quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Cucumissativus het volgende:
Gelukkig hoef je niet te werken en kan je lekker uitzieken.
Ik was gisteren ziekerig kon geen voedsel binnenhouden. Dat niet eten was niet vrijwillig shmoopy.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!quote:
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
tong80
Als je in het ziekenhuis ligt, hoop van niet natuurlijk, kunnen we je dan ook bezoeken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!
Ik kom je dan een fruitmand brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Hij lag al shmoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
Ik belde eigenlijk voor Bluezz omdat ze verpleegster is. Kon slecht de telefoon gelijk weer neerleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |