Geen hamburgerspeakers, want voor al die hamburgertjes geldt in het algemeen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tijdje terug een paar posts gelezen over mobiele speakers voor de telefoon. Ik zoek iets om mijn S3 aan te hangen op mijn werk, maar kan het draadje van toen niet meer vinden....
50$.. 41,51 euro ofzo destijds betaald ( gelukkig toen nog een coupon gekregen van jack, dat maakt de uiteindelijke kosten weer lagerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef davedavy het volgende:
Ik hoop voor jouw dat je niet voor een al te groot bedrag hebt gekocht.
Ik vind de btw nog wel te doen, maar die administratiekosten vind ik echt schandalig hoog. Zij sturen je alleen een brief en daar vangen ze ¤12,50 voor ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
50$.. 41,51 euro ofzo destijds betaald ( gelukkig toen nog een coupon gekregen van jack, dat maakt de uiteindelijke kosten weer lager)
41,51 * 0,19 = ¤7.8869 + ¤12,50 inklaringskosten; zal dus z'n 20 euro kwijt zijn aan btw en inklaring..
Die btw vind ik het probleem ook niet nee, maar 12,50 voor de inklaring is echt te gek..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik vind de btw nog wel te doen, maar die administratiekosten vind ik echt schandalig hoog. Zij sturen je alleen een brief en daar vangen ze ¤12,50 voor ...
bekende dealextreme sleutelhangers, ah die ene die je aan je sleutelbos kan doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:57 schreef ThymeS het volgende:
5 van de bekende dealextreme sleutelhangers besteld en 2 doen het niet
verzending was overigens zeer snel, binnen 9 dagen was (een deel van) de bestelling binnen
Thanx. Chinashopping dus niet voor speakers... Ik ga in Duitsland kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen hamburgerspeakers, want voor al die hamburgertjes geldt in het algemeen:
Deze lijken dan wel weer aardig:
Dus de raad: neem geen speakers waar geen ervaringen van zijn (en ervaringen bij de producten zijn ook vaak gefaked hè, dus hecht daar niet al teveel waarde aan). Qua audio kun je eigenlijk headphones en speakers beter niet uit China halen. Kijk eerder naar:
› X-mini's: http://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=shop&q=x-mini+ii
› Soundwave SW50 schijnt goed te zijn: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm
› Logitech Mini Boombox: http://www.google.nl/sear(...)ogitech+mini+boombox
› De FiiO N3 of de N9 uit Duitsland halen
Je kunt het vergelijken met een bestelling onder rembours, ook een soortgelijk bedrag voor dezelfde dienst. Alleen lullig dat het vaak niet in verhouding staat met de belasting.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik vind de btw nog wel te doen, maar die administratiekosten vind ik echt schandalig hoog. Zij sturen je alleen een brief en daar vangen ze ¤12,50 voor ...
bij partyrama.be betaal je zelfde verzendingskosten als belgische klanten, 10¤. 0.25 m³ helium tank kost 30¤. (goed voor 2 of 3 keer vullen)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Downstar het volgende:
Hmm nadat een order was afgeketst, en ik toch ook geen MK802 kon krijgen bij lightake..
kreeg ik mijn centen gewoon terug..
als goedmakertje, wouden ze me een Air swimmer sturen..
(http://lightake.com/detai(...)k_Blue__4xAAA_-55536)
echter weet ik dat helium in NL slecht te verkrijgen is in kleinere bussen etc..
dus daar maar vanaf gezien..
en nu krijg ik een roze zingend schilpadje in huis!
http://lightake.com/detai(...)t_Pink__3_AAA_-55094
zal tegen die tijd dat ik hem heb ( over een maand pas wss) hem wel even reviewen!
leuk cadeautje voor mijn nichtjes
Same here,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Downstar het volgende:
en ja hoor.. ook dit hoort bij china shopping en kon niet uitblijven..
Ik heb in de 4-5 jaar dat ik nu in china shop nog nooit te maken gehad met belastingen etc..
en vandaag op de mat;
[ afbeelding ]
gaat om de ip camera, en er is er nog 1 onderweg.. hopelijk word deze niet onderschept..
Hoezo fail? Duidelijk dat je de telefoon naar rechts moet kantelen. Als je de telefoon andersom zou houden dan kan je ook fail zeggen, ookal klopt het wel. Dus geen fail hier.quote:
Dan hebben we alsnog een fail. " Netherlandish flag ".quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoezo fail? Duidelijk dat je de telefoon naar rechts moet kantelen. Als je de telefoon andersom zou houden dan kan je ook fail zeggen, ookal klopt het wel. Dus geen fail hier.
Franse vlag is gewoon de brede vlakken blauw wit rood naast elkaar en de NL brede dunnere strepen rood wit blauw..
en welke factuur heb je meegestuurd danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Same here,
Ook voor de IP camera ^^ ik heb 32 euro ingevuld.
of miss spreken we je nooit meer, wanneer hij nog verder daaltquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef mickeyD het volgende:
De euro gleed vrijdag in de loop van de middag af naar een stand van 1,2143 ten opzichte van de dollar.
spreek jullie over een maandje of wat wel weer als de boel weer wat wordt rechtgetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |