Ah dat is nicequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ah dat is nice, dan is zo stick helemaal leuk spul als XBMC dr goed op draait
In ieder geval een stuk beter dan, die je laatst wou nemen hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga toch maar een goedkope tablet kopenis dit wat? http://www.dealextreme.co(...)te-1-5ghz-8gb-139632
ja dat was ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef shiznuts het volgende:
Was jij dat niet laatst ook met dat hersenscheet van een idee om bij bic een android 2.3-tablet te kopen?Waarom heb je toen niet gewoon geluisterd naar de tip om een Ainol te halen? Als het op krap budget moet de Tornado of Mars. Daar zijn ervaringen mee en is communitysupport voor. Misschien heeft RobertNL nog wel een tablet voor je over om over te nemen...
De Ainol zou ik kiezen. Liever iets meer RAM geheugen. Want dat is waar mijn tablets allemaal waardeloos door zijn. Een gebrek aan RAM geheugen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
dus deze Ainol is beter dan die Icoo volgens jou? die Icoo heeft wel 0.5ghz meer processorkracht maar die Ainol heeft weer 2 keer zoveel RAM.
Ik vind het wel een heel extreme manier van het goedpraten van Chinashopping als je iets voor een doel koopt en voor dat doel werkt het apparaat nu net niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
Even een review van dit
<heel verhaal...>
vooor de rest redelijk te vreden op het ene probleem na
thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is wat ik, en ik zie Skiet ook, inderdaad zeggen.
Haal 'em bij Pandawill en gebruik coupon 'panda4fok', heb je 'em voor $81.69.
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
das duurder dan mijn linkmaar thanks voor de adviezen, binnenkort eentje bestellen.
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?quote:
quote:MP4Nation Gisteren
Weekend tease: B1 and M5 are in production. HM1, HM2 and HM4 will soon be prepping for mass production too.
hoezo niet hun sterkste punt? bij tinydeal hebben ze m namelijk ook met 16gb ipv 8 voor maar iets meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
Klote!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar hij is. Bij DHL is het 32.50 voor 10kg of minder.
https://dhlforyou.nl/Docu(...)temmingen%202012.xls
En bij PostNL ligt eraan hoe zwaar hij is:
http://www.postnl.nl/voor(...)/tarieven/pakketten/
Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?
fu, ik zou al bijna bestellenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Je kunt ze altijd doorverkopen.
Trouwens, op m´n telefoon draait XBMC al!![]()
![]()
Films en TV-series streamen werkt niet echt (zal deels aan netwerk liggen denk ik) maar de menu's zelf zijn super vloeiend. En natuurlijk wat andere dingen die nog niet echt werken maar dat is apart XBMC op je telefoon!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu wordt die MK802 stick i.c.m. een USB->ethernet adapter wel heel aantrekkelijk.
Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jouw link (Tinydeal) is in EURO!Geinstein. En DX, daar zou ik niet echt een tablet vandaan halen, das niet echt hun sterke punt, die 'scene of products'.
[..]
Das tof! Gauw m'n vruchtentaartjes afbestellen!?
Ook tof:
[..]
¤150 tot ¤160 dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef Moos. het volgende:
[..]
Shiz, hoeveel heeft jou die Jiayu G2 in totaal gekost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |