Nee, maar ze zeiden dinsdag dat ik boven de suikerspiegellimiet zat.quote:
Mijn huisartsenpraktijk is gesloten wegens vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Vind het wel apart, hoor, dat je mogelijk diabetes hebt en dan een week gaat zitten wachten voor verder onderzoek, waarvan de uitslag ook wel weer even duurt.
Dat zijn geen grappen nl, en als het diabetes is, dan moet daar echt snel iets aan gebeuren.
Beetje belabberde huisarts ook, dat ie niet even langs kan komen om te prikken, ik zou direct een andere zoeken.
Heeft jouw huisarts bij vakantie geen vervangende collega's dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn huisartsenpraktijk is gesloten wegens vakantie.
Moet nu naar een huisartsenpost.
Moet ook. Ik eet één keer veel per dag ipv door heel de dag heen redelijke hoeveelheden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef computergirl het volgende:
Waar blijft het topic 'ik ben gestart met gezond eten'?
Zocht ik ook al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef computergirl het volgende:
Waar blijft het topic 'ik ben gestart met gezond eten'?
Na 40 jaar is mijn vorige huisarts helaas gestopt dit jaar. Ik keek er ook van op toen ik het briefje op het raam zag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft jouw huisarts bij vakantie geen vervangende collega's dan?
Huisartsenpost is toch voor buiten kantooruren of is dat anders in Bommel?
Lijkt me het laatste.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef computergirl het volgende:
Weet je dan al sinds dinsdag dat he suiker te hoog is of heb je dat net gehoord? Extreem te hoog of kan wel wachten te hoog?
Ik heb bruine vingers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus
Ben benieuwd of je het volhoudt. Ben zelf toevallig vandaag weer begonnen
Succes.
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het super dat je zulke toch radicale stappen kan en durft te nemen.
Neem mijn pet af voor je.
Maar toch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.
Bah sportquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd voor een gezond slaap, eet en sport patroon mijn waarde tong.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bah sportDat stomme voetballen zeker ?
Nee, Tongetje, niet doen. Je kunt beter regelmatig een kleine portie eten dan in één keer de trog leeglebberen, zeker als je suikerspiegel niet goed is. Zet anders de wekker, om de drie uur, en eet dan telkens iets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet één keer veel per dag ipv door heel de dag heen redelijke hoeveelheden.
Ik eet niet gevariëerd. Te weinig groenten en fruit.
En volhouden, je kan hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. De dood of de gladiolen.
Tong wordt een jonge god!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken over een half jaartje!
Wat zeg ik, 3 maanden!![]()
Ga ik weer op mijn fotoboek lijken.quote:
You're just seeing things...quote:
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nee, Tongetje, niet doen. Je kunt beter regelmatig een kleine portie eten dan in één keer de trog leeglebberen, zeker als je suikerspiegel niet goed is. Zet anders de wekker, om de drie uur, en eet dan telkens iets.
Geef je desnoods op voor zo'n groente-abo, dan krijg je elke week een hele doos vol en hoef je er niet over na te denken.
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.
[..]
Neem dan het bazenintro uit de jaren 80:quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?quote:
[ afbeelding ]
Ben aan het reïntegreren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?
[..]
Durf je wel, tegen een beertje?quote:
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij een lange tekst. Mocht ik mezelf belonen met een......quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Wat zal de eerste bak koffie morgenochtend vies smaken zonder peuk.
[ afbeelding ]
Hij wordt goed verzorgd hoor. Is inmiddels een intellectueel.quote:
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Wat zal de eerste bak koffie morgenochtend vies smaken zonder peuk.
Heb ik ook al jaren, de ene keer minder dan de ander maar ik was verder in orde dus valt 't dan onder tinnitus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij favorieten gezet. Paar weken geleden mijn oren laten uitspuiten. Had in één oor al jarenlang een zuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |