Was het maar verzonnenquote:
Met zulke dingen spot ik niet Cynixquote:
Ik FOK! nu vanaf m'n mobiel. Moet wel toegeven dat het posttempo lager ligt dan op de desktop, maar goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Conclusie: Tong komt aan het bizarre aantal posts doordat hij geen mobiele telefoon heeft waar hij zoals heel Nederland zijn tijd op verneukt.
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Socios het volgende:
En als je een roman gaat schrijven, koop ik het.
Bedankt, aangepast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef BrandX het volgende:
Sterkte tong, niet niks dit. Weten ze zeker dat het alleen maar kwam omdat je te weinig gegeten had?
Wat natuurlijk sowieso niet slim is he
komt dat dan? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
komt dat dan? Ben je ziek?
(buiten dit stuk om dus?)
hmmm, nou doe maar voorzichtig dan hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.
Is allang bekend en ben trots op mijn stalkers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Traeiter het volgende:
Wellicht een idee om dat eruit te halen, wie weet lopen er hier stalkers rond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Cucumissativus het volgende:
Gelukkig hoef je niet te werken en kan je lekker uitzieken.
Ik was gisteren ziekerig kon geen voedsel binnenhouden. Dat niet eten was niet vrijwillig shmoopy.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!quote:
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
tong80
Als je in het ziekenhuis ligt, hoop van niet natuurlijk, kunnen we je dan ook bezoeken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!
Ik kom je dan een fruitmand brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Hij lag al shmoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
Ik belde eigenlijk voor Bluezz omdat ze verpleegster is. Kon slecht de telefoon gelijk weer neerleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Vroegen ze nog naar je username Tong80?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hele verhalen moeten vertellen over mijn leefpatroon en het onstaan van de situatie vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroegen ze nog naar je username Tong80?Ze vroegen zelfs m'n handtekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Deze opmerking neem ik met een korreltje zout.quote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tong, zorg wel een beetje voor jezelf hè
Ik ga nu dan ook naar bed.quote:
Ik eet af en toe een klein beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 je moet wel goed eten hè!
En beterschap hopen dat ze er snel achter komen wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |