Ok, het is natuurlijk al vaak genoemd en net zo vaak als complottheorie afgedaan. Maar nu is hier toch iemand van de Bilderberg groep en van de UN die openlijk verklaart dat de EU actief de nationale homogeniteit moet ondermijnen (alsof dit de facto al niet volop gebeurd) en dat er geen enkele restrictie moet zijn op immigratie ongeacht leeftijd, gezondheid, opleiding of employability.quote:EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
By Brian Wheeler
Political reporter, BBC News
UK 'won't fiddle migrant stats'
The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.
He also suggested the UK government's immigration policy had no basis in international law.
He was being quizzed by the Lords EU home affairs sub-committee which is investigating global migration.
Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas.
He told the House of Lords committee migration was a "crucial dynamic for economic growth" in some EU nations "however difficult it may be to explain this to the citizens of those states".
'More open'
An ageing or declining native population in countries like Germany or southern EU states was the "key argument and, I hesitate to the use word because people have attacked it, for the development of multicultural states", he added.
"It's impossible to consider that the degree of homogeneity which is implied by the other argument can survive because states have to become more open states, in terms of the people who inhabit them. Just as the United Kingdom has demonstrated."
The UN special representative on migration was also quizzed about what the EU should do about evidence from the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) that employment rates among migrants were higher in the US and Australia than EU countries.
He told the committee: "The United States, or Australia and New Zealand, are migrant societies and therefore they accommodate more readily those from other backgrounds than we do ourselves, who still nurse a sense of our homogeneity and difference from others.
"And that's precisely what the European Union, in my view, should be doing its best to undermine."
Mr Sutherland recently argued, in a lecture to the London School of Economics, of which he is chairman, that there was a "shift from states selecting migrants to migrants selecting states" and the EU's ability to compete at a "global level" was at risk.
'No justification'
In evidence to the Lords committee, he urged EU member states to work together more closely on migration policy and advocated a global approach to the issue - criticising the UK government's attempt to cut net migration from its current level to "tens of thousands" a year through visa restrictions.
British higher education chiefs want non-EU overseas students to be exempted from migration statistics and say visa restrictions brought in to help the government meet its target will damage Britain's economic competitiveness.
But immigration minister Damian Green has said exempting foreign students would amount to "fiddling" the figures and the current method of counting was approved by the UN.
Committee chairman Lord Hannay, a crossbench peer and a former British ambassador to the UN, said Mr Green's claim of UN backing for including students in migration figures "frankly doesn't hold water - this is not a piece of international law".
Mr Sutherland, a former Attorney General of Ireland, agreed, saying: "Absolutely not. it provides absolutely no justification at all for the position they are talking about."
'UK support'
He said the policy risked Britain's traditional status as "tolerant, open society" and would be "massively damaging" to its higher education sector both financially and intellectually.
"It's very important that we should not send a signal from this country, either to potential students of the highest quality, or to academic staff, that this is in some way an unsympathetic environment in which to seek visas or whatever other permissions are required... and I would be fearful that that could be a signal."
Mr Sutherland, who has attended meetings of The Bilderberg Group, a top level international networking organisation often criticised for its alleged secrecy, called on EU states to stop targeting "highly skilled" migrants, arguing that "at the most basic level individuals should have a freedom of choice" about whether to come and study or work in another country.
Mr Sutherland also briefed the peers on plans for the Global Migration and Development Forum's next annual conference in Mauritius in November, adding: "The UK has been very constructively engaged in this whole process from the beginning and very supportive of me personally."
Asked afterwards how much the UK had contributed to the forum's running costs in the six years it had been in existence, he said it was a relatively small sum in the region of "tens of thousands".
Het besef dat de EU nooit een superstaat zal zijn voordat de nationale identiteiten en volkeren opgelost zullen zijn. Nu willen Duitsers niet voor Grieken betalen, etc. Als het dadelijk één vormeloze, willoze mensenmassa is, is dat probleem opgelost.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef teknomist het volgende:
Je vraagt je af wat voor motieven daarachter zouden zitten...
Als de Duitsers de Duitsers niet meer zijn, is er van die punktlichtkeit en arbeidsethos ook niets meer over. Valt er ook weinig meer te betalen voor de Grieken die geen Grieken meer zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het besef dat de EU nooit een superstaat zal zijn voordat de nationale identiteiten en volkeren opgelost zullen zijn. Nu willen Duitsers niet voor Grieken betalen, etc. Als het dadelijk één vormeloze, willoze mensenmassa is, is dat probleem opgelost.
Melting pot idee, met als ingrediënten van alles van buiten de EU, omdat het anders ook niet opschiet.
Dat zal nooit lukken. De geschiedenis leert dat het samenvoegen van culturen binnen een totalitaire staat gedoemd is om te mislukken. Zelfs de EU in de huidige staat zal deze eeuw niet overleven. Het had moeten blijven bij een vrijwillige vrijhandelszone en niet het huidige supranationale streven.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het besef dat de EU nooit een superstaat zal zijn voordat de nationale identiteiten en volkeren opgelost zullen zijn. Nu willen Duitsers niet voor Grieken betalen, etc. Als het dadelijk één vormeloze, willoze mensenmassa is, is dat probleem opgelost.
Melting pot idee, met als ingrediënten van alles van buiten de EU, omdat het anders ook niet opschiet.
Het gaat niet om het samenvoegen en combineren van verschillende culturen in één staat (dat mislukt inderdaad altijd binnen 20 tot 150 jaar), maar om het kweken van een nieuw eenheidsvolk binnen superstaat Europa. Dat kan wel werken, want is nog nooit eerder geprobeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zal nooit lukken. De geschiedenis leert dat het samenvoegen van culturen binnen een totalitaire staat gedoemd is om te mislukken. Zelfs de EU in de huidige staat zal deze eeuw niet overleven. Het had moeten blijven bij een vrijwillige vrijhandelszone en niet het huidige supranationale streven.
Het eerste gaat vooraf aan het tweede.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om het samenvoegen en combineren van verschillende culturen in één staat (dat mislukt inderdaad altijd binnen 20 tot 150 jaar), maar om het kweken van een nieuw eenheidsvolk binnen superstaat Europa. Dat kan wel werken, want is nog nooit eerder geprobeerd.
Hoeft niet als je in recordtempo de autochtone bevolking vervangt door een allegaartje. Dat is naar mijn weten nog nooit eerder geprobeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het eerste gaat vooraf aan het tweede.
In vrijwel alle grote steden in West-Europa is het al gelukt! Hoera wat een succes.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in recordtempo de autochtone bevolking vervangt door een allegaartje. Dat is naar mijn weten nog nooit eerder geprobeerd.
Oh noes! Geen Somaliers, Polen en Marokkanen meer die naar NL willen. Daar gaan we, dit is het einde.quote:that there was a "shift from states selecting migrants to migrants selecting states" and the EU's ability to compete at a "global level" was at risk.
Werkelijk ein Volk! dus?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om het samenvoegen en combineren van verschillende culturen in één staat (dat mislukt inderdaad altijd binnen 20 tot 150 jaar), maar om het kweken van een nieuw eenheidsvolk binnen superstaat Europa. Dat kan wel werken, want is nog nooit eerder geprobeerd.
Daarom zijn ze ook hard op weg om alle afzonderlijke culturen te vernietigen cq tot culturele eenheidworst te maken door vermenging en globalisering.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zal nooit lukken. De geschiedenis leert dat het samenvoegen van culturen binnen een totalitaire staat gedoemd is om te mislukken.
Is jouw blanke ideaal het nazitijdperk ?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef KeimpeHart het volgende:
Het blanke ideaal, een Europa waarin alle generaties in een homogeen continent konden opgroeien.
[ afbeelding ]
\
Ah, vandaar de hoge werkloosheidscijfers?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Ja er zijn immigranten nodig want er zijn geen mensen meer die kunnen werken. (West-)Europa begint te vergrijzen en er zijn mensen nodig die ervoor zorgen dat er geproduceerd word.
Onzin, er bestaat nu veel werkloosheid. Europa kan z'n werkkrachten uit z'n werkloze beroepsbevolking halen. En je bent een Turk, dus je staat positief tegenover verdere versplintering van de oorspronkelijke blanke bevolking. De vraag is dan hoe objectief je reactie ingegeven is.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Ja er zijn immigranten nodig want er zijn geen mensen meer die kunnen werken. (West-)Europa begint te vergrijzen en er zijn mensen nodig die ervoor zorgen dat er geproduceerd word.
Je stemt PVV zeker? Je hebt zeker nog nooit gehoord van lange termijn denken?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, vandaar de hoge werkloosheidscijfers?
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijvenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Onzin, er bestaat nu veel werkloosheid. Europa kan z'n werkkrachten uit z'n werkloze beroepsbevolking halen. En je bent een Turk, dus je staat positief tegenover verdere versplintering van de oorspronkelijke blanke bevolking.
Het is geen BNW meer, want het staat gewoon op de site van de BBC en wordt geroepen door de VN-representant voor immigratie.quote:
Als wij vergrijzen, voor wie moet dan nog zo massaal geproduceerd worden? Verder is het gewoon een drogreden, die vergrijzing, want door de eeuwen heen is de netto-migratie ook nul geweest en was er niks aan de hand. Terwijl de effectieve bevolkingsgroei ook maar 0,05% oid was.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Je kunt het hele land ten dienste stellen aan een stel gepensioneerden. Of je kunt de afname van de bevolking omarmen om na de vergrijzing in een leefbaarder land terecht te komen, door een afname van alle problemen gepaard met overbevolking (sociale frictie, milieu, mobiliteit, huizing, etc).quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, vandaar de hoge werkloosheidscijfers?
Ik weet anders wel een instantie te noemen die zeker 2000 jaar actief bezig is Europa te verenigen in één ideaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is jouw blanke ideaal het nazitijdperk ?
Mensen moeten vluchten voor de nazi-terreur?
Dat homogeen Europa bestond niet voor en tijdens het nazitijdperk.
Zal ik een fotootje van de loopgraven 14-18 plaatsen ? Of een Duitse binnenstad 8 mei 1945 ?
En waren er niet 55 miljoen mensen dood door het blanke ideaal van de nazi's ?
Oh nee, ga je je stokpaardje weer berijden?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is jouw blanke ideaal het nazitijdperk ?
Mensen moeten vluchten voor de nazi-terreur?
Niet in absolute mate, maar wel veel meer dan nu. Als je dat bestrijdt ben je niet serieus te nemen.quote:Dat homogeen Europa bestond niet voor en tijdens het nazitijdperk.
Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als wij vergrijzen, voor wie moet dan nog zo massaal geproduceerd worden? Verder is het gewoon een drogreden, die vergrijzing, want door de eeuwen heen is de netto-migratie ook nul geweest en was er niks aan de hand. Terwijl de effectieve bevolkingsgroei ook maar 0,05% oid was.
Wie is "ze" ?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook hard op weg om alle afzonderlijke culturen te vernietigen cq tot culturele eenheidworst te maken door vermenging en globalisering.
Door de eeuwen heen is die situatie altijd al zo geweest. Je kunt niet mensen blijven importeren om een grote hoeveelheid werkende mensen te hebben. Wat doe je dan over 30 jaar? Weer opnieuw? Je kunt niet blijven groeien.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.
En daarom worden vooral nutteloze analfabeten, Somalische piraten, gelukzoekers zonder enige vorm van opleiding enz. binnen gelaten?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Nee hoor wel een boterham met kaas bereiden dadelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh nee, ga je je stokpaardje weer bereiden?
Ken je de geschiedenis niet ? Tijdens, voor het nazitijdperk was er veel oorlog, miljoenen doden en daar veel dreiging. Hoezo heerlijke homogeniteit. Gelukzalige bergweiden, ?quote:Niet in absolute mate, maar wel veel meer dan nu. Als je dat bestrijdt ben je niet serieus te nemen.
De verheerlijking van de homogeniteit tijdens en voor het nazitijdperk is sick.quote:Inderdaad, volledige homogeniteit is er nooit geweest maar de afgelopen decennia heeft de heterogenisering wel ongekende vormen aangenomen. Dat er nooit een volledige homogeniteit is geweest doet niets aan dat gegeven af.
Ah, je hebt een peiling gehouden omtrent het stemgedrag van de posters in dit topic?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef DeParo het volgende:
Weer zo'n PVV-topic, lekker dan, maar niet heus.
Ik had het voornamelijk over TS en zijn aanhang.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, je hebt een peiling gehouden omtrent het stemgedrag van de posters in dit topic?
Immigratie werkt niet tegen vergrijzing, dat is al duizend maal aangetoond. Want daarna heb je hetzelfde op nog grotere schaal etcquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ken je de geschiedenis niet ? Tijdens, voor het nazitijdperk was er veel oorlog, miljoenen doden en daar veel dreiging. Hoezo heerlijke homogeniteit. Gelukzalige bergweiden, ?
Ouch, dat was wel een heel pijnlijke spelfout.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor wel een boterham met kaas bereiden dadelijk
Kritisch zijn staat tegenwoordig gelijk aan PVV stemmen? Dan zal ik daar maar gauw mee ophouden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef DeParo het volgende:
Wat heeft dit met de PVV te maken?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef DeParo het volgende:
Die heeft zelden voor betere tijden gezorgd Ludd beter lezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?
Betrek de situatie eens gewoon op Nederland van voor de jaren zeventig. Wat was er mis met die hoge mate van homogeniteit?
Aha, ik wist niet dat TS een PVV'er is, maar het zou kunnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had het voornamelijk over TS en zijn aanhang.
Wanneer er in een dergelijk complot wordt gedacht maar zulke stevige bewoordingen als TS doet, ja, dan kan ik daar rustig van spreken ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kritisch zijn staat tegenwoordig gelijk aan PVV stemmen? Dan zal ik daar maar gauw mee ophouden.
Misschien is de PVV nog te mild voor je, dat zou kunnen, maar net doen alsof er ook maar sprake is van een complot, kom op, ook jij weet wel beter.quote:
Ik vermoed het maar.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat TS een PVV'er is, maar het zou kunnen.
quote:
Ik heb nog nooit op de PVV gestemd. Het enige raakvlak dat ik met hen heb is het anti-EU raakvlak. En dan nog in mindere mate.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef DeParo het volgende:
Misschien is de PVV nog te mild voor je, dat zou kunnen, maar net doen alsof er ook maar sprake is van een complot, kom op, ook jij weet wel beter.
Keimpehart begon over de heerlijkheid van het nazitijdperkquote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?
Er is niks mis mee als mensen vreedzaam samenleven. Zo hoort het ook .... er is geen andere weg dat mensen elkaar in hun waarde laten, maar er is iets ernstig mis met het idee dat Europa vroeger een monocultuur was waar volkeren vreedzaam samenleven.quote:Betrek de situatie eens gewoon op Nederland van voor de jaren zeventig. Wat was er mis met die hoge mate van homogeniteit?
Zat ik er niet eens heel ver naast. Desalniettemin, denk je nou echt dat die Bilderberg-toestand als groep, ook maar iets te zeggen heeft LXIV?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op de PVV gestemd. Het enige raakvlak dat ik met hen heb is het anti-EU raakvlak. En dan nog in mindere mate.
Ik heb in het verleden VVD, CDA en CU gestemd. En ik denk dat ik in september SGP ga stemmen.
Ben je van origine nederlander of heb je ook iets buitenlands in je zitten?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijven
Bingo. Dat is exact het geval.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een bevolking zonder homogene samenstelling en het vaak daarmee gepaard gaande saamhorigheidsgevoel is natuurlijk een stuk makkelijker voor een neoliberaal karretje te spannen en vormt bovendien geen serieuze bedreiging voor een niet democratisch gekozen (Europese) regering. Win/win voor zowel Brussel als multinationals...
Ach ja, ik had Herzl, ik was vergeten wie ik voor mijn ban daar had staan dank daarvoorquote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Ludd het volgende:
Een Brabander die op de SGP stemt, het moet niet gekker worden.![]()
Deparo, wie is die kerel in je UI trouwens? En waar is Herzl gebleven.
Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een bevolking zonder homogene samenstelling en het vaak daarmee gepaard gaande saamhorigheidsgevoel is natuurlijk een stuk makkelijker voor een neoliberaal karretje te spannen en vormt bovendien geen serieuze bedreiging voor een niet democratisch gekozen (Europese) regering. Win/win voor zowel Brussel als multinationals...
Je moet ook de toon van mijn reactie in de OP lezen. Die is dat dit bericht -van de BBC!- precies alles bevatte wat je normaal in BNW leest. Bilderberg. Goldman Sachs, De EU. Het ondermijnen van de nationale identiteit. En het was allemaal op de BBC terug te vinden, dus niet bedacht!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zat ik er niet eens heel ver naast. Desalniettemin, denk je nou echt dat die Bilderberg-toestand als groep, ook maar iets te zeggen heeft LXIV?
Dat is gewoon een gezelschap van wannabe elitaire mensen die graag hun ego strelen door lekker contacten te leggen op die bijeenkomsten! Als er al ergens een dergelijk complot zou zijn dan is de kans aannemelijk dat jij helemaal niet van het bestaan afweet.
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijven
Ja, het is inderdaad raar. Die SGP-ers zijn nog meer anti-katholiek dan wie dan ook. Maar hun standpunten over de hele lijn vind ik wel goed. Toen ik op de CU stemde, vielen ze mij enorm tegen toen ze tegen alle verwachting in, in de regering kwamen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Ludd het volgende:
Een Brabander die op de SGP stemt, het moet niet gekker worden.![]()
ClapClapYourHands geeft zelf aan dat hij een Turk is, en zich niet druk maakt over verdere versplintering van Europa.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ben je van origine nederlander of heb je ook iets buitenlands in je zitten?
Ik heb nooit het woord nazi in dit topic genoemd. Je verwart me met iemand andersquote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet ook de toon van mijn reactie in de OP lezen. Die is dat dit bericht -van de BBC!- precies alles bevatte wat je normaal in BNW leest. Bilderberg. Goldman Sachs, De EU. Het ondermijnen van de nationale identiteit. En het was allemaal op de BBC terug te vinden, dus niet bedacht!
Ik gebruik complot, omdat alle moderne elementen van een complot er in zitten. (Bilderberg etc).quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Je vergeet 1 ding.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Bilderberg is niet iets anders dan een forum voor wannabe topmensen om te netwerken, zo heb je er tig van, en nogmaals als het echt een complotorganisatie zou zijn dan had jij waarschijnlijk niet eens van het bestaan geweten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik gebruik complot, omdat alle moderne elementen van een complot er in zitten. (Bilderberg etc).
Het niet enkel een mening, er wordt ook naar gehandeld. Alsof het opengooien van de grenzen binnen Europa nog niet voldoende is willen dit soort mensen ook nog hordes aan uitgrenzende landen/werelddelen hier heen halen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Wannabe topmensen?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bilderberg is niet iets anders dan een forum voor wannabe topmensen.
Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
Hij is de voorzitter van de immigratiebureau van de VN. Z'n mening sluit dan naadloos aan bij de recente ontwikkelingen:
Europa zet deur open voor meer buurlanden
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het niet enkel een mening, er wordt ook naar gehandeld. Alsof het opengooien van de grenzen binnen Europa nog niet voldoende is willen dit soort mensen ook nog hordes aan uitgrenzende landen/werelddelen hier heen halen.
Als je een spijker door hun hand duwt dan zullen ze waarschijnlijk minstens zo veel pijn hebben als hetzelfde met een ander willekeurig mens gebeurt zo.quote:
Huh, ben je nu serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef DeParo het volgende:
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.
Oh, je bedoelt supermensen? Ik dacht dat je wou doen veronderstellen of de participanten wannabe topmanagers/toppolitici zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je een spijker door hun hand duwt dan zullen ze waarschijnlijk minstens zo veel pijn hebben als hetzelfde met een ander willekeurig mens gebeurt zo.
Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld. In andere landen hetzelfde, in Frankrijk worden sommige mensen die er al woonden, weer teruggestuurd na misdaden. En soms is het inderdaad heel snel en heel veel gegaan. Desalniettemin proberen veel landen dat nu te beperken.quote:
Je weet toch wie er bij de eerste versie van Bilderberg zaten, nou, daar zat dus ook prins Bernhard bij en die had nog al een hoge dunk van zichzelf, althans, hij was min of meer van mening volgens mij dat hij belangrijk genoeg was, of zichzelf zo moest maken, om met de 'belangrijkste mensen' op aarde in contact te komen. Dat is Bilderberg, een netwerkorganisatie, en meer niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt supermensen? Ik dacht dat je wou doen veronderstellen of de participanten wannabe topmanagers/toppolitici zijn.
Vooral in woord. In de praktijk zijn onder dat kabinet, door links Bruin 1 genoemd, nieuwe immigratierecords gebroken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld.
Juist dat viel mij ook al op. Vandaar mijn vraag en hij blijkt dus turks te zijn. Beetje gaan zitten kankeren op mensen die wel wat geven om hun land.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld. In andere landen hetzelfde, in Frankrijk worden sommige mensen die er al woonden, weer teruggestuurd na misdaden. En soms is het inderdaad heel snel en heel veel gegaan. Desalniettemin proberen veel landen dat nu te beperken.
Uiteindelijk is het doen geen heterogenisering maar juist homogenisering op Europees niveau.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.
En, nogmaals, heb je dit bericht niet gelezen? Ik vind het echt naïef om te denken dat een en andere volledig los van elkaar staat.
Vertel eens.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral in woord. In de praktijk zijn onder dat kabinet, door links Bruin 1 genoemd, nieuwe immigratierecords gebroken.
Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.
En, nogmaals, heb je dit bericht niet gelezen? Ik vind het echt naïef om te denken dat een en andere volledig los van elkaar staat.
Exact, ze zijn al hard op weg met een op consumptie gebasseerde idiote non-cultuur gevoerd door massa-media/entertainment.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het doen geen heterogenisering maar juist homogenisering op Europees niveau.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef DeParo het volgende:
Nou nou 300 emigranten/immigranten/ die dan ook nog eens waarschijnlijk zullen terugkeren.
Hoe bedoel je? Fysiek niet, op straat? Waar woon je dan wel niet?quote:
Als er maar 300 immigranten zijn in de EU neem ik al mijn woorden terug. Als het er 3.000 zijn, 30.000 zijn, 300.000 zijn of 3.000.000 zijn ook.quote:Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_buurlanden__.html
Nou nou 300 emigranten/immigranten/ die dan ook nog eens waarschijnlijk zullen terugkeren.
Die alweer weg zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Ludd het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als die Polen etc.? Dat heeft meneer Donner immers zelf gezegd.
Kom op zeg. Er is constant een beeld voor gehouden van een beperkt aantal Oost-Europeanen wat hierheen zou komen, om daarna weer te remigreren.quote:
Totaal niet duidelijk wat voor mensen, of ze uit buurlanden komen, of daadwerkelijk uit arme landen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fysiek niet, op straat? Waar woon je dan wel niet?
In ieder geval heb je hier de bron:
http://www.dagelijksestan(...)-opnieuw-naar-record
(er zijn honderden bronnen. Gewoon 'immigratie 2011 record' googelen.
[..]
Ik denk dat Italië toch wat meer te maken heeft Moldaviërs dan Nederland.quote:Als er maar 300 immigranten zijn in de EU neem ik al mijn woorden terug. Als het er 3.000 zijn, 30.000 zijn, 300.000 zijn of 3.000.000 zijn ook.
Rutte ook (als staatssecretaris)quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Ludd het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als die Polen etc.? Dat heeft meneer Donner immers zelf gezegd.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ter-selecteren.dhtmlquote:Staatssecretaris Rutte van sociale zaken ontraadt de motie met klem. Volgens hem blijkt uit grondig CPB-onderzoek dat in het negatiefste scenario maximaal 25000 Oost-Europeanen naar Nederland komen en dat zij niet structureel banen van Nederlanders innemen.
En ze zijn ook weer vertrokken voor een groot deel, die Polen dan, veel dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is constant een beeld voor gehouden van een beperkt aantal Oost-Europeanen wat hierheen zou komen, om daarna weer te remigreren.
Uiteindelijk is er veelvoud gekomen van de aantallen die deze gecorrumpeerde politici noemde, waarvan een zeer aanzienlijk deel zich permanent gevestigd heeft.
*proest!*quote:
Het is te merken hoezeer je geen benul hebt van de realiteit. Er verschijnt genoeg in het nieuws daarover. Zelfs met het vrij rechtse kabinet Rutte I is er een nieuw immigratierecord verbroken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef DeParo het volgende:
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.
Het blijkt wel dat je beetje @random mening zit te posten, zonder enig notitie te hebben van de hedendaagse werkelijkheid rondom je. Blijft de vraag waarom we je posts serieus moeten nemen?quote:Europa zet deur open voor meer buurlanden
BRUSSEL - De EU zet de deur open voor inwoners van steeds meer naburige landen. De instelling sluit voortvarend akkoorden over migratie en vrijer reizen. Door deze zogeheten Mobiliteits Partnerschappen kunnen Moldaviërs, Kaapverdiërs, Georgiërs en Armenen nu makkelijker Europa binnenkomen.
Onderhandelingen met Tunesië en Marokko zijn gaande. Egypte en Libië zitten in de pijpleiding, waarna ook Azerbeidzjan en Jordanië kunnen volgen.
De akkoorden bevatten afspraken over seizoenswerk, visa, uitwisseling van studenten of werk. „De partnerschappen zijn een effectief middel”, oordeelde de verantwoordelijke Rob Rozenburg, plaatsvervangend afdelingshoofd bij de Europese Commissie, dinsdag bij een lezing van denktank EPC in Brussel. „Met deze politieke akkoorden kunnen we snel en flexibel dingen afspreken”. Cijfers over hoeveel mensen bijvoorbeeld een baan vinden, moeten volgens de Nederlander echter nog worden verzameld.
De huidige Nederlandse regering is wat terughoudend met immigratie. Maar bij deze mobiliteitsakkoorden is daar niets van te merken, vindt Rozenburg. Zo doet Nederland mee met de akkoorden met Kaapverdië, Georgië en Armenië. Nederland wil ook in principe deelnemen aan de afspraken met Marokko, Tunesië en Azerbeidzjan.
De akkoorden zijn ooit ingevoerd om de naburige landen hoop te geven op een Europese toekomst. In praktijk gebruikt de EU toezeggingen over vrijer reizen vooral als een soort ruilmiddel. „Het aanbod om vrijer naar Europa te reizen is erg interessant voor buurlanden, daar willen ze best wat voor doen. Het werkt als een krachtige impuls voor hervormingen', zegt Miriam Brewka-Pino, medewerkster van EU-buitenlandcoördinator Catherine Ashton.
Oostelijke buurlanden zoals Rusland onderhandelen nu over visumvrije toegang tot de EU, zegt Brewka-Pino. „De volgende stap is om dat met Noord-Afrikaanse landen af te spreken, maar dat zal een stuk lastiger zijn”. Niet alle EU-landen zijn namelijk dol op een grote toestroom van Noord-Afrikanen.
Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”
Voor grote landen die verder weg liggen (zoals China, India, Zuid-Afrika) wil de EU aparte mobiliteitsafspraken maken die minder vergaand zijn. Mede door aandringen van Nederland zijn daarvoor gesprekken geopend met Ghana.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ze zijn ook weer vertrokken voor een groot deel, die Polen dan, veel dus.
In Azië of Afrika is toch ook geen sprake van de creatie van een superstaat?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Een non-homogene samenleving is los zand en niet in staat een eenheid te vormen. De onderlinge verschillen kunnen steeds worden uitgebuit en groepen gemakkelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Natuurlijk is het de natte droom van de globalisten om elke vorm van volksidentiteit te ondermijnen. De ideale staat waarin zij onbetwist en zonder verzet als goden kunnen regeren.
Dat is wel te volgen. Maar waarom het vizier zo op 'blanke landen' gericht is blijft een vraag. Men pleit niet hetzelfde recept voor Azië of Afrika. Het is duidelijk dat zij vooral de blanke homogene samenleving willen uitbannen.
Dat is een zeer interessante vraag die je daar stelt. Waarom de 'blanke' landen, en niet een ander Afrikaans, Zuid-Amerikaans land of een Aziatisch land?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is wel te volgen. Maar waarom het vizier zo op 'blanke landen' gericht is blijft een vraag. Men pleit niet hetzelfde recept voor Azië of Afrika. Het is duidelijk dat zij vooral de blanke homogene samenleving willen uitbannen.
Wat? Het is de grootste nieuwe groep nu en ze blijven juist! Kids op de scholen en zelfs de eerste uitkeringen worden al uitbetaald!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
Hey DeParo ouwe zionist, hoe zou je vinden als Israel met lichte dwang wat meer multicultureel zou worden?
Dat is eigenlijk gewoon heel natuurlijk. Zouden de Joden in de diaspora dit niet al eeuwenlang volgehouden hebben, dan waren zij als volk en cultuur allang opgelost in de Europese massa.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.
Waar woon je?quote:
Fair enough, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar ik heb het idee dat veel joden het mengen binnen blanke gemeenschappen wel volop lopen te promoten, dat vind ik nogal dubieus dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon heel natuurlijk. Zouden de Joden in de diaspora dit niet al eeuwenlang volgehouden hebben, dan waren zij als volk en cultuur allang opgelost in de Europese massa.
Je kunt zeggen dat ze hun bestaan danken aan die gewoonte.
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Azië of Afrika is toch ook geen sprake van de creatie van een superstaat?
Amsterdam/Eindhoven volgens zijn gegevens. In die plaatsen moeten inderdaad de eerste allochtonen nog instromen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar woon je?
150.000 binnenkomers vorig jaar. En het jaar daarvoor etc etc
Alleen in Den Haag al tienduizenden Polen erbij in slechts een paar jaar.
Ik denk inderdaad dat hij op het punt van de remigrerende Polen wel aan het trollen is ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef KeimpeHart het volgende:
Waarom reageert iedereen op DeParo? Het blijkt wel dat DeParo beetje @random mening zit te posten, zonder enig notitie te hebben van de hedendaagse werkelijkheid rondom hem. Zie ook nieuwsberichten. Wanneer je de posthistorie van DeParo op naleest, blijkt het een links georiënteerde user van buitenlandse afkomst te zijn.
Ben jij tegen rassenvermenging dan ?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Fair enough, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar ik heb het idee dat veel joden het mengen binnen blanke gemeenschappen wel volop lopen te promoten, dat vind ik nogal dubieus dan.
Een mogelijke conclusie is dat de blanken teveel invloed op het wereldtoneel hebben. Door te vermengen, disintegreren ze, waardoor hun gemeenschap minder bestendig is op sociaal en economisch gebied.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.
Zodra het om Europeese volken gaat is het andersom, die moeten vooral 'vermengen'.
Ik probeer de raciale component er uit te houden, vooral omdat ik geen enkele rationele reden kan vinden om dat te doen. Ik kan me wel voorstellen waarom ze willen dat de nationale homogeniteiten moeten verdwijnen. Één (Europese) superstaat, één (Europees) volk. Anders is die EU tot mislukken gedoemd. Of er dan zwarte, bruine of gele koeien met het oorspronkelijke vee gemengd worden is verder niet relevant, als ze maar melk geven. Het kan dus hooguit irrelevant zijn. Maar niet bewust, want ik kan er geen reden voor bedenken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.
Zodra het om Europeese volken gaat is het andersom, die moeten vooral 'vermengen'.
Hier zou ik veel tegen in kunnen brengen, maar het is volledig offtopic. Ik geloof ook niet echt dat jij er zo over denkt. Nu zijn er natuurlijk veel stromingen binnen het jodendom, maar eerder geschetste geldt huis niet alleen voor de chassidische joden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Lol gaan jullie ook al mijn identiteit aan een onderzoek onderwerp?
Wat betreft je zei over de Joden, onzinnig, Joodse leiders riepen jaren op tot integratie met de Europese volkeren! Het waren de Europeanen zelf die in die mate antisemitisch waren dat het van daadwerkelijke integratie op dat niveau nauwelijks sprake was. Aan de andere kant, ondanks al die restricties, waren vooral in West-Europa Joden bijna niet te onderscheiden van de niet-Joodse bevolking!
Gewoon opportunisme. In veel Aziatische landen is het behouden van de homogeniteit van de samenleving gewoon een hot-topic, maar wij laten ons in met dit soort onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Een non-homogene samenleving is los zand en niet in staat een eenheid te vormen. De onderlinge verschillen kunnen steeds worden uitgebuit en groepen gemakkelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Natuurlijk is het de natte droom van de globalisten om elke vorm van volksidentiteit te ondermijnen. De ideale staat waarin zij onbetwist en zonder verzet als goden kunnen regeren.
Wat jij schrijft is niet waar. Er is juist vanuit Europese kant veel druk uitgeoefend op de Joden om te integreren en te bekeren. Een aantal Joden heeft dat ook gedaan. Een groot deel -terecht- niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Lol gaan jullie ook al mijn identiteit aan een onderzoek onderwerp?
Wat betreft je zei over de Joden, onzinnig, Joodse leiders riepen jaren op tot integratie met de Europese volkeren! Het waren de Europeanen zelf die in die mate antisemitisch waren dat het van daadwerkelijke integratie op dat niveau nauwelijks sprake was. Aan de andere kant, ondanks al die restricties, waren vooral in West-Europa Joden bijna niet te onderscheiden van de niet-Joodse bevolking!
Er zijn uitzondering, dat klopt, maar daarmee kan je niet het hele Joodse volk over dezelfde kam scheren. Over het algemeen stonden de Joden voor verregaande integratie.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hier zou ik veel tegen in kunnen brengen, maar het is volledig offtopic. Ik geloof ook niet echt dat jij er zo over denkt. Nu zijn er natuurlijk veel stromingen binnen het jodendom, maar eerder geschetste geldt huis niet alleen voor de chassidische joden.
Ik zou het wel leuk vinden als Europa in hoofdzaak blank blijft ja. Shoot me.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ben jij tegen rassenvermenging dan ?
Goede bron!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef DeParo het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verlaten-nederland/
Juist niet. Als ze dat gedaan hadden, dan waren ze eeuwen geleden al verdwenen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er zijn uitzondering, dat klopt, maar daarmee kan je niet het hele Joodse volk over dezelfde kam scheren. Over het algemeen stonden de Joden voor verregaande integratie.
Dat is dus onzinnig, neem de Dreyfus-affaire, vanaf dat moment begonnen Joodse leiders en intellectuelen afstand te nemen van Europa omdat het antisemitisme zo ingepeperd zat dat integratie gewoon geen zin had, iemand die het wat langer volhield, Walther Rathenau Duitse minister werd vlak na de Eerste Wereldoorlog, de Duits nationalist die hij was, vermoord omdat hij Joods is.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jij schrijft is niet waar. Er is juist vanuit Europese kant veel druk uitgeoefend op de Joden om te integreren en te bekeren. Een aantal Joden heeft dat ook gedaan. Een groot deel -terecht- niet.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3284-wm.htmquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Goede bron!
De uitzendbureaus die de grenzen nog meer open willen zetten voor werknemer uit andere landen doen huilie huilie.
Kan je statisch onderbouwen dat het aantal Polen in Nederland tanende is? Ik geloof er namelijk niets van als ik om me heen kijk.
Ja maar LXIV. Sinds een paar jaar verbleken de aantallen Turken/Marokkanen ed bij de Oost-Europeanen en zijn er maar 10.000 asielaanvragen per jaar, dus er is helemaal geen massa-immigratie aan de gang geweest de afgelopen 30 jaar. Want de vorige immigranten zijn al gewoon NLs! Dus er is niets aan het handje en jouw en mijn kinderen spelen straks gezellig met alle kinderen en we worden 1 groot gezellig multi-culti-regenbooglandje. Kijk maar, dat werkt nu immers overal al zo goed: Den Haag, Rotterdam, Parijs, London etcquote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Amsterdam/Eindhoven volgens zijn gegevens. In die plaatsen moeten inderdaad de eerste allochtonen nog instromen.
Ze kunnen hier natuurlijk geen hypotheek krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3284-wm.htm
Eens. Is toch mooi Europa hoofdzakelijk blank, azie hoofdzakelijk aziatisch, afrika voor de donkergekleurde.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Europa in hoofdzaak blank blijft ja. Shoot me.
Zoek eens op cryptojoden of cryptojodendom. Dat waren Joden die onder druk van de maatschappij moesten integreren en bekeren, maar desondanks toch (in het geheim=crypto) hun geloof wisten te behouden. Het is precies andersom zoals jij het zegt. Niet alleen hiermee trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is dus onzinnig, neem de Dreyfus-affaire, vanaf dat moment begonnen Joodse leiders en intellectuelen afstand te nemen van Europa omdat het antisemitisme zo ingepeperd zat dat integratie gewoon geen zin had, iemand die het wat langer volhield, Walther Rathenau Duitse minister werd vlak na de Eerste Wereldoorlog, de Duits nationalist die hij was, vermoord omdat hij Joods is.
Nogal oude cijfers. Vorige jaar is een recordaantal Polen naar Nederland gekomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze kunnen hier natuurlijk geen hypotheek krijgen.
Volledig mee eens, dan maar voor racist uitgemaakt worden...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Eens. Is toch mooi Europa hoofdzakelijk blank, azie hoofdzakelijk aziatisch, afrika voor de donkergekleurde.
Zie echt niet in wat daar mis mee is.
Zou die man uit jouw OP een crypto zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoek eens op cryptojoden of cryptojodendom. Dat waren Joden die onder druk van de maatschappij moesten integreren en bekeren, maar desondanks toch (in het geheim=crypto) hun geloof wisten te behouden. Het is precies andersom zoals jij het zegt. Niet alleen hiermee trouwens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cryptojodendomquote:Cryptojodendom
Cryptojodendom is het in het geheim aanhangen van het jodendom terwijl openlijk een ander geloof wordt aangehangen. Beoefenaars worden cryptojoden genoemd.
Inhoud [verbergen]
1 Europa
2 Midden-Oosten en Noord-Afrika
3 Amerika
3.1 Mexico en de Verenigde Staten
3.2 Overige gebieden in Noord en Zuid Amerika
[bewerken]Europa
In de 14e en 15e eeuw werden de Joden die in Spanje en Portugal woonden, de Sefardische Joden, door de Inquisitie gedwongen zich te bekeren tot het christendom. In Spanje werd in 1492 het verdrijvingsedict van kracht, dat de Joden voor de keuze stelde ofwel zich tot het christendom te bekeren ofwel het land te verlaten. Veel Joden bekeerden zich voor de buitenwereld tot het christendom en werden conversos (bekeerden) genoemd, of marranos (varkens). Hoewel ze door de Spaanse Inquisitie scherp in de gaten werden gehouden, beoefenden veel Joden toch in het geheim hun eigen godsdienst, terwijl zij daarnaast in het openbaar Rooms-katholiek waren. Vaak namen ze een nieuwe, christelijke, naam aan. In Belmonte heeft een gemeenschap van cryptojoden vanaf de 12e tot de 20e eeuw onopgemerkt kunnen bestaan.
Dat bewijst dus mijn punt, want dat betekende dat ze als Jood niet konden integreren, zolang ze maar Christen bijvoorbeeld waren dan was het misschien beter. Joden wilden dus wel degelijk integreren, maar omdat ze Joods waren, mocht het niet van Europese leiders.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoek eens op cryptojoden of cryptojodendom. Dat waren Joden die onder druk van de maatschappij moesten integreren en bekeren, maar desondanks toch (in het geheim=crypto) hun geloof wisten te behouden. Het is precies andersom zoals jij het zegt. Niet alleen hiermee trouwens.
En die zijn dan over een tijdje weer weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nogal oude cijfers. Vorige jaar is een recordaantal Polen naar Nederland gekomen.
Nee, ze werden gedwongen om niet Joods te zijn, zoiets kan je simpelweg niet afdwingen maar geintegreerd waren ze al lang, dat wilden ze, normale banen, huwen, en ga zo maar door beter lezen!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cryptojodendom
Zie je, de Joden werden gedwongen te integreren/assimileren. Maar dat wilden ze zelf dus niet. Het ging in de Middeleeuwen qua anti-semitisme nog helemaal niet om ras, maar zuiver om geloof.
Dat bewijzen die statistieken wel, ook omdat het goed gaat met Polen economisch gezien, er is weinig reden om aan te nemen dat ze in Nederland blijven.quote:
Dat is toch hetzelfde als assimileren (waar ik overigens helemaal geen voorstander van ben). Mijn punt was dat de Joden, door binnen hun groep te trouwen en hun geloof en rituelen te behouden hun identiteit en daarmee hun bestaan behouden hebben. Hadden ze dat niet gedaan, dan zouden ze als volk gewoon opgegaan zijn in de grote Europese massa. Jij beweert precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ze werden gedwongen om niet Joods te zijn, zoiets kan je simpelweg niet afdwingen maar geintegreerd waren ze al lang, dat wilden ze, normale banen, huwen, en ga zo maar door beter lezen!
http://www.elsevier.nl/we(...)ief-in-Nederland.htmquote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn goed. De 1e is racistisch/fascistisch noem het maar op.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Eens. Is toch mooi Europa hoofdzakelijk blank, azie hoofdzakelijk aziatisch, afrika voor de donkergekleurde.
Zie echt niet in wat daar mis mee is.
Shooten mag je zelf doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Europa in hoofdzaak blank blijft ja. Shoot me.
Maar dat is op zn minst een vreemde uitspraak. Kijk Polen willen best voor minder werken maar zij vinden het ook niet erg om met zn tienen in een hok van 3x3 te wonen. Natuurlijk zijn zij dan tevreden met minder. Het leven kost ook minder voor hen. Wil je deze levensstijl ook voor alle andere Nederlanders die minder opgeleid zijn of geen baan kunnen krijgen?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Jij beweert dat de Joden niet integreerden omdat ze het zelf niet wilden, dat is onzinnig, het werd ze opgelegd. Zij werden als Joden buiten de samenleving geplaatst, als paria's, zie dan maar eens dat leuke katholieke meisje te verleiden he.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als assimileren (waar ik overigens helemaal geen voorstander van ben). Mijn punt was dat de Joden, door binnen hun groep te trouwen en hun geloof en rituelen te behouden hun identiteit en daarmee hun bestaan behouden hebben. Hadden ze dat niet gedaan, dan zouden ze als volk gewoon opgegaan zijn in de grote Europese massa. Jij beweert precies het tegenovergestelde.
Check je bronnen eens. Rechts-georiënteerde blaadjes, neem ik aangaande dit topic niet serieus, ik kom ook niet aanzetten met de Volkskrant of met een SP-bron bijvoorbeeld.quote:
Ironisch dat je andere verwijt zwart-wit te denken, maar er zelf niet voor onder doet. Er is nog al een verschil tussen een bezwaar maken tegen een relatie an sich, of tegen de enorme propaganda/geregisseerde volksverhuizingen die dit in de hand werken.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Shooten mag je zelf doen.
Mensen moeten zelf hun eigen partnerkeuze maken. Wel of niet een partner van het eigen ras.
Blank of niet Blank. Het maakt niks uit. Mensen zijn mensen zijn mensen.
Maar als je bezwaren maakt dat je buurvrouw een partner heeft niet van het door jouw gewenste ras, dan ben je een racist.
Daar draait het uiteindelijk wel op uit. Met de wind in de rug van deze crisis.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:14 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Maar dat is op zn minst een vreemde uitspraak. Kijk Polen willen best voor minder werken maar zij vinden het ook niet erg om met zn tienen in een hok van 3x3 te wonen. Natuurlijk zijn zij dan tevreden met minder. Het leven kost ook minder voor hen. Wil je deze levensstijl ook voor alle andere Nederlanders die minder opgeleid zijn of geen baankunne krijgen?
Lekker makkelijk om gelijk weer racisme te bleren. Nederland is blank van origine en er zijn mensen die willen dat dit zo hoofdzakelijk zo blijft. Dat is geen racisme in mijn ogen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mensen moeten zelf hun eigen partnerkeuze maken. Wel of niet een partner van het eigen ras.
Maar als je bezwaren maakt dat je buurvrouw een partner heeft niet van het door jouw gewenste ras, dan ben je een racist.
Als je niet-blanken verklaart tot ongewenst en minder rechtenhebbend in dit land te leven dan ben je een racist. Erken dat nou gewoon en doe niet zo politiekcorrect schijnheilig dat het geen racisme is .quote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om gelijk weer racisme te bleren. Nederland is blank van origine en er zijn mensen die willen dat dit zo hoofdzakelijk zo blijft. Dat is geen racisme in mijn ogen.
Doe ik niet. Alleen vind ik zoals ik al eerder zijn dat landen hoofdzakelijk een meerderheid van de origine bevolking moeten hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je niet-blanken verklaart tot ongewenst en minder rechtenhebbend in dit land te leven dan ben je een racist. Erken dat nou gewoon en doe niet zo politiekcorrect schijnheilig dat het geen racisme is .
Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jouw mening is toch geen wet?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je niet-blanken verklaart tot ongewenst en minder rechtenhebbend in dit land te leven dan ben je een racist. Erken dat nou gewoon en doe niet zo politiekcorrect schijnheilig dat het geen racisme is .
De meeste niet-blanke mensen in Nederland zijn Europees en Nederlands.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.
-Als je levensstijl of politiek beleid is om mensen van een ander ras niet als gelijke te accepteren dan is dat racisme. Het blankzijn is geen dwingende voorwaarde om Nederlander te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
-Als je levensstijl of politiek beleid is om mensen van een ander ras niet als gelijke te accepteren dan is dat racisme. Het blankzijn is geen dwingende voorwaarde om Nederlander te zijn.
Dat is onzin.
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is nu onomkeerbaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.
De Nederlandse, Franse, Duitse of ik weel welke identiteit zal op den duur verdwijnen dan wel veranderen. Wij maken dat niet meer mee, maar ik denk dat dat wel de toekomst is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.
Klopt en die groep wordt allen maar groter. En er zullen geen grote groepen blanken zich in Afrika of het middenoosten enz gaan vestigen. Onze welvaart wordt onze eigen ondergang.quote:
Je bent toch een voorstander dat mensen hun identiteit opgeven en die van hun woonland snel overnemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.
Grotendeels is al te veel gevraagd? Jeetje.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.
Ik oordeel niet. Ben het echter met LXIV eens dat het proces onomkeerbaar is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotendeels is al te veel gevraagd? Jeetje.
Gelukkig zijn de echt Zuid-Afrikanen niet de blanken, ook al wonen ze er al honderden jaren. Dan is het opeens heel anders hé?
Je bent al een Breivik hoor Nadert het einde van de ECR?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?
Maar als we het omdraaien hoe denk jij dat bv Marokanen het zouden vinden als daar grote groepen Nederlanders zich daar permanent zouden vestigen. En in de verre toekomst Marokanen (met ook de uiterlijke kenmerken) niet meer de grootste bevolkingsgroep in hun eigen land zouden zijn. Of voor de turken bv. Dat is ondenkbaar maar hier moet het wel kunnen en dat is zo krom.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent toch een voorstander dat mensen hun identiteit opgeven en die van hun woonland snel overnemen.
Maar een Nederlandse identiteit is niet exclusief voor alleen blanke mensen .
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ben het echter met LXIV eens dat het proces onomkeerbaar is.
En hypocriet aangezien Bluesdudes moederland ruksichtlos alle blanken eruit getrapt heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Maar als we het omdraaien hoe denk jij dat bv Marokanen het zouden vinden als daar grote groepen Nederlanders zich daar permanent zouden vestigen. En in de verre toekomst Marokanen (met ook de uiterlijke kenmerken) niet meer de grootste bevolkingsgroep in hun eigen land zouden zijn. Of voor de turken bv. Dat is ondenkbaar maar hier moet het wel kunnen en dat is zo krom.
Geen idee. Weet alleen dat Europa de grenzen niet dicht gaat flikkeren en de kans dat we alle gekleurden op het vliegtuig naar Afrika zetten lijkt me evenmin bijzonder groot.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?
De hele wereld want dan is er geen racisme meer. Smerige blanken!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?
Oftewel einde van de blonde meisjes?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat Europa de grenzen niet dicht gaat flikkeren en de kans dat we alle gekleurden op het vliegtuig naar Afrika zetten lijkt me evenmin bijzonder groot.
Ik kan niet in de toekomst kijken, beste jongen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oftewel einde van de blonde meisjes?
Eskimo of Laps of Ghanees of Poolsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Bombshell het volgende:
Welke nationaliteit heeft Bleu dudes eigenlijk?
Inuit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eskimo of Laps of Ghanees of Pools
Misschien wel Nederlands..
Over 10.000 jaar misschien wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oftewel einde van de blonde meisjes?
Ohh daar weet ik niks vanquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En hypocriet aangezien Bluesdudes moederland ruksichtlos alle blanken eruit getrapt heeft.
Is een normale vraag dan kan je ook normaal antwoord geven. Ben je 100% Nederlands of zit er ook wat turks, marokaans enz bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eskimo of Laps of Ghanees of Pools
Misschien wel Nederlands..
Ik ben 100% Nederlands... en 100% Europees en 100% mens..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Is een normale vraag dan kan je ook normaal antwoord geven. Ben je 100% Nederlands of zit er ook wat turks, marokaans enz bij?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef teknomist het volgende:
Ik ben niet tegen meer immigratie, maar dan met als voorwaarde wel de afschaffing van de verzorgingsstaat.
ok was dat nou zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben 100% Nederlands... en 100% Europees en 100% mens..
Dat zal nooit lukken. Degene die nu geboren worden groeien op in het systeem dat er dan is. Daar kan onderwijs ook een leuke rol in spelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef dawg het volgende:
nog 30 jaar en dan liggen die ouwe rotten allang onder de groene zoden en kunnen we een frisse start maken!
Gebeurt pas als de TV's geen licht meer geven en die blijven het nog wel even doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef Bombshell het volgende:
Ik vertrouw maar op de natuur. Als de europese bevolking het echt zat wordt dan neemt de natuurlijke drang en instincten van de mens het over en zal het goede zegenvieren.
Revolutie!
Hoe zie jij die revolutie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef Bombshell het volgende:
Ik vertrouw maar op de natuur. Als de europese bevolking het echt zat wordt dan neemt de natuurlijke drang en instincten van de mens het over en zal het goede zegenvieren.
Revolutie!
Geen EU maar aparte landen met eigen munt. Handel prima maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe zie jij die revolutie?
Staatsgreepjes overal?
Democratie word afgeschaft ?
Das geen revolutie... dat is restauratie ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Geen EU maar aparte landen met eigen munt. Handel prima maar daar blijft het bij.
ohhhh dus toch revolutie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Bombshell het volgende:
En types als Bleusdude gaan met hun hoofd op het hakblok dat was ik nog vergeten
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er komt geen revolutie. De totale controle wordt geleidelijk aan, maar in steeds rapper tempo, doorgevoerd. Iedereen begint het nu wel in te zien, maar ze doen het al jaren zeer openlijk. Op het moment dat we het genoeg vinden is het te laat.
Het barst van de illegalen. Daar schuilt het grootste probleem. Die tellen niet mee in de statistieken. Mensen die verplicht worden hun spullen te pakken blijven daarna illegaal in het land.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gelukkig.... ik dus niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.
Europa wordt overgenomen, net als men in de veertiger jaren probeerde, alleen nu zonder wapengekletter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.
De Duitsersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie neemt Europa over? En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie neemt Europa over? En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
BNW is de andere kant op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa wordt overgenomen, net als men in de veertiger jaren probeerde, alleen nu zonder wapengekletter.
Onder andere jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.
Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten zijn.quote:
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten kijken.
Europa is democratisch? Zeg je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
Oei....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa is democratisch? Zeg je dat?
Tja dat is moeilijk te bewijzen. Was het maar zo makkelijk. Maar wat ik merk is dat men meer wil werken, langer wil werken en carrière wil maken. Daarbij staan de forums(niet alleen Fok hoor) vol van de slimmen tegen de dommen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oei....
Is dat al gaande in het onderwijs dan ? Worden jongeren dan al geindoctrineerd met totalitaire ideeën?
En wie organiseert dat ? Merkel, Rutte ?
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?
De huizenmarkt, zorg, economie, souvereiniteit, veiligheid, energie-prijzen bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.
Robots, die mensen helpen. Laten we ff afwachten hoe Japan dit gaat oplossen. Daar kunnen we dan misschien iets van leren. Zij proberen dat nu door het ontwikkelen van robots die een helpende hand moet bieden. Kijken of hun dat gaat lukken. Je bent dan wel hoogwaardig bezig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gekke is dat zij invloeden van buitenaf hekelen. Daar vind je maar zeer weinig immigranten tov van de EU. Het voedsel van MC Dreck blijkt ook daar de gezondheid te verstoren waardoor mensen wel ouder worden maar lang niet meer zo fit zijn als voor die westerse invloed.
Kijken hoe zij die gigantische vergrijzing gaan aanpakken. Dat zou een les voor ons moeten zijn. Dat kan een gigantisch probleem worden of ze lossen het op. Spannend
Tot welke leeftijd werken ze dan keihard door. Niet langer dan bij ons toch. Ook daar gaan mensen al tussen de 60 en 65 jaar met pensioen. Misschien gaat dit nu ook veranderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hier
Welnee, ze maken alleen heel veel uren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door
Vandaar dat Douwe Egberts weer zelfstandig op de beurs wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:27 schreef Kees.van.Loon het volgende:
In Nederland is het elke twee uur tijd voor een koffie-pauze
We hebben de oorzaak gevonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vandaar dat Douwe Egberts weer zelfstandig op de beurs wordt.
Dus naast racistisch, zijn wij autochtone Europeanen ook nog eens lui? Dan is het toch wel héél erg hoog tijd dat de vernietigingskampen voor ons heropend worden, weg met ons!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hier
Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.
Hij komt uit Indonesië.quote:
Bizar filmpje. Wordt multicultureel of sterf wordt er gewoon letterlijk gezegd...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.
En dat geldt dan uiteraard alleen voor Europa..
Verstandig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bizar filmpje. Wordt multicultureel of sterf wordt er gewoon letterlijk gezegd...
De japanners zijn regelrechte slaven van hun werkgever. Ik werk in een van oorsprong japans bedrijf dus ik weet waar ik over spreek. Die mensen zitten in een enorm keurslijf en moeten presteren, ook al hebben ze misschien helemaal de capaciteiten niet voor de functie waar ze in worden gedirigeerd. Je hebt zeker nog nooit gehoord van het enorm aantal zelfmoorden in japen? Of het aantal werknemers dat gewoon op de werkvloer dood neervalt met een hartaanval of hersenbloeding?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met het voor-stemmen van een meerderheid van de 2e kamer voor het ESM hebben zij in feite land- dan wel volksverraad gepleegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
De huizenmarkt, zorg, economie, souvereiniteit, veiligheid, energie-prijzen bedoel je zoiets?
Het probleem is dat er wel aanwijzingen zijn maar die zullen altijd vaag blijven. Waardoor onze machthebbers zich altijd kunnen beroepen op "aannemelijke ontkenning".
Tja. Normaal doe ik dat soort praat af als BNW-geleuter, maar mevrouwtje zegt het toch echt zelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.
Wat er in Amerika dus ook gebeurd is; maak van de bevolking een mengelmoesje met het joodse Ubervolk als leidende elite. Dat recept moet dus volgens deze mevrouw en anderen met haar dus ook in Europa gebeuren.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oei....
Is dat al gaande in het onderwijs dan ? Worden jongeren dan al geindoctrineerd met totalitaire ideeën?
En wie organiseert dat ? Merkel, Rutte ?
Ik geloof niet zo in een Joods complot. Het is namelijk volledig tegen hun belangen in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.
Wat er in Amerika dus ook gebeurd is; maak van de bevolking een mengelmoesje met het joodse Ubervolk als leidende elite. Dat recept moet dus volgens deze mevrouw en anderen met haar dus ook in Europa gebeuren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja.
http://www.dagelijksestan(...)nderen-indoctrineren
(en zo nog 10.000 artikelen)
quote:The EU tries to make life better for all of us in all sorts of ways, like protecting the countryside, making sure the food we eat is safe, making phone calls and texts cheaper, fighting crime and lots, lots more.
Pff, er is geen gebied zo multicultureel als Europa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Amerika een grote mengpot is maar daar is een duidelijke scheiding tussen de rassen te zien. Blank bij blank, neger bij neger, Chinees bij Chinees en Japanner bij Japanner. Ze tolereren elkaar maar je kan prima het hele jaar overleven zonder zaken te doen met een andere groep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pff, er is geen gebied zo multicultureel als Europa.
Er is geen streven naar multicultuur, er is streven naar monocultuur. Europa is van zichzelf al multicultureel (Nederlanders, Duitsers, Noren, Zwitsers, etc). Nog los van alle sub-culturen binnen de landen. Het streven is echter naar één, uniforme, monocultuur. Wat 'de multiculturele samenleving' wordt genoemd is ironisch genoeg het middel om dit te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Amerika een grote mengpot is maar daar is een duidelijke scheiding tussen de rassen te zien. Blank bij blank, neger bij neger, Chinees bij Chinees en Japanner bij Japanner. Ze tolereren elkaar maar je kan prima het hele jaar overleven zonder zaken te doen met een andere groep.
Of, nu toch in complottheorieeen denken, meer moslimimmigranten toelaten zodat de bevolking van de EU anti-islamitischer en (dus) meer anti-Palestijn wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een Joods complot. Het is namelijk volledig tegen hun belangen in.
Ik snap niet waarom vooral de Joden er zo op hameren dat Europa multicultureel moet worden (of sterven). Als Europa eenmaal islamitisch is dan is Israel 360 graden omsingeld door moslims die het haten. Dat is ook hun ondergang.
Helaas heeft de gemiddelde immigrant de afgelopen decennia niet echt meerwaarde opgeleverdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Zienswijze het volgende:
De belangrijkste reden is denk ik toch wel meer geld. De grote banken en bedrijven hebben baat bij een zo groot mogelijk welvarende bevolking. Hoe groter deze groep is, hoe meer winst het totale aantal banken en bedrijven maken. Het vervangingsniveau van de Europeanen ligt onder de 2,1 wat betekent dat na verloop van tijd de Europese bevolking krimpt. Dit is nog nooit eerder in de geschiedenis gebeurd (ja, met uitzondering van De Pest e.d.). We hebben altijd een groeiende bevolking en economie gekend --> meer winst voor bedrijven en banken. Tot nu dus.
Door immigranten toe te laten maak je de totale koopkracht van Europa groter (immers, meer inwoners) en kan het totaal aantal aan banken en bedrijven dus rekenen op meer winst.
De afgelopen decennia wellicht (?), maar is dat anno 2012 echt zo? Ik kan me niet voorstellen dat anno 2012 meer dan de helft van de immigranten van de beroepsbevolking werkloos thuis zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helaas heeft de gemiddelde immigrant de afgelopen decennia niet echt meerwaarde opgeleverd
Niet zo he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef Specularium het volgende:
Vanaf die hele Bassie en Adriaan had ik al een hekel aan de EEG.
Het was niet slechts Hitler. De genocide kaart die vaak getrokken wordt slaat nergens op, maar oorlog is geen fabeltje, of slechts iets uit de geschiedenisboeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt, WOII en Hitler zijn het beste wat de EU magistraten ooit hebben gezien. Ze hebben een eindeloos in te zetten troefkaart die als hun tegenpool wordt ingezet.
EU= vrede en welvaart.
Geen EU= Hitler, oorlog en genocide.
Bizar. Is dit echt? Je zou haast denken dat het een subtiel antisemitisch propagandafilmpje is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Laatst ook nog zo'n verhaal over een Amerikaans-joods organisatie die tv-spotjes maakte waar het verloren gaan van de joodse identiteit werd gehekeld, wat natuurlijk gebeurt als joden met niet-joden trouwen. Net als de gemiddelde moslimvader zijn dochter niet aan een westerling meegeeft, zijn er heel wat joden die ook op ons goyim neerkijken. Gelijkheid / verdraagzaamheid / integratie / assimilatie is namelijk alleen voor autochtonen bedoeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Bizar. Is dit echt? Je zou haast denken dat het een subtiel antisemitisch propagandafilmpje is.
Stond er ook van te kijken maar dat mens is echt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Bizar. Is dit echt? Je zou haast denken dat het een subtiel antisemitisch propagandafilmpje is.
Zo is het toevallig ook nog eens keer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Europa moet gewoon eens verdomme wakker worden!
Wie is" zij " ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Europa moet gewoon eens wakker worden. We zijn zoooooo'n stel weke slappelingen geworden dat de rest vd wereld ons opvreet met onze zogenaamd hoogstande morele regeltjes. Want daar hebben zij volledig schijt aan. Aan die zelf opgelegde kutregeltjes.
Zag het ook net ja. Wat een farce allemaal. En de D'66ers maar doorlullen dat we allemaal in hebben gestemd, man we hebben nog nooit iets erover mogen zeggen. Ja 1 x maar dat werd gewoon de prullebak in gemieterd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Bombshell het volgende:
Nu op Nederland 2 programma over de euro. Met oude beelden van oa Zalm die niet over de nadelen van de euro wil praten. Hier is mooi te zien wat een viespeuken het zijn.
De rest van de wereld. Die zich niet als een stel decadente verwende lafbekken gedraagt.quote:
Oh een hele hoop.quote:En welke goedeslappe ideeën wil je overboord zetten voor hufterigesterke normen ?
We mochten wat zeggen en goh wat hebben ze daar veel mee gedaan. Oh wacht...ze hebben er niets mee gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zag het ook net ja. Wat een farce allemaal. En de D'66ers maar doorlullen dat we allemaal in hebben gestemd, man we hebben nog nooit iets erover mogen zeggen. Ja 1 x maar dat werd gewoon de prullebak in gemieterd.
Ze doen er nu nog steeds niets mee. Het is gewoon godsgeklaagd. De rentes van Spanje en Italie gaan gewoon lekker stijgen na de komende meeting en dan gaan ze gezellig op zomerrecesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We mochten wat zeggen en goh wat hebben ze daar veel mee gedaan. Oh wacht...ze hebben er niets mee gedaan
En Cyprus komt ook fijn aan het infuus hangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze doen er nu nog steeds niets mee. Het is gewoon godsgeklaagd. De rentes van Spanje en Italie gaan gewoon lekker stijgen na de komende meeting en dan gaan ze gezellig op zomerreces
Je gaat gewoon haast hopen dat de boel gaat klappen. En het is dan hun eigen incompetente schuld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Cyprus komt ook fijn aan het infuus hangen.
Enfin, zij op reces en wij aan de recessie. Goed verdeeld
Klopt. Lekker als slappeling zogenaamd moreel hoogstaand zijn terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestreefd door landen die dikke schijt aan die zogenaamde regeltjes hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
Ach we worden toch aan alle kanten voorbij gestreefd. China die investereed in Afrika en wat gewoon werkt. Afrikaanse landen die smeken om geen gratis geld meer te krijgen van het westen. Heel Europa gaat ten onder aan de denkbeelden van de Gutmenschen. En ben je het er niet mee eens dan ben je een facist en een racist.
ohhh mensen met een hufterige mentaliteit die je bewondert..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De rest van de wereld. Die zich niet als een stel decadente verwende lafbekken gedraagt.
wees nou niet laf en zeg het nou gewoon...quote:Oh een hele hoop.
Doe niet zo onschuldig. Jij kwam laatst zelf met de suggestie dat het een homogeen en vreedzaam leven was in het nazitijdperk en je plaatste een foto uit een film die gaat over een gezin die vlucht voor de nazi'squote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Bluesdude heeft een lange voorgeschiedenis met Godwin's en nazivergelijkingen. Ieder topic waarin er andersdenkenden bevinden, worden door hem gederraileerd, zodat het ontspoort en er niks meer zinnigs van komt.
Kun je nog wat inhoudelijks reageren.quote:Ook hier probeert hij weer te zuigen, krampachtig zelfs zonder enige toevoeging. Het verbaast mij dat mensen nog steeds blijven happen op Blueskneus, precies wat hij wilt. Door te reageren, verstook je jezelf van iedere nuttige informatie en leerzame topics.
Het aantal illegalen neemt anders behoorlijk toe. Als je alleen al de toestroom van vluchtelingen bekijkt die Italië binnenstroomde (Lampedusa)Waar komen die mensen uiteindelijk allemaal terecht? Die zwerven uiteindelijk door de gehele EU. Dan heb je het alleen nog maar over Italië.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De afgelopen decennia wellicht (?), maar is dat anno 2012 echt zo? Ik kan me niet voorstellen dat anno 2012 meer dan de helft van de immigranten van de beroepsbevolking werkloos thuis zit?
We gaan ten onder aan de regelgeving. De regelgeving waar China zich niet aan hoeft te houden. Zelfs binnen de EU zijn er landen die gespaard worden de nodeloze regelgeving te hanteren. Alleen de landen die goed bedeeld zijn in hun structuur zijn schijnbaar verplicht deze regels te hanteren waardoor eerlijke concurrentie onmogelijk is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Bombshell het volgende:
Ach we worden toch aan alle kanten voorbij gestreefd. China die investereed in Afrika en wat gewoon werkt. Afrikaanse landen die smeken om geen gratis geld meer te krijgen van het westen. Heel Europa gaat ten onder aan de denkbeelden van de Gutmenschen. En ben je het er niet mee eens dan ben je een facist en een racist.
Die flank hebben ze toch gecovered door nep-nationalisten ala Wilders?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vooral de Joden er zo op hameren dat Europa multicultureel moet worden (of sterven). Als Europa eenmaal islamitisch is dan is Israel 360 graden omsingeld door moslims die het haten. Dat is ook hun ondergang.
Bij Wilders begin ik ook steeds meer twijfels te krijgen. Wie weet is hij inderdaad wel een soort puppet van de gevestigde machten om de proteststemmers binnen te harken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die flank hebben ze toch gecovered door nep-nationalisten ala Wilders?
Vanuit die hoek wordt de rem op de invloed van de islam gezet. Dat is hun enige doel. Hoeveel immigranten erbij komen maakt hen niks uit, zegt Wilders ook. Hij verbloemt het wat zodat mensen denken dat hij anti-immigratie is maar hij heeft maar één missie en dat is ondanks de influx van miljoenen moslims de invloed van islam beperken. Voor de rest mogen de grenzen gewoon open blijven.
Hij is druk bezig met een Europees verbond van dergelijke partijen. Heb je een mooi een-tweetje, enerzijds de grenzen open door 'multiculturalisten' en de nepoppositie die dezelfde agenda heeft maar alleen de invloed van de islam wat inperkt.
Uitgesloten zijn natuurlijk echte nationalistische partijen zoals Front National die echt de immigratie willen beperken.
Tja. En wat was (WEER) het netto-resultaat? 0,0. EMS gewoon door, nog dieper in het EU-moeras.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aan de andere kant was Wilders wel de enige die geprobeerd heeft ten minste iets te doen om het ESM trachten te voorkomen.
Daar moet hij eens een vraag over stellen tijdens een groot TV debat. BEnieuwd het antwoord van de smerige Pechtold. Als hij er niks over wil zeggen is hij gelijk niet meer betrouwbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik bedenk me ook dat ik Wilders nooit heb gehoord over het theekransje genaamd Bilderberg, waar kereltjes Rutte en Pechtold hun instructies kregen.
Ik denk dat Rutte en Pechtold goed voorbereid zijn op evt. lastige vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:06 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Daar moet hij eens een vraag over stellen tijdens een groot TV debat. BEnieuwd het antwoord van de smerige Pechtold. Als hij er niks over wil zeggen is hij gelijk niet meer betrouwbaar.
Wat beter kan is het direkt kiezen van de hoofdrolspelers in Europa, ik kan persoonlijk die kop van Barosso niet meer zien, vind van Rompuy een gluiperd en heb sowieso bij het overgrote deel van degene die deel uitmaken van allerhande commissies dat ze t liefst zo min mogelijk inmenging van het Europese volk hebben, "wij weten wat goed voor u is, als u maar niet moeilijk doet"quote:
Ze moeten eens inzien dat de kern van de beschaving in Europa ligt. Amerika, Canada, Australie, Nieuw-Zeeland....allemaal hebben ze hun roots in Europa liggen, de manier van beschaving komt daar vandaan. Ze kijken wat dat betreft, qua geschiedenis, allemaal onze kant op.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |