quote:
Hierna nog een paginaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik ga dit verhaaltje maar sluiten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zullen wel veel vrouw blij zijn dat er eindelijk eens een leuke vent iets in hun brievenbus schuift.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
Beste tong, ondanks dat ik je soms een vervelende poster vind wil ik je toch alle succes ter wereld toewensen!
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.quote:
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak er maar één op mijn kosten Remlof.
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een Spaanse spaarrekening dat je zo gul uitdeelt
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik anders nu met m'n geld moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu gewoon alleen water gaat drinken en niet meer rookt, verdien je zo 10 E per dag.. Hou je zo 300 E over aan het einde van de maand.Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Stel je toch voor om de avond-shift te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd nog het klooster in gaan. Maar ja ben geen ochtendmens.
Oh ja ze hebben ploegendienstquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je toch voor om de avond-shift te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |