Waarom kwam dat er dan nog niet uit toen-ie nog rookte?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader kreeg dit als tip (cursus van het Rode Kruis) toen hij stopte, bij hem werkte het heel goed. En hij pieste bruin de eerste tijd, allemaal troep die uit zijn lichaam gespoeld kwam.
Ik denk omdat je dan steeds weer nieuwe troep toevoegt? En omdat hij door die glazen water veel meer dronk dan anders (hij rookte nogal veelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:34 schreef Arcee het volgende:
Waarom kwam dat er dan nog niet uit toen-ie nog rookte?
Je bent pas een echte vent als je niet begintquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.
Heb ik gedaan op 1-9-2008 en ben nog steeds helemaal clean.
Laat het maar zien!
Ik heb een zooi light flessen, Spa citroen en melk die wissel ik af met kraanwater. Bij elke neiging neem ik een slokje. Er gaan zo'n zes flessen door per dag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Tip: elke keer als je zin hebt in een sigaret een glas water drinken.
Dat geeft je wat te doen en bovendien spoel je je lichaam schoon.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai. Heb namelijk geen suiker.
Waarschijnlijk een virale infectie. Maandag verder onderzoeken.
Ik maak hem zelf niet aan, begrijp je wel natuurlijk. Moet m'n broer maar doen. Maar die zit nu in Griekenland.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:26 schreef popolon het volgende:
Voeg me maar toe als je je feestboek klaar hebt tongstra, je weet waar m'n naam woont.
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai. Heb namelijk geen suiker.
Niet opsteken, hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens even een slok bier voor ik een shaggie draai.
[..]
Ik heb een zooi light flessen, Spa citroen en melk die wissel ik af met kraanwater. Bij elke neiging neem ik een slokje. Er gaan zo'n zes flessen door per dag.
Jij snapt ironie nog niet als Hans Teeuwen het persoonlijk met een strikje erom bij je aan de deur zou komen afgeven.quote:
Iets eerder zelfsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
Weddenschappen beginnen?
Ik denk ca. 12 uur voordat ie weer een shaggie heeft opgestoken.
'Steek uw tong eens uit.'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef drijfhout het volgende:
Het moet ofwel de grote droom, danwel de nachtmerrie, van elke fokkende arts zijn om Tong te tjekken.
Ach ik heb 20500 topics geplaatst. Alle associatie-topics b.v. O.a. bij de muziek van jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
tong dit topic zit bijna vol
hoe vaak heb je dat nou ....
Ohja die zitten wel dichtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb 20500 topics geplaatst. Alle associatie-topics b.v. O.a. bij de muziek van jou.
Niet na 301 posts ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja die zitten wel dicht(na 255 posts)
Je hoeft me ook weer niet te beledigen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij snapt ironie nog niet als Hans Teeuwen het persoonlijk met een strikje erom bij je aan de deur zou komen afgeven.
Excuses dacht dat je mijn opmerking bedoelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef computergirl het volgende:
Je hoeft me ook weer niet te beledigen.
Mijnwas een verbazing over suikerziekte vs infectie. Nogal een verschil! (gefeliciteerd )
Had jij de diagnose diabetes zelf gesteld of heb je een hele vreemde dr?
Ik zei al ik twijfel nu over alles. Maandag gaan we verder kijken. Zal me eens goed laten informeren shmoopy.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef shmoopy het volgende:
Waar kwam die rare uitslag van het ziekenhuis vandaan dan, heb je heel zeker weten geen diabetes?
Wat ik hadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef computergirl het volgende:
Nou, van een veel te laag bloedsuiker kan je je ook heel beroerd voelen hoor. Zweten trillen, (bijna) flauwvallen etc.
Alleen is dat vaak vrij saai allemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef computergirl het volgende:
Wat het dan ook mag zijn, beetje gezonder leven kan geen kwaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |