quote:
Hierna nog een paginaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik ga dit verhaaltje maar sluiten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
Beste tong, ondanks dat ik je soms een vervelende poster vind wil ik je toch alle succes ter wereld toewensen!
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.quote:
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeelt
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Stel je toch voor om de avond-shift te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.
Oh ja ze hebben ploegendienstquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je toch voor om de avond-shift te doen
Dat was echt klote. Alsof ik dronken over straat liep. Lief van je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ahw beterschap Tongie! Als je mij even had gebeld had ik je graag van het JBZ teruggereden naar huis.
Moeilijk. Maar het went just me.quote:
Ach iedereen heeft wel eens iets. Je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:09 schreef just me het volgende:
Ik lees nog wel op fok maar heb verder weinig te melden, ik ben gewoon lekker saai
Ja tong, we worden een dagje ouder mét gebreken!
Gelukkig tast het je briljante humorknopje niet aan, ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.
Die tip van Selang is best een goed idee Tong. Doen!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens iets. Je hoort mij niet klagen
Briljantquote:Op zondag 15 juli 2012 10:46 schreef SeLang het volgende:
Verder nog een "gezond eten voor luie mensen"-tip: Haal een paar zakken diepvries groenten (als je weer kunt lopen). Dat is net zo gezond als "verse" groente maar het bederft niet en kost geen moeite om klaar te maken: je pleurt het met een paar eetlepels water in de magnetron en klaar!
Nu ik ookquote:Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig tast het je briljante humorknopje niet aan, ik moest hardop lachen
Dit dus. Ben ik ook mee begonnen. Ik at eigenlijk maar één keer per dag.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ook al is het geen suiker, probeer toch regelmatig en goed te eten.
Heb je wel een vergunning? Dit is Nederland...quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rond een uur of zes vanavond, na de Tour, een varken aan het spit. Heb er het balkonnetje voor, dus waarom niet ?
'Rookontwikkeling zegt u mevrouw ?' 'Maakt u zich geen zorgen, da's Tong, die draait tegenwoordig, als het weer het toelaat, een varkentje aan het spit.' 'Ik zal dit varkentje eens gaan wassen' waren zijn eerste legendarische woorden.'quote:
Nee, je mag best bij de magnetron blijven staanquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik dan wel eerst de zak verwijderen ?
Ik was ziek. Kon niks binnenhouden.. Oorzaak ? Gevolg ?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:50 schreef Oerbeer het volgende:
Maar waarom eet je in hemelsnaam twee dagen niet?
Oh ja, jij hebt verstand van mannen die zakken verwijderen..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, je mag best bij de magnetron blijven staan
Echtgenoot!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt verstand van mannen die zakken verwijderen..
Is je vriend nog steeds vuilnisman ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |