Ik ga de N3 ook maar eens halen, niet omdat ik speakers nodig heb.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Thanx. Chinashopping dus niet voor speakers... Ik ga in Duitsland kijken.
Hey man. No problemo. Gedetailleerd en snel zijn ze zeker, goede respons, maar toch niet de soundsignature waar ik naar op zoek ben, te analytisch gericht voor mij ben ik bang, mag graag iets dat wat warmer en meer karakter en fijnere bass heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef Eastertide het volgende:
@Shiz, nog bedankt voor de opmerking dat ie niet door de brievenbus paste, ik heb maar even met FedEx gebeld en bezorging verliep prima.
Over de de B2's kan ik kort zijn, GEWELDIG. Voor een voormalig Headphone freak ben ik nu toch compleet om. Goed geluid is ook mogelijjk uit IEM's. Dit zijn namelijke waanzinnig gedetailleerde en snelle IEM's. Ik kijk nog even of ik tijd heb om een korte review over de B2's schrijven, nu ga ik nog even genieten en zometeen even mijn USB oplader die je moet aandraaien testen
Zijn ze uitermate geschikt voor. De beste budgetallrounder (imho)met fijne bass-aanwezigheid. I like.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef SuperChips het volgende:
Zijn dit de goeie AWEI ES800M?? Zijn ze goed voor Dubstep, Trance, Electro? Kunnen ze gewoon op android telefoons (Galaxy mini 2). Wat is het verschil met de ES900I
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
Yeheas!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Dat is even leuk terugkomen van vakantie!
Binnen:
Onderdelen 9958
Deel van de DX lucky bag
Helicopter (thanks Shiz!)
Lipo bag
ModmyPi case
Brief van de douane (minder leuk) - (2e deel DX lucky bag)
Telefoon!
Ik heb de #16 net deze week binnengekregen. Is wel een aardige. Maar als je van plan bent festivals te filmen e.d. wil je wel weten wat je framed lijkt me. En de 808 heeft geen display o.i.d. Ook is de geluidskwaliteit erg matig. Dus ik kan je die aanraden om te gebruiken als spycam of als r/c- action-cam, maar niet als videocameravervanging. Wat ik je wel kan aanraden (als je er nog aan kunt komen, Ebay?) is een (Sisco) Flip MinoHD of UltraHD 3rd gen (had mijne van Amazon.co.uk voor 75 euro). Hele simpele camera's, goede stabilisatie, video's hebben goede kwaliteit, belichting en kleuren e.d. en vooral het geluid is wat ik niet van andere camera's ken, dat wordt erg realistischgetrouw opgeslagen. Alleen in donkere situaties wat moeite, moet de gevoeligheid om hoog en is er wat ruis, maar goed met de kleine sensors in zulke camera's, dat kun je nu eenmaal verwachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Die spy cam is op zich nog wel een idee, heeft nog best wel goed beeld zo op Youtube te zien.
Bedankt iig.
Em... ok.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste vinden zulke fijn, echter train je dan meer je handpalmen dan je vingers(grip)
[ afbeelding ]
Met deze span je meer je vingers en train je dus beter op grip, en span je de biceps beter aan
en met de zomervakantie nu, wil ik ondanks al dat gefok en bankhangende fifa, toch nog wel wat trainen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:16 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
had nog een pakketje binnen van Ebay, komt blijkbaar van de shop www.Tmart.com
ziet er wel uit als een verzorgde webshop(qua site dan), maar niet met alles even goedkoop!
Mocht je nog wat willen bestellen daar, SUMMER geeft 5% korting..
binnen 15 dagen in huis..
zijn 2 hand grips, 40 + 45 KG had ze beide voor 2,40$ ofzo
wat kan ik er van zeggen, ze doen hun ding.. 45 KG is dan ook 'sterker' dan de 40 KG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook eens gekocht op Ebay, het plastic rook naar een soort heftige urine![]()
Meteen refund geëist en in de vuilnisbak gegooidWaren van die glimmend plastic exemplaren.
Stinken deze? Het knijpen werkte verder wel goed.Gewoon aan mij geven de B2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hey man. No problemo. Gedetailleerd en snel zijn ze zeker, goede respons, maar toch niet de soundsignature waar ik naar op zoek ben, te analytisch gericht voor mij ben ik bang, mag graag iets dat wat warmer en meer karakter en fijnere bass heeft.De dure dopjes hangen hier zielig aan een spijker op de wall-of-doom (denk dat ik er zo'n 25 IEMs heb hangen).
![]()
Dit is juist omdat ik nu VAKANTIE heb, recht om even wat minder te denken aan gezond doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[quote]
Em... ok.![]()
Als je wilt trainen kun je beter naar buiten of de sportschool in.
En ik dacht inderdaad: wat iesch deesche
Knijpen prima deze dingen, meuren totaal niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook eens gekocht op Ebay, het plastic rook naar een soort heftige urine![]()
Meteen refund geëist en in de vuilnisbak gegooidWaren van die glimmend plastic exemplaren.
Stinken deze? Het knijpen werkte verder wel goed.
[..]
Gewoon aan mij geven de B2
› http://www.downforeveryoneorjustme.comquote:
quote:It's not just you!
quote:Status: Checkpoint timed out.
Zou je alsjeblieft on topic willen blijven. Jij met je slowchat altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft on topic willen blijven. Jij met je slowchat altijd.Dat had ik toch ook gevraagd niet te snel tijdens mijn vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben onder de indruk van de telefoon, iedereen die hem ziet is eingelijk wel onder de indruk voor die prijs. Plakhoesje viel iets tegen denk dat als je hem eenmaal plakt dat je hem niet te vaak meer los kan halen (daar hoopte ik op).
Eerste deel van mijn DX luckybag was ook crap (ze hebben hem dus blijkbaar in twee delen verzonden) een java telefoon met 2 inch(?) schermDe rest komt volgende week binnen na de inklaring (verwacht ik). We zullen wel zien wat daar in zit...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heb je ook nog tijd voor een uitgebreide review? Ben heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat had ik toch ook gevraagd niet te snel tijdens mijn vakantie
Ben onder de indruk van de telefoon, iedereen die hem ziet is eingelijk wel onder de indruk voor die prijs. Plakhoesje viel iets tegen denk dat als je hem eenmaal plakt dat je hem niet te vaak meer los kan halen (daar hoopte ik op).
Eerste deel van mijn DX luckybag was ook crap (ze hebben hem dus blijkbaar in twee delen verzonden) een java telefoon met 2 inch(?) schermDe rest komt volgende week binnen na de inklaring (verwacht ik). We zullen wel zien wat daar in zit...
Wellicht aankomende weekquote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb je ook nog tijd voor een uitgebreide review? Ben heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringen
Toch niet via ebay die Awei ES800M gekocht he? anders heb je mijn bod overboden, huuuuhquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef SuperChips het volgende:
Heb de Awei ES800M en deze http://buyincoins.com/det(...)ypad-product-43.html gekocht heb tokko1 als recommender gebruikt![]()
Al mijn 4de en 5de china aankoop
quote:0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja daar heb ik ervaring mee, inmiddels wel 10 van die joysticks besteld..
goede ervaringen mee! heb er zelf nu 2 versleten ( 1 pookje kapot en ander werk R2 button niet goed meer van), maar die zijn dan ook echt vrijwel elke dag voor een paar uurgebruikt
(FIFA online)
en gaan ze een keer kapot haal je gewoon een nieuwe joh voor die prijs
echter raad ik je aan om ze gewoon van ebay te halen;
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item4167c1244f
Goedkoper, zelfde product en vaak ook snellere verzending dan welke shop ook!
Wilt ie zijn auto een 2008 look geven?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Vriend van me wil wel wat LED-strips in de auto (onder dashboard/koffer), dus maar 'ns op Ebay gaan rondloeren
Nee, gewoon heel bescheiden wat licht bij de voeten en wat extra licht in de kofferbak. Geen fail-pimp-shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 22-07-2012 19:26:58 ]
Ga aub even heel gauw weg aub!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:16 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand toevallig waar je een beetje goeie ice-watch replicas kan halen? of iig iets wat erop lijkt? vind de echte een tikkie te duur voor een simpele toywatch :p
Niet quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |