (stabiele XBMC app en goede en voordelige boards/stick met ethernet dan gaan mijn Raspberry Pi's snel de deur weer uit. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 15-07-2012 16:08:37 ]
pi_114232330
Iemand een goed idee voor 'n tablet uit china? Heb al wat rondgekeken maar vind eigenlijk enkel die 7 inch tablets, wil liever 9/10 inch, iemand suggesties?
  zondag 15 juli 2012 @ 16:28:27 #103
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Skiet het volgende:
Linkje naar dat ding?
Link
http://www.ebay.com/itm/G(...)g%3D1006%26rk%3D1%26
  zondag 15 juli 2012 @ 16:29:24 #104
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef mtchel112 het volgende:
Kun je met zon ding ook televisie kijken of is het puur een media player die op android draait?
Geen tv
Mediaplayer op basis van android
  zondag 15 juli 2012 @ 16:30:59 #105
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_114232499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vind het wel een heel extreme manier van het goedpraten van Chinashopping als je iets voor een doel koopt en voor dat doel werkt het apparaat nu net niet... :')
Het is net alsof je een auto koopt, die niet blijkt te rijden, maar goed, de airco werkt wel goed, stoelen zitten heerlijk en je kunt heel wat kwijt in de achterbak. Dan kun je ook zeggen dat je redelijk tevreden bent op "dat ene probleem" na...
Zei kunnen er toch niets aan doen dat mijn tv het hdmi signaal niet leuk vind?
pi_114247425
Wat maakt onderstaande kickstarter projecten beter/slechter/meer-bang-for-the-bucks/toekomstgerichter dan hier al eerder besproken Android-tv sticks (mk802/oval)?
Er zijn vast wel meningen hierover (shiz, robert, downstar, iemand, miniem, monkeybrain enz) :)

http://www.kickstarter.co(...)mart-tv?ref=category

Of

zondag 15 juli 2012 @ 23:20:21 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114251605
Iemand een blikje newbies opengetrokken toevallig? :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 16 juli 2012 @ 02:02:23 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114257563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoezo niet hun sterkste punt? bij tinydeal hebben ze m namelijk ook met 16gb ipv 8 voor maar iets meer.
Omdat DX altijd erg laat is met tablets en niet eens zo'n erg sterke line-up en prijs qua tablets heeft. Er zijn wat stores die wél vlot de tablet-trends bijhouden en veel verschillende tablets aanbieden. Merimobiles, Ownta, Chinagrabber en noem ze maar op. Die hoeven echter niet per se de goedkoopste te zijn. Pandawill is de laatste tijd opvallend sterk aanwezig op tablet-vlak. Erg divers en recent aanbod en de prijzen zijn aan de lage kant. Voor budgettablets heeft BIC vaak wel een aantrekkelijke oplossing in huis. Wat ook geen kwaad kan is om op Aliexpress en Taobao/Tmall (MisterTao) te kijken. ;)
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Moos. het volgende:

[..]

Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost? :)
Wat ik heb betaald is geen goede indicatie wat je ervoor kwijt moet zijn als jij er eentje haalt. :P Ik had zo'n beetje de jackpot betaald via een Aliexpress-aanbieder (wel wat freebies erbij), omdat ik geen gedoe wilde met de omwegen en afhandeling via MisterTao/Zarmark om het van Taobao/Tmall te halen. Ik wilde 'em gewoon zo snel mogelijk en met de weg van kortste weerstand hebben, wat het uiteindelijk ook wel was, dus wat dat betreft geen slechte keuze. ;)

Toen kwam er door miscommunicatie bij de verkoper/customer service en de warehouse-staff dus ook nog een mooie douanebrief (2e keer ooit, eerste keer waren gefakte microfoontjes, daar had ik niet zo de behoefte me zonodig voor te verantwoorden, die mochten ze houden/vernietigen, kostten toch geen drol), gelukkig was ik thuis en kun je bij ons in Wenen tot 13:00 bij de Zollamt terecht om in persoon de inklaring te doen en je pakketje mee te krijgen, dus had ik 'em nog (3 uur later) diezelfde dag. Maar al met al dus duurder uitgevallen dan had gehoeven. Zelf wil ik het niet eens omrekenen en optellen bij elkaar en gewoon maar snel achter me laten. :+

Maar ja, ik heb er wel al een paar dagen plezier van, zo zonder met twee telefoons te hoeven rondlopen. Aan firmwarehacks en inrichten e.d. ben ik nog niet eens toegekomen, moet veel werken de laatste tijd. Wat sindsdien nog toe te voegen is, is hoe licht en dun 'ie eigenlijk is, al had de Desire Z natuurlijk een fysiek toetsenbord met scharniersysteem dat aardig wat gewicht en dikte meebracht. De accu gaat met aardig wat gebruik 36 uur mee. Vergeet niet dat 'ie dualSIM standby is, je kunt niet tegelijkertijd bellen natuurlijk, maar verder wel altijd op twee netten aanwezig, dus dat verbruikt zeker het nodige meer dan een enkele SIM-handy. En de incorporatie van het hele dualSIM-wezen is Android verrassend genoeg helemaal niet vreemd. De snelheid, vloeiendheid en gemak van Android 4.0.3 i.c.m. deze telefoon is nog altijd iets wat ik (voor die prijs) nergens anders heb gezien. Echt heel fijn. Ook beschikt de telefoon over fastboot, start echt supersnel op. Had je me een halfjaar geleden gezegd dat ik met een sjinees mobieltje zou rondlopen, dan had ik je keihard uitgelachen. Maar nu heb ik het lachen! :D
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef marco_sire het volgende:
Wat maakt onderstaande kickstarter projecten beter/slechter/meer-bang-for-the-bucks/toekomstgerichter dan hier al eerder besproken Android-tv sticks (mk802/oval)?
Er zijn vast wel meningen hierover (shiz, robert, downstar, iemand, miniem, monkeybrain enz) :)

Of

Die eerste is duur, afgelopen en heeft maar 4GB en HDMI 1.3. Die tweede is al veel interessanter, goedkoop, loopt nog, met al een gehaalde plege-reward binnengesleept waarmee elke uitgeleverde Equiso Smart TV standaard met 1GB RAM komt (= dus Pro versie als ik het goed begrijp) en volgens specs HDMI 1.4-ondersteuning. Je krijgt er al eentje van ze met een minimale $39-pledge en $15 internationale verzendkosten, wat heel schappelijk is. Nog schappelijker is het feit dat ze er dan ook gewoon een 'wireless gesture remote' bij kunnen leveren voor die prijs. Helemaal niet slecht! De nieuwste China-Android-sticks zijn toch rond het ~70 usd-prijspunt. Neem je de Oval Elephant met een soortgelijke wireless remote, ben je veel meer kwijt dan die Equiso. Je hebt dan weliswaar bij 'OE' een Allwinner A10 Cortex-A8 processor met ondersteuning voor 2160p, maar ja, is je dat dat prijsverschil waard?

't Is kut voor de Raspberry Pi, maar die gaat natuurlijk gauw geschiedenis worden en leuk blijven voor Linux-projectjes maar z'n rol als mediaspeler gauw afstaan aan Android-sticks en -kastjes. Android-gebaseerde apparaatjes zijn qua hardware een stuk bekwamer en sneller en hebt ook nog eens een erg weinig vereisend maar erg toffe en vol met apps ondersteund besturingssyteem. De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld. :Y Al lijkt die kickstarter van Equiso steunen op dit moment eigenlijk wel een tof idee...
-edit- Oh wacht, die $39 was alleen voor early-birds, minimum nu voor eentje is $69,- Dat werpt er wel een ander licht op natuurlijk. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114293266
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 02:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Die eerste is duur, afgelopen en heeft maar 4GB en HDMI 1.3. Die tweede is al veel interessanter, goedkoop, loopt nog, met al een gehaalde plege-reward binnengesleept waarmee elke uitgeleverde Equiso Smart TV standaard met 1GB RAM komt (= dus Pro versie als ik het goed begrijp) en volgens specs HDMI 1.4-ondersteuning. Je krijgt er al eentje van ze met een minimale $39-pledge en $15 internationale verzendkosten, wat heel schappelijk is. Nog schappelijker is het feit dat ze er dan ook gewoon een 'wireless gesture remote' bij kunnen leveren voor die prijs. Helemaal niet slecht! De nieuwste China-Android-sticks zijn toch rond het ~70 usd-prijspunt. Neem je de Oval Elephant met een soortgelijke wireless remote, ben je veel meer kwijt dan die Equiso. Je hebt dan weliswaar bij 'OE' een Allwinner A10 Cortex-A8 processor met ondersteuning voor 2160p, maar ja, is je dat dat prijsverschil waard?

't Is kut voor de Raspberry Pi, maar die gaat natuurlijk gauw geschiedenis worden en leuk blijven voor Linux-projectjes maar z'n rol als mediaspeler gauw afstaan aan Android-sticks en -kastjes. Android-gebaseerde apparaatjes zijn qua hardware een stuk bekwamer en sneller en hebt ook nog eens een erg weinig vereisend maar erg toffe en vol met apps ondersteund besturingssyteem. De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld. :Y Al lijkt die kickstarter van Equiso steunen op dit moment eigenlijk wel een tof idee...
-edit- Oh wacht, die $39 was alleen voor early-birds, minimum nu voor eentje is $69,- Dat werpt er wel een ander licht op natuurlijk. :P
Toch nog 3 korte vraagjes over die sticks die ik niet begrijp:
- je hebt een A5, A8, A9 of A10 processor.....wat is het verschil?
- dat geheugen van 4Gb, 8Gb of 16Gb gebruik je om gedownloade apps op op te slaan?
- die gesture remote.....hoe werkt: zit er een oog in die Android stick, via je tv of sluit je een sensor aan een kabel aan op die Android stick?
pi_114293388
Dubbel
pi_114294085
Oh jongens, die Euro/USD koers :r 4 jaar geleden nog ¤ 1,60 }:|
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:13:49 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114299730
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Toch nog 3 korte vraagjes over die sticks die ik niet begrijp:
- je hebt een A5, A8, A9 of A10 processor.....wat is het verschil?
- dat geheugen van 4Gb, 8Gb of 16Gb gebruik je om gedownloade apps op op te slaan?
- die gesture remote.....hoe werkt: zit er een oog in die Android stick, via je tv of sluit je een sensor aan een kabel aan op die Android stick?
- A10 is geen cortex-nummering, het is een 'Allwinner A10', het 'merk/type' die gebruikt maakt van de Cortex-A8 structuur. In principe geldt: hoe hoger het nummer, hoe beter de prestaties. De A5 is een energie-efficiënte processor, maar niet bepaald krachtig. De A8 is minder energie-efficiënt, maar is dus wel krachtiger, zeker in combinatie met een GPU zoals de Mali400. De A9 zie je tegenwoordig in opkomst als dualcore-variant die erg krachtig is. Volgende stap is dan de Cortex-A15 die quadcore mogelijk maakt. Meer had je kunnen uitvinden via Google natuurlijk (voorbeelden: #1 - #2 - #3 - [..])
- Nee, dat geheugen laat je leeg voor de kaboutertjes die de videobestanden bufferen voor je. Anders hebben ze geen plek om te slapen... :P Ja, dat is gewoon opslagruimte. :+ Uitbreidbaar via microSD en USB, maar da's dus optioneel.
- Nee, zo'n 'gesture remote' werkt draadloos (optisch) en afhankelijk van technologie werkend op RF/Bluetooth of Wifi.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:39 schreef davedavy het volgende:
Oh jongens, die Euro/USD koers :r 4 jaar geleden nog ¤ 1,60 }:|
Als ik dat zo lees boffen we dan maar nu. Als je vroeger voor ¤1,60 een dollar had en nu al een dollar hebt voor 0,8 EUR! :s)

Ik weet wel hoe je het bedoelt hoor. ;) Btw, ik keek hier eens na, zo'n twee jaar geleden stond de Paypalkoers ook op 1,20 usd voor 1 euro. Simply 'what goes up, must come down'. Alleen het vooruitzicht is gewoon kut. Eerst die Grieken, nu komen al die andere landen er langzaam achter dat ze het niet meer onder controle hebben en komen met bedelende handjes in Brussel om geld vragen... ;( Heel fijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114300481
Maar ik zou sowieso wachten met het bestellen van dergelijke Android sticks/spelers. Want op youtube komen de filmpjes nu ook van mensen die XBMC op Android uitproberen en bijv. op de MK802 is het nog verre van prettig. (geen hardware versnelling en dus stotterend beeld).
Heb geduld en het komt nog wel.

Morgen dinsdag, hopelijk een bepaald pakketje? O-)
maar ach; 't weer is er toch niet voor; wat doe ik eigenlijk in NL met altijd dit k*tweer ;( ...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:06:03 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301492
Zei ik toch ook! :9
quote:
De komst van XBMC voor Android is natuurlijk een megatoffe ontwikkeling. Maar zoals Iemand91 al zei, misschien is het beste wachten... meer info over XBMC ondersteuning, meer concurrentie op dat vlak, meer keuze, lagere prijzen, meer waar voor je geld.
Lagen weer twee notificaties in de bus. Ik moet toch maar eens regelen dat als ik doordeweeks moet werken in 's ochtends thuis kan zijn. :P Eentje voor een vorige bewoner. ;( De andere is waarschijnlijk m'n 808 #16 HD cam en had er nog eentje van vrijdag, dus morgenstraks ophalen, daarvan weet ik dat het gaat om de Renkforce CD-340 en McCrypt DJ-50 headphones van Voelkner (store die sterke banden heeft met Conrad).
pi_114301793
Wil iets bestellen bij PandaWill, maar moet nu shipping method kiezen... Welke moet ik nemen? Heb de keuze uit 5 mogelijkheden: express shipping method (2 soorten) en airmail (3 soorten).
Alvast bedankt!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:21:50 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301840
Hoe snel wil je het hebben, wil je het kunnen tracken en hoeveel mag het kosten? :P
Zelf ga ik altijd voor de $0,00 optie.
Standaard free shipping of mits het bedrag groot genoeg is 'registered airmail' voor $0,00.
Maar wat jij wilt doen, moet jij weten. ;)
pi_114301880
Hoi Shiznuts,
Het gaat om een tablet. Kies jij dan ook voor de 0,00 optie?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:27:21 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114301968
Ik wel. :Y

Afhankelijk van de Express service krijg je ook nog eens een hoger risico op import-heffingen, bovenop dat het dus sowieso meer kost. Je hebt de tablet dan sneller in huis, maar ja, je moet je maar afvragen of dat het je waard is. Zelf laat ik eigenlijk alles per Hong Kong Post of China Post (registered) airmail komen. Ik heb geen haast... en heb het liefste de kosten zo laag mogelijk.
pi_114301997
Het gaat idd. via China Post reg. airmail. Bedankt voor het antwoorden!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:32:26 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114302071
No problemo: happy chinashoppink!
Meer over tabletzaken en ervaringen, hier: Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
pi_114305909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef shiznuts het volgende:
en heb het liefste de kosten zo laag mogelijk.
Precies! Wie niet? Daarom shoppen we tenslotte ook in China :P
Ik hoor nog dagelijks mensen zeggen dat alle dingen uit China troep is en slechte kwaliteit , daar ben ik het zo niet mee eens, heel veel producten hier in de winkels worden ook in China geproduceerd , en de kwaliteit is meestal hetzelfde alleen véél goedkoper. Maar goed , laat die mensen maar de volle mep betalen :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:42:08 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114306030
Ja, precies. :P Gisteren ook weer een collega die nogal onder de indruk was van m'n smartphone en tablet (Jiayu G2 en de Aurora II). Die blik als je ze daarna de prijs vertelt. _O- Pakken ze meteen pen en papier en mag je gaan uitleggen hoe zij er ook eentje kunnen krijgen. :D
pi_114306668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Die blik als je ze daarna de prijs vertelt. _O- Pakken ze meteen pen en papier en mag je gaan uitleggen hoe zij er ook eentje kunnen krijgen. :D
Ja , is altijd als je weer zo'n gadget hebt :P Die telefoon van jou zag er ( wat ik op foto's zag ) ook erg netjes uit voor die prijs :) Zodra mijn GS2 kapot is ga ik ook over op China phone's :) Nog geen problemen gehad met bereik of dergelijke?

Edit:

Heb jij deze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek ook nog een Tablet voor een niet al te hoge prijs. En die niet om de 5 minuten als je een app start vast hangt }:|
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:24:47 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114307247
Alles is eigenlijk prima met deze phone. Misschien dat 'ie wat warmer is als je over Wifi/3G hard aan het slurpen bent, dan wat ik gewend ben van m'n HTC Desire Z, maar werkt verder alles prima wel qua prestaties en netwerk. If anything, dan is 'ie beter dan de HTC. Want ik woon in een bunker ofzo dus ik moest altijd m'n telefoon in de vensterbank hebben, maar hier geeft 'ie op m'n bureau gewoon vol 5-out-of-5-bereik aan met 'Edge' op de 3G-verbinding en 4-out-of-5 op de GSM-verbinding. Blijft ook lekker snappy en is in combinatie met 4.0.3 echt een droom, hoe gefrustreerd ik wel niet was met m'n HTC die allereerst niet al te rap was op 2.3.3, maar ook nog eens een constant crashende HTC Sense UI-schil had. Nope, still a happy camper hier. :Y

En ja, de Novo7 Aurora II, are there any others? 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Upd. Aurora II is er! *O* 16GB witte versie, straight van Ainol (.tmall.com, via mistertao).

Gelukkig had ik mét package besteld, die custom hoes is echt geniaal en mooi en nog wat accs.
Geen verdere charges. ;) Witte is een stuk mooier dan de zwarte Elf II (imho). Denk dat dit m'n nieuwe mattie is. :D Vanavond laat maar eens mee spelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Zit nu op mijn Aurora II en het is nu al mijn beste vriend, ideaal ook met die custom hoes. Supah.
pi_114308179
Maar ik heb hier zo'n ePad , die hangt echt om de 10 seconden 1 minuut vast , dat heeft de Aurora II dus niet? ( Ik vraag het maar hier want die Chinese review's klopt geen reet van ). En wat heb je betaald als ik vragen mag? :@ Wil namelijk niet meer dan 150 euro uitgeven en die van BIC kost al 150. 150 $ , 120 Euro dus

[ Bericht 13% gewijzigd door davedavy op 17-07-2012 11:00:03 (Valuta foutje.) ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:06:37 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114308475
Hij is mucho smootcho! Dualcore processor, dual Mali400 GPU, 1GB RAM, dat wil wel hoor. :Y
Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Heb 'em dus van de ainol.tmall.com-store (hoopte op een goede batch direct van de fabrikant + package) en dus gebruikgemaakt van de MisterTao-service waar ik 10% depositbonus kreeg (1e keer iets van Tmall/Taobao gehaald).

blabla [..] Dus uiteindelijk wat ik werkelijk betaald heb zijn 147,29 usd [..] blabla
Voor tablets toch gelieve gebruikmaken van het tablettopic verder. :D ;)
Android tablet discussie topic #24 - Steeds betere prijzen en Nexus!
pi_114308586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef shiznuts het volgende:

Een ePad ook... ;( nog zoeentje met resistive touch zeker? :D

Ik weet niet wat het is , zo'n goedkoop ding van Marktplaats ( wel nieuw ) _O-
pi_114308723
moeder belde dat postman gisteren was met pakje ... maar was te laat om open te doen :D
morgen tablet oppikken dus *O*

een track nummer moet niet meer voor mij
Pending: 10 days 11 hours ago.
pi_114308925
Jeej morgen eindelijke mijn Brainwavz B2 geleverd :) met Fedex... Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb ervaring met veel koeriersbedrijven maar eigenlijk nog geen ervaring met Fedex.. Er staat bij Priority Envelope gaat dat door de brievenbus heen?? Of ga ik dan heel off-topic O-)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:36:43 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114309389
B2 zit in een doosje die niet zomaar in de brievenbus past. Bovendien zou ik ervan staan te kijken als je er niet voor hoeft te tekenen, dus die moet je per handtekening in persoon accepteren en dus thuis voor zijn. Verder geen ervaring met Fedje X. Ik hoop dat je geen nog een beetje onder de importkosten uitkomt...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:59:13 #131
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114310066
shiz, nog niet beantwoord gezien..

maar hoe is de batterij van je telefoontje? is hij echt +-2050 mAh?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:13:51 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114310550
quote:
De accu gaat met aardig wat gebruik 36 uur mee. Vergeet niet dat 'ie dualSIM standby is, je kunt niet tegelijkertijd bellen natuurlijk, maar verder wel altijd op twee netten aanwezig, dus dat verbruikt zeker het nodige meer dan een enkele SIM-handy.
Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch, heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:25:46 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114313468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lagen weer twee notificaties in de bus. Ik moet toch maar eens regelen dat als ik doordeweeks moet werken in 's ochtends thuis kan zijn. :P Eentje voor een vorige bewoner. ;( De andere is waarschijnlijk m'n 808 #16 HD cam en had er nog eentje van vrijdag, dus morgenstraks ophalen, daarvan weet ik dat het gaat om de Renkforce CD-340 en McCrypt DJ-50 headphones van Voelkner (store die sterke banden heeft met Conrad).
Hum. M'n 808 #16 komt net vanochtend in de brievenbus gewoon binnen, dus die was het niet. Dan mogelijk m'n twee OEM USB-chargers van Ebay. Alleen er zat nog iets in de brievenbus vanmorgen en dat was 1x een OEM USB-charger. Maar ik had er twee besteld (in 1 order)? En die is gewrapt door Banggood? Nu heb ik bij Banggood wel iets voor m'n HTC besteld, maar dat was een phone cover en screen protectors. Nu hadden ze die eerste gecancled, dus ik verwachtte wel precies zo'n wallcharger, maar niet van Banggood, van hen alleen nog screen protectors en nu krijg ik dus een charger terwijl er op de custom declaration staat dat het een 'phone case' is. _O- Epic mash-up! xD

Ik ga nu ff uitvogelen op het postkantoor wat ik van ze krijg... zijn vast die 2 chargers van Ebay dan. :P

- Upd - Nee, dus, huge ass headphonestand van MP4Nation. Goddangit wat issie groot, daar kun je haast een fiets aan ophangen man. _O- Nu ff de Renkforce testen, kijken hoe gebalanceerd en analytisch 'ie is en de McCrypt vergelijken met de HM3.

Hmm, qua bauw is de McCrypt DJ-50 vrijwel identiek aan de HM3, behalve de andere colorscheme en branding. De HM3 hoofdband lijkt iets meer padding te hebben? Het koord van de DJ-50 is spiralized (uitrekbaar dus, lijk een beetje op curly fries). Verder liggen de twee vrijwel ook erg dicht bij elkaar qua geluid. Ik merk wel enig verschil, de HM3 is wat luider en iets ronder, waar de DJ-50 in lichte mate wat zachter en vlakker oogt. Dat kan ik denk ik vrijwel aan de burn-in die de HM3 al heeft ondervonden toekennen. Dus ja. Wil je een HM3, haal een DJ-50 (misschien dat ik de earpads er binnenkort nog afhaal en de boel openleg om internals/drivers te vergelijken). Geen verrassers op dat vlak dus. De verrassing kwam van de Renkforce CD-340! Super soundstage wel eigenlijk, ben niet zo van de joekeloerig grote headphones en deze is toch wat aan de forse kant, maar biedt toch een erg fijne pasvorm :Y Ik had al aangegeven dat niet ik niet helemaal weg ben van de HM3, alsof het muziek ergens uit een grot komt, moeilijk uit te leggen, maar er klopt gewoon iets niet, er mist iets. De CD-340 maakt wat de HM3 miste goed en was bang dat er überhaupt geen bass zou zijn, heeft natuurlijk niet de impact als m'n Solo's van Dr Dre, maar die is nog best aanwezig. Komende tijd maar lekker wat afwisselen en kijken wat ik het meeste gebruiken zal. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 17-07-2012 15:10:51 ]
pi_114315998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat ging m'n HTC ook zo'n beetje mee (1300mAh), maar die had maar een SIM-kaart te verzorgen en was ik niet zo driftig mee aan het spelen. Lastig te zeggen, ik ben verder a-technisch heb geen accu-testplatform en weet niet of dualSIM en groter IPS-scherm een 2050mAh zodanig drainen zodat 'ie net zo lang meegaat als een 1300mAh accu.
Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!

Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.

Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:36:13 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114316535
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Grappig dat vet gedrukte woord, heel ander beeld van je!
Ik lees veel, dus ik heb redelijk wat kennis in huis, maar ik heb verder geen batterijmeters en solderen en dergelijke doe ik ook niet aan (omdat ik het niet kan), dus ik kan alleen op specs, looks en ervaringen uitgaan, niet op de technische argumentatie daarachter (wat me ook weinig interesseert zolang de specs, looks en ervaringen goed zijn). Meer van de common sense en research dan een doorgewinterde IT'er.
quote:
Bedankt voor de replies op de vragen over de Android-tv-sticks.
No problemo. :D
quote:
Ik wil zo graag geld uitgeven maar de conclusie is:
- Android op de tv: wacht op betere XBMC ondersteuning
- Shiz-telefoon: wacht op de G2s of de G3
- china tablet: wacht op BT3.0 support
- Klopt
- Zo is het maar net
- Hmm.. Iemand rapporteerde net een Nexus 7 binnen te hebben gekregen, dat niks?
pi_114318540
Heeft Awei o.i.d. geen bluetooth speakers? Ik heb wat gezocht bij mp4nation, buyincoins etc maar het enige wat ik tegenkom zijn speakertjes in de vorm van spongebob of een pepsi blikje. Het beste is ongeveer dit.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:16:35 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114320619
X-mini's niks? Anders zoiets (laatste twee zijn blauwtand)?
quote:
pi_114322075
witte aurora II is er ! denk dat ik er nog veel plezier zal aan beleven
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
pi_114322271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
nu even wat gaan in lezen om dat ding te rooten/flashen en die chinese troep te dumpen :)
Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:01:25 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114322330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Syphixx het volgende:
Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Hier btw een tof topic voor je A II: http://www.slatedroid.com(...)-roms-for-aurora-ii/

[..] _ [..]

Zo gisteren ff 2606 firmware op m'n Aurora II gemikt, geroot, als Samsung ingesteld, market opengegooid d.m.v. xml-files ( all-you-need ) meeste apps (nog altijd niet alles hoor) zoals YouTube e.d. werken nu, de A7HD wifi-optimalisation-settings erop gezet, m'n WLAN geconfigureerd naar channel 11, met Titanium backup Chinese meuk verwijderd.
pi_114322490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef davedavy het volgende:

[..]

Rooten kan gewoon via Odin en een firmware. Als je dan de Nederlandse pakt hebt je meteen de Nederlandse taal :)
odin ? :p

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Twee weekjes, dat was nog wel te doen, toch? :D

[..]

inderdaad 2 weekjes is in principe niks
pakje van priceangel kwam zelfs nog vroeger :P

bedankt voor de juiste topic. had in loop van de tijd wel al die site al toegevoegd bij favorieten
ben benieuwd wat ik er zal van maken :7
pi_114322713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:05 schreef Syphixx het volgende:

[..]

odin ? :p

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
pi_114323382

[ Bericht 54% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:31:03 ]
pi_114323419

[ Bericht 100% gewijzigd door Syphixx op 17-07-2012 17:30:52 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:30 #145
378242 zandaah
tja...............
pi_114323776
hebben jullie nog must have tips voor de china shop newbie de ledpig heb ik al :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:45 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114323787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef davedavy het volgende:

[..]

Odin :D

Het is aan te raden de Odin versie te gebruiken die bij de Firmware zit. Mocht die er uberhaupt bijzitten. Neem eens een kijkje op XDA Developers :)
Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
pi_114323850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zou bij god niet weten waarom je dat zou gebruiken, maar ok, ieder zo z'n ding.
Om de Firmware te veranderen of de Tablet te rooten natuurlijk :)
pi_114323902
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:46:21 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114323946
Daar heb je dat helemaal niet voor nodig? Er staat standaard al een development kit op en access tot een upgrademenu, enige wat je hoeft te doen is volumeknop die naast de powerknop zit en de powerknop zelf uit uit-stand beide even ingedrukt houden en op je microSD-kaartje de firmware hebben staan. Wat moet ik dan nog met 'Odin'-gedoe voor Samsung smartphones? :P
pi_114323949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef Syphixx het volgende:
snap niks van dat programma

gewoon root ding erop, stappen volgen
daarna 0626 FW erop, stappen volgen en klaar dacht ik ?
Wel de root voor Android 4 pakken hé, dan gewoon klikken op start en klaar is kees :) Vergeet de Tablet niet in downloadmode te zetten. ( Als het zo heet tenminste, is al tijdje geleden ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')