Nee, ook dan hebben we niet perse een fail. Netherlandish flag is in principe goed te rekenen. Je kan namelijk ook spreken over Netherlandish art. Maar of ze het hier 100% correct gebruiken, dan wordt het gewoon mierenneukerij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan hebben we alsnog een fail. " Netherlandish flag ".
Ik bestel eigenlijk laatste tijd alleen nog maar wat kleineren zaken. Dingen die ook met de huidige koers nog steeds voordeliger zijn en welke ik niet direct hoef te hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:47 schreef mickeyD het volgende:
na dat ik 2x in 1 week aan post NL heb mogen doneren (en meer mensen hier las ik net)
was ik er al ff klaar mee..
ik wacht wel weer tot het wat drukker wordt..
minder kans op controle
Dat zijn de goede, en ja prima voor dat soort muziekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef SuperChips het volgende:
Zijn dit de goeie AWEI ES800M?? Zijn ze goed voor Dubstep, Trance, Electro? Kunnen ze gewoon op android telefoons (Galaxy mini 2). Wat is het verschil met de ES900I
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
5 Augustus kun je hem zeker al hebben hoor , bij mij duurt het vrijwel nooit langer als 2 weken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Weet iemand een redelijk goede camcorder voor een mooie prijs te vinden?
Binnenkort ga ik naar een festival en ik wil geen dure camera mee nemen als de kans er is dat ie het niet overleefd...
Ik zag zelf deze al: http://buyincoins.com/det(...)ra-product-1336.html
Qua prijs is die goed, maar heeft iemand deze al eens besteld en is die er tevreden over?
En het volgende probleem, BuyInCoins is redelijk snel, maar niet zo snel dat ik hem 5 augustus binnen heb ben ik bang?
Bedankt alvast voor de info, ik heb zelf nog niet op Youtube gekeken maar als ik zo die filmpjes zie dan kan ik beter een camcorder van vrienden regelen en anders zonder doen, dit is niks, logisch ook voor +/-20 euro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
5 Augustus kun je hem zeker al hebben hoor , bij mij duurt het vrijwel nooit langer als 2 weken.
nee maar jij wil toch goedkoop.. goedkoop en ERG goed gaan niet echt samen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:13 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bedankt alvast voor de info, ik heb zelf nog niet op Youtube gekeken maar als ik zo die filmpjes zie dan kan ik beter een camcorder van vrienden regelen en anders zonder doen, dit is niks, logisch ook voor +/-20 euro.
Wat is het verschil is geluid dan ??quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat zijn de goede, en ja prima voor dat soort muziek
Eigenlijk prima voor bijna elke soort muziek, béétje bass heavy als je het vergelijkt met echt mid-range maar precies goed.
Verschil met die andere.. tja prijs, kleur, vorm, geluid...
Heb ze alletwee maar gebruik eignelijk alleen de ES800M's.
Binnenkort een review van de telefoon?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Dat is even leuk terugkomen van vakantie!
Binnen:
Onderdelen 9958
Deel van de DX lucky bag
Helicopter (thanks Shiz!)
Lipo bag
ModmyPi case
Brief van de douane (minder leuk) - (2e deel DX lucky bag)
Telefoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Downstar op 21-07-2012 20:21:25 ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
had nog een pakketje binnen van Ebay, komt blijkbaar van de shop www.Tmart.com
ziet er wel uit als een verzorgde webshop(qua site dan), maar niet met alles even goedkoop!
Mocht je nog wat willen bestellen daar, SUMMER geeft 5% korting..
binnen 15 dagen in huis..
zijn 2 hand grips, 40 + 45 KG had ze beide voor 2,40$ ofzo
wat kan ik er van zeggen, ze doen hun ding.. 45 KG is dan ook 'sterker' dan de 40 KG
Wt is het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets voor je fiets .. maar ?
btw: hehe, als je 't bij Pinkcoon besteld had kreeg je een gratis staafje erbij
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Eh.. oké.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste vinden zulke fijn, echter train je dan meer je handpalmen dan je vingers(grip)
[ afbeelding ]
Met deze span je meer je vingers en train je dus beter op grip, en span je de biceps beter aan
en met de zomervakantie nu, wil ik ondanks al dat gefok en bankhangende fifa, toch nog wel wat trainen
Is dat een alluminium case voor de GS2?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:21 schreef davedavy het volgende:
Heb me toch maar zo'n ding gekocht:
[ afbeelding ]
Samen met:
[ afbeelding ]
Én
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10 dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |