Was het maar verzonnenquote:
Met zulke dingen spot ik niet Cynixquote:
Ik FOK! nu vanaf m'n mobiel. Moet wel toegeven dat het posttempo lager ligt dan op de desktop, maar goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Conclusie: Tong komt aan het bizarre aantal posts doordat hij geen mobiele telefoon heeft waar hij zoals heel Nederland zijn tijd op verneukt.
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:55 schreef Socios het volgende:
En als je een roman gaat schrijven, koop ik het.
Bedankt, aangepast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
ro·man (de; m; meervoud: romans; verkleinwoord: romannetje)
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef BrandX het volgende:
Sterkte tong, niet niks dit. Weten ze zeker dat het alleen maar kwam omdat je te weinig gegeten had?
Wat natuurlijk sowieso niet slim is he
komt dat dan? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Kon gisteren op een paar hapjes Macaroni na niks binnenhouden.
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
komt dat dan? Ben je ziek?
(buiten dit stuk om dus?)
hmmm, nou doe maar voorzichtig dan hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al maanden aan het kwakkelen met al eerder onderzoeken.
Is allang bekend en ben trots op mijn stalkers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Traeiter het volgende:
Wellicht een idee om dat eruit te halen, wie weet lopen er hier stalkers rond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef Cucumissativus het volgende:
Gelukkig hoef je niet te werken en kan je lekker uitzieken.
Ik was gisteren ziekerig kon geen voedsel binnenhouden. Dat niet eten was niet vrijwillig shmoopy.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!quote:
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
tong80
Als je in het ziekenhuis ligt, hoop van niet natuurlijk, kunnen we je dan ook bezoeken?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vaag is dat, hë? Dat Tong gewoon ergens woont!
Ik kom je dan een fruitmand brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Hij lag al shmoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Twee dagen niets eten, moet ik je goffedomme in mekaar komen meppen, ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
Ik belde eigenlijk voor Bluezz omdat ze verpleegster is. Kon slecht de telefoon gelijk weer neerleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
Wel lief dat ie mij dan even belt als ie terug uit ziekenhuis is en z'n zorgjes even kwijt kan.
En als het nodig is schop ik hem wel weer aan het gezonde eten om z'n bloedsuikerspiegel weer in orde te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne mag zelfs bij me in bed kruipen.
Vroegen ze nog naar je username Tong80?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hele verhalen moeten vertellen over mijn leefpatroon en het onstaan van de situatie vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroegen ze nog naar je username Tong80?Ze vroegen zelfs m'n handtekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Deze opmerking neem ik met een korreltje zout.quote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tong, zorg wel een beetje voor jezelf hè
Ik ga nu dan ook naar bed.quote:
Ik eet af en toe een klein beetje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 je moet wel goed eten hè!
En beterschap hopen dat ze er snel achter komen wat het is.
Ik stel voor dat SwJ het gaat doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Help Tong de zomer door!
Welke FOK!ster gaat er eens lekker gezond koken voor tong?
Waarom laat je je nu niet even door vrienden/kennissen/broer naar de HA brengen om bloed te laten prikken i.p.v. te wachten tot a.s. dinsdag?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef tong80 het volgende:
Ze bellen net uit de praktijk.
Ik had aangegeven bang te zijn om te fietsen.
De dokter komt nu zelf op zijn uiterlijkst dinsdag bij mij langs om nog eens te prikken. En de uitslag dan door te geven.
Ik kan vrijdag bellen als ik wil dat ze eerder dan dinsdag komt.
De dokter komt hier vrijdag aan huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom laat je je nu niet even door vrienden/kennissen/broer naar de HA brengen om bloed te laten prikken i.p.v. te wachten tot a.s. dinsdag?
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Vreet eens wat groens, man.
Desnoods wat kant en klare salades halen bij de Appie, want ik weet dat je nog te beroerd bent om een tomaat te snijden.
Frituurpan bij het grof vuil en ko-ken. Je bent geen debieltje dus je kan best zelf aardappelen schillen.
En als je makkelijke gezonde recepten moet hebben, dan typ ik wel wat.
Wie denk je dat er vaak voor me kookt ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Vreet eens wat groens, man.
Desnoods wat kant en klare salades halen bij de Appie, want ik weet dat je nog te beroerd bent om een tomaat te snijden.
Frituurpan bij het grof vuil en ko-ken. Je bent geen debieltje dus je kan best zelf aardappelen schillen.
En als je makkelijke gezonde recepten moet hebben, dan typ ik wel wat.
Arme Eddyquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar gaat de wereld naartoe, tong kwakkelt en The Voice Of Europe stopt ermee
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef CyberCow het volgende:
Ergste is dat je voor zulke avondturen ook nog de hoofdprijs betaald
Dat doet 'ie al. Onderweg bedenkt 'ie geniale topics en in welk interval deze geopend moeten worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Loop eens wat vaker een rondje van een uurtje of langer. Goed voor je.
Neem een baantje als postbode, lekker de hele dag in de frisse wind op de fiets!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Wordt het niet gewoon de hoogste tijd voor jouw om Fok! vaarwel te zeggen en te beginnen met het echte leven?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.
Fok is een mooi alternatief voor veel interessante dingen.
Advies net opgevolgd. 8 achter elkaar. Nu ben ik duizelig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan zou er niks van werken komen. Zou de hele dag ouwe hoeren met de mensen die ik tegenkom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Neem een baantje als postbode, lekker de hele dag in de frisse wind op de fiets!
Of is dat gek?
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Lijkt me ook niet fijn voor die mensen als de postbode elke dag aanbelt met een dillemma of een verhaal over voetballers die al lang dood zijn.
[..]
Toen ik op mij 38ste begon met Fokken had ik al een heel leven achter de rug. Ging er gewoon mee door maar combineerde het met Fokken. Ging nog altijd Fokken, kroeglopen, achter de meiden aan, voetballen,columns schrijven etc. Dit jaar wordt ik 50. Wordt het meeste minder of doe je helemaal niet meer. Nu ga ik naar Hools ipv het Stadscafé, kijk voetbal op tv+commentaar op Fok ipv zelf actief te voetballen, ga op Fok achter Yvonne en shmoopy ipv achter Trudie van der Flier of Ans Scheffers, maak nu dilemma topcs ofzo ipv columns voor het plaatselijke sufferdje etc.
[..]
Hè, tong. Moet dat nou weer zo platquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.
quote:
Anders past het niet door de brievenbusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hè, tong. Moet dat nou weer zo plat
Vrijdag komt de dokter langs. Misschien heeft ze bij zichquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Kan je geen slaap pilletje nemen of zo.
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef trabant het volgende:
Tong, lieverd.
Je laat me schrikken. En ik ben niet zo hard-boiled.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:54 schreef tong80 het volgende:
Vanaf vanochtend 7.00 uur tot nu precies een hele kip op.
Steeds een klein stukje. Meer krijg ik niet weg.
Nog steeds een gebrekkig evenwichtsgevoel. Als ik m'n haren was met ogen dicht moet ik steun zoeken bij de muur van de badkamer.
Bij favorieten gezet. Paar weken geleden mijn oren laten uitspuiten. Had in één oor al jarenlang een zuis. Herkenbaar dat bang zuijn voor het vallen en duizeligheid. Kan bijna niet slapen. Mischien ken je het wel dat als je te veel gedronken hebt het lijkt dat de wereld draait als je probeert te slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/meniere
mjah, de symptomen die tong hier omschrijft passen werkelijk bij tig ziektebeelden...quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:37 schreef computergirl het volgende:
ik hoop het niet voor je, het is een klote ziekte waar je behoorlijke tijd mee onder de pannen bent.
We staan het nooit toe. Iig niet in GC. Dokters zijn niet onfeilbaar, dat is niemand. Maar wij zijn geen dokters, en al waren we dat wel, we kunnen never nooit door een beeldscherm heen zien wat hij heeft, of wel dan? De dokters die hier rondlopen zullen dan ook nooit aangeven hier dat iemand mss wel a of b heeft, dat is simpelweg niet toegestaan vanwege risico's die verkeerde diagnoses met zich meebrengen. Voor de patient en voor de dokter om zijn beroep te mogen blijven uitoefenen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:17 schreef computergirl het volgende:
ik zit niemand ziektes aan te praten en artsen zijn niet onfeilbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |