Was het maar verzonnenquote:
Met zulke dingen spot ik niet Cynixquote:
Ik FOK! nu vanaf m'n mobiel. Moet wel toegeven dat het posttempo lager ligt dan op de desktop, maar goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Conclusie: Tong komt aan het bizarre aantal posts doordat hij geen mobiele telefoon heeft waar hij zoals heel Nederland zijn tijd op verneukt.
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Socios het volgende:
En als je een roman gaat schrijven, koop ik het.
Bedankt, aangepast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef BrandX het volgende:
Sterkte tong, niet niks dit. Weten ze zeker dat het alleen maar kwam omdat je te weinig gegeten had?
Wat natuurlijk sowieso niet slim is he
komt dat dan? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
komt dat dan? Ben je ziek?
(buiten dit stuk om dus?)
hmmm, nou doe maar voorzichtig dan hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.
Is allang bekend en ben trots op mijn stalkers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Traeiter het volgende:
Wellicht een idee om dat eruit te halen, wie weet lopen er hier stalkers rond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Cucumissativus het volgende:
Gelukkig hoef je niet te werken en kan je lekker uitzieken.
Ik was gisteren ziekerig kon geen voedsel binnenhouden. Dat niet eten was niet vrijwillig shmoopy.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!quote:
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
tong80
Als je in het ziekenhuis ligt, hoop van niet natuurlijk, kunnen we je dan ook bezoeken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!
Ik kom je dan een fruitmand brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Hij lag al shmoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
Ik belde eigenlijk voor Bluezz omdat ze verpleegster is. Kon slecht de telefoon gelijk weer neerleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Vroegen ze nog naar je username Tong80?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hele verhalen moeten vertellen over mijn leefpatroon en het onstaan van de situatie vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroegen ze nog naar je username Tong80?Ze vroegen zelfs m'n handtekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Deze opmerking neem ik met een korreltje zout.quote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tong, zorg wel een beetje voor jezelf hè
Ik ga nu dan ook naar bed.quote:
Ik eet af en toe een klein beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 je moet wel goed eten hè!
En beterschap hopen dat ze er snel achter komen wat het is.
Ik stel voor dat SwJ het gaat doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Help Tong de zomer door!
Welke FOK!ster gaat er eens lekker gezond koken voor tong?
Waarom laat je je nu niet even door vrienden/kennissen/broer naar de HA brengen om bloed te laten prikken i.p.v. te wachten tot a.s. dinsdag?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef tong80 het volgende:
Ze bellen net uit de praktijk.
Ik had aangegeven bang te zijn om te fietsen.
De dokter komt nu zelf op zijn uiterlijkst dinsdag bij mij langs om nog eens te prikken. En de uitslag dan door te geven.
Ik kan vrijdag bellen als ik wil dat ze eerder dan dinsdag komt.
De dokter komt hier vrijdag aan huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom laat je je nu niet even door vrienden/kennissen/broer naar de HA brengen om bloed te laten prikken i.p.v. te wachten tot a.s. dinsdag?
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Vreet eens wat groens, man.
Desnoods wat kant en klare salades halen bij de Appie, want ik weet dat je nog te beroerd bent om een tomaat te snijden.
Frituurpan bij het grof vuil en ko-ken. Je bent geen debieltje dus je kan best zelf aardappelen schillen.
En als je makkelijke gezonde recepten moet hebben, dan typ ik wel wat.
Wie denk je dat er vaak voor me kookt ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Vreet eens wat groens, man.
Desnoods wat kant en klare salades halen bij de Appie, want ik weet dat je nog te beroerd bent om een tomaat te snijden.
Frituurpan bij het grof vuil en ko-ken. Je bent geen debieltje dus je kan best zelf aardappelen schillen.
En als je makkelijke gezonde recepten moet hebben, dan typ ik wel wat.
Arme Eddyquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar gaat de wereld naartoe, tong kwakkelt en The Voice Of Europe stopt ermee
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef CyberCow het volgende:
Ergste is dat je voor zulke avondturen ook nog de hoofdprijs betaald
Dat doet 'ie al. Onderweg bedenkt 'ie geniale topics en in welk interval deze geopend moeten worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Loop eens wat vaker een rondje van een uurtje of langer. Goed voor je.
Neem een baantje als postbode, lekker de hele dag in de frisse wind op de fiets!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Wordt het niet gewoon de hoogste tijd voor jouw om Fok! vaarwel te zeggen en te beginnen met het echte leven?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.
Fok is een mooi alternatief voor veel interessante dingen.
Advies net opgevolgd. 8 achter elkaar. Nu ben ik duizelig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan zou er niks van werken komen. Zou de hele dag ouwe hoeren met de mensen die ik tegenkom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Neem een baantje als postbode, lekker de hele dag in de frisse wind op de fiets!
Of is dat gek?
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Lijkt me ook niet fijn voor die mensen als de postbode elke dag aanbelt met een dillemma of een verhaal over voetballers die al lang dood zijn.
[..]
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.
[..]
Hè, tong. Moet dat nou weer zo platquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.
quote:
Anders past het niet door de brievenbusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hè, tong. Moet dat nou weer zo plat
Vrijdag komt de dokter langs. Misschien heeft ze bij zichquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Kan je geen slaap pilletje nemen of zo.
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef trabant het volgende:
Tong, lieverd.
Je laat me schrikken. En ik ben niet zo hard-boiled.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:54 schreef tong80 het volgende:
Vanaf vanochtend 7.00 uur tot nu precies een hele kip op.
Steeds een klein stukje. Meer krijg ik niet weg.
Nog steeds een gebrekkig evenwichtsgevoel. Als ik m'n haren was met ogen dicht moet ik steun zoeken bij de muur van de badkamer.
Bij favorieten gezet. Paar weken geleden mijn oren laten uitspuiten. Had in één oor al jarenlang een zuis. Herkenbaar dat bang zuijn voor het vallen en duizeligheid. Kan bijna niet slapen. Mischien ken je het wel dat als je te veel gedronken hebt het lijkt dat de wereld draait als je probeert te slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/meniere
mjah, de symptomen die tong hier omschrijft passen werkelijk bij tig ziektebeelden...quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:37 schreef computergirl het volgende:
ik hoop het niet voor je, het is een klote ziekte waar je behoorlijke tijd mee onder de pannen bent.
We staan het nooit toe. Iig niet in GC. Dokters zijn niet onfeilbaar, dat is niemand. Maar wij zijn geen dokters, en al waren we dat wel, we kunnen never nooit door een beeldscherm heen zien wat hij heeft, of wel dan? De dokters die hier rondlopen zullen dan ook nooit aangeven hier dat iemand mss wel a of b heeft, dat is simpelweg niet toegestaan vanwege risico's die verkeerde diagnoses met zich meebrengen. Voor de patient en voor de dokter om zijn beroep te mogen blijven uitoefenen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:17 schreef computergirl het volgende:
ik zit niemand ziektes aan te praten en artsen zijn niet onfeilbaar
Nee, maar ze zeiden dinsdag dat ik boven de suikerspiegellimiet zat.quote:
Mijn huisartsenpraktijk is gesloten wegens vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Vind het wel apart, hoor, dat je mogelijk diabetes hebt en dan een week gaat zitten wachten voor verder onderzoek, waarvan de uitslag ook wel weer even duurt.
Dat zijn geen grappen nl, en als het diabetes is, dan moet daar echt snel iets aan gebeuren.
Beetje belabberde huisarts ook, dat ie niet even langs kan komen om te prikken, ik zou direct een andere zoeken.
Heeft jouw huisarts bij vakantie geen vervangende collega's dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn huisartsenpraktijk is gesloten wegens vakantie.
Moet nu naar een huisartsenpost.
Moet ook. Ik eet één keer veel per dag ipv door heel de dag heen redelijke hoeveelheden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef computergirl het volgende:
Waar blijft het topic 'ik ben gestart met gezond eten'?
Zocht ik ook al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef computergirl het volgende:
Waar blijft het topic 'ik ben gestart met gezond eten'?
Na 40 jaar is mijn vorige huisarts helaas gestopt dit jaar. Ik keek er ook van op toen ik het briefje op het raam zag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft jouw huisarts bij vakantie geen vervangende collega's dan?
Huisartsenpost is toch voor buiten kantooruren of is dat anders in Bommel?
Lijkt me het laatste.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef computergirl het volgende:
Weet je dan al sinds dinsdag dat he suiker te hoog is of heb je dat net gehoord? Extreem te hoog of kan wel wachten te hoog?
Ik heb bruine vingers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus
Ben benieuwd of je het volhoudt. Ben zelf toevallig vandaag weer begonnen
Succes.
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het super dat je zulke toch radicale stappen kan en durft te nemen.
Neem mijn pet af voor je.
Maar toch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.
Bah sportquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd voor een gezond slaap, eet en sport patroon mijn waarde tong.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bah sportDat stomme voetballen zeker ?
Nee, Tongetje, niet doen. Je kunt beter regelmatig een kleine portie eten dan in één keer de trog leeglebberen, zeker als je suikerspiegel niet goed is. Zet anders de wekker, om de drie uur, en eet dan telkens iets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet één keer veel per dag ipv door heel de dag heen redelijke hoeveelheden.
Ik eet niet gevariëerd. Te weinig groenten en fruit.
En volhouden, je kan hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.
Tong wordt een jonge god!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken over een half jaartje!
Wat zeg ik, 3 maanden!![]()
Ga ik weer op mijn fotoboek lijken.quote:
You're just seeing things...quote:
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nee, Tongetje, niet doen. Je kunt beter regelmatig een kleine portie eten dan in één keer de trog leeglebberen, zeker als je suikerspiegel niet goed is. Zet anders de wekker, om de drie uur, en eet dan telkens iets.
Geef je desnoods op voor zo'n groente-abo, dan krijg je elke week een hele doos vol en hoef je er niet over na te denken.
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.
[..]
Neem dan het bazenintro uit de jaren 80:quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?quote:
[ afbeelding ]
Ben aan het reïntegreren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?
[..]
Durf je wel, tegen een beertje?quote:
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij een lange tekst. Mocht ik mezelf belonen met een......quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Wat zal de eerste bak koffie morgenochtend vies smaken zonder peuk.
[ afbeelding ]
Hij wordt goed verzorgd hoor. Is inmiddels een intellectueel.quote:
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Heb ik ook al jaren, de ene keer minder dan de ander maar ik was verder in orde dus valt 't dan onder tinnitus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij favorieten gezet. Paar weken geleden mijn oren laten uitspuiten. Had in één oor al jarenlang een zuis.
Ik ben nog te ziek om naar buiten te gaan. Kan amper lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
Weddenschappen beginnen?
Ik denk ca. 12 uur voordat ie weer een shaggie heeft opgestoken.
Hij zit hier gewoon van te genieten, poop.quote:
Inderdaad. Hier juli 2005 de laatste peuk uitgedrukt. Van 30 naar 0 in 1 dag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.
Heb ik gedaan op 1-9-2008 en ben nog steeds helemaal clean.
Laat het maar zien!
Neem dan echt goede koffie, ook een beloning op zich. Van die gouden bonen, geplukt in het maanlicht door jonge maagden, in het land der regenbogen en eenhoorns. Je kent dat wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Juist.
Waarom kwam dat er dan nog niet uit toen-ie nog rookte?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader kreeg dit als tip (cursus van het Rode Kruis) toen hij stopte, bij hem werkte het heel goed. En hij pieste bruin de eerste tijd, allemaal troep die uit zijn lichaam gespoeld kwam.
Ik denk omdat je dan steeds weer nieuwe troep toevoegt? En omdat hij door die glazen water veel meer dronk dan anders (hij rookte nogal veelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:34 schreef Arcee het volgende:
Waarom kwam dat er dan nog niet uit toen-ie nog rookte?
Je bent pas een echte vent als je niet begintquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.
Heb ik gedaan op 1-9-2008 en ben nog steeds helemaal clean.
Laat het maar zien!
Ik heb een zooi light flessen, Spa citroen en melk die wissel ik af met kraanwater. Bij elke neiging neem ik een slokje. Er gaan zo'n zes flessen door per dag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Tip: elke keer als je zin hebt in een sigaret een glas water drinken.
Dat geeft je wat te doen en bovendien spoel je je lichaam schoon.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai. Heb namelijk geen suiker.
Waarschijnlijk een virale infectie. Maandag verder onderzoeken.
Ik maak hem zelf niet aan, begrijp je wel natuurlijk. Moet m'n broer maar doen. Maar die zit nu in Griekenland.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:26 schreef popolon het volgende:
Voeg me maar toe als je je feestboek klaar hebt tongstra, je weet waar m'n naam woont.
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai. Heb namelijk geen suiker.
Niet opsteken, hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai.
[..]
Ik heb een zooi light flessen, Spa citroen en melk die wissel ik af met kraanwater. Bij elke neiging neem ik een slokje. Er gaan zo'n zes flessen door per dag.
Jij snapt ironie nog niet als Hans Teeuwen het persoonlijk met een strikje erom bij je aan de deur zou komen afgeven.quote:
Iets eerder zelfsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
Weddenschappen beginnen?
Ik denk ca. 12 uur voordat ie weer een shaggie heeft opgestoken.
'Steek uw tong eens uit.'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef drijfhout het volgende:
Het moet ofwel de grote droom, danwel de nachtmerrie, van elke fokkende arts zijn om Tong te tjekken.
Ach ik heb 20500 topics geplaatst. Alle associatie-topics b.v. O.a. bij de muziek van jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
tong dit topic zit bijna vol
hoe vaak heb je dat nou ....
Ohja die zitten wel dichtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb 20500 topics geplaatst. Alle associatie-topics b.v. O.a. bij de muziek van jou.
Niet na 301 posts ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja die zitten wel dicht(na 255 posts)
Je hoeft me ook weer niet te beledigen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij snapt ironie nog niet als Hans Teeuwen het persoonlijk met een strikje erom bij je aan de deur zou komen afgeven.
Excuses dacht dat je mijn opmerking bedoelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef computergirl het volgende:
Je hoeft me ook weer niet te beledigen.
Mijnwas een verbazing over suikerziekte vs infectie. Nogal een verschil! (gefeliciteerd )
Had jij de diagnose diabetes zelf gesteld of heb je een hele vreemde dr?
Ik zei al ik twijfel nu over alles. Maandag gaan we verder kijken. Zal me eens goed laten informeren shmoopy.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef shmoopy het volgende:
Waar kwam die rare uitslag van het ziekenhuis vandaan dan, heb je heel zeker weten geen diabetes?
Wat ik hadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef computergirl het volgende:
Nou, van een veel te laag bloedsuiker kan je je ook heel beroerd voelen hoor. Zweten trillen, (bijna) flauwvallen etc.
Alleen is dat vaak vrij saai allemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef computergirl het volgende:
Wat het dan ook mag zijn, beetje gezonder leven kan geen kwaad![]()
tip: schrijf je vragen op een blaadje, zodat je niets kan vergeten te vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei al ik twijfel nu over alles. Maandag gaan we verder kijken. Zal me eens goed laten informeren shmoopy.
En die kan ook vragen stellen waar jezelf niet op komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef BrandX het volgende:
En het beste is om iemand bij je te hebben. Omdat het over jezelf gaat, is het vaak moeilijk te onthouden wat n dokter nou precies allemaal tegen je zei. De persoon die bij je is kan dat veel makkelijker.
exact.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die kan ook vragen stellen waar jezelf niet op komt.
Krijg ik een stempel, een plaatje of toch een kus van de juf ?quote:
Wanneer jij braaf je vragen op papier hebt gezet, en iemand hebt meegenomen zodat je alles na je bezoek netjes (samen met die persoon) kan reproduceren wat de dokter heeft gezegd, dan krijg je én een stempel, én een plaatje én een hele dikkequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg ik een stempel, een plaatje of toch een kus van de juf ?
Nou tong, als dát niet gaat werken, dan geven we het op met je, hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wanneer jij braaf je vragen op papier hebt gezet, en iemand hebt meegenomen zodat je alles na je bezoek netjes (samen met die persoon) kan reproduceren wat de dokter heeft gezegd, dan krijg je én een stempel, én een plaatje én een hele dikke
Ik luister.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou tong, als dát niet gaat werken, dan geven we het op met je, hoor.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wanneer jij braaf je vragen op papier hebt gezet, en iemand hebt meegenomen zodat je alles na je bezoek netjes (samen met die persoon) kan reproduceren wat de dokter heeft gezegd, dan krijg je én een stempel, én een plaatje én een hele dikke
quote:
Hierna nog een paginaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik ga dit verhaaltje maar sluiten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
Beste tong, ondanks dat ik je soms een vervelende poster vind wil ik je toch alle succes ter wereld toewensen!
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.quote:
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeelt
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Stel je toch voor om de avond-shift te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.
Oh ja ze hebben ploegendienstquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je toch voor om de avond-shift te doen
Dat was echt klote. Alsof ik dronken over straat liep. Lief van je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ahw beterschap Tongie! Als je mij even had gebeld had ik je graag van het JBZ teruggereden naar huis.
Moeilijk. Maar het went just me.quote:
Ach iedereen heeft wel eens iets. Je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:09 schreef just me het volgende:
Ik lees nog wel op fok maar heb verder weinig te melden, ik ben gewoon lekker saai
Ja tong, we worden een dagje ouder mét gebreken!
Gelukkig tast het je briljante humorknopje niet aan, ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.
Die tip van Selang is best een goed idee Tong. Doen!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens iets. Je hoort mij niet klagen
Briljantquote:Op zondag 15 juli 2012 10:46 schreef SeLang het volgende:
Verder nog een "gezond eten voor luie mensen"-tip: Haal een paar zakken diepvries groenten (als je weer kunt lopen). Dat is net zo gezond als "verse" groente maar het bederft niet en kost geen moeite om klaar te maken: je pleurt het met een paar eetlepels water in de magnetron en klaar!
Nu ik ookquote:Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig tast het je briljante humorknopje niet aan, ik moest hardop lachen
Dit dus. Ben ik ook mee begonnen. Ik at eigenlijk maar één keer per dag.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ook al is het geen suiker, probeer toch regelmatig en goed te eten.
Heb je wel een vergunning? Dit is Nederland...quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rond een uur of zes vanavond, na de Tour, een varken aan het spit. Heb er het balkonnetje voor, dus waarom niet ?
'Rookontwikkeling zegt u mevrouw ?' 'Maakt u zich geen zorgen, da's Tong, die draait tegenwoordig, als het weer het toelaat, een varkentje aan het spit.' 'Ik zal dit varkentje eens gaan wassen' waren zijn eerste legendarische woorden.'quote:
Nee, je mag best bij de magnetron blijven staanquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik dan wel eerst de zak verwijderen ?
Ik was ziek. Kon niks binnenhouden.. Oorzaak ? Gevolg ?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef Oerbeer het volgende:
Maar waarom eet je in hemelsnaam twee dagen niet?
Oh ja, jij hebt verstand van mannen die zakken verwijderen..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, je mag best bij de magnetron blijven staan
Echtgenoot!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt verstand van mannen die zakken verwijderen..
Is je vriend nog steeds vuilnisman ?
Mja, apart wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ziek. Kon niks binnenhouden.. Oorzaak ? Gevolg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |