Ga ik weer op mijn fotoboek lijken.quote:
You're just seeing things...quote:
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nee, Tongetje, niet doen. Je kunt beter regelmatig een kleine portie eten dan in één keer de trog leeglebberen, zeker als je suikerspiegel niet goed is. Zet anders de wekker, om de drie uur, en eet dan telkens iets.
Geef je desnoods op voor zo'n groente-abo, dan krijg je elke week een hele doos vol en hoef je er niet over na te denken.
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een heel goeie tip. Dan krijg je biologische groente en fruit voor ik meen 7,50 per wk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan gaat Zaltbommel nieuwe schimmels ontdekken, vrees ik.
[..]
Neem dan het bazenintro uit de jaren 80:quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Hou vol, Tong. Je bent een held. Ik heb deze wortel-etende cheerleader speciaal voor jou gemaakt.
[ afbeelding ]
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?quote:
[ afbeelding ]
Ben aan het reïntegreren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben je weer helemaal terug of is dit tijdelijk?
[..]
Durf je wel, tegen een beertje?quote:
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:45 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij een lange tekst. Mocht ik mezelf belonen met een......quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig MSNde ik vanavond dat als ik naar buiten kan ik een grote zak kleine worteldjes ga kopen.
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Wat zal de eerste bak koffie morgenochtend vies smaken zonder peuk.
[ afbeelding ]
Hij wordt goed verzorgd hoor. Is inmiddels een intellectueel.quote:
Je bent pas een echte vent als je gewoon Cold Turkey stopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
Niet normaal hoe vaak je de impuls voelt een shaggie te draaien.
Ga je koffie zetten dan denk je even wachten met de peuk die is het lekkerst samen met de koffie.
En dan de diepste persoonlijke teleurstelling voelen.
Vanavond even gedouched, ga je onmiddellijk achter de PC zitten en wat doe je dan als eerste ? Juist.
Wat zal de eerste bak koffie morgenochtend vies smaken zonder peuk.
Heb ik ook al jaren, de ene keer minder dan de ander maar ik was verder in orde dus valt 't dan onder tinnitus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij favorieten gezet. Paar weken geleden mijn oren laten uitspuiten. Had in één oor al jarenlang een zuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |